Tell me about it. Wat een ramp die trams.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Skaai het volgende:
Het enige dramatische aan die dag waren de achterlijke trams en de GVDGVB
Aangevuld met Yvonne en Mitä natuurlijk.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:59 schreef Aventura het volgende:
Iedereen die het drama van afgelopen zaterdag heeft meegemaakt!
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Aangevuld met Yvonne en Mitä natuurlijk.
Dood moeten ze, net als ligfietsersquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef Skaai het volgende:
Het enige dramatische aan die dag waren de achterlijke trams en de GVDGVB
Had ik nog gepostquote:Op maandag 24 juli 2006 16:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja. Lordi. Dat was het wat ik nog moest doen gisteren.
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Had ik nog gepost.
Straks is het uitverkocht.
Groei nou eens smaak jijquote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaan
Ja oke man *fapfapfap*quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn zeg, niet naar Lordi kunnen gaan
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:32 schreef Jumparound het volgende:
pompidom...
Ik heb zin om te neuken
en ik kijk uit naar onweer!
damn, hoe je humeur kan omslaan...quote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.
Als die tijdspanne ook voor neuken geldt, ben je een gelukkig man.
Die 2 tot 3 mm die voorspeld worden is natuurlijk bij voorbaat al teleurstellend. Da's ongeveer 30 seconden in die bui van zaterdagquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onweer krijg je in elk geval over een paar dagen weer.
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
damn, hoe je humeur kan omslaan...
vanmiddag was ik nog vrolijk, hoor net dat een vriendin van me op sterven licht... hard achteruit gaat
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
vanmiddag was ik nog vrolijk, hoor net dat een vriendin van me op sterven licht... hard achteruit gaat
He jakkes Jumpquote:Op maandag 24 juli 2006 16:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ik had ook inlogprobleempjes afgelopen zondag. Je moet als mod zijnde ook niet ingelogd blijven als je zo iemand als ChOas op je bank hebt liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef Sanne het volgende:
Wist U dat?
- Eén van de meetingbezoekers zo laks is met uitloggen dat ondergetekende al twee dagen verbaasd kijkt naar haar Gmail omdat ze denkt dat ze geen email ontvangt.
- Wist u dat ondergetekende wel acht keer haar Gmail heeft gechecked voor ze eindelijk door had dat ze als die lakse meeter was ingelogd.
Ik pieste bijna in mijn broek net!
quote:Op maandag 24 juli 2006 20:20 schreef Sanne het volgende:
Wist U dat?
- Eén van de meetingbezoekers zo laks is met uitloggen dat ondergetekende al twee dagen verbaasd kijkt naar haar Gmail omdat ze denkt dat ze geen email ontvangt.
- Wist u dat ondergetekende wel acht keer haar Gmail heeft gechecked voor ze eindelijk door had dat ze als die lakse meeter was ingelogd.
Ik pieste bijna in mijn broek net!
Zat jij nu mijn worst te bespreken op fokradio?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:45 schreef Skaai het volgende:.
Maar Fok en msn waren wel uitgelogged, dus dat scheelt
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zat jij nu mijn worst te bespreken op fokradio?
Dat heb ik dan volledig gemist.quote:
Staat je netjesquote:
Ze heeft zo'n beetje alle Wist U Datjes verteld.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Hè ja, vertel dan even wat precies besproken is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:33 schreef Aventura het volgende:
Weer terug van een he-le-maal goedgekomen meet. De meeste mensen die zouden komen waren er, ondanks het ehm...nogal in het water gevallen begin van de middag. Ben nu net thuis, 10 uur van onopgehouden drinken vond ik wel genoegRest zit nu nog op het terras bij de Black. Ben benieuwd wat die morgen allemaal nog te vertellen hebben hier
Natuurlijk mogen de welbekende wist-udatjes niet ontbreken in een meetingtopic.
Wist u dat...
- Onweer best eng is als je onder een boom zit
- Sanne's string zo rond een uur of 10 weer droog was
- Ripley en UIO heel goed kunnen koppelen
- Heatwave bijna een riksjarijder in elkaar wilde beuken
- Oude bekenden weer opnieuw ehm. kennismaakten
- ChOas driekwart van de meet in comateuze toestand op een plaid lag
- Jumparound een hele platte buik heeft
- Cinnamongirl haar vriend bewerkt met peuken
- Skaai een fris en vooral fruitig meisje is
quote:Op zondag 23 juli 2006 01:57 schreef Skaai het volgende:
Wist u dat:
- Heatwave en Sanne een leuk stelletje zijn?
- Die riksjarijder zelf homo is!?
- Jumparound een mooiekaaklijn
heeft?
- We Ole niet meer hebben gevonden?
- UIO-Uiooo-U.I.O-Ams een lekkere worst heeft?(En de worstgrapjes matig waren
)
- Ik Aventura en cinnemongirl nog steeds niet uit elkaar kan houden? En om het nog extra lastig te maken hadden ze beiden hun haar 'oranje' gekleurd
- De allochtone toiletbezoeker met zijn piemel uit zijn broek ruzie kreeg met de toiletjuf?
- We vet lang mochten picknicken op het balkon van Vertigo? (Zonder dat we ook maar iets bij Vertigo hebben besteld!) En pas na een uur of 3/4 werden weggestuurd?
- Skaai nog steeds niet gekoppeld is [insert Bupatih smilie]
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:03 schreef Sanne het volgende:
Wist u dat:
- de toiletdame tegen de man met de blote piemel ontzettend tekeer ging (en terecht)
- Jumparound geen jointjes kan draaien![]()
- Heatwave steeds te vroeg het volgende nummer al opzet![]()
- ChOas úúren heeft liggen slapen ondanks de herrie op de achtergrond
- Skaai een fantastische vanilledip heeft![]()
- strings heel lang nat kunnen blijven
- Ripley en UIO eigenlijk best een leuk setje zouden kunnen vormen
- Ik ook nog steeds moeite heb Aventura en Cinnamon uit elkaar te houden.
- UIO hele lekkere tortilla de patatas kan maken
- Niemand een paraplu bij zich had.
- Sunchaser best had kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |