abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41156803
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef E.T. het volgende:
Kindje lijkt op papa Buikkie doet zijn naam eer aan en heeft ook een dikke buik (buik lag qua grootte op bijna 23 weken, de rest mooi op schema).
Alles ziet er prima uit
Grote hersenen, kleine hersenen, hartkamers, boezemklepje, aorta, nieren.. alle organen hebben we kunnnen aanschouwen met uitleg erbij

..en we moeten nog steeds twee namen verzinnen en unisex kleertjes kopen.. die keuze is niet vereenvoudigd vandaag.. Maar qua gezondheid is alles goed en dat is het belangrijkste

Zal als ik straks op m'n werk ben foto'tje inscannen, heb wel een mooie
Ha, dat klinkt precies zoals het wezen moet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41156862
M@x dat wordt dan dinsdag want ik heb thuis geen scanner

Sjoeg veel succes trouwens. Mijn vriendin moet ook vandaag naar de VK en is precies 41 weken. Ben ook benieuwd wat met haar gaat "gebeuren".
pi_41157008
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef E.T. het volgende:
..en we moeten nog steeds twee namen verzinnen en unisex kleertjes kopen.. die keuze is niet vereenvoudigd vandaag.. Maar qua gezondheid is alles goed en dat is het belangrijkste

Zal als ik straks op m'n werk ben foto'tje inscannen, heb wel een mooie
Dat is een preuts meiske dus! wedden?!
The waves you made will always be
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:06:06 #29
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41157026
Mwana, haha, heeft het personeel in het ziekenhuis bij jouw tweede bevalling geprobeerd diensten te ruilen?
Ben erg benieuwd hoe en of ik verander met de bevalling, ik schat mezelf meer in als een paniekvogel, zo van "nee niet weggaan!" "Nee, niet doen!" "Doet dat pijn?" etc etc.

Hassan, misschien geruststellend, mijn eetbuien vielen erg mee, van de week heb ik Eddy Zoey op Curacao gezien op BNN en hij kreeg knackebrod met kaas te eten daar, 3 x raden wat ik nu sindsdien 3x per dag eet.....

Ben trouwens benieuwd naar alle plaatjes van echo's hier!

[ Bericht 6% gewijzigd door PM-girl op 25-08-2006 11:25:05 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:11:22 #30
593 sjak
Juffie Bloem
pi_41157144
Fijn ET dat alles goed is. Ben benieuwd naar de echo (over echo's gesproken, Baloetjuh, heb ik de jouwe nu gemist?)
Sjoeg, sterkte bij de VK
Mwana, wat ben jij erg zeg
Lekker douchen!
pi_41157209
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:57 schreef Belana het volgende:
Maar zoveel doet strippen niet hoor dutch. het komt er als je het mij vraagt op neer dat je de baarmoeder irriteert waardoor je misschien weeen opwekt, maar het gaat niet ineens heel hard ervan. ten minste, dat heb ik nog nooit gehoord. ze zijn bij jou in het zh gewoon erg voorzichtig denk ik, hetgeen ook goed is natuurlijk.
Als je kijkt wat het strippen bij mij heeft gedaan dan kan ik me heel goed voorstellen dat er artsen zijn die er de voorkeur aan geven het niet te doen bij mensen die al eens een keizersnede hebben gedaan. Het heeft bij mij voor krachtige weeën gezorgd die niet voor ontsluiting zorgden waardoor er toch uren lang kracht op de baarmoeder komt te staan terwijl er met een beetje pecht nog een volledige bevalling (qua kracht en tijd) moet volgen.
Volgens de vlos was dat een van de risico's van strippen en ook de reden dat ze het eigenlijk liever niet had gedaan.
Dat had ze eerder moeten vertellen
pi_41157431
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef owlet het volgende:

[..]

Als je kijkt wat het strippen bij mij heeft gedaan dan kan ik me heel goed voorstellen dat er artsen zijn die er de voorkeur aan geven het niet te doen bij mensen die al eens een keizersnede hebben gedaan. Het heeft bij mij voor krachtige weeën gezorgd die niet voor ontsluiting zorgden waardoor er toch uren lang kracht op de baarmoeder komt te staan terwijl er met een beetje pecht nog een volledige bevalling (qua kracht en tijd) moet volgen.
Volgens de vlos was dat een van de risico's van strippen en ook de reden dat ze het eigenlijk liever niet had gedaan.
Dat had ze eerder moeten vertellen
Oe, dat lijkt me idd dan toch iets om zorgvuldig mee om te gaan, die techniek. Vooral bij vrouwen die nog niet bevallen en zijn en je dus geen idee hebt hoe krachtig en snel een bevalling zich daarbij kan ontwikkelen heb je denk ik niets aan een techniek die de handel eens lekker op gang brengt als het daarna toch al lekker loos zou gaan...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:22:22 #33
94046 PM-girl
pi_41157492
Sugar, hoe laat moet je eigenlijk bij je vk zijn? Ik zou sowieso de bus nemen (maar dat zou ik misschien niet zwanger ook altijd doen!)

Gisteren trouwens weer het hummeltje van 8 weken gezien van collega, o zo lief en leuk en klein, ik wil ook! Vriendje heeft hem ook vastgehad, werd netjes gevraagd wil je dat? Nee? Wat nee, hier! Oefenen!! (helaas poepte hij zijn luier niet vol toen wij er waren!)
*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 11:24:12 #34
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41157541
Fijn dat alles goed was ET . Laat je nog een pretecho maken om het geslacht te weten of hou je het spannend tot het eind?
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41159976
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef nikky het volgende:

[..]

Je lichaam geeft volgens mij wel aan wat het wil hebben.
Soms heb ik de enorme drang om melk te drinken. De andere keer moet ik zoute chips.

Enneuh... laat der lekker. Ga der nou niet opleggen wat ze wel en niet mag eten. Ze gaat het namelijk toch doen maar dan stiekum. Die drang om vet zout of fris te eten is zeer aanwezig op het moment.
En daarbij is het ook wel eens fijn om alles te eten wat je maar wilt. En als ik straks borstvoeding ga geven moet ik ook calorierijk voedsel eten. En dat is vaak ook niet het gezondste wat er is .
Het leuke is, is dat ik niks opleg, maar altijd mensen bewust laat maken van de mogelijkheden en gevolgen bepaalde keuzes en acties hebben.

Zo ook gister (zoals vermeldt in het hormonale gekte topic) maakt ze een keuze, waaraan gevolgen en acties verbonden zijn. Als je een keuze maakt, is het je eigen verantwoording om het af te maken, dan wel, hulp te vragen. We zijn geen kleine kinderen meer. Dus als je je helemaal wilt volvreten met vette fastfood en zoete troep dan is het MOGELIJK gevolg dat je 10-20kg te zwaar uit je zwangerschap komt, je zeer onaantrekkelijk voelt en moet afvallen, waarvoor weer andere acties ingezet moeten worden. OF denk eens aan al dat extra gewicht wat je moet meezeulen EN dan nog es een kind verzorgen?

Dit zijn maar enkele voorbeelden en ik verzin zomaar wat hoor, maar ik denk als je vanaf het begin niet toegeeft aan makkelijke (lees: ongezonde, vette en geraffineerde zoete zooi) etenswaren, maar meteen al start met gezonde, voedzame alternatieven, dat je daar alleen maar voordelen van je keuzes pakt. Niet alleen voor tijdens de zwangerschap, maar ook erna en ver erna ook nog es.
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef bixister het volgende:
hassanjassan, ik vind 't toch wat griezelig klinken hoor, die afspraak over elkaar niet uit de band te laten schieten. maar als je vrouw daar tegen kan, is er geen probleem lijkt me. ik zou er zelf alleen erg kriegelig van worden. ook zonder hormonen.
Uit de band schieten ok, maar het moet wel terecht zijn. Niemand vind het leuk om voor rotte vis uitgemaakt te worden zonder geldige reden. Als ik het verdiend heb, dan neem ik het ook op, maar zo niet, dan gaat ik het eens effe heel duidelijk uitleggen en uitpraten, maar dan op een volwassen manier, dus als alle partijen gekalmeerd zijn. Als je stoom moet afblazen dan kan je dat in eigen privesfeer doen, heeft een ander niks mee te maken. Mijn ervaring is nl. dat zoiets heel snel van kwaad tot erger gaat en dan krigj je op een gegeven moment een wapenstilstand, een vn-resolutie, en da's verre van ideaal. Da's gewoon niet willen toegeven.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_41160138
Sugar, is het grote moment dan eindelijk aan gebroken?
Ik hoop het voor je~!

Ik doe maar een voorzichtig pufje!!
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:47:02 #37
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_41160477
Wat fijn ET
doei
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:48:39 #38
94046 PM-girl
pi_41160531
ET wat ga je eigenlijk hard! Ik vind van iedereen hier dat het snel gaat, maar jij valt daarin misschien nog meer op! Spannend!
*
pi_41160832
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef hassanjassan het volgende:
een heel rationeel verhaal over emoties en eten
Newsflash: hormonen doen iets heel raars met je 'gezonde verstand'
Eva
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:58:56 #40
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41160896
E.T. wat een goed nieuws en wat hebben jullie uitgebreid kunnen gluren naar jullie kleintje. Ben heel benieuwd naar die mooie echofoto!

Sugar heel veel succes en hopelijk geeft het strippen nét dat kleine duwtje dat wolfje nog nodig heeft
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:59:46 #41
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41160926
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Newsflash: hormonen doen iets heel raars met je 'gezonde verstand'
Zoiets wilde ik ook gaan zeggen, alleen kon ik even geen redelijk antwoord formuleren zonder direct te gaan schelden
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41160968
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Zoiets wilde ik ook gaan zeggen, alleen kon ik even geen redelijk antwoord formuleren zonder direct te gaan schelden
oke, als het mijn man was geweest was ik allang gaan meppen....
Eva
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:03:21 #43
94046 PM-girl
pi_41161045
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef linda856763 het volgende:

[..]

oke, als het mijn man was geweest was ik allang gaan meppen....
Het was mijn man nooit geworden, waarschijnlijk!

Maar Linda, is je verlof nu officieel ingegaan?
*
pi_41161046
O, ik verwacht alleen dat de borstvoedingsperiode minimaal zeven jaar gaat duren
pi_41161247
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Het was mijn man nooit geworden, waarschijnlijk!

Maar Linda, is je verlof nu officieel ingegaan?
Nee, das waar, de mijne ook niet. Ik heb mijn opvoeding al van mijn ouders gehad.

Vandaag laatste dag. Raar hoor. Heel gemengde gevoelens, want eigenlijk ben ik er nog helemaal niet aan toe om thuis te zitten. Maar misschien denk ik er maandag, als mijn wekker niet gaat, heel anders over.. .Ik wil niet dat ik maar zit te wachten op het eerste krampje/wee-tje, en dat dat dan nog wel 6 weken kan duren, dus ik maak nog wel plannen, onder voorbehoud. Aan de andere kant hoorde ik ook wat verhalen over te vroege bevallingen- en daarvan schoot ik een beetje in de stress- dus qua voorbereidingen hoef ik niet heel veel meer te doen. Boeken lezen dan maar. En poetsen natuurlijk. En fok!ken
Eva
pi_41161503
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:03 schreef poemojn het volgende:
O, ik verwacht alleen dat de borstvoedingsperiode minimaal zeven jaar gaat duren
Je bent me voor!

Ik heb ook de neiging tot meppen en ik ben niet zwanger of anderszins hormonaal.

Hassanjan, ik hoop voor je vrouw dat je wel weet dat een zwangere vrouw sowieso gemiddeld 12 kilo aan komt. En niet alles komt door eten. In die kilo's zit natuurlijk het kind inbegrepen plus de baarmoeder (minstens een kilo), de placenta (650 gram), vruchtwater (ong. 800 gram) maar ook reserve-vetten en extra vocht (bloed onder meer). Veel daarvan zal ze kwijt zijn na de bevalling, maar niet alles. Haar lichaam zal veranderen hoe dan ook. Je hebt daar niet altijd invloed op. Je hebt best gelijk met gezond eten, maar te denken dat ze 'ongeschonden' uit deze zwangerschapsperiode gaat komen is een illusie.
Variety is the spice of life
pi_41161636
sugar, ook ik hoop dat het strippen wat op gaat leveren
* pinquit geeft wolfje ook een zetje
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:18:01 #48
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41161649
linda veel fok!ken....

ET ik ben ook benieuwd....ook of je een pret-echo laat maken..

Sugar.....voel je al iets....ooooowwwwwwwwhhhhhhhhh wolfje.....kom maar huilend naar buiten....de maan schijnt vanacht speciaal voor jou!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:20:46 #49
94046 PM-girl
pi_41161771
En slapen linda, ik slaap me een ongeluk elke dag!
Ik heb idd ook '3 collega's die de eerste dag van het verlof of zelfs ervoor bevallen zijn!
*
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:21:38 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41161803
Ze heeft gevoeld en er kon niet gestript worden, want geen ontsluiting. Nu moet ik huilen, want nu denk ik dat ie nooit meer komt. Ik vind het even niet leuk meer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')