Ohja daar was ik ook bij. Op de terugweg wederom zeiknat geregend (wind), en dat terwijl ik een pluu hadquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Verrek ja, die heb je ook al eens ontmoet. Jij zit meer in mijn irl dan ik even vermoedde.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenquote:
Dát kan ik me nog heel goed herinneren.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Poncho het volgende:
En ik maar werken gisteren.
Seems like you guys had a lot of fun. Good for you.
Aventura, heb je nog een kusje aan Heatwave en ChOas voor me gegeven?![]()
Ik kan niet zogoed tegen sangriaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.
Dat scheelt. Yvonne en ik ook niet.quote:
You bastard!quote:
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenWe hadden het dan ook al snel over het paringsgedrag van de makaken
![]()
Inderdaad, dat was een fokmeet-hijack.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
toppertje was dat jaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
Is er al een datum?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
De volgende tapasmeet wordt weer een hit voorzie ik
nee dank je, ik zit even aan de Red Bullquote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Aventura het volgende:
En een breezer ananas.
Ik houd het bij een dubbele whisky.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Sanne het volgende:
Is er al een datum?
Heetwijf, schatje..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
Dat wordt dus oktoberquote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.quote:
quote:
Ik doe niet aan cyber liefdequote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heetwijf, schatje..
Voel even de liefde die ik aan je doorgeef vanaf hier, aangezien dat plan gisteren gruwelijk mislukt is.
krijg je ook geen internetsoa'squote:
Inderdaad! Trouwens, Mitaa kon ook onder die kraamvisite uitkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.quote:
Heb je toevallig een beroep waarbij je een uniform moet dragen? In dat geval wil ze je vast wel leren kennen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg: ergens in augustus. Behalve 18-19-20-21. Lowlands
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
![]()
*begint weer opnieuw met bladeren..
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik begin alle hoop te verliezen je ooit nog een keer te meeten
Ja, ik zeg toch nog een keerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |