Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zo tering, wie is die links voorin?![]()
Zijn wij nog welkom in Duende?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
En de kannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef Aventura het volgende:
Zijn wij nog welkom in Duende?
Misschien moeten we aangeven dat ze hun servettenhouders alsmede asbakken en peper-enzoutvaatjes even moeten tellen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Ja, want gisteren was het echt een stralend zonnige dagquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Zie ik daar nou trouwens iemand met een vest zitten? Mên, lees het weerbericht ofzo.
Rustig blijven lief skaai-beebje van mequote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Ze is tenminste geen negerquote:
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.quote:
Ben je nou al op je teentjes getraptquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.
Ga ergens anders een topic verzieken, maar laat ons lekker nagenieten van een gezellige dag.
Okey dingetjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig blijven lief skaai-beebje van me.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
Als je door een enorme onweersbui tot op de draad doorweekt raakt en het pas rond een uur of 7 weer droog en een klein beetje zonnig wordt, dan is een vestje geen overbodige luxe.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, hier in Nijmegen wel. Maar je voelt je dus aangesproken?
Na 8 bier en 3 joints welquote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Het was het ergste onweer dat ik eigenlijk sinds heel lange tijd had meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh.. Blij dat ik er niet bij was gisteren
.
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?quote:
8 bier Skaai, weet je dat zeker?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Je weet niet half hoe erg.quote:
quote:Sommige van de dames hebben mij touwens al eens ontmoet, maar ik wil me gerust nog wel eens voorstellen hoor
Dat wil ik je nog wel eens zien zeggen na de nodige sangria.quote:en oja..Yvonne
![]()
Je bent bijna het water in geroldquote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Dat was niet míjn schuld.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je bent bijna het water in gerold
'Ik bent toch niet gek!'
You were on top!quote:
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Aventura het volgende:
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.
tomato tomatoquote:
Dan zou je de eerste neger ooit zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet uit als een zwerver.
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijdenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |