Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:23 schreef pepper_961 het volgende:
Ik vind die meneer hassan ook wel een eng controle freekerig ventje.
Gewoon de neerbuigende belerende toon die hij over zijn "vrouwtje" () aanslaat en tegen de zwangere vrouwen hier. Ik vind het vrij raar dat iemand die zo thuis is in de psychologie, zich toch zo uit over zijn eigen vrouw en de vrouwen hier.
Hij lijkt mij iemand die denkt de wijsheid in pacht te hebben en met "bewijzen" probeert te smijten die hij alleen vanuit theorie kent.
Ik verwacht van iemand die thuis zegt te zijn in de spychologie toch iets meer tact, respect en wijsheid dan dat hassan hier tentoon heeft gesteld tot nog toe.
Ik weet niet alles beter, ik pretendeer het ook niet, wat ik wel doe is uitleggen wat ik doe, hoe ik het doe en hoe ik ermee omga.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:48 schreef Anitra het volgende:
Hassanjassan ben jij altijd zo'n eikeltje geweest die alles beter weet en altijd gelijk wil hebben?
Of ben je zo erg aan het mee zwangeren dat je ook last heb van je hormonen?
overigens is dat wetenschappelijk bewezen dat mannen van zwangere vrouwen ook last van hun hormonen hebben, voor we daar een discusie over krijgen
Leuk voor je meid!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:27 schreef appelsap het volgende:
Ik ben enorm trots op mezelf vandaag!
Ik heb vandaag in de klas verteld dat ik zwanger ben. Jeetje wat was ik zenuwachtig!
Iedereen was er helemaal stil van en toen ik weer op mijn plek zat en de lerares een reactie gaf (ze wist het al wel, maar dat was om me te helpen) kwamen de reacties los."
"Dan moet je wel langskomen met beschuit en muisjes, dan hangen we slingers op en is er taart, en je moet de baby wel meenemen want dat is hardstikke leuk! "! Ik werd gefeliciteerd en de jongens uit mijn klas vroegen of ik nou veel augurken at en zure bommen. En of ik al wist of het een jongen of meisje zou worden en of ik dat wilde weten.
Er werd gezegd dat ze het knap vonden dat ik het zo durfde te vertellen.
Echt leuk hoe ze reageerden!! Het is me 100% meegevallen.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:50 schreef nikky het volgende:
Mooi dat alles erop en eraan zit ET. Lijkt me geweldig om dat allemaal te kunnen zien.
Sugar * hug* en. Allisch komt choed
( quote van Najib Hamali ofzo
)
En het lijkt mij verstandig om het hier niet te hebben over elkaar standpunten en elkaar niet gaan uitschelden voor alles en nog wat. Staat niet zo netjes.
HassanJassan kan zichzelf beter te rade gaan of hij wil meeposten met ervaringen of dat hij alleen maar keiharde meningen en stellingen wil neerplanten. Bij de laatste twee is dit topic niet geschikt voor HassanJassen en vraag ik hem ook vriendelijk om daarmee op te houden.
Schelden dames en heren, is voor iedereen taboe..
Jaaaaa herkenbaarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef nikky het volgende:
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?
Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?
Doet auw!![]()
Sorry, maar ik word een beetje pislink om jouw reactie. Ik ben het met je eens dat het niet echt verstandig is om jezelf (en je kind) alleen maar te voeden met fast food, maar soms heb je er gewoon heel erg de behoefte aan. Ik heb vandaag voor het eerst in 7 maanden een patatje genomen, ik had er echt zin in.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Het leuke is, is dat ik niks opleg, maar altijd mensen bewust laat maken van de mogelijkheden en gevolgen bepaalde keuzes en acties hebben.
Zo ook gister (zoals vermeldt in het hormonale gekte topic) maakt ze een keuze, waaraan gevolgen en acties verbonden zijn. Als je een keuze maakt, is het je eigen verantwoording om het af te maken, dan wel, hulp te vragen. We zijn geen kleine kinderen meer. Dus als je je helemaal wilt volvreten met vette fastfood en zoete troep dan is het MOGELIJK gevolg dat je 10-20kg te zwaar uit je zwangerschap komt, je zeer onaantrekkelijk voelt en moet afvallen, waarvoor weer andere acties ingezet moeten worden. OF denk eens aan al dat extra gewicht wat je moet meezeulen EN dan nog es een kind verzorgen?
Dit zijn maar enkele voorbeelden en ik verzin zomaar wat hoor, maar ik denk als je vanaf het begin niet toegeeft aan makkelijke (lees: ongezonde, vette en geraffineerde zoete zooi) etenswaren, maar meteen al start met gezonde, voedzame alternatieven, dat je daar alleen maar voordelen van je keuzes pakt. Niet alleen voor tijdens de zwangerschap, maar ook erna en ver erna ook nog es.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |