Ik snap em gelijk een heel stuk beter. Ik merk dat je er nu wel weer vertrouwen in krijgtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Vivi het volgende:
Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen
De uitslag duurt een weekje. Die krijg ik dan van mijn vlos. Ik fiets alles hier in de stad. Ik vind dat heerlijk! Alhoewel ik nu wel helemaal stuk ben en zo effe een uurtje op de bank ga slapen met hond & poes.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:26 schreef chacama het volgende:
@neuk, heb je dan ook meteen de uitslag of moet je daar op wachten. En zo ja wanneer weet je het dan???
En ga je lopend/op de fiets naar het ziekenhuis. Wel erg gezond nu zeg!
Ik heb hem een paar dagen geleden ook botweg gevraagd of hij bij mij was uit een gevoel van verplichting (lekker plompverloren eruit geflapt terwijl hij net een douchecabine in mn badkamer stond te installerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:12 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik snap em gelijk een heel stuk beter. Ik merk dat je er nu wel weer vertrouwen in krijgtDat moet een heerlijk gevoel zijn.
[..]
Ik ben benieuwd of je in het echt ook zo erg pretentieus, kortzichtig en minachtend bent.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Mibos het volgende:
Zijn jullie ook zo bilj dat jullie niet met Hassanjassan getrouwd zijn. Ik word echt moe van die man als ik het lees. Arme mevrouw Hassan die misschien wel uit zichzelf helemaal niet zoveel aankomt en gewoon doorsnaait zoals ik. Gister 29 weken en 4 kilo gegroeid maar een buik die voorloopt op schema en nee Hassan ik verhonger niet eet normaal maar eet ook op zijn tijd een zak chips leeg met een bak ijs erachter aan en dan 's avonds nog even langs de Mac en nee ik ben niet de zwaarste maar ook niet de lichtste. Ik was 69 kilo toen ik zwanger raakte en ben er nu 73. Met snaaibuien en een beeb onderweg die er kerngezond uitziet voor zover hoeft het dus helemaal niet zo te zijn dat je veel aankomt. En als dat wel gebeurd dan is het jou vrouws eigen keuze om daar iets aan te doen of niet. Als ze dat vooral in het begin niet wilt heb jij het te accepteren. En wat als jij zo blijft hameren zoals nu dan krijg je straks dat ze het om de hoek gaat doen omdat ze thuis niet aan haar behoefte aan zoet, zuur, zout of weet ik veel wat kan voldoen. Nou dat is goed voor jullie relatie zeg, maar niet heus. Ben blij dat mijn man anders is... Poeh heel verhaal maar heb er dan een volle dag over na moeten denken of ik iets zou schrijven of niet...
Ben wel benieuwd of mevrouw HassanJassan hier ook meeleest.
bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op. In pinda's zitten waardevolle vitaminen en vetten die alleen maar goeds doen in je lichaam. Waarom denk je dat vette vis ook zo goed voor je is? Wat wel ongezond is, is het zout op die pinda's, daar kan je het liefst zo min mogelijk van eten. Er is heel veel discussie over de invloed van zout op hypertensie, maar het zekere voor het onzekere he. Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:34 schreef Vivi het volgende:
Hihihi...Vriendje pakte gister ineens een bakje pinda's van me af, omdat "het niet goed voor de baby is" (had ik nog nooit van gehoord trouwens, terwijl ik toch braaaaaaaf alle boekjes heb gelezen).
Het lijkt ms nietsbetekenend..maar voor mij een mijlpaal na alle ellende (na een maand zwanger geworden, uit elkaar geweest vriend wilde absoluut geen kinderen meer ivm met 2 kindjes die hij niet kan/mag zien en een overleden zoontje wat totaal niet is verwerkt).
Nu toch weer bij elkaar sinds een maand of 2 maar hij houdt zich tot nu toe nogal afstandelijk t.o.v. mijn zwangerschap, imo uit angst zich aan het kindje te hechten en het dan weer te zien misgaan.
Dus dit was voor mij een belangrijk moment, een gevoel van dat het toch allemaal goed gaat komen en hij zijn emotionele reserves langzaam maar zeker laat varen
http://archief.telegraaf.nl/artikel.fpl?id=135808quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op. In pinda's zitten waardevolle vitaminen en vetten die alleen maar goeds doen in je lichaam. Waarom denk je dat vette vis ook zo goed voor je is? Wat wel ongezond is, is het zout op die pinda's, daar kan je het liefst zo min mogelijk van eten. Er is heel veel discussie over de invloed van zout op hypertensie, maar het zekere voor het onzekere he. Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)
Btw, sinds wanneer bij jij een zwangere vrouw, eikelige betweter?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
bullshit, pinda's zijn juist heel gezond voor je. Ik eet om de dag een bak pinda's op.
Nou, ik had juist een te lage bloeddruk en volgens mij zijn er hier meer die dat hebben. Wij zouden dus juist wel zout moeten eten.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:52 schreef hassanjassan het volgende:
Want hypertensie bij zwangere vrouwen is een algemeen gegeven, dat het voorkomt en ook de gevolgen van hypertensie op een ongeboren kind (vroeggeboorte o.a.)
Lees het artikel. Daarbij ging het niet expliciet om de pinda's (hij wist zelf niet meer precies waaromj het niet goed was maar kon het zich nog herinneren van zijn eerste vrouw haar zwangerschap) maar om de gedachte erachter.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:56 schreef Sugar het volgende:
Wel schattig van je vriendje, Vivi, dit teken van betrokkenheid. het ging neem ik aan niet om het vetgehalte in pinda's, maar om het zout, he? Anders vind ik dadelijk jouw vriendje ook stom.
Ja, net gelezen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:57 schreef Vivi het volgende:
Lees het artikel. Daarbij ging het niet expliciet om de pinda's (hij wist zelf niet meer precies waaromj het niet goed was maar kon het zich nog herinneren van zijn eerste vrouw haar zwangerschap) maar om de gedachte erachter.
ach gossie, ben je boos? Kan je daarom alleen maar terugvallen op schelden? En vooral lekker cynisch en zwartgallig blijven doen he !! Blijf jij maar heel veel de telegraaf lezen, die kwaliteitskrant die alles zo duidelijk en eerlijk mogelijk schrijft en vooral niet zint op sensatie nieuws.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Btw, sinds wanneer bij jij een zwangere vrouw, eikelige betweter?
Misschien kan je dit eerst lezen voordat je me veroordeelt met pretentieuze, kortzichtige, arrogante houding.quote:BMJ 1998;316:1926 ( 27 June ) "Women warned to avoid peanuts during pregnancy and lactation"
Zosia Kmietowicz, London "Pregnant women and breast feeding mothers with a family history of atopy have been advised in a government report to avoid eating peanut products in a bid to reduce the numbers of children who develop peanut allergy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |