Wacht maar totdat je straks mama bent!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
En ik kreeg laatst nog wel te horen dat mijn zwangerschap me liever maakte en minder licht ontvlambaar
Oke dat zijn nachtelijke snaaiaanvallen...(geen last van, slaap nog als een blok, behalve af en toe een plaspauze)quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:43 schreef chacama het volgende:
Eigenlijk is het het beste om de nachtelijk snaaiaanvallen toch te negeren.
Oh kroketten en bitterballen heb ik me de laatste weken van mijn zwangerschap ook ziek in gegeten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Oke dat zijn nachtelijke snaaiaanvallen...(geen last van, slaap nog als een blok, behalve af en toe een plaspauze)
Maar snaaiaanvallen overdag????? Ik heb steeds vreselijke zin in kroketten, frikandellen en dat soort vette hap.....mag van mezelf niet vaker als 1 keer per week eraan toegeven.......![]()
En snoep!!!!!!!!! whahahahawie dat ook heeft uitgevonden.......
![]()
Offtopic.... heb net gehoord dat mijn contract op het werk verhoogd wordt!!! YES! van 15 naar 20 uur per week! Weer een reden om iets lekkers te nemen haha
mmmm ik heb nog een haring in de koelkast![]()
Ja, daar gaat natuurlijk allemaal nog over gepraat worden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:18 schreef chacama het volgende:
Mooi appelsap, dat ze rekening houden met de zwangerschap. Bespreek met je mentor ook dat je eventueel wat meer klassen mag missen......het is immers belangrijker dat je de lessen voor je examenvakken volgt dan bijvoorbeeld L.O, godsdienst of maatschappijleer.....Kijk of je het rooster zo kunt omgooien dat je 's middags zoveel mogelijk vrij bent om te kunnen rusten.....
heel veel succes met het vertellen aan je klas. Het belangrijkste is dat jij en je vriend achter deze beslissing staan en dat je dat uitstraalt. Laat je niet uit het veld slaan....
hihihi.....welcome join the club..... 'we luv to snack'quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:25 schreef appelsap het volgende:
[..]
....
Ik begin ook snackmomenten te krijgen.
Elke dag trek in iets anders. Drop, chocolade of paprika chips.
Het lijkt ineens allemaal te lekker om te laten staan.
Idd. Slaapgebrek van hier tot Tokyo, tóch weer ongesteld binnen een paar maanden, onzeker over je lichaam, haar dat uitvalt, je afvragen wat er nog terugplooit en wat blijft hangen. Nou, als je dan weer een Libelle of Ouders Van Nu ziet met een foto van een stralende moeder in een kraakheldere, kreukloze, witte, linnen broek maatje 34 met een blije baby in identieke kleertjes die het allemaal zo fantastisch voor elkaar heeft in haar sobere Sjaandčboefrie Vinex-tokootje, dan ga je spontaan naar brandbare vloeistoffen zoeken. En jij maar snauwen tegen de kinderen/je man/de hond/het aangebrande potje nasi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:16 schreef lcicle het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je straks mama bent!![]()
Toverballen![]()
Ik dacht ook dat dat nooit kon wat voor op die boekjes staat altijd maar moet zeggen dat ik nu denk dat dat wel kanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Idd. Slaapgebrek van hier tot Tokyo, tóch weer ongesteld binnen een paar maanden, onzeker over je lichaam, haar dat uitvalt, je afvragen wat er nog terugplooit en wat blijft hangen. Nou, als je dan weer een Libelle of Ouders Van Nu ziet met een foto van een stralende moeder in een kraakheldere, kreukloze, witte, linnen broek maatje 34 met een blije baby in identieke kleertjes die het allemaal zo fantastisch voor elkaar heeft in haar sobere Sjaandčboefrie Vinex-tokootje, dan ga je spontaan naar brandbare vloeistoffen zoeken. En jij maar snauwen tegen de kinderen/je man/de hond/het aangebrande potje nasi.
Pffff net bij de zwangerschapscursus was er zo'n terugkomgroepje met pasgeboren baby's. Allemaal superslank in strakke spijkerbroekenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:47 schreef Mwanatabu het volgende:
...Nou, als je dan weer een Libelle of Ouders Van Nu ziet met een foto van een stralende moeder in een kraakheldere, kreukloze, witte, linnen broek maatje 34 met een blije baby in identieke kleertjes die het allemaal zo fantastisch voor elkaar heeft in haar sobere Sjaandčboefrie Vinex-tokootje, dan ga je spontaan naar brandbare vloeistoffen zoeken....
Ja hij is met de bibs in het bekken gedaald, ipv het hoofdje, dus stuitligging. En daarbij liggen de benen omhoog dus niet nog een voetje ofzo onder de bibs oidquote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:51 schreef PM-girl het volgende:
Ik dacht daar toevallig straks nog aan, moet haast wel een medische bevruchting zijn geweest toch?
Zout-droppie, ja ik heb geschild! Goed he!! Ik word nog een echte huisvrouw!
Inky, volgens mij heb ik je vorige post niet helemaal gesnapt, je zei dat je kindje was ingedaald, met bips en benen omhoog, dan is er toch niets aan de hand? Of begrijp ik je verkeerd?
quote:
Ik denk trouwens dat maat 50 wel prima is. Misschien net een beetje ruim, maar zo erg is dat niet?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:33 schreef Inky05 het volgende:
Een kindje van 5 a 6 pond, welke maat kleertjes heb je daar voor nodig ?!
M'n kleinste spullen nu zijn mt 50, anders moet ik evt nog ff wat kleiners halen voor de 1e dag...
Als ik meer nodig heb heb ik moeders wel die graag nog wat bij haalt
Heerlijk Andrea! Wij hadden precies hetzelfde hoor, ga morgen eindelijk ook maar eens een afspraak met de pretecho-toko makenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:40 schreef Andrea001 het volgende:
Jeutje wat gaan jullie snel... Lees me rot haha...
Moonah, fijn dat je terug bent met kleintje veilig binnen! Succes met rustig aan doen, het zal wel vervelend worden nu.
Hassanjassan gefeliciteerd!
Inky wat een moeilijke keuze. Succes met het besluit
.
Vandaag hebben we de 20 weken echo gehad en alles is gelukkig goed met onze gup. Het lag lekker te slapen met de handjes voor het gezichtje
. Het was geweldig om te zien en kreeg op de glimlach niet van mijn gezicht.
Helaas had het de beentjes gesloten en lag te diep om op een andere manier naar het geslacht te kijken. Nu weten we nog niet wat het wordt. Laten we toch maar een pretecho maken t.z.t.. Ook kregen we maar 1 foto mee en dat is van het gezicht terwijl het recht in het echoapparaat kijkt met het mondje open (vind dat altijd een beetje een eng gezicht). Maar verder lekker lang naar de beeb gekeken en dat was heerlijk
. Ben weer helemaal vrolijk
.
hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je dit topic al gelezen?
Nou ja betuttelen is een groot woord, maar ik let gewoon op wat we allemaal eten, ik ben ook de kok in het huis en doe de "vervelende" dingen, zoals booschappen, strijken, koken, met plezier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef zout-droppie het volgende:
Hassanjassan als je mijn vent zou zijn zou je geen leven meer hebben denk ik. Prima als je je zorgen maakt om je vrouw , maar ga niet te veel zitten betuttelen en laat ze ook lekker geworden en zelf beslissen in wat ze eet, haar lichaam geeft vaak goed aan waar het behoefte aan zal hebben tijdens de zwangerschap. Het is geen klein kind voor wie jij kunt beslissen wat er wel of niet gegeten mag worden.
Daar ga je achter komenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hahaha, ik kan me goed voorbereiden, maar al dat soort dingen zijn wel te herkennen. Maar hormonen vind ik een slap excuus terwijl je zelf ook weet hoe het anders kan, dus ik ben benieuwd hoe vrouwlief en ik deze spannende periode ingaan.
Ik heb idd het beste voor met me vrouw, maar het is gewoon ook praktisch, want we letten samen op wat we eten, da's al vanaf het begin zo. Ik heb d'r ook vanaf het begin van de relatie van 't roken afgeholpen en geintroduceerd met nieuwe voedseldingen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:22 schreef chacama het volgende:
Nou, meiden toch. Hassan heeft het beste met zijn vrouw voor. En om even terug te denken aan mijn eerste zwangerschap....toen ik ook alles at waar ik trek in had. Nee, ik ben toch blij dat mijn vent nu wel vraagt of het wel zo verstandig is om dat 3e koekje te nemen. 1 voor mij en 1 voor de baby accepteerd ie nog (net!), maar toch. Ik heb het hem geloof ik niet verweten dat ie me toen niet weerhouden heeft van het onnodig aankomen, maar ik weet wel dat het nu beter gaat omdat ie meer op let met wat ik eet. Want ook ik weet wel wat goed is en wat niet, maar de hormonsters willen altijd meer, meer, meer.....
Daarom ben ik ook benieuwd en kijken hoe je ermee om moet gaan kan ik gelukkig ook lezen, kan ik me tenminste voorbereiden.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:24 schreef Leah het volgende:
[..]
Daar ga je achter komen, tenzij jij net die ene vrouw hebt die er geen last van heeft. Mijn ervaring is dat juist de vrouwen die van nature redelijk gelijkmatig zijn, veranderen in iemand die je niet meer herkent als zijnde jouw vrouw.
En dan zijn ze moeder, en dan veranderen ze wččr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |