Ik houd het bij een dubbele whisky.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Sanne het volgende:
Is er al een datum?
Heetwijf, schatje..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
Dat wordt dus oktoberquote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.quote:
quote:
Ik doe niet aan cyber liefdequote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heetwijf, schatje..
Voel even de liefde die ik aan je doorgeef vanaf hier, aangezien dat plan gisteren gruwelijk mislukt is.
krijg je ook geen internetsoa'squote:
Inderdaad! Trouwens, Mitaa kon ook onder die kraamvisite uitkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.quote:
Heb je toevallig een beroep waarbij je een uniform moet dragen? In dat geval wil ze je vast wel leren kennen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg: ergens in augustus. Behalve 18-19-20-21. Lowlands
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
![]()
*begint weer opnieuw met bladeren..
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik begin alle hoop te verliezen je ooit nog een keer te meeten
Ja, ik zeg toch nog een keerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?
OKquote:
Ik heb nog een OD van gisterenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.
Dan is BB al begonnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
Ja ehh die waren hier niet bij hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Ole het volgende:
Komt er eigenlijk nog een L&S meet?
Een aantal kwam niet door de censuurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog meer foto's
Het zag er gezellig uit
Who needs them!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ehh die waren hier niet bij hoor
Die regelen hun eigen meet maar
Wat zij zegt.quote:
Prima datum.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Aventura het volgende:
We kunnen voortaan wel een jaarlijkse Aventura's noodweermeet houden.
Aanvang: in het park, 15 minuten voor aanvang van de ergste onweersbui van het jaar![]()
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.quote:
En we nemen wéér geen paraplu's mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.
Doe mij er ook één!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Pita met in 5 kruidensaus gebakken kipfilet met oa Guacamole, Sour cream, tomaat, geraspte kaas en galapenopepers is best te eten moet ik zeggen![]()
.
Bus 33, halte buikslotermeerpleinquote:
Daar ga ik wel van uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!.
ja, dat was echt vet manquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Wat waren jullie heerlijk nat geregend trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |