Wie? linkje?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Vivi het volgende:
HassanJassan is wrs een broer van BouncingVictor
ah, jullie hebben ervaring met hem als een ander begrijp ik?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef Vivi het volgende:
HassanJassan is wrs een broer van BouncingVictor
Sjoeg dan wordt het een groepsknuffel met Fleur en waarschijnlijk jouw Maria erbij...want die knuffels kun je nu echt wel gebruiken...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:29 schreef Sjeen het volgende:
Sjoeg, Isa zou heel hard op je afrennen, haar armpjes om je nek slaan, je helemaal plat kussen en hard roepen 'Knuffel!!!' Niet dat je er erg veel aan hebt, maar dat je het even weet![]()
Hij lijkt er iig verdacht veel op, check die postgeschiedenisquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:36 schreef Belana het volgende:
[..]
ah, jullie hebben ervaring met hem als een ander begrijp ik?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:55 schreef Reese het volgende:
[..]
dát was nou wel een kloon, vivi! bouncingvictor
quote:
En nu ben ik jaloers Mibos....goh meid wat doe jij het goed qua gewicht. Ben zelf op ca. 68 gestart en weeg nu 77. Lig 3 weken op je achter en dan doe ik nog alle moeite om me alleen bij die zak chips te houden en het ijs en de Mac achterwege te laten...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:38 schreef Mibos het volgende:
Sugar eenvoor jou en wolfje komt heus wel een keertje... Je mag hier altijd mopperen hoor geen probleem
of verdrietig zijn.
Zijn jullie ook zo bilj dat jullie niet met Hassanjassan getrouwd zijn. Ik word echt moe van die man als ik het lees. Arme mevrouw Hassan die misschien wel uit zichzelf helemaal niet zoveel aankomt en gewoon doorsnaait zoals ik. Gister 29 weken en 4 kilo gegroeid maar een buik die voorloopt op schema en nee Hassan ik verhonger niet eet normaal maar eet ook op zijn tijd een zak chips leeg met een bak ijs erachter aan en dan 's avonds nog even langs de Mac en nee ik ben niet de zwaarste maar ook niet de lichtste. Ik was 69 kilo toen ik zwanger raakte en ben er nu 73.
Moeten we nog meer lieve dingen zeggen om je nog even aan het huilen te houden.... is immers erg goed voor je om alles even eruit te laten.....quote:
Maar als wolfje niet binnen nu en een week wil komen, dan wordt het weer een ks.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:31 schreef jessie het volgende:
Sugar vaak is het toch ook zo dat als je bij de 1e ver overtijd was de 2e ook zo gaat.
Ik zou er gewoon rekening mee houden dat dit tochw eer het geval is. Hoe rot het ook is.
Ik weet nog goed dat ik zelf ook dacht ik ben de eerste op de wereld waarbij ze vast 10 maanden blijft zittenMaar echt, het was echt niet zo, echt niet echt niet echt niet
Binnen 2 weken heb je nu sowieso je wilfje in je armen. Je kleine liefie.
Hoe moeilijk ook, probeer het toch nog enigzins positief te zien. Geniet nog even van die prachtige buik die je hebt.
Dikke kus
Wel of niet belangrijk voor anderen is niet belangrijk. Het is voor jou belangrijk en daar gaat het om.....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:51 schreef Sugar het volgende:
[..]
Maar als wolfje niet binnen nu en een week wil komen, dan wordt het weer een ks.![]()
En wolfje maakt de kans ook steeds groter dat ie op Maria's verjaardag geboren wordt.![]()
Waarschijnlijk beide onbelangrijk voor anderen, maar voor mij reden te janken nu even. En hard ook.
Oh ja, en mijn práchtige buik (ik weet hoe lief je het bedoelt, hoor en dat vind ik ook lief) doet alleen maar pijn de hele tijd. Ik vind het dan zo lastig genieten.
* glas voor Sugar inschenkt en met veel moeite het hart van de ananas in kleine eetbare stukjes snijdt en aan Sugar aanbiedt*quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:03 schreef Sjeen het volgende:
*krat bitterlemon en doos ananassen topic inzeult*
Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:56 schreef Stiekemurd het volgende:
Mijn vriendin is ook niet gestript Sjoeg. Dat doen ze alleen op afspraak... Ze moet wel maandag voor een ctg. Wat is bij jou nu plan de campagne?
Bij haar heeft ze niet eens gekeken....... Ik vond het op afspraak doen ook apart, maar ja...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:06 schreef Sugar het volgende:
[..]
Bij mij zou er dus gestript zijn als het had gekund qua ontsluiting. Dus dat is een andere reden. Lijkt me heel frustrerend als ze het vanwege "een afspraak moeten hebben" niet doen!![]()
Ik moet dinsdag terug, maar dan naar de gynaecoloog. Inderdaad ook een ctg en een echo en bespreken wanneer de ks zal zijn als er dan binnen een paar dagen niks gebeurt. Daarom meteen met gyn, die kan dan het plan helemaal met ons bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |