Ha, dat klinkt precies zoals het wezen moetquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef E.T. het volgende:
Kindje lijkt op papaBuikkie doet zijn naam eer aan en heeft ook een dikke buik
(buik lag qua grootte op bijna 23 weken, de rest mooi op schema).
Alles ziet er prima uit![]()
Grote hersenen, kleine hersenen, hartkamers, boezemklepje, aorta, nieren.. alle organen hebben we kunnnen aanschouwen met uitleg erbij![]()
..en we moeten nog steeds twee namen verzinnen en unisex kleertjes kopen.. die keuze is niet vereenvoudigd vandaag.. Maar qua gezondheid is alles goed en dat is het belangrijkste![]()
![]()
Zal als ik straks op m'n werk ben foto'tje inscannen, heb wel een mooie
Dat is een preuts meiske dus! wedden?!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:50 schreef E.T. het volgende:
..en we moeten nog steeds twee namen verzinnen en unisex kleertjes kopen.. die keuze is niet vereenvoudigd vandaag.. Maar qua gezondheid is alles goed en dat is het belangrijkste![]()
![]()
Zal als ik straks op m'n werk ben foto'tje inscannen, heb wel een mooie
Als je kijkt wat het strippen bij mij heeft gedaan dan kan ik me heel goed voorstellen dat er artsen zijn die er de voorkeur aan geven het niet te doen bij mensen die al eens een keizersnede hebben gedaan. Het heeft bij mij voor krachtige weeën gezorgd die niet voor ontsluiting zorgden waardoor er toch uren lang kracht op de baarmoeder komt te staan terwijl er met een beetje pecht nog een volledige bevalling (qua kracht en tijd) moet volgen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:57 schreef Belana het volgende:
Maar zoveel doet strippen niet hoor dutch. het komt er als je het mij vraagt op neer dat je de baarmoeder irriteert waardoor je misschien weeen opwekt, maar het gaat niet ineens heel hard ervan. ten minste, dat heb ik nog nooit gehoord. ze zijn bij jou in het zh gewoon erg voorzichtig denk ik, hetgeen ook goed is natuurlijk.
Oe, dat lijkt me idd dan toch iets om zorgvuldig mee om te gaan, die techniek. Vooral bij vrouwen die nog niet bevallen en zijn en je dus geen idee hebt hoe krachtig en snel een bevalling zich daarbij kan ontwikkelen heb je denk ik niets aan een techniek die de handel eens lekker op gang brengt als het daarna toch al lekker loos zou gaan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:13 schreef owlet het volgende:
[..]
Als je kijkt wat het strippen bij mij heeft gedaan dan kan ik me heel goed voorstellen dat er artsen zijn die er de voorkeur aan geven het niet te doen bij mensen die al eens een keizersnede hebben gedaan. Het heeft bij mij voor krachtige weeën gezorgd die niet voor ontsluiting zorgden waardoor er toch uren lang kracht op de baarmoeder komt te staan terwijl er met een beetje pecht nog een volledige bevalling (qua kracht en tijd) moet volgen.
Volgens de vlos was dat een van de risico's van strippen en ook de reden dat ze het eigenlijk liever niet had gedaan.
Dat had ze eerder moeten vertellen![]()
Het leuke is, is dat ik niks opleg, maar altijd mensen bewust laat maken van de mogelijkheden en gevolgen bepaalde keuzes en acties hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Je lichaam geeft volgens mij wel aan wat het wil hebben.
Soms heb ik de enorme drang om melk te drinken. De andere keer moet ik zoute chips.
Enneuh... laat der lekker. Ga der nou niet opleggen wat ze wel en niet mag eten. Ze gaat het namelijk toch doen maar dan stiekum. Die drang om vet zout of fris te eten is zeer aanwezig op het moment.
En daarbij is het ook wel eens fijn om alles te eten wat je maar wilt. En als ik straks borstvoeding ga geven moet ik ook calorierijk voedsel eten. En dat is vaak ook niet het gezondste wat er is.
Uit de band schieten ok, maar het moet wel terecht zijn. Niemand vind het leuk om voor rotte vis uitgemaakt te worden zonder geldige reden. Als ik het verdiend heb, dan neem ik het ook op, maar zo niet, dan gaat ik het eens effe heel duidelijk uitleggen en uitpraten, maar dan op een volwassen manier, dus als alle partijen gekalmeerd zijn. Als je stoom moet afblazen dan kan je dat in eigen privesfeer doen, heeft een ander niks mee te maken. Mijn ervaring is nl. dat zoiets heel snel van kwaad tot erger gaat en dan krigj je op een gegeven moment een wapenstilstand, een vn-resolutie, en da's verre van ideaal. Da's gewoon niet willen toegeven.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:36 schreef bixister het volgende:
hassanjassan, ik vind 't toch wat griezelig klinken hoor, die afspraak over elkaar niet uit de band te laten schieten. maar als je vrouw daar tegen kan, is er geen probleem lijkt me. ik zou er zelf alleen erg kriegelig van worden. ook zonder hormonen.
Newsflash: hormonen doen iets heel raars met je 'gezonde verstand'quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef hassanjassan het volgende:
een heel rationeel verhaal over emoties en eten
Zoiets wilde ik ook gaan zeggen, alleen kon ik even geen redelijk antwoord formuleren zonder direct te gaan scheldenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:57 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Newsflash: hormonen doen iets heel raars met je 'gezonde verstand'![]()
oke, als het mijn man was geweest was ik allang gaan meppen....quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook gaan zeggen, alleen kon ik even geen redelijk antwoord formuleren zonder direct te gaan schelden![]()
Het was mijn man nooit geworden, waarschijnlijk!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:01 schreef linda856763 het volgende:
[..]
oke, als het mijn man was geweest was ik allang gaan meppen....![]()
Nee, das waar, de mijne ook niet. Ik heb mijn opvoeding al van mijn ouders gehad.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:03 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Het was mijn man nooit geworden, waarschijnlijk!
Maar Linda, is je verlof nu officieel ingegaan?
Je bent me voor!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:03 schreef poemojn het volgende:
O, ik verwacht alleen dat de borstvoedingsperiode minimaal zeven jaar gaat duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |