Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodigquote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Hoezo, word ik ontslagen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Ik heb geen knopjes nodig om me hier te vermaken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodig
Hoelang is dit precies geledenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Even ter ondersteuning van UIO:
Het verhaal van de worst kan wel kloppen... de vraag is alleen: "was deze worst nog over van zijn worst-party enige tijd geleden?"![]()
De magnetron schoonmaken?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Jumparound het volgende:
ik ga ff huishoudelijke taken doen!
mzzl!
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoelang is dit precies geleden![]()
* Aventura voelt opeens een krampje in haar buik
Moest dat plaatje met die kleintjes er nou bijquote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
http://www.livar.nl/internet/nl/html/algemeen/home/home.pshe
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus!
Die worsten zijn al lang op. De worst van gisteren had ik net gehaald.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?
en jij bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:55 schreef Mikkie het volgende:
Ey, waarom wist ik hier heulemoal niks vanaf?
Je geloofwaardigheid word in twijfel getrokken *fap*fap* UIOquote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die worsten zijn al lang op. De worst van gisteren had ik net gehaald.
Inderdaad. Ik ben nog steeds ontzettend teleurgesteld. Het feit dat je dat boek vergeten bent draagt daartoe nog bij.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid word in twijfel getrokken *fap*fap* UIO.
Misschien komt UIO ook wel uit een pakjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Sanne het volgende:
Ik kan er niet over uit dat die tortilla uit een pakje komt
Moet je hem zeker ook opwarmen in de magnetron?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Misschien komt UIO ook wel uit een pakje
Ook zo lekker.quote:
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet je hem zeker ook opwarmen in de magnetron?
Vergeet de paprikapoeder niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.
Probeer het een keertje!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.
Moet jij niet met je vogeltjes spelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vergeet de paprikapoeder niet!
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zo tering, wie is die links voorin?![]()
Zijn wij nog welkom in Duende?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
En de kannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef Aventura het volgende:
Zijn wij nog welkom in Duende?
Misschien moeten we aangeven dat ze hun servettenhouders alsmede asbakken en peper-enzoutvaatjes even moeten tellen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Ja, want gisteren was het echt een stralend zonnige dagquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Zie ik daar nou trouwens iemand met een vest zitten? Mên, lees het weerbericht ofzo.
Rustig blijven lief skaai-beebje van mequote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |