Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodigquote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Hoezo, word ik ontslagen dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Tuig is het, ik heb het in FC aangekaart. Wil er nog iemand mod worden? we zoeken nog US, TRV en SEX modjes.
Ik heb geen knopjes nodig om me hier te vermaken.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:46 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op zondag 23 juli 2006 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nadat ik jouw filmpje heb opgestuurd hebben ze ook nog een GC modje nodig
Hoelang is dit precies geledenquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Even ter ondersteuning van UIO:
Het verhaal van de worst kan wel kloppen... de vraag is alleen: "was deze worst nog over van zijn worst-party enige tijd geleden?"![]()
De magnetron schoonmaken?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Jumparound het volgende:
ik ga ff huishoudelijke taken doen!
mzzl!
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoelang is dit precies geleden![]()
* Aventura voelt opeens een krampje in haar buik
Moest dat plaatje met die kleintjes er nou bijquote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
http://www.livar.nl/internet/nl/html/algemeen/home/home.pshe
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus!
Die worsten zijn al lang op. De worst van gisteren had ik net gehaald.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:51 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zeker meer dan een maand geleden... Hebben jullie hem zelf wel van die worst zien eten?
en jij bent?quote:Op zondag 23 juli 2006 13:55 schreef Mikkie het volgende:
Ey, waarom wist ik hier heulemoal niks vanaf?
Je geloofwaardigheid word in twijfel getrokken *fap*fap* UIOquote:Op zondag 23 juli 2006 13:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Die worsten zijn al lang op. De worst van gisteren had ik net gehaald.
Inderdaad. Ik ben nog steeds ontzettend teleurgesteld. Het feit dat je dat boek vergeten bent draagt daartoe nog bij.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid word in twijfel getrokken *fap*fap* UIO.
Misschien komt UIO ook wel uit een pakjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef Sanne het volgende:
Ik kan er niet over uit dat die tortilla uit een pakje komt
Moet je hem zeker ook opwarmen in de magnetron?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Misschien komt UIO ook wel uit een pakje
Ook zo lekker.quote:
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Moet je hem zeker ook opwarmen in de magnetron?
Vergeet de paprikapoeder niet!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.
Probeer het een keertje!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Volgens mij is hij best makkelijk op te warmen.
Moet jij niet met je vogeltjes spelen?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:07 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vergeet de paprikapoeder niet!
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Zo tering, wie is die links voorin?![]()
Zijn wij nog welkom in Duende?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
En de kannen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:13 schreef Aventura het volgende:
Zijn wij nog welkom in Duende?
Misschien moeten we aangeven dat ze hun servettenhouders alsmede asbakken en peper-enzoutvaatjes even moeten tellen.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Ja, want gisteren was het echt een stralend zonnige dagquote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef Mikkie het volgende:
Zie ik daar nou trouwens iemand met een vest zitten? Mên, lees het weerbericht ofzo.
Rustig blijven lief skaai-beebje van mequote:Op zondag 23 juli 2006 14:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te kutten verzoek ik je om weg te gaan.
Ik herken de rottige ondertoon maar al te goed.
Ze is tenminste geen negerquote:
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.quote:
Ben je nou al op je teentjes getraptquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat weet je dondersgoed lamme zak, je komt hier alleen maar om te etteren.
Ga ergens anders een topic verzieken, maar laat ons lekker nagenieten van een gezellige dag.
Okey dingetjequote:Op zondag 23 juli 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Rustig blijven lief skaai-beebje van me.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
O ja mitä, maak je borst maar nat. De dames willen je ontmoeten. Onder het genot van wat tapas. Nu klinkt dat niet ernstig, maar bij die tapas zitten ook vele kannen sangria. En Yvonne.
Als je door een enorme onweersbui tot op de draad doorweekt raakt en het pas rond een uur of 7 weer droog en een klein beetje zonnig wordt, dan is een vestje geen overbodige luxe.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, hier in Nijmegen wel. Maar je voelt je dus aangesproken?
Na 8 bier en 3 joints welquote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:18 schreef Sanne het volgende:
Ik doe heulemaal niet gek na 3 kannen sangria.
Het was het ergste onweer dat ik eigenlijk sinds heel lange tijd had meegemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh.. Blij dat ik er niet bij was gisteren
.
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?quote:
8 bier Skaai, weet je dat zeker?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Je weet niet half hoe erg.quote:
quote:Sommige van de dames hebben mij touwens al eens ontmoet, maar ik wil me gerust nog wel eens voorstellen hoor
Dat wil ik je nog wel eens zien zeggen na de nodige sangria.quote:en oja..Yvonne
![]()
Je bent bijna het water in geroldquote:Op zondag 23 juli 2006 14:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gek gedaan gisteren?
Of ben ik een stukje film kwijt?![]()
Dat was niet míjn schuld.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je bent bijna het water in gerold
'Ik bent toch niet gek!'
You were on top!quote:
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:19 schreef Aventura het volgende:
Ik kan nog prima fietsen na 3 kannen sangria.
tomato tomatoquote:
Dan zou je de eerste neger ooit zijnquote:Op zondag 23 juli 2006 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zie er tenminste niet uit als een zwerver.
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijdenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Behaalde resultaten uit het verleden, etc.
Ohja daar was ik ook bij. Op de terugweg wederom zeiknat geregend (wind), en dat terwijl ik een pluu hadquote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Verrek ja, die heb je ook al eens ontmoet. Jij zit meer in mijn irl dan ik even vermoedde.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:22 schreef Aventura het volgende:
Ik heb Mitaa weleens ge-meet.
Ik herinner me Coco's, een stevige plensbui en een parapluie
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenquote:
Dát kan ik me nog heel goed herinneren.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:24 schreef Aventura het volgende:
Eigenlijk was die opmerking sarcastisch bedoeld. Ik wist niet eens meer dat ik een fiets bij me had. Laat staat hoe-ie openging. Laat staan hoe ik hem moest berijden
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:26 schreef Poncho het volgende:
En ik maar werken gisteren.
Seems like you guys had a lot of fun. Good for you.
Aventura, heb je nog een kusje aan Heatwave en ChOas voor me gegeven?![]()
Ik kan niet zogoed tegen sangriaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen om je post.
Dat scheelt. Yvonne en ik ook niet.quote:
You bastard!quote:
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:25 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Geen flauw idee meer waar dat was... jij was er iig, HW, Skaai en later kwam Aventura ook nog langs... een meet met ong. 8 personenWe hadden het dan ook al snel over het paringsgedrag van de makaken
![]()
Inderdaad, dat was een fokmeet-hijack.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
toppertje was dat jaquote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De ONZ-meet waar plotseling meer bekenden van mij waren dan andere fok!kers.
Is er al een datum?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
De volgende tapasmeet wordt weer een hit voorzie ik
nee dank je, ik zit even aan de Red Bullquote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Aventura het volgende:
En een breezer ananas.
Ik houd het bij een dubbele whisky.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:30 schreef Sanne het volgende:
Is er al een datum?
Heetwijf, schatje..quote:Op zondag 23 juli 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee dank je, ik zit even aan de Red Bull.
Dat wordt dus oktoberquote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De eis van jullie dames was toch dat Mitä aanwezig moest zijn. Laat hem dan maar een datum roepen.
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.quote:
quote:
Ik doe niet aan cyber liefdequote:Op zondag 23 juli 2006 14:32 schreef Poncho het volgende:
[..]
Heetwijf, schatje..
Voel even de liefde die ik aan je doorgeef vanaf hier, aangezien dat plan gisteren gruwelijk mislukt is.
krijg je ook geen internetsoa'squote:
Inderdaad! Trouwens, Mitaa kon ook onder die kraamvisite uitkomen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zolang wachten hoor. Zonder Mita lukt het ook wel.
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.quote:
Heb je toevallig een beroep waarbij je een uniform moet dragen? In dat geval wil ze je vast wel leren kennen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:35 schreef Aventura het volgende:
Ik zeg: ergens in augustus. Behalve 18-19-20-21. Lowlands
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
![]()
*begint weer opnieuw met bladeren..
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?quote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik begin alle hoop te verliezen je ooit nog een keer te meeten
Ja, ik zeg toch nog een keerquote:Op zondag 23 juli 2006 14:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik heb jou toch gemeet bij L&S vorig jaar?
OKquote:
Ik heb nog een OD van gisterenquote:Op zondag 23 juli 2006 14:34 schreef Poncho het volgende:
[..]
Zeik niet wijf en neem mijn liefde aan.
Dan is BB al begonnen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
Ja ehh die waren hier niet bij hoorquote:Op zondag 23 juli 2006 14:36 schreef Ole het volgende:
Komt er eigenlijk nog een L&S meet?
Een aantal kwam niet door de censuurquote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Zijn er nog meer foto's
Het zag er gezellig uit
Who needs them!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:41 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja ehh die waren hier niet bij hoor
Die regelen hun eigen meet maar
Wat zij zegt.quote:
Prima datum.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Vrijdag 1 september?
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:45 schreef Aventura het volgende:
We kunnen voortaan wel een jaarlijkse Aventura's noodweermeet houden.
Aanvang: in het park, 15 minuten voor aanvang van de ergste onweersbui van het jaar![]()
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.quote:
En we nemen wéér geen paraplu's mee.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:47 schreef Aventura het volgende:
Ter voorbereiding kijken we dan even op de site van het KNMI. Voor minder dan 20 tot 30 mm regenval doen we het niet.
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik bel dan wel weer tijdens het begin van de bui om door te geven dat jullie bij mij kunnen schuilen.
Doe mij er ook één!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Pita met in 5 kruidensaus gebakken kipfilet met oa Guacamole, Sour cream, tomaat, geraspte kaas en galapenopepers is best te eten moet ik zeggen![]()
.
Bus 33, halte buikslotermeerpleinquote:
Daar ga ik wel van uit.quote:Op zondag 23 juli 2006 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat we dan allemaal collectief met zijn allen tegelijk weer niet komen doen!.
ja, dat was echt vet manquote:Op zondag 23 juli 2006 15:00 schreef livEliveD het volgende:
Wat waren jullie heerlijk nat geregend trouwens![]()
Had jij je telefoon ook uitgeleend aan jump?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb plotseling allemaal vreemde nummers in m'n telefoon erbij.
Lag al op de mat gisteren!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:27 schreef HeatWave het volgende:
vergeten jullie niet Lordi tickets te bestellen?.
Even gedouched, en de volgende sociale verplichting dient zich alweer aan.
Download Koop je ook wat muziek van ze?quote:
Voor die tijd zeker!!!quote:Op zondag 23 juli 2006 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Download Koop je ook wat muziek van ze?.
Ik zat net naar kaartjes voor Heather Nova te kijken. 22 euro per kaartje en bij ticketservice samen 52,10 euro. 8,10 euro servicekosten.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:49 schreef Aventura het volgende:
Crisis, 2 kaartjes lordi (a 15 euro per stuk) kosten bij Ticketservice samen ruim 40 euro. Wat een gekheid. Ik fiets wel ff naar Boudisque
Ik ben ook gruwelijk lui, maar ik ben vaak genoeg op het Leidse dus haal ik ze wel een keer op aan de kassaquote:Op zondag 23 juli 2006 16:06 schreef Sanne het volgende:
Ik ben lui. Voor vijf euro ga ik niet ergens naar toe om de kaartjes te halen.
*pling*quote:Op zondag 23 juli 2006 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe erg.
[..]
waar?
[..]
Dat wil ik je nog wel eens zien zeggen na de nodige sangria.
quote:Op zondag 23 juli 2006 16:11 schreef Skaai het volgende:
Ik ben thuis *zweet*
Yvonne, vergeet je deze meeting ook niet.quote:
Ben je met hem in slaap gevallen? En wat heb je met al die stokbroden gedaan?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:55 schreef Ole het volgende:
oa de reden dat ik er gister niet was: meet mijn tijdelijk huisgenoot![]()
[afbeelding]
Leuk hoor, zo'n link naar olbieforumquote:Op zondag 23 juli 2006 16:42 schreef Sanne het volgende:
[..]
Yvonne, vergeet je deze meeting ook niet.
zoietsquote:Op zondag 23 juli 2006 16:57 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ben je met hem in slaap gevallen? En wat heb je met al die stokbroden gedaan?![]()
Wat heeft ie op?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:55 schreef Ole het volgende:
oa de reden dat ik er gister niet was: meet mijn tijdelijk huisgenoot![]()
[afbeelding]
Jij zegt het ...quote:Op zondag 23 juli 2006 20:08 schreef Skaai het volgende:
Wat heeft ie op?
quote:
Soms hebben ze ook nog het lef om het 'reserveringskosten' te noemenquote:Op zondag 23 juli 2006 15:57 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het echt buitensporig. De servicekosten zijn bijna een kwart van dat hele kaartje. Wat een dieven.
Helaasch, ook vandaag weer geen noodweer. Ik wil weer helemaal tot op de draad doorweekt raken, verdomme. En dat dan m'n haar de hele dag niet zit. En op een zompig kleedje zitten en zompig stokbrood eten. Maar het zit er niet in vandaagquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef Jumparound het volgende:
ik stond helemaal klaar met mn plu gister om 4 uur...
Niks, nopes, nada!
kutweer
In noodgevallen kun je gerust een duik nemen in één van de grachten.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Aventura het volgende:
Helaasch, ook vandaag weer geen noodweer. Ik wil weer helemaal tot op de draad doorweekt raken, verdomme. En dat dan m'n haar de hele dag niet zit. En op een zompig kleedje zitten en zompig stokbrood eten. Maar het zit er niet in vandaag![]()
Neen, ik wil alleen doorweekt geraken, niet op een roestige fiets/dooie rat/ontbindend lijk stuiten.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In noodgevallen kun je gerust een duik nemen in één van de grachten.
Ik ook. Ik was met name bang voor een infectie aan mijn teen met eventueel dodelijke afloop.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef Jumparound het volgende:
als het vondelpark zo schoon is
toen ik al die bagger zag wegspoelen begon ik ook mn hart vast te houden
Neuh, bijna over een vlonder op het Scheveningse strand gestruikeld.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Jumparound het volgende:
wat fout gegaan met je benen scheren A. ?
Veel beter.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:20 schreef Jumparound het volgende:
beter zo UIO_AMS?
als je het in keulen hoort donderen!quote:Op maandag 24 juli 2006 10:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goedemorgen!
Wanneer gaat het weer onweren?
Er waren vrouwen die het koud hadden en nat waren zat Zaterdagquote:Op maandag 24 juli 2006 12:46 schreef Jumparound het volgende:
ik ben voor hogere temperaturen, en random onweersbuiten
"mevrouw, heeft u het koud?"
"nee, ik ben nat!"
Niks gemerkt van dat water.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:15 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, toen het weer zonnig werd dacht ik echt van, ik ga naar huis.
Gelukkig begon het vlak daarna te waaien waardoor het water uit de bomen bovenop ons neerdaalde.
Ik weet hetquote:Op maandag 24 juli 2006 13:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er waren vrouwen die het koud hadden en nat waren zat Zaterdag.
*fap fap*??quote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik weet het
heb de foto's nog steeds niet uitgewoond
En waar. Het is natuurlijk wel een geheime meeting.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En waar. Het is natuurlijk wel een geheime meeting.
Goed plan. Dat die datum hier al een keer of tig genoemd is, blijft natuurlijk onder ons.quote:
Als het nog in Augustus is bestaat er een mogelijkheid dat ik ook komquote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie komen eigenlijk?
Mitä_kuuluu (uiteraard)
UIO_AMS
Aventura
Ripley
Sanne
HeatWave
JMG
...
Net nietquote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Skaai het volgende:
Als het nog in Augustus is bestaat er een mogelijkheid dat ik ook kom
Noem het een vreemde hersenkronkel van me.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
UIO ging er al van uit dat ik wel zou komen.
Hmm. Ik moet iig afwachten hoe het met mijn school zit, wanneer ik eventueel ergens kan beginnen bij een restaurant ofzo. Ach ik zie wel, als ik kan dan kom ik, kan ik niet dan nietquote:
Welke datum? 1 september?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed plan. Dat die datum hier al een keer of tig genoemd is, blijft natuurlijk onder ons.
Iedereen die het drama van afgelopen zaterdag heeft meegemaakt!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie komen eigenlijk?
Mitä_kuuluu (uiteraard)
UIO_AMS
Aventura
Ripley
Sanne
HeatWave
JMG
...
Dramaquote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Iedereen die het drama van afgelopen zaterdag heeft meegemaakt!
Tell me about it. Wat een ramp die trams.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Skaai het volgende:
Het enige dramatische aan die dag waren de achterlijke trams en de GVDGVB
Aangevuld met Yvonne en Mitä natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Aventura het volgende:
Iedereen die het drama van afgelopen zaterdag heeft meegemaakt!
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangevuld met Yvonne en Mitä natuurlijk.
Dood moeten ze, net als ligfietsersquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Skaai het volgende:
Het enige dramatische aan die dag waren de achterlijke trams en de GVDGVB
Had ik nog gepostquote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja. Lordi. Dat was het wat ik nog moest doen gisteren.
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik nog gepost.
Straks is het uitverkocht.
Groei nou eens smaak jijquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaan
Ja oke man *fapfapfap*quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaan
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Jumparound het volgende:
pompidom...
Ik heb zin om te neuken
en ik kijk uit naar onweer!
damn, hoe je humeur kan omslaan...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.
Als die tijdspanne ook voor neuken geldt, ben je een gelukkig man.
Die 2 tot 3 mm die voorspeld worden is natuurlijk bij voorbaat al teleurstellend. Da's ongeveer 30 seconden in die bui van zaterdagquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
damn, hoe je humeur kan omslaan...
vanmiddag was ik nog vrolijk, hoor net dat een vriendin van me op sterven licht... hard achteruit gaat
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vanmiddag was ik nog vrolijk, hoor net dat een vriendin van me op sterven licht... hard achteruit gaat
He jakkes Jumpquote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik had ook inlogprobleempjes afgelopen zondag. Je moet als mod zijnde ook niet ingelogd blijven als je zo iemand als ChOas op je bank hebt liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef Sanne het volgende:
Wist U dat?
- Eén van de meetingbezoekers zo laks is met uitloggen dat ondergetekende al twee dagen verbaasd kijkt naar haar Gmail omdat ze denkt dat ze geen email ontvangt.
- Wist u dat ondergetekende wel acht keer haar Gmail heeft gechecked voor ze eindelijk door had dat ze als die lakse meeter was ingelogd.
Ik pieste bijna in mijn broek net!
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef Sanne het volgende:
Wist U dat?
- Eén van de meetingbezoekers zo laks is met uitloggen dat ondergetekende al twee dagen verbaasd kijkt naar haar Gmail omdat ze denkt dat ze geen email ontvangt.
- Wist u dat ondergetekende wel acht keer haar Gmail heeft gechecked voor ze eindelijk door had dat ze als die lakse meeter was ingelogd.
Ik pieste bijna in mijn broek net!
Zat jij nu mijn worst te bespreken op fokradio?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef Skaai het volgende:.
Maar Fok en msn waren wel uitgelogged, dus dat scheelt
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zat jij nu mijn worst te bespreken op fokradio?
Dat heb ik dan volledig gemist.quote:
Staat je netjesquote:
Ze heeft zo'n beetje alle Wist U Datjes verteld.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hè ja, vertel dan even wat precies besproken is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
Weer terug van een he-le-maal goedgekomen meet. De meeste mensen die zouden komen waren er, ondanks het ehm...nogal in het water gevallen begin van de middag. Ben nu net thuis, 10 uur van onopgehouden drinken vond ik wel genoegRest zit nu nog op het terras bij de Black. Ben benieuwd wat die morgen allemaal nog te vertellen hebben hier
Natuurlijk mogen de welbekende wist-udatjes niet ontbreken in een meetingtopic.
Wist u dat...
- Onweer best eng is als je onder een boom zit
- Sanne's string zo rond een uur of 10 weer droog was
- Ripley en UIO heel goed kunnen koppelen
- Heatwave bijna een riksjarijder in elkaar wilde beuken
- Oude bekenden weer opnieuw ehm. kennismaakten
- ChOas driekwart van de meet in comateuze toestand op een plaid lag
- Jumparound een hele platte buik heeft
- Cinnamongirl haar vriend bewerkt met peuken
- Skaai een fris en vooral fruitig meisje is
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Skaai het volgende:
Wist u dat:
- Heatwave en Sanne een leuk stelletje zijn?
- Die riksjarijder zelf homo is!?
- Jumparound een mooiekaaklijn
heeft?
- We Ole niet meer hebben gevonden?
- UIO-Uiooo-U.I.O-Ams een lekkere worst heeft?(En de worstgrapjes matig waren
)
- Ik Aventura en cinnemongirl nog steeds niet uit elkaar kan houden? En om het nog extra lastig te maken hadden ze beiden hun haar 'oranje' gekleurd
- De allochtone toiletbezoeker met zijn piemel uit zijn broek ruzie kreeg met de toiletjuf?
- We vet lang mochten picknicken op het balkon van Vertigo? (Zonder dat we ook maar iets bij Vertigo hebben besteld!) En pas na een uur of 3/4 werden weggestuurd?
- Skaai nog steeds niet gekoppeld is [insert Bupatih smilie]
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:03 schreef Sanne het volgende:
Wist u dat:
- de toiletdame tegen de man met de blote piemel ontzettend tekeer ging (en terecht)
- Jumparound geen jointjes kan draaien![]()
- Heatwave steeds te vroeg het volgende nummer al opzet![]()
- ChOas úúren heeft liggen slapen ondanks de herrie op de achtergrond
- Skaai een fantastische vanilledip heeft![]()
- strings heel lang nat kunnen blijven
- Ripley en UIO eigenlijk best een leuk setje zouden kunnen vormen
- Ik ook nog steeds moeite heb Aventura en Cinnamon uit elkaar te houden.
- UIO hele lekkere tortilla de patatas kan maken
- Niemand een paraplu bij zich had.
- Sunchaser best had kunnen komen
Ik heb haar dan wel gekoppeld aan die vriend van me, maar ik denk dat ik haar dan maar voor mezelf hou.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:36 schreef Skaai het volgende:
Ja, ik ben zelfs over het potentiele setje UIO en Ripley begonnen terwijl Marty in de uitzending zat.
Ik ben keihard
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb haar dan wel gekoppeld aan die vriend van me, maar ik denk dat ik haar dan maar voor mezelf hou.
Ja, hoiquote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangevuld met Yvonne en Mitä natuurlijk.
Hoi!quote:
Oordopjes in!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Eén of andere volslagen idioot draait een gehele opera in de tuin achter af. Doe verdomme geen oog dicht.
Daar zijn geen oordopjes tegen opgewassen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:10 schreef Sanne het volgende:
Oordopjes in!
Dat wordt gecompenseerd door al die oudjes in verzorgingstehuizen die bij bosjes doodgaan. Scheelt weer in de zorgkosten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:14 schreef Jumparound het volgende:
daar moet de natuurbescherming eens naar kijken...
en wie betaald al die stookkosten? Juist! wij!
dat zal wel niet erg goedkoop zijn... de verwarming buiten zo hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |