ElmarO | vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:05 |
![]() quote:Gamer.nl quote:Gamed.nl ![]() ![]() ![]() Filmpjes Kane lives! Gameplay trailer Extra links Wiki C&C Muziek Vorige topics Command & Conquer 3: Tiberium Wars Command & Conquer 3: Tiberium Wars #2 [ Bericht 6% gewijzigd door ElmarO op 25-08-2006 17:11:00 ] | |
Prowl | vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:10 |
Leuke filmpjes ![]() | |
AlexLPUMUSE | vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:11 |
![]() TVP ![]() | |
ThunderChild | vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:38 |
Subiel TVP'tje ![]() ![]() | |
SnowDoggg | zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:08 |
Wat een Te Vette sPelletje!!!! ![]() | |
appelsientje | zaterdag 26 augustus 2006 @ 01:17 |
C& C ik kan serieus niet wachten tot die uitkomt... de verhaal lijn en het spel ![]() | |
AlexLPUMUSE | zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:04 |
![]() Ik vraag me af wat voor een unit die rechter moet voorstellen ![]() | |
ThunderChild | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:07 |
Sniper misschien ?? | |
Haijo | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:17 |
Of een sniper of een hele goedkope infantry. Die linker zal wel een flamethrower hebben en die in midden een heavy machinegun oid? | |
SnowDoggg | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:18 |
Die wapen ziet er niet echt uit als een sniper! ![]() | |
Evil_Jur | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:18 |
Hier heb ik zin in. | |
Q. | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:18 |
Tijd om te gaan sparen voor een nieuwe pc. | |
SnowDoggg | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:18 |
Damn, alle leuke spellen komen pas in 2007 uit! ![]() | |
Evil_Jur | zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:21 |
De screens op gamespot zien er wel aardig uit, maar ik krijg er niet echt het C&C gevoel van. | |
G-Mart | zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:37 |
Dat 'Kane Lives!' filmpje is echt supervet! ![]() | |
Q. | zaterdag 26 augustus 2006 @ 15:33 |
quote:Dat had ik in TS ook niet bepaald. ![]() | |
appelsientje | zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:42 |
quote: ![]() Het bekende voorspel..... duurt alleen nog zo lang ![]() | |
VoreG | zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:45 |
quote:Waar? | |
TheGeneral | zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:50 |
You can't kill the Messiah! ![]() | |
appelsientje | zaterdag 26 augustus 2006 @ 20:52 |
quote:Kijk eens in de OP ![]() Hij's vet ![]() | |
fallrite | zondag 27 augustus 2006 @ 13:04 |
quote:Ik heb al geld voor een halve PC ![]() ![]() Tevens tvp ![]() ![]() | |
=HellFire= | zondag 27 augustus 2006 @ 13:06 |
Ik hoop met heel m'n hart niet dat het gameplay ala Generals en LOTR BFME 2 wordt. Hoewel de laatste iets beter was, ziet het er allemaal toch net niet uit en voelt het echt bagger aan. ![]() | |
fallrite | zondag 27 augustus 2006 @ 13:09 |
quote:Ik vond de eerste terugkomst vetter though ![]() Op YouTube: http://youtube.com/watch?v=EKy4BdOVsZI ![]() | |
VoreG | zondag 27 augustus 2006 @ 13:10 |
quote:Die was erg gaaf ja ![]() | |
MrFl0ppY | maandag 28 augustus 2006 @ 12:06 |
klein tvp'tje | |
ElmarO | maandag 28 augustus 2006 @ 14:40 |
Hier kan je een video streamen/downloaden. Hierin spelen ze een potje en geven wat uitleg. | |
G-Mart | maandag 28 augustus 2006 @ 15:06 |
quote:Ziet er goed uit! De HUD weer netjes oldskool aan de rechterkant, en ik vind het dope om al die bevestigingen te horen (building complete. unit ready. etc). | |
Prowl | maandag 28 augustus 2006 @ 16:49 |
quote:Kunnen ze niet alvast een beta uitbrengen ofzo, ik MOET dat gewoon spelen ![]() | |
G-Mart | maandag 28 augustus 2006 @ 18:34 |
quote:Ik kan me vergissen maar ik hoorde iets over dat er een open beta gaat komen zodat EA LA de game nog verder kan tweaken. Wat ik ook dope vind is dat de game er nu al best af ziet, terwijl hij pas volgend jaar ergens in de winkels komt te liggen. ![]() | |
appelsientje | maandag 28 augustus 2006 @ 18:52 |
Hmmmm net ff de filmpjes gekeken... ziet er toch wel heel erg goed uit ![]() | |
MrFl0ppY | maandag 28 augustus 2006 @ 20:35 |
quote:lekker!!!!! alleen hoor ik wel veel stemmetjes uit generals en da vind ik wel een beetje matig. Verder lijken me die stealth bombers wel erg bruut | |
pacandor_ | woensdag 13 september 2006 @ 07:41 |
is nou al bekend wanneer de release is? | |
pacandor_ | woensdag 13 september 2006 @ 08:01 |
zijn er trouwens al iets van systeemeisen bekend? | |
fallrite | woensdag 13 september 2006 @ 20:04 |
quote:Ja, ik hoop dat ze wel meer terug gaan naar de voice-overs van bijv. Tiberian Sun ofzo.. daar klonken de infanterie ook echt als infanterie en ook wanneer ze stierven klonk dat "erger" als je begrijpt wat ik bedoel ![]() ![]() | |
Prowl | woensdag 13 september 2006 @ 20:06 |
Wanneer komt het spel nou uit, begin of eind volgend jaar ![]() | |
bigshadow | donderdag 14 september 2006 @ 10:11 |
In dit spel heb ik nu al heel veel zin ![]() | |
Prowl | donderdag 14 september 2006 @ 18:57 |
quote:Ja, je bent niet de enige ![]() ik weet zeker dat ik een hele week thuis blijf als ik het spel heb ![]() | |
Ontopic | maandag 2 oktober 2006 @ 13:07 |
Hopelijk weer meer als RA2 en TS i.p.v. Generals. | |
Kadesh | maandag 2 oktober 2006 @ 14:11 |
Wordt een vet spel! ![]() ![]() ![]() | |
NrSiX | maandag 2 oktober 2006 @ 14:29 |
Zal op mijn pc niets worden, maar ziet er wel mooi uit.. dan maar bij mn broer spelen ![]() | |
Crazykill | donderdag 5 oktober 2006 @ 20:51 |
quote:Ziet er leuk uit. | |
Burner2000 | donderdag 5 oktober 2006 @ 21:25 |
Kort maar krachtig http://www.youtube.com/watch?v=ulTbMjq8dEo&NR Eindelijk geen animatie troep. ![]() | |
DrDentz | donderdag 5 oktober 2006 @ 21:31 |
Thank God zijn de sidebars terug, ik kon niet wennen aan Generals en hun gekut met gebouwen die nog gebouwd moeten worden.. het filmpje heb ik niet afgekeken aangezien het geen reet aan is om anderen te zien gamen maar ik krijg er wél het C&C gevoel van ![]() | |
McGilles | donderdag 5 oktober 2006 @ 23:50 |
quote:Als dat zo is dan haal ik die game dus NIET! RA2 en TS waren beiden slappe aftreksels van het sublieme C&C! Geef mij maar een gameplay als C&C, dan ben ik tevreden! | |
DrDentz | donderdag 5 oktober 2006 @ 23:55 |
RA2 en TS waren juist meer C&C-gericht dan Generals.. en de vrouwenstem is terug ![]() | |
LoggedIn | donderdag 5 oktober 2006 @ 23:55 |
quote:van mij hoeft het niet op Generals te lijken.. ![]() ![]() TS was wel leuk trouwens ![]() | |
McGilles | vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:06 |
quote:TS was gewoon ronduit slecht, maar dat is mijn mening, ik vond C&C subliem, toen RA kwam vond ik het wat minder en vanaf toen is het hard bergafwaards gegaan, dus ik ben bang dat deze een kans heeft dat ie tegenvalt! Alhoewel, ze stoppen niet voor niets heel veel units van de originele C&C terug in het spel, dat kan heel veel goedmaken, de stealthtanks en flametanks in oude uitvoering! | |
Filay | vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:11 |
TVP TVP TVP Zo ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 6 oktober 2006 @ 00:19 |
quote:ik vind het juist opvallen hoe enorm onherkenbaar alle units zijn ![]() ![]() | |
McGilles | vrijdag 6 oktober 2006 @ 11:57 |
quote:Orca, stealthtank, flametank, etc etc, allemaal dezelfde 'look' als in de oude C&C ![]() Maar het klopt, als het spel de 'feeling' niet heeft word het een grote flop! Net als sommige shooters, als je kijkt denk je dat het een leuk spel is, maar zodra je zelf aan de slag gaat merk je dat het niet lekker weg speelt! | |
appelsientje | donderdag 16 november 2006 @ 09:03 |
Oke tijd geleden dat hier was gebeurt is ![]() Maar er staan echte filmpjes op de site van EA ![]() | |
MrFl0ppY | donderdag 16 november 2006 @ 16:10 |
dude links... we want links! | |
danino | donderdag 16 november 2006 @ 17:43 |
quote:http://www.electronicarts.nl/games/8623/movies/1505/ | |
JOHAN410 | vrijdag 17 november 2006 @ 10:20 |
Is er al een release datum bekend? | |
Komakie | vrijdag 17 november 2006 @ 11:43 |
quote:volgens gamespot "Q1 2007" Geen precieze datum dus... | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 13:10 |
![]() | |
MrFl0ppY | vrijdag 17 november 2006 @ 14:43 |
quote:Ik reken op Q3... ze stellen altijd alles uit duzzz deze game zeker ook. Kan het alleen maar meevallen | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 14:52 |
quote:Westwood ja, maar of evil EA dat ook doet... ze willen centjes zien. | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 14:56 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die Obelisk ![]() | |
MrSleep | vrijdag 17 november 2006 @ 15:07 |
Ik ben vast de enige die niet erg enthoussiast kan worden van deze nieuwe C&C. Het ziet er nogal futuristisch uit en heeft IMO weinig met Command & Conquer te maken. Zal wel te maken hebben met de lichtinval in de game, de mechs(?) en lasers. Ben meer de originele C&C gewend en Red Alert... ![]() | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 15:09 |
quote:Die mechs vind ik ook maar raar, het speelt zich misschien wel af in 2047 geloof ik, maar het is verdomme geen Starwars ![]() | |
Sigmund_Freud | vrijdag 17 november 2006 @ 15:13 |
Weet iemand wanneer de release gepland is ? Begin of eind 2007 pfff kan niet wachten ! --- oke eerst lezen Q1 2007 dus [ Bericht 23% gewijzigd door Sigmund_Freud op 17-11-2006 15:14:00 (tja) ] | |
MrSleep | vrijdag 17 november 2006 @ 15:15 |
Eind 2007 zal wel niet ,anders hebben ze mensen geen geld meer over om de 2008 sportgames te kopen ![]() quote:Het is dan ook niet meer logisch dat je soldaten gaat training, want da's gewoon zelfmoord plegen als je de slagvelden niet op de screens. En C&C zonder soldaten is ![]() | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 15:17 |
http://en.wikipedia.org/wiki/Command_&_Conquer_3:_Tiberium_Wars Release date(s) March, 2007 | |
pberends | vrijdag 17 november 2006 @ 15:19 |
Tis wel belachelijk dat Tiberian Sun (grootste C&C baggerspel trouwens) van 1999 is... in 2007 is dat dus al 8 jaar geleden. | |
MrFl0ppY | zaterdag 18 november 2006 @ 13:41 |
quote:Tsja, die megs zijn idd een beetje vreemd. De eerste screenie heeft trouwens wel een uber sfeer.. Ziet er erg strak uit | |
andre347 | maandag 20 november 2006 @ 17:06 |
tvp | |
pberends | maandag 20 november 2006 @ 17:13 |
IMDb van C&C3: http://www.imdb.com/title/tt0848263/ Er zullen ook veel lekkere topvrouwen in meespelen: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
LoggedIn | maandag 20 november 2006 @ 17:54 |
quote:ik krijg er ook nogsteeds geen C&C gevoel bij.. En zijn die "mechs" niet gewoon Titans van de GDI? | |
TheEgoHasLanded | maandag 20 november 2006 @ 18:14 |
TVP ![]() | |
Stranglem | donderdag 23 november 2006 @ 19:00 |
quote:ik wel, ik heb Tiberian Sun helemaal kapot gespeeld, daar lijkt dit veel op en de grafics zijn gewoon om bij te kwijlen. En veel units lijken ook op de originele CC. Orca, stealthtank, flametank. Tis geen Red Alert stijl, maar word zeker wel een cool spel. Kweeni wat je bedoelt met C&C "gevoel". Tis gewoon een RTS zoals ik em verwacht van Westwood. En Red alert was toch niet een "echt" project volgens mij toen, meer zon even-de-tijd-opvullen- spel | |
MrFl0ppY | donderdag 23 november 2006 @ 19:08 |
Red Alert was idd eerst bedoelt als een soort van uitbreiding. Maar het sloeg zo aan dat ze het als aparte game hebben released. | |
fallrite | donderdag 23 november 2006 @ 19:17 |
quote:Ik heb TS ook kapot gespeeld maar the C&C feeling heb ik bij dit spel nog niet gezien ![]() ![]() | |
LoggedIn | donderdag 23 november 2006 @ 19:31 |
quote:TS rules! maar dit lijkt er niet veel op ![]() ![]() | |
Originele_Naam | donderdag 23 november 2006 @ 19:47 |
onvervalste tvp | |
MrSleep | donderdag 23 november 2006 @ 20:49 |
quote:Ik hoop dat deze screenshots alleen maar aangeven hoe gedetaileerd de game is en je gewoon flink kunt uitzoomen zodat het wel mooi overzichtelijk is. Iets was ze bij Generals gruwelijk fout hebben gedaan imo. Vond het daarom een gigantische baggergame ![]() | |
luminary | donderdag 23 november 2006 @ 20:54 |
Geef mij maar een vervolg op C&C Generals (Zero:Hour) | |
Stranglem | donderdag 23 november 2006 @ 22:03 |
dat was echt zon EA spel, kort snel afgemaakt en hypen en daarna vergeten. Leuk als je niks te doen hebt, maar Minesweeper is ook leuk als je niks te doen hebt, maar niet echt een hoogwaardig spel imo. Ik zit dus ook niet op een vervolg daarop te wachten. Zou alleen maar geflamed worden met milk, bla bla bij TB heb ik toch wel hogere verwachtingen | |
G-Mart | donderdag 23 november 2006 @ 23:30 |
quote:TB = Tiberium Bars? ![]() Op de EA Hyve ( ![]() ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 24 november 2006 @ 09:55 |
quote:bij zero hour vond ik het nog wel meevallen. Op deze screenshots lijkt het erger.. Maarja, je kent EA he ![]() ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 24 november 2006 @ 09:57 |
btw, een ding mogen ze wel 'vergeten' in deze C&C: Die Tiberium Silo's. God wat was dat irritant altijd, elke 3min zon gast die staat te schreeuwen "silo's needed!" ![]() | |
pberends | vrijdag 24 november 2006 @ 10:49 |
quote:Vergeet niet de 1000 stroomcentrales die je altijd moest bouwen ![]() | |
Stranglem | zaterdag 25 november 2006 @ 18:14 |
ach, als je daar doorheen kijkt, is het wel leuk spel:P | |
LoggedIn | zaterdag 25 november 2006 @ 19:21 |
quote:dat was een stuk minder irritant dan die silo's ![]() | |
McGilles | zaterdag 25 november 2006 @ 19:31 |
quote:Moest je maar wat meer units bouwen, dan had je dat probleem niet ![]() | |
pberends | zaterdag 25 november 2006 @ 21:05 |
quote:Tis gewoon gezeik. | |
pberends | zaterdag 25 november 2006 @ 21:05 |
quote:Vind je? Ik vind het gezeik. | |
kcin22 | donderdag 7 december 2006 @ 22:08 |
Nieuwe footage Nieuw filmpje wat denk ik ingame wordt afgespeeld. Niet helemaal zeker want er wordt geen HUD getoond. Je hoort wel de typische vrouwelijke stem die je vertelt dat je wordt aangevallen. Veel actie, veel explosies, ziet er wel vet uit. | |
pberends | donderdag 7 december 2006 @ 22:23 |
quote:Datum bekend: Release Date: 3/16/2007 HD-trailer ![]() http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv Overigens zeer sneu dat de framerate zo baggertraag is. Je zou denken dat als ze zo'n trailer uitbrengen ze dat filmpje hebben gemaakt op een supersnelle pc. Maar zelfs op die supersnelle pc is het traagjes. | |
ivosnivo | donderdag 7 december 2006 @ 22:26 |
Tvp, speel geen games meer. Maar heb dit echt uren gedaan, ga hem zeker spelen als ie uitkomt. | |
pberends | donderdag 7 december 2006 @ 22:31 |
![]() ![]() ![]() Die mechs, met triple cannon ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door pberends op 07-12-2006 22:45:22 ] | |
VoreG | donderdag 7 december 2006 @ 22:33 |
Dat is een Juggernaut die zat al in Tiberian Sun: Firestorm | |
Crazykill | donderdag 7 december 2006 @ 22:36 |
Die trailer ziet er wel goed uit! | |
knep | donderdag 7 december 2006 @ 22:41 |
Ben benieuwd, ga wel een nieuwe bak kopen voor dit spel ![]() | |
Swetsenegger | donderdag 7 december 2006 @ 22:46 |
quote:New construction options... building. Komt er ook een psp versie? | |
pberends | donderdag 7 december 2006 @ 22:54 |
quote:Zal we moeten, in de trailer is de shit zelfs sloom ![]() | |
bleiblei | donderdag 7 december 2006 @ 22:56 |
C&C is stom ![]() Tiberian Sun vond ik ook niet echt lang interessant. Red Alert is gewoon veel gaver ![]() | |
LoggedIn | donderdag 7 december 2006 @ 22:59 |
quote:ik vond het niet echt irritant.. Het was wel stom dat je idd al gauw 10 van die dingen nodig had, maar goed, das nog te overzien ![]() | |
LoggedIn | donderdag 7 december 2006 @ 22:59 |
ik vond C&C wel leuker dan RA.. | |
LoggedIn | donderdag 7 december 2006 @ 22:59 |
quote:dat zou wel erg dom zijn ![]() | |
LoggedIn | donderdag 7 december 2006 @ 23:03 |
de veldslagen zien er wel gaaf uit.. maar idd, de framerate ![]() ![]() | |
MrSleep | donderdag 7 december 2006 @ 23:10 |
Die trailer maakt me gelukkig weer enthoussiaster en ik kreeg weer wat van het C&C gevoel terug. Op sommige beelden lijkt het ook met de onoverzichtelijkheid mee te vallen. Ben benieuwd verder ![]() | |
GasTurbine | vrijdag 8 december 2006 @ 00:08 |
quote:Ik vrees van wel ![]() | |
denka | vrijdag 8 december 2006 @ 00:09 |
tvp | |
MrSleep | vrijdag 8 december 2006 @ 00:14 |
De framerate is toch prima ![]() ![]() | |
pberends | vrijdag 8 december 2006 @ 09:08 |
quote:Bij dat HD-filmpje; http://download.gametrail(...)otage_gp_gt_h264.wmv zie je overduidelijk dat het spel soepel loopt wanneer er weinig units in beeld zijn en opeens supertraag gaat doen bij meer units. | |
pberends | vrijdag 8 december 2006 @ 12:23 |
Spamalert...![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die boten ![]() | |
fallrite | vrijdag 8 december 2006 @ 13:23 |
quote:Helaas helaas ![]() | |
pberends | vrijdag 8 december 2006 @ 16:35 |
Ai, nog 2 nadelen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer_3:_Tiberium_Wars#Gebouwen_2 Power Turbine Een upgrade voor de Power Plant om meer energie te leveren[5] Ik heb een hekel aan upgrades. Liever meteen een powerplant die al upgegrade is, bespaart weer een klik ![]() Tiberium Silo Opslagplaats voor het Tiberium[5] ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 8 december 2006 @ 18:11 |
quote:die power turbines waren vroeger alleen voor de GDI. De NOD had gewoon powerplants en advanced powerplants Tiberium opslagplaats gezeik komt dus ook weer terug ![]() | |
MrSleep | vrijdag 8 december 2006 @ 18:20 |
Tiberiumopslagplaatsen horen gewoon bij C&C. Brengt toch wat mee aan het spelelement om die dingen goed te beveiligen of sneaky over te nemen van de tegenstander ![]() | |
LoggedIn | vrijdag 8 december 2006 @ 18:22 |
quote:om frustratie en irritatie toe te voegen aan het spel? EA heeft daar al op gelet bij het maken van de engine ![]() | |
MrSleep | vrijdag 8 december 2006 @ 18:23 |
Powerplants waren alleen irritant omdat je op een gegeven moment ruimte moest zoeken om die dingen te plaatsen ![]() | |
ElmarO | vrijdag 8 december 2006 @ 18:26 |
quote:Ik vond die altijd enorm hinderlijk. Helemaal in RA als je een aardig aantal harvesters had en even niet bouwde. Kreeg je gelijk dat 'Silo's needed' weer te horen. ![]() | |
MrSleep | vrijdag 8 december 2006 @ 18:33 |
quote:Met mijn manier van spelen heb ik hier nooit veel last van gehad. Ik gaf altijd direct geld uit om m'n basis supersterk te maken en een gedeelte aan manschappen. Vervolgens alleen aan manschappen en de tiberium was tegen die tijd redelijk schaars. Ben denk ik niet veel verder gekomen dan 6 van die harveststortplaatsen en 10 silo's ![]() | |
pberends | vrijdag 8 december 2006 @ 20:12 |
quote:Powerplants zijn niet irritant als ze een keer voldoende stroom gaven. Laten we zeggen dat 3 powerplants nodig zijn (zonder upgrades) bij een grote basis. Prima! Maar bij Generals moest je 20 van die dingen hebben. Dat is overdreven! Powerplants zijn prima, maar er hoeven niet 10 per basis nodig te zijn. | |
pberends | vrijdag 8 december 2006 @ 20:13 |
quote:Joepie!!!! Wat een crapshit man. | |
Off-ShoRe | zondag 10 december 2006 @ 07:17 |
Haha, daar komen EA en Westwood weer aan met hun ladingen mooie screenshots, waarna je als speler maar weer eens van een koude kermis thuiskomt na tien minuten spelen. En dan die veredelde gameplaymechanieken. SIlo's ![]() ![]() Maar het ziet er in ieder geval wel mooi uit allemaal ![]() quote:Jewel, dat moet wel, anders kun je je namelijk niet lekker opfokken om zo'n belachelijke nuclear missile die op je base belandt en al je powerplants in één klap van tafel veegt, waarna je met een verdwaasde blik naar het scherm staart en enkel nog in staat bent om iets in de trand van 'wtf?' te prevelen. It's in the game ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door Off-ShoRe op 10-12-2006 07:23:52 ] | |
Sharkdoggie | zondag 10 december 2006 @ 17:30 |
quote: ![]() | |
pberends | zondag 10 december 2006 @ 17:42 |
quote:Wat bazel je nou man, ik snap er geen jota van. | |
McGilles | zondag 10 december 2006 @ 17:55 |
quote:Op jouw manier werkt het natuurlijk niet. Als je maar 3 powerplants heb molt je tegenstander er even 1tje voordat ie echt gaan aanvallen, als jouw obelisks doen het ineens niet meer en je basis word helemaal platgelopen! Liever 10 van die dingen in mijn basis, valt er 1tje uit is het helemaal niet zo erg. | |
pberends | zondag 10 december 2006 @ 17:58 |
quote:Wat ben je toch slim!! Als 2 powerplants voldoende waren voor een hele basis, bouw je er toch gewoon 4. Kan de tegenstander er 1 of 2 neerknallen zonder dat er iets gebeurd. Mocht de 3e er ook aangaan hoef je er maar 1 te bouwen en heb je weer voldoende stroom. Das een stuk minder irritant dan 20 van die fucking powerplants. 20 fucking powerplants is veel risicovoller en irritanter. | |
McGilles | zondag 10 december 2006 @ 18:14 |
quote:Meer is risicovoller?! Juist niet. Hoe meer je er nodig zal hebben hoe minder risicovol. Als jij er maar 2 nodig hebt en je bouwt er 4 heb je 100% meer gebouwd dan nodig is. Als ik er 20 nodig heb en ik bouw er 22 heb ik maar 10% meer powerplants gebouwd. Ik vind het wel redelijk dat als je een maximale basis hebt dat je zo'n 6 powerplants nodig hebt. Met extra defense ed zo'n 8 lijkt me redelijk. | |
pberends | zondag 10 december 2006 @ 18:23 |
quote:Goh, zijn we het toch eens! | |
ivosnivo | zondag 10 december 2006 @ 22:49 |
quote: ![]() | |
LoggedIn | maandag 11 december 2006 @ 07:20 |
quote: ![]() ![]() | |
MrSleep | maandag 11 december 2006 @ 14:04 |
quote: ![]() | |
LoggedIn | maandag 11 december 2006 @ 14:43 |
quote:hoe typisch ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
fallrite | maandag 11 december 2006 @ 15:01 |
Op zich is de introductie van een nieuw ras in het Tiberium universum ook wel iets wat Westwood gedaan had kunnen hebben. Bovendien is het niet een totaal nieuw ras, aliens zaten ook al in de eerdere spellen. | |
FrituurVetPet | maandag 11 december 2006 @ 15:21 |
quote:Wat lul jij nou? Dit past juist onwijs in de serie. Heb je TS niet gespeeld ofzo? Zelfs in TD werd al gespeculeerd dat Tiberium een manier was van buitenaardsen om de aarde te infecteren en te verzwakken alvorens deze over te nemen. | |
MrFl0ppY | maandag 11 december 2006 @ 15:37 |
quote:idd en space ships hebben we in TB ookal gezien.. gewoon een logische stap | |
Sharkdoggie | maandag 11 december 2006 @ 16:07 |
Zou juist raar zijn als ze de aliens weglaten. Al zou het wel mooi zijn als Cabal en de op hol geslagen cyborgs nog aanbod komen. | |
VoreG | maandag 11 december 2006 @ 16:16 |
quote:Cabal heb je vernietigd in Firestorm | |
Sharkdoggie | maandag 11 december 2006 @ 16:36 |
quote:Nee, die was in beeld met een Kane kloon aan het einde van FS. | |
pberends | maandag 11 december 2006 @ 20:32 |
quote:85 missies, sodeju! | |
pberends | maandag 11 december 2006 @ 20:35 |
Die Aliens zijn prima. 3 sides brengt zoveel gameplay meer met z'n mee. 2 sides is altijd maar zo 1 tegen 1. | |
pberends | maandag 11 december 2006 @ 20:37 |
Ik hoop wel dat ze die Alien side verder geheimhouden. Dus geen spoilers met screenshots en weet ik veel wat. Dat zou weer een hoop verzieken. | |
Rickocum | maandag 11 december 2006 @ 22:00 |
*zoekt spoilers* | |
FrituurVetPet | maandag 11 december 2006 @ 22:04 |
quote:Reken er maar niet op. | |
JOHAN410 | maandag 18 december 2006 @ 19:42 |
Dit spel lijkt me echt wel vet, ik zou het wel gaaf vinden als er weer honden in zouden zitten maar dat zal wel niet. | |
Menn0 | maandag 18 december 2006 @ 19:47 |
Fucking vette shit.. kan deze ook in multiplayer?!?!?!? | |
fallrite | maandag 18 december 2006 @ 19:53 |
quote:Wat denk je zelf ![]() ![]() ![]() | |
MrSleep | maandag 18 december 2006 @ 23:56 |
![]() ![]() Aan deze beelden te zien komt het toch geloofwaardig op mij over ![]() | |
G-Mart | dinsdag 19 december 2006 @ 00:01 |
Whow, vooral dat bovenste shot. Brute shit! | |
MrFl0ppY | dinsdag 19 december 2006 @ 12:23 |
Ziet er idd niet verkeerd uit! ben altijd huiverig als ze aliens gaan invoeren maar dit ziet er wel stoer uit | |
Haijo | dinsdag 19 december 2006 @ 13:42 |
Vet. Lijkt mij een soort insectoïd ras, mss eventueel hivemind achig iets oid? | |
pberends | dinsdag 19 december 2006 @ 15:08 |
quote:Jammer, ze konden het bij EA weer niet laten. Bij andere C&C's had ik nooit spoilers gezien ![]() Het is een beetje teveel insect dat alien ras. Gebrek aan inspiratie? | |
G-Mart | dinsdag 19 december 2006 @ 16:00 |
quote:Het medialandschap is ook nogal veranderd sinds de laatste echte C&C game. Nu zit echt iedereen op internet, terwijl dat vroeger amper het geval was. Anyhow, ik vind deze aliens erg vet en origineel. Ze doen me wat denken aan die terrorbeesten uit starship troopers. Blij dat ze niet met van die aliens zijn gekomen met van die grote zwarte ogen, maar gewoon met ranzige beesten ![]() | |
pberends | woensdag 20 december 2006 @ 11:12 |
Hoe wilt dat alienras eigenlijk communiceren met de speler? Als building ready is bralt ie dan iets aliens? | |
MrFl0ppY | woensdag 20 december 2006 @ 15:56 |
quote:Starcraft anyone. Zerg heb ik ook nooit begrepen. Zelfs de radio niet ![]() | |
andre347 | woensdag 20 december 2006 @ 16:23 |
Het ziet er best mooi uit.. dit gaat m'n pC niet leuk vinden | |
Mutsaers__78 | vrijdag 22 december 2006 @ 11:29 |
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15838&type=wmv Nieuwe trailer.....en ooohh, wat ziet het er weer heerlijk soepel en gelikt uit! ![]() | |
pberends | vrijdag 22 december 2006 @ 12:08 |
quote:Direct downloadlink: http://download.gametrail(...)dconquer3_3_h264.wmv ![]() | |
Prowl | vrijdag 22 december 2006 @ 13:21 |
Jeej, dat word een paar weken ziek melden als ie uit is ![]() Iemand enig idee wat de minimum systeem eisen zijn voor de game? | |
NrSiX | vrijdag 22 december 2006 @ 13:32 |
vet filmpje man ![]() | |
blue-102 | vrijdag 22 december 2006 @ 14:04 |
Ik hoop dat het wel zoals generals word, dat was een goed gebalanceerd spel. Ik hield ook wel van C&C maar die kon toch niet tippen aan generals. De mensen die silo's needed hadden kunnen het spel niet spelen.. Ik bedoel waar wacht je op dat je zoveel hebt dat je gewoon een uur moet wachten voordat je tanks af zijn en dan zonder strategie basis binnen rijden ? Tevens een reden waarom ik generals goed vond, je moet strategie gebruiken en je kan elke verdediging neerhalen met een goede strategie en als je blind alles ergens naartoe gooit ga je dood. Alleen even kijken wie mij een PC gaat geven voor dit spel ![]() | |
pberends | vrijdag 22 december 2006 @ 14:45 |
quote:Check die NOD Rocketeers, ze zijn zichtbaar aan die vage rode vleugels in het filmpje ![]() Die 3 kanon mech is echt te vet. | |
G-Mart | vrijdag 22 december 2006 @ 15:04 |
Dope ![]() EA ONTHULT COMMAND & CONQUER 3 TIBERIUM WARS: KANE EDITION De ultieme versie vol bonusmateriaal voor de echte Command & Conquer-fans SCHIPHOL-RIJK, 22 december 2006 – Electronic Arts Inc., (NASDAQ: ERTS) kondigde vandaag Command & Conquer 3 Tiberium Wars™: Kane Edition (C&C 3: Kane Edition) aan. Deze speciale collector's edition komt tegelijk met Command & Conquer 3 Tiberium Wars™ (C&C 3) in maart 2007 uit voor de PC. Door de enorme hoeveelheid exclusief bonusmateriaal mag C&C 3: Kane Edition niet ontbreken in de verzameling van liefhebbers van Command & Conquer™ en real-time strategy (RTS)-games. C&C 3: Kane Edition bevat een exclusieve bonus-dvd met onder meer een kijkje achter de schermen, verwijderde scènes, een serie bloopers van de filmopnames en een aantal gameplay-filmpjes van de ontwikkelaars. C&C 3: Kane Edition bevat verder exclusieve spelonderdelen, zoals vijf extra multiplayermaps en drie unieke skins voor de drie legers. Daarnaast krijgen de fans vijf exclusieve wallpapers. “Er zijn geen trouwere fans dan die van Command & Conquer. Het is geweldig om voor hen een speciale editie van C&C 3 te maken”, aldus Mike Verdu, vice-president en uitvoerend producent bij EA Los Angeles (LA). “Liefhebbers van Command & Conquer zullen uren zoet zijn met de exclusieve kaarten, hints en tips, speciale skins en ‘making of’-filmpjes. De bloopers zijn echt hilarisch. We weten zeker dat de fans zullen genieten.” Command & Conquer (de grensverleggende spelserie die het real-time strategy (RTS)-genre populair maakte) keert in volle glorie terug met C&C 3. In dit langverwachte nieuwe deel gaat de serie terug naar zijn oorsprong in het tiberium-universum, inclusief de kenmerkende snelle en soepele gameplay van Command & Conquer en een pakkend verhaal zoals je dat nog nooit hebt beleefd in een RTS-game. Het is 2047 en er staat meer op het spel dan ooit. De aarde is besmet met tiberium, een zelf-reproducerend materiaal van een andere planeet. Het is radioactief en verspreidt zich razendsnel over de planeet. Het GDI, een hightech alliantie van de meest geavanceerde naties ter wereld, doet er alles aan om de verspreiding van tiberium te stoppen. Maar Kane, de megalomane leider van de Brotherhood of NOD, heeft andere plannen voor de aarde. Kane’s geheime genootschap is uitgegroeid tot een supermacht en hij wil tiberium gebruiken om de macht te grijpen en de mensheid om te vormen naar zijn verwrongen toekomstvisie. Wat volgt is een grootschalige oorlog om tiberium, waarbij het lot van de planeet op het spel staat. Het epische verhaal van C&C 3 speelt zich af in het tiberium-universum en is naadloos verweven met de high-definition filmpjes. In deze filmpjes schitteren topacteurs als Tricia Helfer, Josh Holloway, Michael Ironside, Billy Dee Williams en Grace Park. C&C 3 en C&C 3: Kane Edition worden momenteel ontwikkeld door EALA en verschijnen in maart 2007 wereldwijd voor de PC. C&C 3 komt in 2007 ook uit voor het Xbox 360™ videogame- en entertainmentsysteem. Deze producten hebben nog geen leeftijdsclassificatie. Ga voor meer informatie naar: www.commandandconquer.nl. | |
pberends | vrijdag 22 december 2006 @ 15:13 |
"Voor de echte fans" Lees: EA wil meer bakken met geld binnenhalen door wat dingen uit het origineel te doen ontbreken ![]() | |
Mutsaers__78 | vrijdag 22 december 2006 @ 15:15 |
quote:Alsof die niet binnen 10 minuten beschikbaar zijn voor alle andere spelers ![]() (en de rest van de extra's is totaal niet boeiend ![]() | |
G-Mart | vrijdag 22 december 2006 @ 15:20 |
quote:Ach, het glas is halfvol of het is halfleeg. Ik vind het erg vet iig dat er een deluxe editie uitkomt. | |
pberends | vrijdag 22 december 2006 @ 15:26 |
Wat bedoelen ze met vijf exclusieve wallpapers? Dat je een torrent kan downloaden die je binnen 10 seconden binnen hebt? | |
Mutsaers__78 | vrijdag 22 december 2006 @ 15:28 |
quote:exclusief = staat niet op EA website, wel op die honderden andere C&C-sites ![]() | |
IJsmuts | vrijdag 22 december 2006 @ 15:39 |
ow ow ow wat wordt dit vet!! ![]() | |
FallenAngel666 | vrijdag 22 december 2006 @ 19:36 |
quote:De Juggernaut zat ook al in Firestorm hoor. | |
LoggedIn | vrijdag 22 december 2006 @ 19:38 |
quote:dat filmpje is dus echt geen reet aan? ![]() | |
Q. | vrijdag 22 december 2006 @ 19:48 |
Ik krijg er nog steeds geen C&C gevoel bij. Ik zie veel meer uit naar SupCom dan naar C&C 3, wat gewoon Tiberian Twilight had moeten heten. | |
MrFl0ppY | vrijdag 22 december 2006 @ 19:55 |
quote:Denk dat het ook meer de richting van Generals uit gaat met de units van C&C. Spel ziet er erg 'snel' uit. C&C was een langzaam spel als het vergelijkt met anderen | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 13:24 |
quote:Dat was met Tiberium Dawn en Red Alert 1 nog zo ja, maar dat waren alle spellen in die tijd. TIberian Sun was al een spel met tempo hoor. | |
LoggedIn | zaterdag 23 december 2006 @ 13:30 |
quote:mwah.. niet echt hoor | |
Swetsenegger | zaterdag 23 december 2006 @ 13:53 |
Ik wil een C&C PSP | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 19:28 |
quote:Goed, tis geen total annihilation maar het was een duidelijk verschil ten opzichte van de eerste C&C en Dune II daar weer voor. | |
jogy | zaterdag 23 december 2006 @ 19:55 |
Hier ga ik ook een andere pc voor kopen ![]() | |
fallrite | zaterdag 23 december 2006 @ 20:03 |
quote:2007 wordt inderdaad het jaar voor het kopen van een nieuwe! ![]() | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 21:05 |
quote:Ik weet niet precies wat er in de mijne zit maar hij is flink oud en vrienden zeggen me dat hij te pre-historisch is voor deze spellen ![]() | |
pberends | zaterdag 23 december 2006 @ 21:17 |
![]() Check die command center bij die mechs ![]() | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 21:21 |
quote:Jammer alleen dat die infantry er net als bij Generals weer hopeloos nep uitziet. | |
pberends | zaterdag 23 december 2006 @ 21:22 |
![]() Old Command & Conquer 3 concept art from Westwood Studios dating from 2002/2003 as said by Chris 'Delphi' Rubyor, currently from Petroglyph Games. ![]() ![]() | |
pberends | zaterdag 23 december 2006 @ 21:24 |
quote:Net robots, allemaal met gespreide benen ![]() | |
pberends | zaterdag 23 december 2006 @ 21:40 |
Kane (Joseph D. Kucan) - Command & Conquer | |
DemonRage | zaterdag 23 december 2006 @ 22:49 |
quote:Krijgen de soldaatjes dan allemaal een kaal hoofd en een ringbaardje? ![]() | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 22:54 |
quote:In Generals waren ze echt lachwekkend, amateuristisch gewoon, afgrijselijk. De rest van de graphics waren om te smullen. vooral met alles op zijn hoogst ![]() | |
pberends | zaterdag 23 december 2006 @ 23:34 |
quote:Mhaow, vooral de GLA-mafkezen waren amateuristisch. Die van USA zagen er wel aardig uit. | |
FrituurVetPet | zaterdag 23 december 2006 @ 23:57 |
quote:Moet jij eens inzoomen op de wapens. Of opletten hoe ze lopen ![]() | |
Nietmachine2 | zondag 24 december 2006 @ 03:33 |
Oeh, de EA propaganda werkt ook hier weer op volle toeren. Vette graphics en de mensen geilen en kopen wel weer ![]() Owja, we mogen weer spelen op de geweldige hardware van Gamespy. Met de nieuwe ingame teamspeak die eraan zou moeten komen in CNC3 gaan die servers helemaal plat ![]() Het kan best een goed spel worden maar ik heb m'n twijfels. Maar waar EA echt goed in is, is reclame maken. Damn het lukt ze weer mensen blind naar de winkels te trekken. Zo, nu wel weer genoeg gestookt. Aliens als derde ras was te verwachten. Die werden er in de 1e 2 games al bij betrokken. Silo's zijn vreselijk irritant, maar als je goed speelt heb je die toch (vrijwel) niet nodig). | |
DemonRage | zondag 24 december 2006 @ 11:51 |
quote:Engineers gebruiken om gebouwen te repareren... dan kun je tenminste nog iets in 1 klap repareren ook als je het laatste geld voor andere dingen (offensief) nodig hebt. Een constante stroom van aanvallen (scheelt ook weer opslag van Tiberium) houdt de tegenstander ook nog eens uit de buurt van je basis. ![]() | |
fallrite | zondag 24 december 2006 @ 12:01 |
quote:Dat is in heel veel spellen nog lastig te maken hoor ![]() | |
FrituurVetPet | zondag 24 december 2006 @ 12:03 |
Ach idd EA kan reclame maken, maar geef ze eens ongelijk ;-) Ik koop het spel toch wel, of ze reclame maken of niet, toch mn verzameling compleet maken hè ;-) | |
pberends | zondag 24 december 2006 @ 14:58 |
quote:Generals was opzich een matig spel, maar Zero Hour was een zeer goede update. | |
Nietmachine2 | zondag 24 december 2006 @ 15:28 |
quote:Woha, het is andersom. Generals was een zeer goed spel, de balance was op het eind vrij aardig (waren nog wel wat patches nodig geweest) en de gameplay was imo stukken beter. Zero Hour was crap. Vrijwel geen patches, balance was driemaal ruk (inf general, airforce general ftw). Ik heb matches gehad waarbij we 5 minuten bezig waren met het kiezen van elkaars counterarmies. Toxin tunnel rush in 1.0 ftw trouwens. En het was veel meer spammen. USA? Kom, we maken tig rockvees met ambo's, free win. Generals had imo, als EA z'n best gedaan had, een game kunnen worden dat naast WC3 had kunnen staan als internationale topper qua toernooien e.d.. Er had dan nog het nodige moeten veranderen maar qua gameplay was de mogelijkheid er. ZH had 12 armies, dat is onmogeljik te balancen en de nadruk lag veel meer op spammen. | |
DemonRage | maandag 25 december 2006 @ 15:07 |
* DemonRage heeft gisteren nog Command & Conquer: The First Decade aangeschaft om weer eens in de stemming te komen. Gelukkig had de Intertoys in Eindhoven er nog 1 liggen. ![]() Ff over C&C: Tiberium Wars Dat er weer een sidebar rechts in het scherm is op de oude manier ( ![]() ![]() | |
FrituurVetPet | maandag 25 december 2006 @ 15:14 |
quote:Tell me about it, ik heb laatst alle oude spellen uit de kast gehaald ![]() Maar ik ben Red Alert-Counterstrike en de doosjes van de originele Red Alert (niet de cd's, die zaten in zo'n mapje) kwijt. Beetje balen dus. | |
pberends | maandag 25 december 2006 @ 16:35 |
Toch zijn die ouwe spellen niet echt leuk meer. Ze waren vooral toen erg leuk. | |
FrituurVetPet | maandag 25 december 2006 @ 19:35 |
quote:Das niet waar. De oudere zijn nog steeds geniaal ![]() | |
pberends | maandag 25 december 2006 @ 20:01 |
quote:De ouwere irriteren mij eigenlijk mateloos in irritante gameplay. | |
FrituurVetPet | maandag 25 december 2006 @ 21:14 |
quote:Generals irriteert mij omdat het zo langzaam is ![]() | |
pberends | maandag 25 december 2006 @ 21:15 |
quote:Tja, dat ligt aan je computer cq hoeveel tegenstanders je hebt. | |
FrituurVetPet | maandag 25 december 2006 @ 21:16 |
quote:mwoah niet alleen. Van wat ik mij kan herinneren is het offline op minimale graphics nog steeds een vrij langzaam spel. | |
pberends | maandag 25 december 2006 @ 21:17 |
quote:Ja, de engine is baggeroide. | |
DooD | donderdag 28 december 2006 @ 11:36 |
quote:Dan zal het in Wars niet veel beter zijn. Ik ga zeker eerst op reviews wachten, want blindelings een C&C game kopen zoals vroeger is er niet meer bij. C&C staat niet meer voor hoogstaande kwaliteit, alleen blizzard games kan je nog steeds blind kopen. | |
DemonRage | donderdag 28 december 2006 @ 12:13 |
quote:Dat maakt voor de fans niet uit denk ik... als de C&C feeling zoals die van Westwood weer terug komt dan zal het een heerlijk spel worden om te spelen. ![]() | |
Mutsaers__78 | donderdag 28 december 2006 @ 12:14 |
quote:right on ![]() | |
fallrite | donderdag 28 december 2006 @ 13:55 |
quote:als ![]() ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 14:18 |
De cover is uit...![]() Gelukkigzijdank op dvd, je zal net zien dat ze het nog op cd's gaan uitbrengen ![]() Alleen jammer van dat EA-logo ![]() Voor welke leeftijden is ie nou? ik kan het niet opmaken uit het rating-logo... | |
#ANONIEM | donderdag 28 december 2006 @ 14:19 |
Toch weer generals gevoel bij deze game.. EA kennende zal het ook wel niet beter worden, maar we zien wel. | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 14:28 |
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/76/Picture1bz1.png Aliens krijgen bezoek van de GDI... Die aliens lijken erg tegenvallen eigenlijk, omdat rellen met conventionele wapens veel leuker is. Ze zullen wel een hoop slijm, lasers en dat soort onzin hebben (lees: nepwapens). | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 14:31 |
Cool, je krijgt nog een vierde onpartijdige "side":quote: ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 14:31 |
Eind maart pas: Release date(s) March 28, 2007![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 14:34 |
quote:Wat een bagger inderdaad, de engine is hetzelfde: Tiberium Wars: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE) Generals: Engine Strategy Action Game Engine (SAGE) ![]() | |
Mutsaers__78 | donderdag 28 december 2006 @ 15:34 |
quote:Dat betekent toch niet weer diezelfde kut-netwerkverbindingen toch? Anders moet ik mijn aanschaf maar eens gaan heroverwegen.... ![]() | |
fallrite | donderdag 28 december 2006 @ 15:51 |
quote:RP = Rating Pending.. de rating is nog niet bekend dus. | |
G-Mart | donderdag 28 december 2006 @ 16:20 |
quote:Zelfde engine maar je zult zien dat er flink aan gewerkt is. BFME 1 en 2 gebruiken ook SAGE en het verschil daartussen is ook al ontzettend groot. Denk dat je de engine van Generals ook echt niet meer kunt vergelijken met die van Generals. | |
G-Mart | donderdag 28 december 2006 @ 16:21 |
quote:RP = Rating Pending, het 'board' dat die ratings doet heeft er nog geen rating over gegeven. | |
FrituurVetPet | donderdag 28 december 2006 @ 16:45 |
quote:Dit EA logo valt nog mee, bij mn Red Alert 2, Yuri's Revenge, Tiberian Sun, Firestorm staat er zo'n mega groot logo onderaan, ongeveer 1/4de van de doos in uitgesneden maan vorm Hoe heet dat ookm alweer ![]() | |
ThunderChild | donderdag 28 december 2006 @ 16:52 |
quote:Dat kan nog wel een tijdje duren en we hebben mazzel dat we niet in Duitsland wonen, want dan had het nog langer geduurd . . . ![]() ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 17:17 |
quote:Ah, ik dacht al zoiets. | |
FrituurVetPet | donderdag 28 december 2006 @ 19:13 |
quote:En groen bloed ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 19:15 |
quote:Maar dan bestellen veel Duitsers toch hun spellen in het buitenland? Of mag dat niet? EU is toch vrijhandel? | |
LoggedIn | donderdag 28 december 2006 @ 20:01 |
quote:alleen als het de EU toevallig zo uitkomt he.. ![]() ik zou btw gewoon alles downloaden als ik slachtoffer zou zijn van zulke belachelijke wetgeving, rot op ![]() | |
Rickocum | donderdag 28 december 2006 @ 20:34 |
dit spel lijkt mij een beetje zuigerig | |
Kremers | donderdag 28 december 2006 @ 20:36 |
Ik hoop dat hij goed gaat worden ![]() ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 20:54 |
quote:Die mammouth tank is echt een bummer, hij ziet er helemaal niet stoer uit ![]() | |
FrituurVetPet | donderdag 28 december 2006 @ 20:57 |
quote:Hij komt ook op de pc. | |
Kremers | donderdag 28 december 2006 @ 21:16 |
quote:Ja, maar gamen op de pc daar doe ik niet aan ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 21:17 |
quote:Hoe kan een framerate op console sloom zijn? | |
outcast_within | donderdag 28 december 2006 @ 21:39 |
pff nog nooit op een gamecube gespeeld dus? | |
#ANONIEM | donderdag 28 december 2006 @ 22:04 |
Ben weer lekker Red Alert 2 aan het installeren.. ![]() | |
pberends | donderdag 28 december 2006 @ 22:06 |
quote:Gaycube ![]() | |
DooD | vrijdag 29 december 2006 @ 12:37 |
quote:Ik vrees van wel voor je, maar dat is niet het grootste probleem, want met je netwerk kan je zat hulp verwachten vanuit de community of de boards en anders wil ik wel een gooi doen om alles aan de praat te krijgen. Het probleem bij EA zit hem in de support die ze geven aan de game. Twee patches en dan verklaren ze het spel voor dood of af, terwijl er nog zat te fixen valt. Ik betrek weer Blizzard erbij en niet omdat ik een blizzard fanboy ben, maar omdat ze nog steeds warcraft 3 en starcraft ondersteunen met patches en fixes. EA zou zich rot moeten schamen, wat minder geld in PR en iets meer in support. Kijk naar Zero Hour vier patches. EA ging verder en de community klaagt steen en been. Alleen daarom zou je een aanschaf al moeten heroverwegen, of EA moet de MP opties uit een spel slopen. | |
DooD | vrijdag 29 december 2006 @ 12:40 |
Wat hadden al de normale box versie en hieronder de Speciale Kane Edition boxcover.![]() Die Kale blijft toch wel cool. ![]() | |
pberends | vrijdag 29 december 2006 @ 13:06 |
Sinds wanneer kan Kane zomaar Tiberium vasthouden? Niettemin: http://i18.tinypic.com/47cuwpz.jpg Games. | |
G-Mart | vrijdag 29 december 2006 @ 13:06 |
quote:Valt nu toch wel mee? Er kwam nog niet zo lang geleden ook nog een patch uit voor BFME 1 en ik zie steeds vaker patches verschijnen voor EA games dus volgens mij is die 'slechte' patch tijd die we hadden ten tijden van Generals wel over ondertussen. Ze moeten nu ook wel aangezien EA ook bezig is met de Warhammer MMORPG, die The White Council game en EA Phenomic is ook bezig met een nieuwe RTS dus ik denk dat ze het licht wel hebben gezien ![]() | |
pberends | vrijdag 29 december 2006 @ 13:07 |
Maar die Kane edition zal 10 euro duurder zijn? | |
DooD | vrijdag 29 december 2006 @ 13:32 |
quote:kon ik het maar zo rooskleurig inzien als jij. Helaas heb ik een nare nasmaak van in mijn mond. En of die Kane editie duurder zal worden, natuurlijk wordt die duurder, maar of de meer waarde ook tegen eht bedrag op weegt weet ik niet. | |
Prowl | zaterdag 6 januari 2007 @ 05:38 |
Dit jaar ![]() | |
Sharkdoggie | zaterdag 6 januari 2007 @ 11:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die Kane cover komt nog het meest overeen met de vorige C&C delen (op Generals na). Dan ga ik toch liever voor de Kane edition. | |
FrituurVetPet | zaterdag 6 januari 2007 @ 12:43 |
quote:je vergeet gewoon RA1 en Firestorm ![]() | |
Sharkdoggie | zaterdag 6 januari 2007 @ 12:51 |
quote:Ook Counterstrike, Aftermath en Renegade, maar ik had geen zin om alle covers op te zoeken. ![]() | |
FrituurVetPet | zaterdag 6 januari 2007 @ 12:56 |
quote:Counterstrike en Aftermath tellen we gewoon met RA1 mee. En Renegade mag uiteraard niet mee doen. | |
VoreG | zaterdag 6 januari 2007 @ 14:03 |
Ik vond Renegade best leuk eigenlijk ![]() | |
FrituurVetPet | zaterdag 6 januari 2007 @ 14:36 |
quote:In zijn soort wel ja, maar hoort niet in dit rijtje. MP renegade was fantastisch. | |
pberends | zaterdag 6 januari 2007 @ 14:54 |
Het zou tof zijn als je ook ingame graphics zou hebben bij C&C3. Dat je gewoon een tank kan volgen bijvoorbeeld. Dat moet best mogelijk zijn. | |
Tism | zaterdag 6 januari 2007 @ 15:05 |
tvp | |
DemonRage | zaterdag 6 januari 2007 @ 17:45 |
quote:Kort samengevat: ![]() ![]() | |
Sharkdoggie | zaterdag 6 januari 2007 @ 17:47 |
quote:Das voor de mensen die niet alle dozen op een rij willen hebben (of C&C delen hebben gemist) ![]() | |
appelsientje | zondag 7 januari 2007 @ 13:58 |
quote:Ja dat vond ik ook.... wel grappig om het in 3D te spelen. | |
DrDentz | zondag 7 januari 2007 @ 14:12 |
quote:soort The Forgotten.. met van die schijtende gemuteerde koeien | |
pacandor_ | maandag 8 januari 2007 @ 18:15 |
28 maart voor die datum staat de release gepland! | |
Fliepke | vrijdag 12 januari 2007 @ 13:29 |
Voor iedereen die nog even flink wil terugblikken voor die tijd. Win nu 1 van de 10 Command & Conquer first decade pakketten: http://games.fok.nl/prijsvraag.php?prid=93 | |
fallrite | vrijdag 12 januari 2007 @ 14:06 |
quote:omg, die vraag is wel heel makkelijk - belspelletje niveau ![]() | |
ThunderChild | vrijdag 12 januari 2007 @ 14:10 |
quote:Maar zonder dat achterlijk 0900 nummer + tarief . . . ![]() ![]() | |
Fliepke | vrijdag 12 januari 2007 @ 14:26 |
quote:Ja tuurlijk, maar we willen iedereen kennis laten maken met het spel. Als we het dan extreem moeilijk maken is het voor de beginners aan C&C niet leuk ![]() | |
Prowl | vrijdag 12 januari 2007 @ 15:01 |
![]() ![]() | |
pberends | vrijdag 12 januari 2007 @ 18:07 |
quote:Zet er ook nog even Leider van de NOD bij ![]() | |
pberends | vrijdag 12 januari 2007 @ 18:08 |
quote:Wat hebben we hier trouwens aan? Echte C&C fans hebben alle games natuurlijk allang, deze packs zijn voor de nepperds. Krijgen we geen prijsvraag met C&C3 als hoofdprijs??? | |
St.Eddy | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:16 |
Er zou toch vandaag een demo uit moeten komen voor dit spel?? kan iemand dat bevestigen (of ontkennen (maar liever bevestigen)) | |
Fliepke | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:18 |
quote:Kunnen we tegen die tijd wel regelen ![]() | |
pberends | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:22 |
quote:Lijkt me onzin, op Gamer.nl, de officiele site van C&C3 en Wiki is niets te vinden over uberhaupt een demo. | |
pberends | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:22 |
quote: ![]() | |
MrFl0ppY | dinsdag 16 januari 2007 @ 16:36 |
quote:Goede voornemens! | |
JOHAN410 | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:12 |
Komen er uberhaupt wel eens demos uit voor c&c spellen? | |
ThunderChild | dinsdag 16 januari 2007 @ 20:57 |
quote:Er is ooit wel eens een demo verschenen van Red Alert . . . | |
MrSleep | dinsdag 16 januari 2007 @ 21:17 |
In het kader van screenshots zeggen soms meer dan woorden en om de boel hier wat op te leuken ![]() ![]() ![]() ![]() Helaas nog geen screenshots gezien met een sidebar zoals in voorgaande delen en echte gameplay. Of belangrijker nog: Kun je inzoomen en tot hoever, want op een meeste plaatjes is het nogal onoverzichtelijk IMO ![]() | |
pberends | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:10 |
quote:Ai, de gevechten met de aliens zien er totaal niet spectactulair uit. Vrij nep ![]() | |
MrSleep | dinsdag 16 januari 2007 @ 22:57 |
![]() Het is me niet helemaal duidelijk wat hun wapen is?! | |
Skazminko | zaterdag 20 januari 2007 @ 23:49 |
Ik speel nog heel veel Generals Zero Hour online, deze ga ik ook zeker kopen. --> TVP. ![]() | |
pberends | zondag 21 januari 2007 @ 09:32 |
quote:Ze schieten met slijm ofzo, heel vaag en vooral heel nep. Ik wil liever gewoon normale wapens zien, zoals raketten en kogels. | |
Seifer | woensdag 24 januari 2007 @ 10:13 |
quote: ![]() | |
pberends | woensdag 24 januari 2007 @ 12:48 |
![]() Die 3-koppen mech ![]() De poppetjes zien er trouwens nog steeds dramatisch slecht uit. | |
Mutsaers__78 | woensdag 24 januari 2007 @ 13:24 |
Jammer, jammer, JAMMER dat er nu aliens in zitten....dood- en doodzonde dat ze het "realisme" (niet zeuren) compleet overboord gegooid hebben.... | |
pberends | woensdag 24 januari 2007 @ 14:02 |
quote:Erg jammer inderdaad. Ik denk dat C&C1 met name een succes was omdat het vrij realistisch was met een futuristische draai. | |
FrituurVetPet | woensdag 24 januari 2007 @ 18:37 |
quote:Die disc throwers in TS single player waren zo meester. Force Fire kon je ze een half scherm ver weg gooien ![]() | |
pberends | woensdag 24 januari 2007 @ 19:02 |
Tiberian Sun was dan ook de meest zwaar zuigende RTS ooit ![]() | |
fallrite | woensdag 24 januari 2007 @ 19:20 |
quote:Niet, ik heb daar vele uren mee gespeeld.. maar er zijn idd wel betere RTS'en ![]() | |
DrDentz | woensdag 24 januari 2007 @ 20:23 |
Ook veel slechtere | |
Haijo | woensdag 24 januari 2007 @ 20:28 |
quote:Ja dat hoort gewoon in de verhaallijn... | |
appelsientje | donderdag 25 januari 2007 @ 08:28 |
Hmm dan toch maar eens gaan sparen voor een snellere pc..... Zit er toch wel leuk uit... nu maar hopen dat het verhaallijn ook een beetje aantrekkelijk is.. en de speelbaarheid. | |
outcast_within | donderdag 1 februari 2007 @ 15:53 |
ik zie 3 versies op cd-wow voor veertig euro koop ik mee ![]() | |
TwyLight | donderdag 1 februari 2007 @ 16:03 |
Super spel dit ![]() is dat een beetje te doen? | |
TwyLight | donderdag 1 februari 2007 @ 16:04 |
quote:Mag ik dan winnen? | |
jogy | donderdag 1 februari 2007 @ 16:09 |
quote:Ooit een keer in een ver verleden een rts gespeeld op een console en dat was kut ![]() ![]() | |
jogy | donderdag 1 februari 2007 @ 16:10 |
Oeh en ik heb een nieuw systeem gekocht hiervoor ![]() | |
outcast_within | donderdag 1 februari 2007 @ 16:11 |
quote:dat is toch nergens voor nodig? zo zwaar toch ook niet? wat voor pc nodig voor alle opties high? | |
jogy | donderdag 1 februari 2007 @ 16:15 |
quote:Ik heb een pc van 6 jaar oud ![]() ![]() | |
TwyLight | donderdag 1 februari 2007 @ 16:20 |
quote:Ik heb een mac he, en meestal worden games voor mac een stuk later uitgegeven. als ze er al voor mac komen (genoeg vraag naar enzo. maar C&C komt altijd wel) | |
outcast_within | donderdag 1 februari 2007 @ 16:21 |
ah ik had ook een oude van jaar ![]() nu 64x2 3800+ 7300gt 2*512mb. De budget versie van een goede pc. zal wel draaien denk ik. lees net dat ze de engine gebruiken van lotr? is dat niet nep/uitmelk ea gedoe? | |
TwyLight | donderdag 1 februari 2007 @ 16:24 |
Wel jammer dat deze mod zolang op zich laat wachten. Nu komt de nieuwe er al bijna aan. Als ze sneller hadden gewerkt dan was dat echt een vette mod geweest. Er was ook een beta met alleen nog een stuk van USA en dat was al vet. | |
jogy | donderdag 1 februari 2007 @ 16:26 |
quote:Hm. Ja, daarom heb ik deze keer ook maar voor een PC gekozen, eigenlijk ![]() | |
TwyLight | donderdag 1 februari 2007 @ 16:31 |
Hoewel het wel gewoon mogenlijk is trouwens, met paralells maar dat is niet echt heel gunstig voor de snelheid. En ik speel het natuurlijk liever op HD op mijn tv ![]() | |
Rickocum | donderdag 1 februari 2007 @ 16:36 |
wat chaotisch! | |
pberends | donderdag 1 februari 2007 @ 17:16 |
quote: ![]() | |
FrituurVetPet | donderdag 1 februari 2007 @ 19:55 |
quote:Ik heb dat ook, met een Radeon 9600pro | |
mschol | donderdag 1 februari 2007 @ 22:04 |
quote:outlive zeker nooit gespeeld, dat is pas een kut RTS tiberian sun had z'n mankementjes, maar was zeker een 8 waard ![]() | |
LoggedIn | donderdag 1 februari 2007 @ 22:29 |
quote:die kaart heb ik ook ![]() ![]() ![]() | |
appelsientje | vrijdag 2 februari 2007 @ 08:27 |
quote:Ja maar ik snap niet dat je kan spelen zonder muis ![]() ![]() ![]() Maar 't ziet er natuurlijk wel gelikt uit op HD ![]() | |
TwyLight | vrijdag 2 februari 2007 @ 10:22 |
Achja, de game wordt best wel gehyped ook voor de x360 dus het zal vast wel goed werken. Is denk ik ook gewoon een kwestie van wennen. Ik weet iig wel dat hij er prachtig uit gaat zien op de 360 ![]() ![]() Enige nadeel is natúúrlijk dat je op de xbox geen mods enzo kan doen ![]() | |
pberends | vrijdag 2 februari 2007 @ 10:50 |
quote:Goeie PC's zijn tegenwoordig niet zo duur meer. De budget en de high-end modellen presteren steeds meer gelijk. | |
Nietmachine2 | vrijdag 2 februari 2007 @ 22:38 |
quote:Dus een gehypte game is ook een goede game? Zucht, onder welke steen lag jij? | |
Steenarend | vrijdag 2 februari 2007 @ 22:49 |
quote:Wat is tdu? | |
appelsientje | maandag 5 februari 2007 @ 09:29 |
Deze maar vol maken dan ![]() Command & Conquer 3: Tiberium Wars #4 Aftellen tot maart | |
appelsientje | maandag 5 februari 2007 @ 09:29 |
![]() |