Had jij je telefoon ook uitgeleend aan jump?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb plotseling allemaal vreemde nummers in m'n telefoon erbij.
Lag al op de mat gisteren!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
vergeten jullie niet Lordi tickets te bestellen?.
Even gedouched, en de volgende sociale verplichting dient zich alweer aan.
Download Koop je ook wat muziek van ze?quote:
Voor die tijd zeker!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Download Koop je ook wat muziek van ze?.
Ik zat net naar kaartjes voor Heather Nova te kijken. 22 euro per kaartje en bij ticketservice samen 52,10 euro. 8,10 euro servicekosten.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:49 schreef Aventura het volgende:
Crisis, 2 kaartjes lordi (a 15 euro per stuk) kosten bij Ticketservice samen ruim 40 euro. Wat een gekheid. Ik fiets wel ff naar Boudisque
Ik ben ook gruwelijk lui, maar ik ben vaak genoeg op het Leidse dus haal ik ze wel een keer op aan de kassaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Sanne het volgende:
Ik ben lui. Voor vijf euro ga ik niet ergens naar toe om de kaartjes te halen.
*pling*quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe erg.
[..]
waar?
[..]
Dat wil ik je nog wel eens zien zeggen na de nodige sangria.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:11 schreef Skaai het volgende:
Ik ben thuis *zweet*
Yvonne, vergeet je deze meeting ook niet.quote:
Ben je met hem in slaap gevallen? En wat heb je met al die stokbroden gedaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:55 schreef Ole het volgende:
oa de reden dat ik er gister niet was: meet mijn tijdelijk huisgenoot![]()
[afbeelding]
Leuk hoor, zo'n link naar olbieforumquote:Op zondag 23 juli 2006 16:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Yvonne, vergeet je deze meeting ook niet.
zoietsquote:Op zondag 23 juli 2006 16:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ben je met hem in slaap gevallen? En wat heb je met al die stokbroden gedaan?![]()
Wat heeft ie op?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:55 schreef Ole het volgende:
oa de reden dat ik er gister niet was: meet mijn tijdelijk huisgenoot![]()
[afbeelding]
Jij zegt het ...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Skaai het volgende:
Wat heeft ie op?
quote:
Soms hebben ze ook nog het lef om het 'reserveringskosten' te noemenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt buitensporig. De servicekosten zijn bijna een kwart van dat hele kaartje. Wat een dieven.
Helaasch, ook vandaag weer geen noodweer. Ik wil weer helemaal tot op de draad doorweekt raken, verdomme. En dat dan m'n haar de hele dag niet zit. En op een zompig kleedje zitten en zompig stokbrood eten. Maar het zit er niet in vandaagquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef Jumparound het volgende:
ik stond helemaal klaar met mn plu gister om 4 uur...
Niks, nopes, nada!
kutweer
In noodgevallen kun je gerust een duik nemen in één van de grachten.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Aventura het volgende:
Helaasch, ook vandaag weer geen noodweer. Ik wil weer helemaal tot op de draad doorweekt raken, verdomme. En dat dan m'n haar de hele dag niet zit. En op een zompig kleedje zitten en zompig stokbrood eten. Maar het zit er niet in vandaag![]()
Neen, ik wil alleen doorweekt geraken, niet op een roestige fiets/dooie rat/ontbindend lijk stuiten.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In noodgevallen kun je gerust een duik nemen in één van de grachten.
Ik ook. Ik was met name bang voor een infectie aan mijn teen met eventueel dodelijke afloop.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef Jumparound het volgende:
als het vondelpark zo schoon is
toen ik al die bagger zag wegspoelen begon ik ook mn hart vast te houden
Neuh, bijna over een vlonder op het Scheveningse strand gestruikeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Jumparound het volgende:
wat fout gegaan met je benen scheren A. ?
Veel beter.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:20 schreef Jumparound het volgende:
beter zo UIO_AMS?
als je het in keulen hoort donderen!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen!
Wanneer gaat het weer onweren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |