abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41140161
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je dit topic al gelezen?
hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_41140269
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef zout-droppie het volgende:
Hassanjassan als je mijn vent zou zijn zou je geen leven meer hebben denk ik. Prima als je je zorgen maakt om je vrouw , maar ga niet te veel zitten betuttelen en laat ze ook lekker geworden en zelf beslissen in wat ze eet, haar lichaam geeft vaak goed aan waar het behoefte aan zal hebben tijdens de zwangerschap. Het is geen klein kind voor wie jij kunt beslissen wat er wel of niet gegeten mag worden.
Nou ja betuttelen is een groot woord, maar ik let gewoon op wat we allemaal eten, ik ben ook de kok in het huis en doe de "vervelende" dingen, zoals booschappen, strijken, koken, met plezier.

Een lichaam geeft echt niet aan ik wil ijs oid eten, terwijl je ook iets voedzamers naar binnen kan krijgen, wat vaak nog lekkerder is, als je maar weet wat je voorgeschoteled krijgt. En als ik iets meer moeite moet doen om iets gezonds EN lekker op tafel te krijgen, dan doe ik dat liever en heel graag.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:24:45 #273
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41140315
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.
Daar ga je achter komen , tenzij jij net die ene vrouw hebt die er geen last van heeft. Mijn ervaring is dat juist de vrouwen die van nature redelijk gelijkmatig zijn, veranderen in iemand die je niet meer herkent als zijnde jouw vrouw.
En dan zijn ze moeder, en dan veranderen ze wèèr.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41140342
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef chacama het volgende:
Nou, meiden toch. Hassan heeft het beste met zijn vrouw voor. En om even terug te denken aan mijn eerste zwangerschap....toen ik ook alles at waar ik trek in had. Nee, ik ben toch blij dat mijn vent nu wel vraagt of het wel zo verstandig is om dat 3e koekje te nemen. 1 voor mij en 1 voor de baby accepteerd ie nog (net!), maar toch. Ik heb het hem geloof ik niet verweten dat ie me toen niet weerhouden heeft van het onnodig aankomen, maar ik weet wel dat het nu beter gaat omdat ie meer op let met wat ik eet. Want ook ik weet wel wat goed is en wat niet, maar de hormonsters willen altijd meer, meer, meer.....
Ik heb idd het beste voor met me vrouw, maar het is gewoon ook praktisch, want we letten samen op wat we eten, da's al vanaf het begin zo. Ik heb d'r ook vanaf het begin van de relatie van 't roken afgeholpen en geintroduceerd met nieuwe voedseldingen.
pi_41140391
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Leah het volgende:

[..]

Daar ga je achter komen , tenzij jij net die ene vrouw hebt die er geen last van heeft. Mijn ervaring is dat juist de vrouwen die van nature redelijk gelijkmatig zijn, veranderen in iemand die je niet meer herkent als zijnde jouw vrouw.
En dan zijn ze moeder, en dan veranderen ze wèèr.
Daarom ben ik ook benieuwd en kijken hoe je ermee om moet gaan kan ik gelukkig ook lezen, kan ik me tenminste voorbereiden.

"Kijk es in de vriezer/koelkast" als ze es iets kwijt is. Hehehe, echt heel cool om te horen....
pi_41140500
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef bixister het volgende:
lijkt mij ook niks, als je man zich daarmee bemoeit. verwennen moet ie je!
en lekkere gezonde dingen maken klinkt wel heel lief vind ik, hassan, maar wat zij zelf verder neemt/wil moet ze toch zelf weten?

(ik krijg nog altijd elke ochtend een glas vergeperste jus d’orange, die gewoonte hebben we er lekker in gehouden. ).
Wat je zelf neemt is iets anders dan wat je wil. Iedereen mag alles willen, maar of je het krijgt of gaat nemen is wat anders. We hebben gewoon de afspraak dat we elkaar niet uit de band laten schieten. De romantiek en passie meot er ook inblijven en niet over 10 jaar 2 potvissen zien rondwaggelen. Een goed begin is het halve werk zeg ik maar en als je er routine in krijgt is het gewoon normaal voor iedereen.
pi_41140586
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Mwanatabu het volgende:
*tjomp tjomp*

Maar dames dames, hassanjassan probeert gewoon goed te zorgen voor zijn madame. Ik heb dat toontje er hier al uit geramd, maar ik snap dat hij het goed bedoelt. En dat "superzaad"-opmerkingen verkeerd kunnen vallen snap ik ook, maar hij komt nou niet direct over als iemand die uit pure kwaadaardigheid dat soort dingen roept, hij is gewoon helemaal into het zwangerschaps-dinges
Hahahaha, dank je, ik begeef me ook gewoon in het hol van de leeuw, ik wist niet dat er voornamelijk vrouwen hier zitten. En wellicht zal er heus wel wat over-emotionele reacties tussen zitten, die neem ik gewoon voor lief.

Als ik kwaadaardig ben, dan doe ik het niet op zo'n manier hoor, maar gelukkig ben ik voor vrede ensow.
pi_41141995
Oh, maar Hassanjassan....of je nu wel of niet in het hol van de leeuw zit....je bent meer dan welkom. Je ziet, je brengt in elk geval nog meer leven in de brouwerij dan er al was....

En ik ga vaker 's avonds laat thuis komen. Fleur is met papa onder de douche geweest en lief gaan slapen.....

Was naar de chiropracter geweest. Sta nu dus weer recht. Bekken is erg flexibel en ik mag dus met 2 weken weer terug komen en als het eerder fout schiet meteen bellen....

Ik zie de beeb bewegen als ik op de bank zit....heeeeel grappig..
pi_41142554
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:28 schreef Catootje het volgende:
is curanol ook voor de benen??
Opde site van de zalf staat dat het voor cosmetische verzorging van spataderen is, of de pilletjes ook helpen bij spataderen weet ik niet.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Milf donderdag 24 augustus 2006 @ 21:28:42 #280
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41142910
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 20:23 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Nou ja betuttelen is een groot woord, maar ik let gewoon op wat we allemaal eten, ik ben ook de kok in het huis en doe de "vervelende" dingen, zoals booschappen, strijken, koken, met plezier.

Een lichaam geeft echt niet aan ik wil ijs oid eten, terwijl je ook iets voedzamers naar binnen kan krijgen, wat vaak nog lekkerder is, als je maar weet wat je voorgeschoteled krijgt. En als ik iets meer moeite moet doen om iets gezonds EN lekker op tafel te krijgen, dan doe ik dat liever en heel graag.
Je lichaam geeft volgens mij wel aan wat het wil hebben.
Soms heb ik de enorme drang om melk te drinken. De andere keer moet ik zoute chips.

Enneuh... laat der lekker. Ga der nou niet opleggen wat ze wel en niet mag eten. Ze gaat het namelijk toch doen maar dan stiekum. Die drang om vet zout of fris te eten is zeer aanwezig op het moment.
En daarbij is het ook wel eens fijn om alles te eten wat je maar wilt. En als ik straks borstvoeding ga geven moet ik ook calorierijk voedsel eten. En dat is vaak ook niet het gezondste wat er is .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf donderdag 24 augustus 2006 @ 21:34:58 #281
16000 nikky
pi_41143151
Wat lees ik nu af en toe over haaruitval?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_41143321
Je haar valt minder/niet uit tijdens je zwangerschap, maar daarna wordt dat gewoon gecompenseerd
Soms..
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:42:06 #283
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41143394
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Neuk het volgende:
Van harte met de gup Andrea! Mooi om te weten dat zover men kan zien alles ok is, he? Ga je de echo nog hier plaatsen?

Ik heb trouwens nog meer 3D-foto's van onze toverballenboy online staan. Zal ik er nog eens een posten?
Nee, ik ga de echo niet plaatsen. Als we een pretecho hebben gehad laat ik díe wel zien .

En ja natuurlijk moet je die foto's van toverballenboy plaatsen . Die anderen waren ook zo mooi !
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
  Milf donderdag 24 augustus 2006 @ 22:11:25 #284
16000 nikky
pi_41144493
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:40 schreef lcicle het volgende:
Je haar valt minder/niet uit tijdens je zwangerschap, maar daarna wordt dat gewoon gecompenseerd
Soms..
Ah oke. Als het maar compenseerd vind ik het prima .
pi_41144612
Daarmee bedoel ik dat het alsnog uitvalt Maar dan voor het haar van 9 maanden in 2 weken ongeveer.
Het haar van mijn kat is er niks bij hier in huis op dit moment
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  Milf donderdag 24 augustus 2006 @ 22:23:26 #286
16000 nikky
pi_41144872
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef lcicle het volgende:
Daarmee bedoel ik dat het alsnog uitvalt Maar dan voor het haar van 9 maanden in 2 weken ongeveer.
Het haar van mijn kat is er niks bij hier in huis op dit moment
Maar dan hou ik toch de bos die ik voor mijn zwangerschap al had? .
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:30:24 #287
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41145054
wat hebben jullie toch allemaal last van haaruitval
pi_41145321
icicle, bij mij begon de uitval pas na een maand of 9 (door bv wat uitgesteld volgens mij). en nu is 't wel ongeveer over (weer 9 maanden later...). heb het gevoel dat ik de ontbrekende uitval van het ontzwangeren na piet er ook nog even bij gecompenseerd heb deze keer (want was alweer zwanger toen hij pas 8 maanden was).

hassanjassan, ik vind 't toch wat griezelig klinken hoor, die afspraak over elkaar niet uit de band te laten schieten. maar als je vrouw daar tegen kan, is er geen probleem lijkt me. ik zou er zelf alleen erg kriegelig van worden. ook zonder hormonen.

(en oja leah, ik heb er tijdens m'n zwangerschappen echt heel weinig last van gehad, wellicht iets sneller tot tranen geroerd en wel erg vergeetachtig, maar dat was 't dan ook).
pi_41145553
Gewoon maat 50 Inky, zou ik iig wel doen. Meestal zijn kledingmaten meer op lengte dan op gewicht gebaseerd, of je moet al een kind hebben dat echt sterk van het gemiddelde afwijkt. En maat 44 is waarschijnlijk dan iets aan de kleine kant (maar een pakje in die maat kopen kan ook heel leuk zijn natuurlijk ).

Haaruitval was bij mij ook rond een maand of 9 dacht ik maar viel verder nog wel mee.
pi_41146761
Ik begin nu 9 maanden na de bevalling als een gek hele grote plukken haar te verliezen. Echt erg
Variety is the spice of life
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:27:47 #291
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41146902
Inky, Saskia was 5 pond en heeft 1 dag een pakje maat 44 aan gehad.. maat 50 zat lekkerder
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41148123
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Neuk het volgende:

[..]

Ik denk trouwens dat maat 50 wel prima is. Misschien net een beetje ruim, maar zo erg is dat niet?
Alhoewel, ga lekker shoppen, joh! Het is uitverkoop en die superkleine maatjes blijven toch vaak liggen! Da's zonde toch!!!
Haha, we gaan morgen eens ff kijken in de stad
Misschien 2 setje klein voor het geval dat ....
Mama van Ryan (04-09-06)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:32:44 #293
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41153435
Goedemorgen weer! Weet iemand of strippen pijnlijk is doorgaans? Ik moet ruim een half uur fietsen naar het ziekenhuis (en dus terug ook) en als dat misschien niet zo goed gaat, dan kan ik beter 2 bussen nemen.

En nog een vraag over strippen: ik denk dat ze vandaag gaan voelen of dat kan. Is het dan gebruikelijk om het ook meteen te doen? Of moet ik me voor de zekerheid instellen op volgende week pas strippen, óók al is het nu wel mogelijk? Wat denkt u?

Inky, zijn jullie er al uit nu?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:34:54 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_41153443
sjoeg, mijn vk ging toen "ff kijken" en toen ze klaar was (ik had dus niks gevoeld) zei ze dat ze ook even gestript had. Bij mij had het wel meteen effect, maar ik was die dag al flinker aan het rommelen. Dus, ik denk dat als het kan, ze dat meteen zal doen.
succes joh!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:36:11 #295
24188 Belana
kloon van belana
pi_41153448
mijn neefje Jake ( ) van 2800 gram droeg maatje 46, maar zat ook al snel in 50 hoor
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:55:11 #296
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41153570
Lieve Sugar; ik hoop dat die dame gaat strippen zoals ze nog nooit gestript heeft en dat de Wolf daarop verontwaardigt denkt: ik zal jou eens even mijn tanden laten zien! Succes!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:00:39 #297
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41153592
Dat hoop ik ook, renzell!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:14:06 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41153677
Ik vond het strippen niet echt pijnlijk, ik heb me heel bewust ontspand door me op mijn ademhaling te concentreren (leve de zwangerschapsyoga) en toen viel het best mee. Of ik daarna had kunnen fietsen weet ik niet Ik lag toch al in het ziekenhuis. Hou er wel rekening mee dat je wat licht bloedverlies kunt hebben (beetje roze zeg maar), dat hoort erbij en is geen reden tot paniek.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41153831
Ik vond strippen heel erg pijnlijk. Ik trapte bijna de Gyn in zijn gezicht
De hele dag heb ik toen ongi gevoel gehad en beursig gevoel. Ook wat bloedverlies gehad. Helaas heeft het allemaal niet geholpen. Wel was de boel al verweekd en had ik al 1 cm ontsluiting...
pi_41154327
Spannend Sjoeg, hopelijk wordt je niet teleurgesteld en gaat er vandaag iets gebeuren!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')