Goh, ik verheug me ook op jouw stoere verhalen over je weekenden bij de Ikeaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:33 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
tjesus wat stoer! Wie heeft er zo weinig mogelijk slaap gehad in een weekend!![]()
Sorry, geen stoere IKEA verhalen, wel 10 uur slaap in de nacht van zaterdag op zondagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, ik verheug me ook op jouw stoere verhalen over je weekenden bij de Ikea.
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:13 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Sorry, geen stoere IKEA verhalen, wel 10 uur slaap in de nacht van zaterdag op zondag![]()
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doen.
5 dagenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Nou idd, ik neem na 5 dagen hard werken ook lekker de tijd om in het weekend geen fuck te doen.
5 dagen ja!quote:
Over een maand zal ik het wetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kat smaakt ook goed. Qua vleesstructuur heeft het wel wat weg van konijn.
Ik eet geen konijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Kat smaakt ook goed. Qua vleesstructuur heeft het wel wat weg van konijn.
Je weet het nu al. Ik schrijf het toch net.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:38 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Over een maand zal ik het weten
Paella con conejo op bestellijst zet.quote:
Konijnen eten mij ook niet neequote:
En wat voor soort Tapas con conejo zijn er?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Paella con conejo op bestellijst zet.
Homoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Konijnen eten mij ook niet nee
Ik wil later graag zo'n lief klein poezelig gezelllig konijntje en die zie ik dan voor me als zoiets op je bord ligt![]()
Ik val inderdaad op mannen ja. Zeker nadat gezeik van die lesbo die bij ons in de tent sliepquote:
Komen we vanzelf achter. Vast wel iets met konijnebout.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:48 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
En wat voor soort Tapas con conejo zijn er?
Ik ben lesbo, overtuigd zelfsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik val inderdaad op mannen ja. Zeker nadat gezeik van die lesbo die bij ons in de tent sliep
quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:34 schreef HeatWave het volgende:
@Be, ga hond eten.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:03 schreef Jumparound het volgende:
sex met mannen
Jah, door het tijdsverschil is cybersex zelfs lastig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:23 schreef Jumparound het volgende:
sorry BE
maareh, je moet nog 4 nachtjes slapen voordat je weer sex kan / mag hebben?
vervelend hoor...
oh, de tapas mee kan ik niet, feestje van mn broerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jah, door het tijdsverschil is cybersex zelfs lastig.Staat zo stom op je werk enzo.
Maar we zijn al weer een nachtje dichterbij...Tapas! Piemel
![]()
Spijtig dat te horen Jump.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:42 schreef Jumparound het volgende:
oh, de tapas mee kan ik niet, feestje van mn broer
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Heeft er eik al iemand ergens gereserveerd?
Bij [desbetreffende tapasbar] kunnen we niet reserveren. Ik zal dus vanaf de opening die dag daar aanwezig zijn, de grootste tafel toe-eigenen en alles en iedereen die niet op de meet hoort daar wegjagen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:15 schreef Aventura het volgende:
Heeft er eik al iemand ergens gereserveerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |