En waarom moest jij met de bus zaterdagnacht?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Koop een auto, pak de fiets huilie!![]()
Kan niet parkeren hier, en de fiets duurt nog eens 2 keer zo lang....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:24 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
[..]
Koop een auto, pak de fiets huilie!![]()
Als je 168 cm lang bent en tieten heb dan kan je zo naar binnen (sta zo blijkt nu op 2 verschillende gastenlijsten).quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Nog een tip : mij stiekem gratis meenemen, dan kan ik drank halen enzo>
Kan je niet iets omzetten?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je 168 cm lang bent en tieten heb dan kan je zo naar binnen (sta zo blijkt nu op 2 verschillende gastenlijsten).
Ik travel naar Lowlands en neem mee:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:54 schreef Aventura het volgende:
Nog een tip: babydoekjes. Waarvoor je die allemaal kunt gebruiken hoef ik hopelijk niet uit te leggen.
Nee, ik heb al gebeld.quote:
Je hebt mijn nummerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gebeld.
Waar ik op hoop is dat ze die bandjes los in de envelop geven. En niet meteen omdoen.
Als er een meisje met knalrood haar en een pony zit, moet je even zeggen dat je een vriendin van mij bent en vragen of je ze ook los mee kan nemen anders.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 10:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik heb al gebeld.
Waar ik op hoop is dat ze die bandjes los in de envelop geven. En niet meteen omdoen.
Ik ga definitief pas morgenochtend, ik ga wel heeeel vroeg weg. De rest van mijn gang verrassen met croissants en koffie. Hebben ze wel verdiend voor het vrijhouden van een plekje voorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:02 schreef Jumparound het volgende:
camping 6 here i cum (morgen ochtend... leuk! om 6 uur weg)
Heeft hij dan al toestemming gevraagd aan zijn significant other?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Medevoorverkenner Limlander geeft net te kennen ook een tapa mee te willen eten. Waarvan akte.
Zwaait terug! Klinkt goed BE!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:32 schreef Brighteyes het volgende:
*zwaait vanuit heel, heel warm Seoul!
quote:
vast wel er dan gemiddeld 2,5 uur per nacht zoals ik de afgelopen dagen - of heb ik dat misquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Wie is er nou de homo hier?.
Hoeveel slaap denk je dat ik per weekend pak?.
Uiteraard, slapen is voor door de weeks, en dan nog niet veelquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
vast wel er dan gemiddeld 2,5 uur per nacht zoals ik de afgelopen dagen - of heb ik dat mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |