En een grote, dikke worst.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:47 schreef Jumparound het volgende:
ik zag tieten en sex mitä!
Kan je mooi viswijf wordenquote:
Even lekker een harin'kie happen voor het werk?quote:
Ja, kennelijk zien die kleine middenstanders de markt als een soort date feest. Ik ben ook al van wasserette gewisseld omdat de enge hindoestaanse was man steeds zei: "dat ik die mevrouw was van die lekker zachte kleren. " En niet geloofde dat ik iets had met een kickbokserquote:
Uitje en zuur erbij?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Liep je met je mossel te koop?
Wat ben jij ordinair de laatste dagenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Liep je met je mossel te koop?
Hé, ik word niet aangesproken door visverkoopsters.quote:
Homoquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, ik word niet aangesproken door visverkoopsters.
Bakvis.quote:
bak·vis (de ~ (v.))quote:
Kleine pedo van mequote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Bakvisjes.
Vanavond maar even een vodka'tje halen.
Wat is nou 12 jaar op een mensenleven?quote:
3 studies. 4383 dagen. 2 keer de middelbare school.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is nou 12 jaar op een mensenleven?.
Niets dusquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 09:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 studies. 4383 dagen. 2 keer de middelbare school.
Nou ja, het zit in de buurt natuurlijkquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
En goede tieten. Maar daar let ik natuurlijk niet op als ik naar haar sleutelbeenderen kijk.
'Nee echt, ik keek naar je sleutelbeenderen.'quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:58 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, het zit in de buurt natuurlijk
Ik denk dat ze dat enger vind klinken als "Goeie tieten"quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
'Nee echt, ik keek naar je sleutelbeenderen.'
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
En speciaal voor UIO: ik weet uiteraard best wel dat je in dit geval vindt met dt schrijft
Ouwe zeur
Nee joh, ik laat het gewoon nog een tijdje staan, dan kunnen "sommige mensen" zich er nog even aan ergerenquote:
Ik welquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:56 schreef UIO_AMS het volgende:
En goede tieten. Maar daar let ik natuurlijk niet op als ik naar haar sleutelbeenderen kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |