hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je dit topic al gelezen?
Nou ja betuttelen is een groot woord, maar ik let gewoon op wat we allemaal eten, ik ben ook de kok in het huis en doe de "vervelende" dingen, zoals booschappen, strijken, koken, met plezier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef zout-droppie het volgende:
Hassanjassan als je mijn vent zou zijn zou je geen leven meer hebben denk ik. Prima als je je zorgen maakt om je vrouw , maar ga niet te veel zitten betuttelen en laat ze ook lekker geworden en zelf beslissen in wat ze eet, haar lichaam geeft vaak goed aan waar het behoefte aan zal hebben tijdens de zwangerschap. Het is geen klein kind voor wie jij kunt beslissen wat er wel of niet gegeten mag worden.
Daar ga je achter komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.
Ik heb idd het beste voor met me vrouw, maar het is gewoon ook praktisch, want we letten samen op wat we eten, da's al vanaf het begin zo. Ik heb d'r ook vanaf het begin van de relatie van 't roken afgeholpen en geintroduceerd met nieuwe voedseldingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef chacama het volgende:
Nou, meiden toch. Hassan heeft het beste met zijn vrouw voor. En om even terug te denken aan mijn eerste zwangerschap....toen ik ook alles at waar ik trek in had. Nee, ik ben toch blij dat mijn vent nu wel vraagt of het wel zo verstandig is om dat 3e koekje te nemen. 1 voor mij en 1 voor de baby accepteerd ie nog (net!), maar toch. Ik heb het hem geloof ik niet verweten dat ie me toen niet weerhouden heeft van het onnodig aankomen, maar ik weet wel dat het nu beter gaat omdat ie meer op let met wat ik eet. Want ook ik weet wel wat goed is en wat niet, maar de hormonsters willen altijd meer, meer, meer.....
Daarom ben ik ook benieuwd en kijken hoe je ermee om moet gaan kan ik gelukkig ook lezen, kan ik me tenminste voorbereiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Leah het volgende:
[..]
Daar ga je achter komen, tenzij jij net die ene vrouw hebt die er geen last van heeft. Mijn ervaring is dat juist de vrouwen die van nature redelijk gelijkmatig zijn, veranderen in iemand die je niet meer herkent als zijnde jouw vrouw.
En dan zijn ze moeder, en dan veranderen ze wèèr.
Wat je zelf neemt is iets anders dan wat je wil. Iedereen mag alles willen, maar of je het krijgt of gaat nemen is wat anders. We hebben gewoon de afspraak dat we elkaar niet uit de band laten schieten. De romantiek en passie meot er ook inblijven en niet over 10 jaar 2 potvissen zien rondwaggelen. Een goed begin is het halve werk zeg ik maar en als je er routine in krijgt is het gewoon normaal voor iedereen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef bixister het volgende:
lijkt mij ook niks, als je man zich daarmee bemoeit. verwennen moet ie je!![]()
en lekkere gezonde dingen maken klinkt wel heel lief vind ik, hassan, maar wat zij zelf verder neemt/wil moet ze toch zelf weten?
(ik krijg nog altijd elke ochtend een glas vergeperste jus d’orange, die gewoonte hebben we er lekker in gehouden.![]()
).
Hahahaha, dank je, ik begeef me ook gewoon in het hol van de leeuw, ik wist niet dat er voornamelijk vrouwen hier zitten. En wellicht zal er heus wel wat over-emotionele reacties tussen zitten, die neem ik gewoon voor lief.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:33 schreef Mwanatabu het volgende:
*tjomp tjomp*
Maar dames dames, hassanjassan probeert gewoon goed te zorgen voor zijn madame. Ik heb dat toontje er hier al uit geramd, maar ik snap dat hij het goed bedoelt. En dat "superzaad"-opmerkingen verkeerd kunnen vallen snap ik ook, maar hij komt nou niet direct over als iemand die uit pure kwaadaardigheid dat soort dingen roept, hij is gewoon helemaal into het zwangerschaps-dinges
Opde site van de zalf staat dat het voor cosmetische verzorging van spataderen is, of de pilletjes ook helpen bij spataderen weet ik niet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:28 schreef Catootje het volgende:
is curanol ook voor de benen??
Je lichaam geeft volgens mij wel aan wat het wil hebben.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:23 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Nou ja betuttelen is een groot woord, maar ik let gewoon op wat we allemaal eten, ik ben ook de kok in het huis en doe de "vervelende" dingen, zoals booschappen, strijken, koken, met plezier.
Een lichaam geeft echt niet aan ik wil ijs oid eten, terwijl je ook iets voedzamers naar binnen kan krijgen, wat vaak nog lekkerder is, als je maar weet wat je voorgeschoteled krijgt. En als ik iets meer moeite moet doen om iets gezonds EN lekker op tafel te krijgen, dan doe ik dat liever en heel graag.
Nee, ik ga de echo niet plaatsen. Als we een pretecho hebben gehad laat ik díe wel zienquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:51 schreef Neuk het volgende:
Van harte met de gup Andrea! Mooi om te weten dat zover men kan zien alles ok is, he? Ga je de echo nog hier plaatsen?
Ik heb trouwens nog meer 3D-foto's van onze toverballenboy online staan. Zal ik er nog eens een posten?![]()
Ah oke. Als het maar compenseerd vind ik het primaquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:40 schreef lcicle het volgende:
Je haar valt minder/niet uit tijdens je zwangerschap, maar daarna wordt dat gewoon gecompenseerd
Soms..
Maar dan hou ik toch de bos die ik voor mijn zwangerschap al had?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:14 schreef lcicle het volgende:
Daarmee bedoel ik dat het alsnog uitvaltMaar dan voor het haar van 9 maanden in 2 weken ongeveer.
Het haar van mijn kat is er niks bij hier in huis op dit moment
Haha, we gaan morgen eens ff kijken in de stadquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:55 schreef Neuk het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat maat 50 wel prima is. Misschien net een beetje ruim, maar zo erg is dat niet?
Alhoewel, ga lekker shoppen, joh! Het is uitverkoop en die superkleine maatjes blijven toch vaak liggen! Da's zonde toch!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |