OKquote:
Ik heb nog een OD van gisterenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.
Dan is BB al begonnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
Ja ehh die waren hier niet bij hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Ole het volgende:
Komt er eigenlijk nog een L&S meet?
Een aantal kwam niet door de censuurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog meer foto's
Het zag er gezellig uit
Who needs them!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ehh die waren hier niet bij hoor
Die regelen hun eigen meet maar
Wat zij zegt.quote:
Prima datum.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Aventura het volgende:
We kunnen voortaan wel een jaarlijkse Aventura's noodweermeet houden.
Aanvang: in het park, 15 minuten voor aanvang van de ergste onweersbui van het jaar![]()
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.quote:
En we nemen wéér geen paraplu's mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.
Doe mij er ook één!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Pita met in 5 kruidensaus gebakken kipfilet met oa Guacamole, Sour cream, tomaat, geraspte kaas en galapenopepers is best te eten moet ik zeggen![]()
.
Bus 33, halte buikslotermeerpleinquote:
Daar ga ik wel van uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!.
ja, dat was echt vet manquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Wat waren jullie heerlijk nat geregend trouwens![]()
Had jij je telefoon ook uitgeleend aan jump?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb plotseling allemaal vreemde nummers in m'n telefoon erbij.
Lag al op de mat gisteren!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
vergeten jullie niet Lordi tickets te bestellen?.
Even gedouched, en de volgende sociale verplichting dient zich alweer aan.
Download Koop je ook wat muziek van ze?quote:
Voor die tijd zeker!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Download Koop je ook wat muziek van ze?.
Ik zat net naar kaartjes voor Heather Nova te kijken. 22 euro per kaartje en bij ticketservice samen 52,10 euro. 8,10 euro servicekosten.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:49 schreef Aventura het volgende:
Crisis, 2 kaartjes lordi (a 15 euro per stuk) kosten bij Ticketservice samen ruim 40 euro. Wat een gekheid. Ik fiets wel ff naar Boudisque
Ik ben ook gruwelijk lui, maar ik ben vaak genoeg op het Leidse dus haal ik ze wel een keer op aan de kassaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Sanne het volgende:
Ik ben lui. Voor vijf euro ga ik niet ergens naar toe om de kaartjes te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |