Ze is tenminste geen negerquote:
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.quote:
Ben je nou al op je teentjes getraptquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.
Ga ergens anders een topic verzieken, maar laat ons lekker nagenieten van een gezellige dag.
Okey dingetjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig blijven lief skaai-beebje van me.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
Als je door een enorme onweersbui tot op de draad doorweekt raakt en het pas rond een uur of 7 weer droog en een klein beetje zonnig wordt, dan is een vestje geen overbodige luxe.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, hier in Nijmegen wel. Maar je voelt je dus aangesproken?
Na 8 bier en 3 joints welquote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Het was het ergste onweer dat ik eigenlijk sinds heel lange tijd had meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh.. Blij dat ik er niet bij was gisteren
.
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?quote:
8 bier Skaai, weet je dat zeker?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Je weet niet half hoe erg.quote:
quote:Sommige van de dames hebben mij touwens al eens ontmoet, maar ik wil me gerust nog wel eens voorstellen hoor
Dat wil ik je nog wel eens zien zeggen na de nodige sangria.quote:en oja..Yvonne
![]()
Je bent bijna het water in geroldquote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Dat was niet míjn schuld.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je bent bijna het water in gerold
'Ik bent toch niet gek!'
You were on top!quote:
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Aventura het volgende:
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.
tomato tomatoquote:
Dan zou je de eerste neger ooit zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet uit als een zwerver.
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijdenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.
Ohja daar was ik ook bij. Op de terugweg wederom zeiknat geregend (wind), en dat terwijl ik een pluu hadquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Verrek ja, die heb je ook al eens ontmoet. Jij zit meer in mijn irl dan ik even vermoedde.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenquote:
Dát kan ik me nog heel goed herinneren.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Poncho het volgende:
En ik maar werken gisteren.
Seems like you guys had a lot of fun. Good for you.
Aventura, heb je nog een kusje aan Heatwave en ChOas voor me gegeven?![]()
Ik kan niet zogoed tegen sangriaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.
Dat scheelt. Yvonne en ik ook niet.quote:
You bastard!quote:
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenWe hadden het dan ook al snel over het paringsgedrag van de makaken
![]()
Inderdaad, dat was een fokmeet-hijack.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
toppertje was dat jaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
Is er al een datum?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
De volgende tapasmeet wordt weer een hit voorzie ik
nee dank je, ik zit even aan de Red Bullquote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Aventura het volgende:
En een breezer ananas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |