abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:43:35 #101
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41166423
Vivi wat fijn meid. Een lichtpuntje.....heel mooi
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:01:05 #102
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41166870
Hij heeft info gekregen van Hassan, Vivi? Ach, het is wel lief hoor dat gezorg. Ik zou er alleen zelf niet aan moeten denken. Ik denk dat het mijn agressie zou verergeren, die toch al niet gering was in de zwangerschap.

Hassan, do not underestimate the power of hormones!

He, verdorie Sjoeg, wat jammer dat ze niets kunnen doen. Bij mij was het wachten maar 5 dagen maar ik vond het vreselijk. Al kan ik me nu niet meer voorstellen hoe druk ik me daar toen om maakte Hoe lang heb je moeten wachten op Maria?
Lekker douchen!
pi_41167004
Sugar, echt heel erg jammer zeg Ik hoopte echt dat het anders zou zijn voor je.
Dikke
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:12:47 #104
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41167141
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Vivi het volgende:
Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen
Ik snap em gelijk een heel stuk beter. Ik merk dat je er nu wel weer vertrouwen in krijgt Dat moet een heerlijk gevoel zijn.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef chacama het volgende:
@neuk, heb je dan ook meteen de uitslag of moet je daar op wachten. En zo ja wanneer weet je het dan???

En ga je lopend/op de fiets naar het ziekenhuis. Wel erg gezond nu zeg!
De uitslag duurt een weekje. Die krijg ik dan van mijn vlos. Ik fiets alles hier in de stad. Ik vind dat heerlijk! Alhoewel ik nu wel helemaal stuk ben en zo effe een uurtje op de bank ga slapen met hond & poes.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:19:00 #105
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41167279
Lekker hoor. Ik fiets ook alles hier op het dorp, maar ja...het is dan ook een gehucht....

Slaap lekker.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:27:37 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41167442
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik snap em gelijk een heel stuk beter. Ik merk dat je er nu wel weer vertrouwen in krijgt Dat moet een heerlijk gevoel zijn.
[..]
Ik heb hem een paar dagen geleden ook botweg gevraagd of hij bij mij was uit een gevoel van verplichting (lekker plompverloren eruit geflapt terwijl hij net een douchecabine in mn badkamer stond te installeren )

Het antwoord was "Nee". En verder niets. Toen zijn we maar weer gezellig gaan kletsen over ditjes en datjes

Ik hou van 'm
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:46:02 #107
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41167941
Goed Vivi....!!!
pi_41168025
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Mibos het volgende:
Zijn jullie ook zo bilj dat jullie niet met Hassanjassan getrouwd zijn. Ik word echt moe van die man als ik het lees. Arme mevrouw Hassan die misschien wel uit zichzelf helemaal niet zoveel aankomt en gewoon doorsnaait zoals ik. Gister 29 weken en 4 kilo gegroeid maar een buik die voorloopt op schema en nee Hassan ik verhonger niet eet normaal maar eet ook op zijn tijd een zak chips leeg met een bak ijs erachter aan en dan 's avonds nog even langs de Mac en nee ik ben niet de zwaarste maar ook niet de lichtste. Ik was 69 kilo toen ik zwanger raakte en ben er nu 73. Met snaaibuien en een beeb onderweg die er kerngezond uitziet voor zover hoeft het dus helemaal niet zo te zijn dat je veel aankomt. En als dat wel gebeurd dan is het jou vrouws eigen keuze om daar iets aan te doen of niet. Als ze dat vooral in het begin niet wilt heb jij het te accepteren. En wat als jij zo blijft hameren zoals nu dan krijg je straks dat ze het om de hoek gaat doen omdat ze thuis niet aan haar behoefte aan zoet, zuur, zout of weet ik veel wat kan voldoen. Nou dat is goed voor jullie relatie zeg, maar niet heus. Ben blij dat mijn man anders is... Poeh heel verhaal maar heb er dan een volle dag over na moeten denken of ik iets zou schrijven of niet...

Ben wel benieuwd of mevrouw HassanJassan hier ook meeleest.
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo erg pretentieus, kortzichtig en minachtend bent.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_41168129
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Vivi het volgende:
Hihihi...Vriendje pakte gister ineens een bakje pinda's van me af, omdat "het niet goed voor de baby is" (had ik nog nooit van gehoord trouwens, terwijl ik toch braaaaaaaf alle boekjes heb gelezen).

Het lijkt ms nietsbetekenend..maar voor mij een mijlpaal na alle ellende (na een maand zwanger geworden, uit elkaar geweest vriend wilde absoluut geen kinderen meer ivm met 2 kindjes die hij niet kan/mag zien en een overleden zoontje wat totaal niet is verwerkt).

Nu toch weer bij elkaar sinds een maand of 2 maar hij houdt zich tot nu toe nogal afstandelijk t.o.v. mijn zwangerschap, imo uit angst zich aan het kindje te hechten en het dan weer te zien misgaan.

Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen
bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op. In pinda's zitten waardevolle vitaminen en vetten die alleen maar goeds doen in je lichaam. Waarom denk je dat vette vis ook zo goed voor je is? Wat wel ongezond is, is het zout op die pinda's, daar kan je het liefst zo min mogelijk van eten. Er is heel veel discussie over de invloed van zout op hypertensie, maar het zekere voor het onzekere he. Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)
pi_41168148
grappig dat mensen vaak terug gaan 'schelden' met precies dezelfde dingen waar ze zelf ook van beschuldigd worden.

vivi, ingewikkelde situatie maar dat 't nu goed voelt is heel fijn!

sugar, ik hoop dat dit weekend wolfje-weekend wordt!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:54:18 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41168188
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op. In pinda's zitten waardevolle vitaminen en vetten die alleen maar goeds doen in je lichaam. Waarom denk je dat vette vis ook zo goed voor je is? Wat wel ongezond is, is het zout op die pinda's, daar kan je het liefst zo min mogelijk van eten. Er is heel veel discussie over de invloed van zout op hypertensie, maar het zekere voor het onzekere he. Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)
http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=135808

vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:55:35 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41168232
quote:

[..]

bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op.
Btw, sinds wanneer bij jij een zwangere vrouw, eikelige betweter?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:56:07 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41168242
Wel schattig van je vriendje, Vivi, dit teken van betrokkenheid. het ging neem ik aan niet om het vetgehalte in pinda's, he? Anders vind ik dadelijk jouw vriendje ook stom.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:56:30 #114
108648 cattie
lieve moeder
pi_41168256
quote:
Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)
Nou, ik had juist een te lage bloeddruk en volgens mij zijn er hier meer die dat hebben. Wij zouden dus juist wel zout moeten eten.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:57:29 #115
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41168281
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef Sugar het volgende:
Wel schattig van je vriendje, Vivi, dit teken van betrokkenheid. het ging neem ik aan niet om het vetgehalte in pinda's, maar om het zout, he? Anders vind ik dadelijk jouw vriendje ook stom.
Lees het artikel. Daarbij ging het niet expliciet om de pinda's (hij wist zelf niet meer precies waaromj het niet goed was maar kon het zich nog herinneren van zijn eerste vrouw haar zwangerschap) maar om de gedachte erachter.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:58:16 #116
108648 cattie
lieve moeder
pi_41168309
Vivi, wat fijn dat hij betrokkenheid toonde, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt, maar dat zal ook wel. Iedere man moet volgens mij wel wennen aan een zwangerschap en die van jouw heeft ook nog eens een achtergrond waarbij ik het me heel goed kan voorstellen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:01:03 #117
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41168393
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Vivi het volgende:
Lees het artikel. Daarbij ging het niet expliciet om de pinda's (hij wist zelf niet meer precies waaromj het niet goed was maar kon het zich nog herinneren van zijn eerste vrouw haar zwangerschap) maar om de gedachte erachter.
Ja, net gelezen.
Ging mij alleen om de vraag of je het niet mocht eten van hem vanwege dik worden of vanwege iets slechts voor jou of het kind. Het was een flauwe opmerking gewoon tussendoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:02:49 #118
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41168458
Precies en om die betrokkenheid draait het allemaal. Ik stond ook op het punt om onder het mom van te lage bloeddruk pinda's en chips te eten, kreeg alleen het advies om het eerst eens met bouillion te proberen. Een stuk gezonder, minder vet en minder kans op oedeem.... En wat mijn bloeddruk nu is.....dan weten we pas over 2 weken....Dan pas weer op controle. Maar gelukkig wel volgende week pret-echo...jippie...
pi_41169038
Ik vind die meneer hassan ook wel een eng controle freekerig ventje.
Gewoon de neerbuigende belerende toon die hij over zijn "vrouwtje" ( ) aanslaat en tegen de zwangere vrouwen hier. Ik vind het vrij raar dat iemand die zo thuis is in de psychologie, zich toch zo uit over zijn eigen vrouw en de vrouwen hier.
Hij lijkt mij iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben en met "bewijzen" probeert te smijten die hij alleen vanuit theorie kent.
Ik verwacht van iemand die thuis zegt te zijn in de spychologie toch iets meer tact, respect en wijsheid dan dat hassan hier tentoon heeft gesteld tot nog toe.
The waves you made will always be
pi_41169214
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Vivi het volgende:

[..]

Btw, sinds wanneer bij jij een zwangere vrouw, eikelige betweter?
ach gossie, ben je boos? Kan je daarom alleen maar terugvallen op schelden? En vooral lekker cynisch en zwartgallig blijven doen he !! Blijf jij maar heel veel de telegraaf lezen, die kwaliteitskrant die alles zo duidelijk en eerlijk mogelijk schrijft en vooral niet zint op sensatie nieuws.

Ga dit eens lezen voor je je natuurlijke instincten laat botvieren op mij.:

Acta Paediatrica, Taylor & Francis, Volume 93, Number 4 / April 2004: "Introduction of food during the infant's first year: a study with emphasis on introduction of gluten and of egg, fish and peanut in allergy-risk families".
quote:
BMJ 1998;316:1926 ( 27 June ) "Women warned to avoid peanuts during pregnancy and lactation"

Zosia Kmietowicz, London "Pregnant women and breast feeding mothers with a family history of atopy have been advised in a government report to avoid eating peanut products in a bid to reduce the numbers of children who develop peanut allergy.
Misschien kan je dit eerst lezen voordat je me veroordeelt met pretentieuze, kortzichtige, arrogante houding.
pi_41169306
Sugar, wat balen joh!!
Desondanks hier ook draaiende duimen! Ik hoop toch zo voor je dat het doorzet, vanzelf...!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_41169324
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef pepper_961 het volgende:
Ik vind die meneer hassan ook wel een eng controle freekerig ventje.
Gewoon de neerbuigende belerende toon die hij over zijn "vrouwtje" ( ) aanslaat en tegen de zwangere vrouwen hier. Ik vind het vrij raar dat iemand die zo thuis is in de psychologie, zich toch zo uit over zijn eigen vrouw en de vrouwen hier.
Hij lijkt mij iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben en met "bewijzen" probeert te smijten die hij alleen vanuit theorie kent.
Ik verwacht van iemand die thuis zegt te zijn in de spychologie toch iets meer tact, respect en wijsheid dan dat hassan hier tentoon heeft gesteld tot nog toe.
Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.

Ik word tenminste gehinderd door enige vorm van kennis, iets wat hier blijkbaar heel erg mankeert en nu gewoon allemaal lekker gaan hassan=bashen, onder het mom van hormonen. echt zware onzin allemaal dus.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:35:19 #123
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41169343
Pfff... als ik nog geen hypertensie had...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41169559
Het telegraaf artikel schrijft in koeienletters als krantekop

"Pinda's taboe voor zwangere vrouwen"

verderop lees je in het artikel:

Het advies is met bedoeld voor vrouwen die zelf last hebben van allergie, die een partner hebben die met dergelijke problemen kampt, of bij wie overgevoeligheid voor voedsel een familie-euvel is.

Is Vivi Allergisch, of heeft ze familie waarin allergie voorkomt WAAR ik vanaf weet? NEEN is het antwoord.

Is dus zo'n schofterige reactie tegen mij van haar gegrond? NEEN.

het leven is zo simpel als je een beetje kan lezen en nadenken......
pi_41169728

Hassanjassan ben jij altijd zo'n eikeltje geweest die alles beter weet en altijd gelijk wil hebben?
Of ben je zo erg aan het mee zwangeren dat je ook last heb van je hormonen?
overigens is dat wetenschappelijk bewezen dat mannen van zwangere vrouwen ook last van hun hormonen hebben, voor we daar een discusie over krijgen
pi_41169892
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Anitra het volgende:

Hassanjassan ben jij altijd zo'n eikeltje geweest die alles beter weet en altijd gelijk wil hebben?
Of ben je zo erg aan het mee zwangeren dat je ook last heb van je hormonen?
overigens is dat wetenschappelijk bewezen dat mannen van zwangere vrouwen ook last van hun hormonen hebben, voor we daar een discusie over krijgen
Ik weet niet alles beter, ik pretendeer het ook niet, wat ik wel doe is uitleggen wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ermee omga.

Een opmerking "het is wetenschappelijk bewezen dat.....".....als je niet met een bron komt, waarin het complete verhaal met conclusies en aannames naar voren komt, is zo'n opmerking van je natuurlijk van schatbare waarde.

En als je al begint met schelden en onbeschofte uitlatingen in welke vorm dan ook, dan wens ik je heel veel plezier met je leven, maar val mij er dan niet mee lastig. Dank je wel !!
pi_41170173
Sugar
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:07:03 #128
103793 kozakken
Living the life
pi_41170274
Oh Sugar...
Ik hoop dat Wolfje zich snel aandient. Maar echt, het kan ook best snel gaan. Geen verweking betekent alleen op het moment van toucheren maar iets hoor!
Reken in ieder geval nog maar een dag of twee op niets. Daarna zie je dan toch wel weer verder? De afspraak staat misschien wel by de gyn, maar zover is het nog niet hoor!
-bemoedigingsmodus even aanzet-
pi_41170796
Sugar, wat vervelend allemaal.
Ik hoop voor je dat je niet hoeft te wachten tot de ks.
Succes met het wachten!

Ik ben enorm trots op mezelf vandaag!
Ik heb vandaag in de klas verteld dat ik zwanger ben. Jeetje wat was ik zenuwachtig!
Iedereen was er helemaal stil van en toen ik weer op mijn plek zat en de lerares een reactie gaf (ze wist het al wel, maar dat was om me te helpen) kwamen de reacties los."
"Dan moet je wel langskomen met beschuit en muisjes, dan hangen we slingers op en is er taart, en je moet de baby wel meenemen want dat is hardstikke leuk! "! Ik werd gefeliciteerd en de jongens uit mijn klas vroegen of ik nou veel augurken at en zure bommen. En of ik al wist of het een jongen of meisje zou worden en of ik dat wilde weten.
Er werd gezegd dat ze het knap vonden dat ik het zo durfde te vertellen.
Echt leuk hoe ze reageerden!! Het is me 100% meegevallen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:31:58 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41170913
fijn appelsap
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:34:53 #131
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41170999
Leuke reacties gelukkig Appelsap! Dat heb je ook weer gehad en nu genieten...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41171609
sugarrrrr, wat baaalen!!!!

ET wat leukheukheuk!!!!

Vief joe gooooooo wat fijn dattie er nu helemaal weer is!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:14:15 #133
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41172111
Lief Suikersnoepje toch! Het zit je niet mee he meissie. Je krijgt nog een keer een dikke knalzoen van mij. Ik denk aan je en hoop keihard met je mee dat het toch echt snel gaat beginnen. Vannacht bijvoorbeeld... Hou vol heldinnetje!!!
pi_41172116
Sjoeg

ET, ben heeeel benieuwd naar de echo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:23:24 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41172388
Appelsap, wat fijn voor je! Hele oplucting denk ik!

* Negeert verdere discussie over pinda's in dit topic*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:50:51 #136
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41173444
Mooi dat alles erop en eraan zit ET . Lijkt me geweldig om dat allemaal te kunnen zien.

Sugar * hug* en . Allisch komt choed ( quote van Najib Hamali ofzo )

En het lijkt mij verstandig om het hier niet te hebben over elkaar standpunten en elkaar niet gaan uitschelden voor alles en nog wat. Staat niet zo netjes.
HassanJassan kan zichzelf beter te rade gaan of hij wil meeposten met ervaringen of dat hij alleen maar keiharde meningen en stellingen wil neerplanten. Bij de laatste twee is dit topic niet geschikt voor HassanJassen en vraag ik hem ook vriendelijk om daarmee op te houden.

Schelden dames en heren, is voor iedereen taboe. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:54:52 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41173594
Sugar, sterkte met wachten. Ik weet er natuurlijk niks van, maar die laatste loodjes lijken me inderdaad slopend. Nog even doorzetten en dan heb je Wolfje in je armen!

Ennuh Wolfje: van mij mag je ook wel opschieten hoor! Ik ben nieuwsgierig of je net zo'n schatje bent als Maria. En of je een jongetje of een meisje wordt. En hoe je gaat heten Dus kom maar snel buiten spelen!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:00:45 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41173816
Goed zo appelsap! Dapper dat je het gedaan hebt en dan zie je dat mensen ook eerlijk en open reageren. Heerlijk voor je dat je nu niet meer met zo'n geheim hoeft te lopen.
Lekker douchen!
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:02:59 #139
16000 nikky
pi_41173912
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef appelsap het volgende:

Ik ben enorm trots op mezelf vandaag!
Ik heb vandaag in de klas verteld dat ik zwanger ben. Jeetje wat was ik zenuwachtig!
Iedereen was er helemaal stil van en toen ik weer op mijn plek zat en de lerares een reactie gaf (ze wist het al wel, maar dat was om me te helpen) kwamen de reacties los."
"Dan moet je wel langskomen met beschuit en muisjes, dan hangen we slingers op en is er taart, en je moet de baby wel meenemen want dat is hardstikke leuk! "! Ik werd gefeliciteerd en de jongens uit mijn klas vroegen of ik nou veel augurken at en zure bommen. En of ik al wist of het een jongen of meisje zou worden en of ik dat wilde weten.
Er werd gezegd dat ze het knap vonden dat ik het zo durfde te vertellen.
Echt leuk hoe ze reageerden!! Het is me 100% meegevallen.
Leuk voor je meid!!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41174312
Appelsap, best spannend idd. Maar fijn dat het zo meeviel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41174739
appelsap, overheen gelezen maar wat leuk voor je dat het eigenlijk tot nu toe gewoon meevalt he!! En daar had je zulke zenuwen over!! Gefeliciteerd hoor!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:36:02 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41175196
Kijk Appelsap zo kan het dus ook.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:48:35 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_41175598
wat leuk appelsap!
stormy waters...
sailin'
pi_41175841
ET wat fijn dat alles goed was.

Sugar balen dat het niet kon. maar je wolfje komt vast heel snel

Appelsap wat goed van je. ik heb het voor de vakantie ook in de klas verteld en vond het ook spannend hoor. ik kreeg als reactie ow dan worden we allemaal oma ik zat in een meisjes klas en mijn neefje zei ow en ik opa (was de enige jongen).
nu willen ze allemaal komen in december.
wel leuk dat ze die reacties gaven en gelukkig is het je meegevallen
mama van 3 kids!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:29:23 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41176983
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef nikky het volgende:
Mooi dat alles erop en eraan zit ET . Lijkt me geweldig om dat allemaal te kunnen zien.

Sugar * hug* en . Allisch komt choed ( quote van Najib Hamali ofzo )

En het lijkt mij verstandig om het hier niet te hebben over elkaar standpunten en elkaar niet gaan uitschelden voor alles en nog wat. Staat niet zo netjes.
HassanJassan kan zichzelf beter te rade gaan of hij wil meeposten met ervaringen of dat hij alleen maar keiharde meningen en stellingen wil neerplanten. Bij de laatste twee is dit topic niet geschikt voor HassanJassen en vraag ik hem ook vriendelijk om daarmee op te houden.

Schelden dames en heren, is voor iedereen taboe. .
Dankjevoor je ingreep. Begon al een beetje met tegenzin het topic in te komen. En ik weet ik heb in een ander topic waarschijnlijk ook olie op het vuur gegooid, maar ik hoop toch dat we dit topic 'schoon' kunnen houden....

Appelsap.... zie je nu wel.... heerlijke reacties van je klasgenootjes....

En dan natuurlijk even een vraagje (en dat terwijl het niet eens mijn eerste zwangerschap is).....kan het zijn dat de beeb al tegen mijn ribben aan kan schoppen. Heb vandaag echt steken gehad. En dan vooral als ik niet goed recht zat....

Sjoeg nogmaal een dikke
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:33:32 #146
16000 nikky
pi_41177170
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?

Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:34:40 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41177217
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef nikky het volgende:

Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
Jaaaaa herkenbaar Bij het groeien van mijn baarmoeder had ik veel last van trekkende pijn, alsof het littekenweefsel aan het scheuren was.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41177228
Wat fijn Appelsap!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:35:11 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177246
oh Nikky op!!

heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt maseren met olie of zo. Kan het litteken misschien iets verzachten... of doet het pijn aan de binnenkant....?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:38:42 #150
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41177355
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Het leuke is, is dat ik niks opleg, maar altijd mensen bewust laat maken van de mogelijkheden en gevolgen bepaalde keuzes en acties hebben.

Zo ook gister (zoals vermeldt in het hormonale gekte topic) maakt ze een keuze, waaraan gevolgen en acties verbonden zijn. Als je een keuze maakt, is het je eigen verantwoording om het af te maken, dan wel, hulp te vragen. We zijn geen kleine kinderen meer. Dus als je je helemaal wilt volvreten met vette fastfood en zoete troep dan is het MOGELIJK gevolg dat je 10-20kg te zwaar uit je zwangerschap komt, je zeer onaantrekkelijk voelt en moet afvallen, waarvoor weer andere acties ingezet moeten worden. OF denk eens aan al dat extra gewicht wat je moet meezeulen EN dan nog es een kind verzorgen?
Dit zijn maar enkele voorbeelden en ik verzin zomaar wat hoor, maar ik denk als je vanaf het begin niet toegeeft aan makkelijke (lees: ongezonde, vette en geraffineerde zoete zooi) etenswaren, maar meteen al start met gezonde, voedzame alternatieven, dat je daar alleen maar voordelen van je keuzes pakt. Niet alleen voor tijdens de zwangerschap, maar ook erna en ver erna ook nog es.
[..]
Sorry, maar ik word een beetje pislink om jouw reactie. Ik ben het met je eens dat het niet echt verstandig is om jezelf (en je kind) alleen maar te voeden met fast food, maar soms heb je er gewoon heel erg de behoefte aan. Ik heb vandaag voor het eerst in 7 maanden een patatje genomen, ik had er echt zin in.

Ik heb nu ook meer of minder zin in bepaalde dingen en nee ik geef er meestal niet aan toe, maar wat jij zegt over stel dat je 10 tot 20 kg zwaarder uit je zwangerschap komt dat je dat allemaal moet meezeulen EN ook nog eens voor een kind moet zorgen, mijn god, denk jij dat je met overgewicht niets meer kunt doen ofzo? Ook de opmerking dat je over 10 jaar niet als een potvis wilt rondwandelen en dat de romantiek dan weg is Nou goed ik voel me gewoon aangesproken denk ik, moet ik misschien niet doen, maar kan me er behoorlijk kwaad over maken. Misschien moet je soms even nadenken over wat je zegt. Ik ben namelijk een vrouw die al 18 jaar flink overgewicht meezeult zoals jij dat zegt en ik kan net zoveel als een ander hoor. Ben nu 30 weken zwanger en ik mag niet klagen, heb bijna nergens last van. Ik werk nog full-time, bloeddruik, suiker alles is perfect. Dit is geen post over hoe goed ik wel niet ben, maar als je dik bent wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt. Ik zal heel goed mijn kind kunnen verzorgen MET HEEL VEEL OVERGEWICHT. '

Oh, ende romantiek verdwijnt niet hoor in een goede relatie!
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:40:23 #151
16000 nikky
pi_41177423
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Lois het volgende:

[..]

Jaaaaa herkenbaar Bij het groeien van mijn baarmoeder had ik veel last van trekkende pijn, alsof het littekenweefsel aan het scheuren was.
Ah oke, ja zo voelt het. Alsof het aan het scheuren is .
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef chacama het volgende:
oh Nikky op!!

heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt maseren met olie of zo. Kan het litteken misschien iets verzachten... of doet het pijn aan de binnenkant....?
Buitenkant heb ik nog wel iets van vel over . Ik ben iets dikker geweest ooit .
Het is echt de binnenkant.

En ik gebruik al elke avond Zwitsal voor Mamma's .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:42:30 #152
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177504
Tja, aan de binnenkant smeren....dat is een beetje moeilijk. .... toch veel sterkte er mee. Lijkt me in elk geval niet lekker....
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:43:46 #153
16000 nikky
pi_41177541
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef sweaty het volgende:
*verhaal*
Laat je niet zo uit je tent lokken joh!. Lekker laten gaan en het liefste negeren. Anders wordt dit topic net als een ander topic in OUD, om zeep geholpen en dat zouden we erg jammer vinden. En ja jij zou dat ook vinden .

Voel je niet aangesproken. De persoon kent jou niet en weet dus ook niet wat voor fantastische moeder dat jij zult zijn voor je kleine spruit. .
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:45:27 #154
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41177597
Ik ga even reageren in het mod topic, goed?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:48:00 #155
16000 nikky
pi_41177683
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Ik ga even reageren in het mod topic, goed?
.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:51:37 #156
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41177812
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Laat je niet zo uit je tent lokken joh!. Lekker laten gaan en het liefste negeren. Anders wordt dit topic net als een ander topic in OUD, om zeep geholpen en dat zouden we erg jammer vinden. En ja jij zou dat ook vinden .

Voel je niet aangesproken. De persoon kent jou niet en weet dus ook niet wat voor fantastische moeder dat jij zult zijn voor je kleine spruit. .
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn mond viel open van verbazing toen ik zijn reacties las. Ik ben normaal het stille type, maar sinds mijn zwangerschap zeg ik (soms helaas) alles wat in me opkomt, ben veel mondiger geworden. Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar moest het toch even kwijt. Ik hou er verder over op en laat HassanJassan lekker zijn gang gaan met dingen zeggen waar hij duidelijk geen verstand van heeft.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:59:55 #157
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41178120
Fijn trouwens Appelsap, dat ze zo goed reageerden in je klas! Dat is zo belangrijk, dat de mensen in je omgeving achter je staan.
pi_41178274
Zooo

ik ben weer een beetje bijgekomen.
Het is niet niks zo'n kleintje ineens in huis.
Zeker niet als je alles alleen moet doen, maar die lieve scheet is het meer dan waard. Ik ben zo ontiegelijk blij met haar.
Ik heb hier wat fotootjes van ons

Dit is een foto van een half uur na haar geboorte

ps in de tweede foto heb ik al zeker 4 dagen amper geslapen dus ik zie er niet zo heel erg denderend uit
mama van Myrddin
pi_41178329
Wat lief M_L
pi_41178536
Wat een schatje en wat kijk je trots
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41178565
hihihi thanks, ik ben zo enorm verliefd
mama van Myrddin
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:13:22 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41178620
Ahhhhhhh watlief!!

Nikky, ook hier af en toe pijn bij het litteken van de blindedarm. Had 't nog niet in verband gebracht met het litteken, maar nu je het zegt.. Bij Saskia had ik er overigens geen last van.

Appelsap, wat fijn dat ze zo goed reageerden!

sugar, wat balen zeg Dan maar hopen dat Wolfje gewoon snel uit zichzelf naar buiten komt.

Iemand vroeg of we nog een pretecho gingen doen voor het geslacht? Nee Ik twijfelde al of ik het wel wilde weten.. Jeroen wilde het eigenlijk wel weten.. De vk zei dus gewoon heel droog dat ik mazzel had en dat de keuze voor me gemaakt werd op het moment dat ie in die regionen aan 't kijken was.. later nog een keer gekeken, maar niks te zien.
En aangezien ik toch al twijfelde of ik niet toch een verrassing wilde over 4 maanden, laten we het maar zo

Hier nog wel de beloofde foto's Een mooie 'en profil' en een totaaltje (o, en hij <- we houden het dus maar gewoon op hij de rest van de tijd.. hij heeft dus een echt 'Swets-onderlip' )

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41178682
Wauw wat een prachtig mooi echo's ET
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41178699
quote:

Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
yep, had ik ook!
pi_41178997
Sugar ik maak me nu al zorgen of ik wel op tijd ga bevallen dus als ik er aan denk hoe je je moet voelen dan wil ik je wel helemaal doodknuffelen
Wat ik trouwens frappant vind is dat ik me de hele zwangerschap prima voel en me nu ineens zo rot voel dat ik gewoon zin heb in een wee (hier zal ik vast wel op terug komen) alsof de natuur me een handje helpt over mijn angst heen te komen.

Hassanjassan loopt volgens mij gewoon de boel een beetje op te stoken hier.
Maar als je wel serieus bent zou ik zeggen: doe zelf alle boodschappen, maak 3 keer per dag een gezonde maaltijd voor je vrouw en geef haar gezonde tussendoortjes. Ik hoop dat je tussendoor af en toe nog tijd hebt hier te komen vertellen hoe jouw en je vrouw dit bevalt.

Misticle_lightning wat een schatje en ET wat een mooie echo.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:26:18 #166
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41179076
Misticle_lightning wat een schatje!! Geniet lekker van haar, nu de drukte een beetje over is! Je ziet er gelukkig uit.

Et schitterende foto's!! Ben beetje jaloers haha.
gup
pi_41179131
Wat een mooie duidelijke echo's ET!
pi_41179318
de kraamvisite gaat nu een beetje op gang komen, heb express gewacht tot ruim na de bevalling om de kaartjes op te sturen. En dat is me echt heel goed bevallen.
Die kleine meid is echt mijn leven geworden.

ET heerlijk die echo's je kan nu al zoveel zien
mama van Myrddin
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:44:55 #169
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41179793
Misticle wat een lief kleintje is het. In je eentje in het begin is best heftig ja, zeker als je lichamelijk niet zo oke bent. Doe rustig aan. Ik had de kaartjes toen ook pas laat verstuurd, wel zo prettig vond ik. Geniet ervan.
pi_41179885
quote:

Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
Ja hier ook herkenbaar. Dacht dat het aan mij lag dus niet.
mama van 3 kids!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:48:11 #171
24188 Belana
kloon van belana
pi_41179912
ML, wat een schatje heb je gebrouwen

En ET, jij hebt daar ook een liefje zeg prachtige echo!
stormy waters...
sailin'
pi_41180235
ml wat een schatje

ET wat leuk die echo's heb je hem/haar ook op dvd/video staan?
Wij hebben hem 2 weken geleden gehad en toen we 's avonds keken. Zagen we dat ons meisje op haar vader leek.
mama van 3 kids!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:57:08 #173
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41180270
ML en ET, mooie plaatjes!!!
Duidelijke echo hoor!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41180416
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef mjammetje het volgende:
Maar als je wel serieus bent zou ik zeggen: doe zelf alle boodschappen, maak 3 keer per dag een gezonde maaltijd voor je vrouw en geef haar gezonde tussendoortjes. Ik hoop dat je tussendoor af en toe nog tijd hebt hier te komen vertellen hoe jouw en je vrouw dit bevalt.
daar wil ik me dan nog wel bij aansluiten

ML; Wat een lief klein poppetje!! Prachtig zeg..! Ik ken je verhaal niet, maar begrijp dat je het allemaal alleen doet...dat maakt jou en je kindje nog veel mooier vind ik

ET: leuk hoor die echo's ...grappig toch dat je nu al die kenmerken terugziet van paps of mams.

Sugar; pfffff heel veel succes joh! Het zit je echt niet mee zeg. Bah bah!! Vorige zwangerschap liepen we samen overtijd, jij van Maria, ikke van Jeremy. Ik kan me nog dat ellendige gevoel herrineren. Snachts wakker worden en je afvragen of je eindelijk een wee voelt...ieder krampje hopen dat het eindelijk doorzet, een buik die nu toch écht wel gruwelijk irritant aan het worden is..hoe prachtig ook.
Alles en iedereen loopt in de weg en is vervelend voor je gevoel. Je wil er vanaf, weg met de pijn en het ongemak. Ik hoop dat je héél snel gaat beginnen ....die keizersnede die blijft maar mooi achterwege! Het is nu weekend, je hubbie is thuis neem ik aan...dus ik hoop dat je nu in alle rust lekker aan de gang kan gaan.
Heel veel sterkte en succes...... Ik hoop voor de eerste keer dat ik morgen hier niks van je lees
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:09:12 #175
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41180782
Voor Sugg

E.T mooie echo's

ML wat een mooi moppie *rammel*

Appelsap klasse
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:09:16 #176
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41180788
korte reactie op Sweaty, maar verplaatst naar modtopic....

[ Bericht 51% gewijzigd door Diaan73 op 25-08-2006 23:16:30 ]
Make love, not war ☮
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:12:44 #177
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41180936
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef nikky het volgende:

[..]

En ik wilde als zijdelings volger van dit topic zojuist even wat melden vanuit de niet psychologische theorieën...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:14:08 #178
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41180993
Nou, open er 1 . Ik ben nog lang niet uitgepraat
pi_41181149
a
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef sweaty het volgende:

[..]

Sorry, maar ik word een beetje pislink om jouw reactie. Ik ben het met je eens dat het niet echt verstandig is om jezelf (en je kind) alleen maar te voeden met fast food, maar soms heb je er gewoon heel erg de behoefte aan. Ik heb vandaag voor het eerst in 7 maanden een patatje genomen, ik had er echt zin in.
Kijk nu komen we ergens, als je het ermee eens bent dat een dieet van alleen maar fastfood slecht voor je is, waarom wordt je dan pislink? Dat bedoel ik toch ook alleen maar waar jij 't mee eens bent?
quote:
Ik heb nu ook meer of minder zin in bepaalde dingen en nee ik geef er meestal niet aan toe, maar wat jij zegt over stel dat je 10 tot 20 kg zwaarder uit je zwangerschap komt dat je dat allemaal moet meezeulen EN ook nog eens voor een kind moet zorgen, mijn god, denk jij dat je met overgewicht niets meer kunt doen ofzo? Ook de opmerking dat je over 10 jaar niet als een potvis wilt rondwandelen en dat de romantiek dan weg is Nou goed ik voel me gewoon aangesproken denk ik, moet ik misschien niet doen, maar kan me er behoorlijk kwaad over maken. [/quote

Overgewicht niet zoals jij denkt misschien, maar 20-30-40kg overgewicht ga je echt wel merken hoor. Ga maar eens een sprintje trekken naar de bus/tram/trein/metro. Loop maar eens effe snel 3 trappen op zonder puffen en hijgen. Ik ben er geweest, ik ben 10 jr geleden 20 kg afgevallen en is er nooit aangekomen meer. En ik kan wel degelijk meer dan vroeger, toen was ik ook nog eens 10 jr jonger.

Ik zeg dus niet, je kan niks meer, maar je kan minder en je gaat me niet vertellen dat een kind, een 1e kind, geen extra belasting op je levensstijl zal zijn, PLUS een (te voorkomen) overgewicht en weet ik veel wat nog meer dingen...je gaat me niet vertellen dat dat allemaal dan geen invloed zal hebben. Wat ik dus wil duidelijk maken, als je iets kan voorkomen, wat ten goede komt aan wat er later aan zit te komen, heb je er toch voordeel aan?

Of geef jij ook AL je salarisgeld uit zodra het binnen is, wetende dat je nog een hypotheek, boodschappen, levensonderhoud, etc moet betalen? Dacht het niet toch, je houdt er rekening mee dat dat geld nog andere bestemmingen heeft.

Denk dan es zo ook over je gezondheid en conditie en 't algemene welzijn notabene, dan kom je een heel stuk verder. Maar goed, wellicht denk je er nog steeds anders over.....dan neem je toch nog lekker een patatje en doe die hamburger en milkshake er ook nog bij...ik betaal wel, ok?

[quote]]Misschien moet je soms even nadenken over wat je zegt. Ik ben namelijk een vrouw die al 18 jaar flink overgewicht meezeult zoals jij dat zegt en ik kan net zoveel als een ander hoor. Ben nu 30 weken zwanger en ik mag niet klagen, heb bijna nergens last van. Ik werk nog full-time, bloeddruik, suiker alles is perfect. Dit is geen post over hoe goed ik wel niet ben, maar als je dik bent wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt. Ik zal heel goed mijn kind kunnen verzorgen MET HEEL VEEL OVERGEWICHT. '
Pardon? IK moet nadenken over wat ik zeg? En waar ben je dan om dat tegen alle anderen te zeggen die mij voor van alles uitmaken? En dan nog recht in mijn gezicht ook. Als jij je aangesproken voelt door 1 van mijn opmerkingen, dan vind ik dat spijtig en niet mijn bedoeling, maar ik heb NOG NOOIT zoiets direct en persoonlijk tegen jou of ieder ander gezegd. Als je je er aangesproken door voelt, dan haal je dat toch zelf in je hoofd.

[quoteOh, ende romantiek verdwijnt niet hoor in een goede relatie!
[/quote]

Dat zijn van die heerlijke dooddoeners, feit is gewoon als iemand eerst een mooi figuur had, mooi op gewicht en gezond was...toen zwanger raakte en ineens 20kg overgewicht heeft, alleen maar zwangerschapsbroeken aankan en in slobbertruien en joggingbroeken op de bank zit te mokken en dat in zeg 10 maanden tijd...dan moet je mij niet wijsmaken dat een man je een heel stuk minder aantrekkelijk vind. Romantiek en passie kost gewoon heel veel moeite om die tot het einde in stand te houden en dat ben ik nl. wel van plan te doen, maar kan ik dus niet alleen. Als ik mijn vrouw kan helpen door ook haar verstandig te laten eten, dan doe ik dat graag net zoals zij dat bij mij zal doen.
pi_41181238
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef nebelung het volgende:

Hassanjan, ik hoop voor je vrouw dat je wel weet dat een zwangere vrouw sowieso gemiddeld 12 kilo aan komt. En dat niet door door eten. In die kilo's zit natuurlijk het kind inbegrepen plus de baarmoeder (minstens een kilo), de placenta (650 gram), vruchtwater (ong. 800 gram) maar ook reserve-vetten en extra vocht (bloed onder meer). Veel daarvan zal ze kwijt zijn na de bevalling, maar niet alles. Haar lichaam zal veranderen hoe dan ook. Je hebt daar niet altijd invloed op. Je hebt best gelijk met gezond eten, maar te denken dat ze 'ongeschonden' uit deze zwangerschapsperiode gaat komen is een illusie.
Variety is the spice of life
pi_41181274
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef mjammetje het volgende:
Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.

Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:21:33 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181292
Hassan, open een nieuw topic alsjeblieft. En hou anders je mond.
pi_41181415
Die illusie heb ik niet, die heb je voor mij in mijn mond gelegd, zo te lezen. Maar wat ik wil bereiken is samen voorkomen wat voorkomen kan worden. Om niet achteraf bij een therapeut/dieetist achter te komen dat we het beter hadden moet aanpakken. Ik leer niet alleen van mijn eigen foutne, maar ook van die van andere mensen. Er zijn er een paar die het me al van te voren hebben gezegd, dus dat neem ik dan maar aan,is toch niks mis mee?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:23 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181460
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Leah het volgende:
Hassan, open een nieuw topic alsjeblieft. En hou anders je mond.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:44 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41181472
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.

Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
Als jullie er gelukkig mee zijn:
Maar dat maakt het nog geen verplichte en ultieme leefwijze tijdens de zwangerschap voor anderen... dat is wat de dames stoort denk ik zo.
Want zo komen je berichtjes wel over.
pi_41181753
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als jullie er gelukkig mee zijn:
Maar dat maakt het nog geen verplichte en ultieme leefwijze tijdens de zwangerschap voor anderen... dat is wat de dames stoort denk ik zo.
Want zo komen je berichtjes wel over.
Nee, maar dat heb ik ook dus niet zo gezegd, dat maken de anderen ervan. Die zien het zo als een persoonlijke aanval dat ze mij gaan uitschelden, wat heel erg zielig is.

vooral die stroman-argumenten naar voren halen zijn errrruugg vervelend, oneerlijk en zo kan je nooit een discussie beginnen, want ze verdraaien mijn woorden en gaan die verdraaiing aanvallen...lekker makkelijk is dat dan he.

Lees maar terug wat ik in het begin schreef en bekijk het vanuit mijn positie, dan zie je dat ik niet verkondig dat alles wat ze doen per definitie slecht is. Ik zeg alleen dat ik mijn vrouw anders benader mbt voedselpatroon en eetgewoontes tijdens zwangerschap, inhakend op een eerdere posting van iemand. Zo simpel is het, maar het wordt gigantisch opgeblazen en als mensen mij gaan uitschelden, bijt ik terug, ook simpel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:34:55 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181837
Hassan, open alsjeblieft een nieuw topic. Of hou anders je mond.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:48:09 #188
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41182411
ML, wat een prachtig meisje is je Myrddin! En wat een heerlijk koppie haar.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:50:35 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41182526
ML wat een mooie meid heb je daar!!!
had nog helemaal niet gezien, tis een schatje hoor
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:51:55 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_41182593
Ik heb niet eens last van zwangerschapshormonen en ik word kriegel van hassan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41182839
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef hassanjassan het volgende:

[..]Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.
Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?
quote:
Ik word tenminste gehinderd door enige vorm van kennis, iets wat hier blijkbaar heel erg mankeert en nu gewoon allemaal lekker gaan hassan=bashen, onder het mom van hormonen. echt zware onzin allemaal dus.
Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.
Wie weet het beter denk je, de vrouwen die het aan den lijve ondervinden of een stelletje lab nerdjes die met ratten hobbyen.
pi_41182991
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41183464
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?
[..]

Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.
Wie weet het beter denk je, de vrouwen die het aan den lijve ondervinden of een stelletje lab nerdjes die met ratten hobbyen.
Goed ik zal het nog eens uitleggen, wat ik vertelde, inhakende op een posting van iemand hier, is dat ik het anders aanpak tijdens mijn vrouw's zwangerschap. Dit omdat ik dit gehoord heb van MENSEN die het ook zelf hebben meegemaakt. Op school notabene en daarna is het in de klas ook nog eens uitgelegd hoe het komt dat mensen zo reageren. O.a. de werking en effecten van oxytocine op een persoon.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:14:36 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183553
Hassan, mod topic graag
pi_41183558
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.
Hoe moet ik dit nou opvatten:

1. als een sarcatische opmerking
2. als een compliment

mogelijke reacties hierop zouden kunnen zijn:

1. Ja en volgens mij moet ik ook voor jou nadenken, want je snapt er helemaal niks van blijkbaar. Heb je het hele verhaal uberhaupt gelezen?

2. dank je wel, ik doe mijn best.

Kies zelf maar wat je het prettigst vind om op te reageren.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:15:42 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183600
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Leah het volgende:
Hassan, mod topic graag
pi_41183626
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Leah het volgende:
Hassan, mod topic graag
hehehe, dankzij jullie steun en hulp allemaal ben ik gebanned uit het mod-topic....dat wilde je toch horen?

oh nee er werd een nieuwe gemaakt....sowwy....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:18:06 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183712
Nee joh, d'r is een nieuw topic. Je kunt niet gebanned worden uit 1 topic, slechts uit een heel forum.

Maar dit zegt weer wel wat over jou
pi_41183805
Tijdens de zwangerschap heb je nog helemaal niets met oxytocine te maken. Dat maak je pas aan tegen/bij de bevalling.
Variety is the spice of life
pi_41183960
Sorry, ik gooi hem wel even in "mod"

[ Bericht 93% gewijzigd door pepper_961 op 26-08-2006 01:08:59 (in verkeerde topic inmiddels) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')