abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41169306
Sugar, wat balen joh!!
Desondanks hier ook draaiende duimen! Ik hoop toch zo voor je dat het doorzet, vanzelf...!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_41169324
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef pepper_961 het volgende:
Ik vind die meneer hassan ook wel een eng controle freekerig ventje.
Gewoon de neerbuigende belerende toon die hij over zijn "vrouwtje" ( ) aanslaat en tegen de zwangere vrouwen hier. Ik vind het vrij raar dat iemand die zo thuis is in de psychologie, zich toch zo uit over zijn eigen vrouw en de vrouwen hier.
Hij lijkt mij iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben en met "bewijzen" probeert te smijten die hij alleen vanuit theorie kent.
Ik verwacht van iemand die thuis zegt te zijn in de spychologie toch iets meer tact, respect en wijsheid dan dat hassan hier tentoon heeft gesteld tot nog toe.
Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.

Ik word tenminste gehinderd door enige vorm van kennis, iets wat hier blijkbaar heel erg mankeert en nu gewoon allemaal lekker gaan hassan=bashen, onder het mom van hormonen. echt zware onzin allemaal dus.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:35:19 #123
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41169343
Pfff... als ik nog geen hypertensie had...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41169559
Het telegraaf artikel schrijft in koeienletters als krantekop

"Pinda's taboe voor zwangere vrouwen"

verderop lees je in het artikel:

Het advies is met bedoeld voor vrouwen die zelf last hebben van allergie, die een partner hebben die met dergelijke problemen kampt, of bij wie overgevoeligheid voor voedsel een familie-euvel is.

Is Vivi Allergisch, of heeft ze familie waarin allergie voorkomt WAAR ik vanaf weet? NEEN is het antwoord.

Is dus zo'n schofterige reactie tegen mij van haar gegrond? NEEN.

het leven is zo simpel als je een beetje kan lezen en nadenken......
pi_41169728

Hassanjassan ben jij altijd zo'n eikeltje geweest die alles beter weet en altijd gelijk wil hebben?
Of ben je zo erg aan het mee zwangeren dat je ook last heb van je hormonen?
overigens is dat wetenschappelijk bewezen dat mannen van zwangere vrouwen ook last van hun hormonen hebben, voor we daar een discusie over krijgen
pi_41169892
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Anitra het volgende:

Hassanjassan ben jij altijd zo'n eikeltje geweest die alles beter weet en altijd gelijk wil hebben?
Of ben je zo erg aan het mee zwangeren dat je ook last heb van je hormonen?
overigens is dat wetenschappelijk bewezen dat mannen van zwangere vrouwen ook last van hun hormonen hebben, voor we daar een discusie over krijgen
Ik weet niet alles beter, ik pretendeer het ook niet, wat ik wel doe is uitleggen wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ermee omga.

Een opmerking "het is wetenschappelijk bewezen dat.....".....als je niet met een bron komt, waarin het complete verhaal met conclusies en aannames naar voren komt, is zo'n opmerking van je natuurlijk van schatbare waarde.

En als je al begint met schelden en onbeschofte uitlatingen in welke vorm dan ook, dan wens ik je heel veel plezier met je leven, maar val mij er dan niet mee lastig. Dank je wel !!
pi_41170173
Sugar
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:07:03 #128
103793 kozakken
Living the life
pi_41170274
Oh Sugar...
Ik hoop dat Wolfje zich snel aandient. Maar echt, het kan ook best snel gaan. Geen verweking betekent alleen op het moment van toucheren maar iets hoor!
Reken in ieder geval nog maar een dag of twee op niets. Daarna zie je dan toch wel weer verder? De afspraak staat misschien wel by de gyn, maar zover is het nog niet hoor!
-bemoedigingsmodus even aanzet-
pi_41170796
Sugar, wat vervelend allemaal.
Ik hoop voor je dat je niet hoeft te wachten tot de ks.
Succes met het wachten!

Ik ben enorm trots op mezelf vandaag!
Ik heb vandaag in de klas verteld dat ik zwanger ben. Jeetje wat was ik zenuwachtig!
Iedereen was er helemaal stil van en toen ik weer op mijn plek zat en de lerares een reactie gaf (ze wist het al wel, maar dat was om me te helpen) kwamen de reacties los."
"Dan moet je wel langskomen met beschuit en muisjes, dan hangen we slingers op en is er taart, en je moet de baby wel meenemen want dat is hardstikke leuk! "! Ik werd gefeliciteerd en de jongens uit mijn klas vroegen of ik nou veel augurken at en zure bommen. En of ik al wist of het een jongen of meisje zou worden en of ik dat wilde weten.
Er werd gezegd dat ze het knap vonden dat ik het zo durfde te vertellen.
Echt leuk hoe ze reageerden!! Het is me 100% meegevallen.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:31:58 #130
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41170913
fijn appelsap
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:34:53 #131
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41170999
Leuke reacties gelukkig Appelsap! Dat heb je ook weer gehad en nu genieten...
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41171609
sugarrrrr, wat baaalen!!!!

ET wat leukheukheuk!!!!

Vief joe gooooooo wat fijn dattie er nu helemaal weer is!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:14:15 #133
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41172111
Lief Suikersnoepje toch! Het zit je niet mee he meissie. Je krijgt nog een keer een dikke knalzoen van mij. Ik denk aan je en hoop keihard met je mee dat het toch echt snel gaat beginnen. Vannacht bijvoorbeeld... Hou vol heldinnetje!!!
pi_41172116
Sjoeg

ET, ben heeeel benieuwd naar de echo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:23:24 #135
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41172388
Appelsap, wat fijn voor je! Hele oplucting denk ik!

* Negeert verdere discussie over pinda's in dit topic*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:50:51 #136
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41173444
Mooi dat alles erop en eraan zit ET . Lijkt me geweldig om dat allemaal te kunnen zien.

Sugar * hug* en . Allisch komt choed ( quote van Najib Hamali ofzo )

En het lijkt mij verstandig om het hier niet te hebben over elkaar standpunten en elkaar niet gaan uitschelden voor alles en nog wat. Staat niet zo netjes.
HassanJassan kan zichzelf beter te rade gaan of hij wil meeposten met ervaringen of dat hij alleen maar keiharde meningen en stellingen wil neerplanten. Bij de laatste twee is dit topic niet geschikt voor HassanJassen en vraag ik hem ook vriendelijk om daarmee op te houden.

Schelden dames en heren, is voor iedereen taboe. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:54:52 #137
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41173594
Sugar, sterkte met wachten. Ik weet er natuurlijk niks van, maar die laatste loodjes lijken me inderdaad slopend. Nog even doorzetten en dan heb je Wolfje in je armen!

Ennuh Wolfje: van mij mag je ook wel opschieten hoor! Ik ben nieuwsgierig of je net zo'n schatje bent als Maria. En of je een jongetje of een meisje wordt. En hoe je gaat heten Dus kom maar snel buiten spelen!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:00:45 #138
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41173816
Goed zo appelsap! Dapper dat je het gedaan hebt en dan zie je dat mensen ook eerlijk en open reageren. Heerlijk voor je dat je nu niet meer met zo'n geheim hoeft te lopen.
Lekker douchen!
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:02:59 #139
16000 nikky
pi_41173912
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef appelsap het volgende:

Ik ben enorm trots op mezelf vandaag!
Ik heb vandaag in de klas verteld dat ik zwanger ben. Jeetje wat was ik zenuwachtig!
Iedereen was er helemaal stil van en toen ik weer op mijn plek zat en de lerares een reactie gaf (ze wist het al wel, maar dat was om me te helpen) kwamen de reacties los."
"Dan moet je wel langskomen met beschuit en muisjes, dan hangen we slingers op en is er taart, en je moet de baby wel meenemen want dat is hardstikke leuk! "! Ik werd gefeliciteerd en de jongens uit mijn klas vroegen of ik nou veel augurken at en zure bommen. En of ik al wist of het een jongen of meisje zou worden en of ik dat wilde weten.
Er werd gezegd dat ze het knap vonden dat ik het zo durfde te vertellen.
Echt leuk hoe ze reageerden!! Het is me 100% meegevallen.
Leuk voor je meid!!
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41174312
Appelsap, best spannend idd. Maar fijn dat het zo meeviel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41174739
appelsap, overheen gelezen maar wat leuk voor je dat het eigenlijk tot nu toe gewoon meevalt he!! En daar had je zulke zenuwen over!! Gefeliciteerd hoor!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:36:02 #142
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41175196
Kijk Appelsap zo kan het dus ook.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:48:35 #143
24188 Belana
kloon van belana
pi_41175598
wat leuk appelsap!
stormy waters...
sailin'
pi_41175841
ET wat fijn dat alles goed was.

Sugar balen dat het niet kon. maar je wolfje komt vast heel snel

Appelsap wat goed van je. ik heb het voor de vakantie ook in de klas verteld en vond het ook spannend hoor. ik kreeg als reactie ow dan worden we allemaal oma ik zat in een meisjes klas en mijn neefje zei ow en ik opa (was de enige jongen).
nu willen ze allemaal komen in december.
wel leuk dat ze die reacties gaven en gelukkig is het je meegevallen
mama van 3 kids!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:29:23 #145
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41176983
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef nikky het volgende:
Mooi dat alles erop en eraan zit ET . Lijkt me geweldig om dat allemaal te kunnen zien.

Sugar * hug* en . Allisch komt choed ( quote van Najib Hamali ofzo )

En het lijkt mij verstandig om het hier niet te hebben over elkaar standpunten en elkaar niet gaan uitschelden voor alles en nog wat. Staat niet zo netjes.
HassanJassan kan zichzelf beter te rade gaan of hij wil meeposten met ervaringen of dat hij alleen maar keiharde meningen en stellingen wil neerplanten. Bij de laatste twee is dit topic niet geschikt voor HassanJassen en vraag ik hem ook vriendelijk om daarmee op te houden.

Schelden dames en heren, is voor iedereen taboe. .
Dankjevoor je ingreep. Begon al een beetje met tegenzin het topic in te komen. En ik weet ik heb in een ander topic waarschijnlijk ook olie op het vuur gegooid, maar ik hoop toch dat we dit topic 'schoon' kunnen houden....

Appelsap.... zie je nu wel.... heerlijke reacties van je klasgenootjes....

En dan natuurlijk even een vraagje (en dat terwijl het niet eens mijn eerste zwangerschap is).....kan het zijn dat de beeb al tegen mijn ribben aan kan schoppen. Heb vandaag echt steken gehad. En dan vooral als ik niet goed recht zat....

Sjoeg nogmaal een dikke
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:33:32 #146
16000 nikky
pi_41177170
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?

Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:34:40 #147
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41177217
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef nikky het volgende:
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?

Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?

Doet auw!
Jaaaaa herkenbaar Bij het groeien van mijn baarmoeder had ik veel last van trekkende pijn, alsof het littekenweefsel aan het scheuren was.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41177228
Wat fijn Appelsap!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:35:11 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177246
oh Nikky op!!

heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt maseren met olie of zo. Kan het litteken misschien iets verzachten... of doet het pijn aan de binnenkant....?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:38:42 #150
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_41177355
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Het leuke is, is dat ik niks opleg, maar altijd mensen bewust laat maken van de mogelijkheden en gevolgen bepaalde keuzes en acties hebben.

Zo ook gister (zoals vermeldt in het hormonale gekte topic) maakt ze een keuze, waaraan gevolgen en acties verbonden zijn. Als je een keuze maakt, is het je eigen verantwoording om het af te maken, dan wel, hulp te vragen. We zijn geen kleine kinderen meer. Dus als je je helemaal wilt volvreten met vette fastfood en zoete troep dan is het MOGELIJK gevolg dat je 10-20kg te zwaar uit je zwangerschap komt, je zeer onaantrekkelijk voelt en moet afvallen, waarvoor weer andere acties ingezet moeten worden. OF denk eens aan al dat extra gewicht wat je moet meezeulen EN dan nog es een kind verzorgen?
Dit zijn maar enkele voorbeelden en ik verzin zomaar wat hoor, maar ik denk als je vanaf het begin niet toegeeft aan makkelijke (lees: ongezonde, vette en geraffineerde zoete zooi) etenswaren, maar meteen al start met gezonde, voedzame alternatieven, dat je daar alleen maar voordelen van je keuzes pakt. Niet alleen voor tijdens de zwangerschap, maar ook erna en ver erna ook nog es.
[..]
Sorry, maar ik word een beetje pislink om jouw reactie. Ik ben het met je eens dat het niet echt verstandig is om jezelf (en je kind) alleen maar te voeden met fast food, maar soms heb je er gewoon heel erg de behoefte aan. Ik heb vandaag voor het eerst in 7 maanden een patatje genomen, ik had er echt zin in.

Ik heb nu ook meer of minder zin in bepaalde dingen en nee ik geef er meestal niet aan toe, maar wat jij zegt over stel dat je 10 tot 20 kg zwaarder uit je zwangerschap komt dat je dat allemaal moet meezeulen EN ook nog eens voor een kind moet zorgen, mijn god, denk jij dat je met overgewicht niets meer kunt doen ofzo? Ook de opmerking dat je over 10 jaar niet als een potvis wilt rondwandelen en dat de romantiek dan weg is Nou goed ik voel me gewoon aangesproken denk ik, moet ik misschien niet doen, maar kan me er behoorlijk kwaad over maken. Misschien moet je soms even nadenken over wat je zegt. Ik ben namelijk een vrouw die al 18 jaar flink overgewicht meezeult zoals jij dat zegt en ik kan net zoveel als een ander hoor. Ben nu 30 weken zwanger en ik mag niet klagen, heb bijna nergens last van. Ik werk nog full-time, bloeddruik, suiker alles is perfect. Dit is geen post over hoe goed ik wel niet ben, maar als je dik bent wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt. Ik zal heel goed mijn kind kunnen verzorgen MET HEEL VEEL OVERGEWICHT. '

Oh, ende romantiek verdwijnt niet hoor in een goede relatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')