Toch al 2 positieve puntenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:36 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Ook was het niet erg om tegen de goed ontwikkelde torso van de hoofdrolspeler aan te kijken.
Het gaat allang al weer over sex hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand was jullie voor in TRV: Ik travel naar Lowlands en neem mee:
Blinde! Tussen 'ons' zit ik helemaal niet te stoken.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:35 schreef Ripley het volgende:
Niet! Je zit al zeker een week te stoken tussen ons![]()
Welquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Blinde! Tussen 'ons' zit ik helemaal niet te stoken.
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.quote:
Kijk wat je hebt aangericht Ripley.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.
Heb je al een 101-stappenplan dan?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je begrijpt nu natuurlijk wel dat ik op de volgende meet jou zal bewijzen hoe niet-homo ik ben.
Goed planquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
We proberen jump gewoon binnen te smokkelen
Onder onze poncho's
We sturen Yvonne er wel op af, Aquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Kijk wat je hebt aangericht Ripley.
24 uurs douche tent op camping 6quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:49 schreef HeatWave het volgende:
Douchen kan prima, gewoon als je 's ochtends wakker wordt om te plassen gaan, daarna weer slapen. rond 7:00-8:00 is er geen hond. Het is even doorbijten, maar het kan wel.
dat klint zo ontzettend gay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:44 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
quote:
*burpquote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Net wezen lunchen bij Nam Kee. Vol!
Dat wordt vandaag helemaal niets meer met werken.
Dammit wat een luizeleven heb jequote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Net wezen lunchen bij Nam Kee. Vol!
Dat wordt vandaag helemaal niets meer met werken.
Mitä ook.quote:
Mita: wat een luizeleven heb je. Of was het luizenleven? De nieuwe witte spelling is vandaag ingegaan. *in paniek raaktquote:
Wat ik vorige keer meekreeg van een interview met de makers was "ach ja, weet je, doe eigenlijk gewoon maar wat jou goed lijkt"quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:07 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mita: wat een luizeleven heb je. Of was het luizenleven? De nieuwe witte spelling is vandaag ingegaan. *in paniek raakt
smak, smak... Oestersausquote:
Vertel...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:02 schreef HeatWave het volgende:
Het GVB moet echt KEI en KEIHARD DOOD!!!!
Wat een grafmongolen werken daar....
Vertraging? Betrapt tijdens zwart rijden? Verkeerd wisselgeld teruggekregen? Abonnement vergeten en geen vrije doorgang gekregen? Conductrice die niet op je avances inging? Ontsporing van de tram? Chauffeur verdwaalde? Pont die zonk? Bus die niet stopte bij juiste halte? Conducteur die niet op je avances inging? ...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:04 schreef HeatWave het volgende:
LIjkt me duidelijk.....
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
all of the above.
Nee, die broodjosti;s moeten gewoon eens op tijd vertrekken en niet 25 min over een ritje van 12 min doen, onder het "genot" van om de 3 sec een omroep of WIJ even door willen lopen.
NEE MONGOOL!!!! JE MOET IN DE SPITS EENS GENOEG TRAMS INZETTEN!!!!.
ontbijt op mijn werk dus weer gemist..........
Opbokken jijquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:16 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
huilie!
http://www.gvb.nl/reizige(...)p?contacttype=klacht
Ik zal de accountant van het GVB op de hoogte stellen van je bevindingen. Kennelijk voldoet het GVB niet aan het dienstverleningscontract dat afgesloten is met de gemeente.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:12 schreef HeatWave het volgende:
all of the above.
Nee, die broodjosti;s moeten gewoon eens op tijd vertrekken en niet 25 min over een ritje van 12 min doen, onder het "genot" van om de 3 sec een omroep of WIJ even door willen lopen.
NEE MONGOOL!!!! JE MOET IN DE SPITS EENS GENOEG TRAMS INZETTEN!!!!.
ontbijt op mijn werk dus weer gemist..........
Je vergeet te vragen hoe hij zo snel aan die link is gekomen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Opbokken jij.
Dood moeten ze, keihard.......
Hij werkt er?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je vergeet te vragen hoe hij zo snel aan die link is gekomen.
Afgelopen zaterdag zat ik in een nachtbus waarbij de chauffeur bij iedere passagier zat te bedelen om een fooi. En hij deed dit nog redelijk onbeschoft ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opbokken jij.
Dood moeten ze, keihard.......
* mailtje met link naar desbetreffende post verzonden aan accountantquote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zal de accountant van het GVB op de hoogte stellen van je bevindingen. Kennelijk voldoet het GVB niet aan het dienstverleningscontract dat afgesloten is met de gemeente.
Koop een auto, pak de fiets huilie!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan gewoon niet tegen die conductuers met hun "even doorlopen, niet bij de deur staan, er moeten nog meer mensen mee etc etc......"
Ze moeten gewoon eens normaal op tijd rijden en geen sardineblikjes imiteren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |