Thanks...ik duim voor jullie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
"Shaneequa"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Sugar het volgende:
Ha, goed nieuws van Moonah! Hou het rustig en leuk dat je hier weer bent!![]()
Wolfje komt vandaag niet hoor Bix. Echt niet. Maar ik kan het wel prima 'handelen' vandaag, dus dat scheelt. Meestal is de ochtend het stomst, dan ben ik teleurgesteld, maar zelfs dat viel vandaag wel mee. Ik leer het wel.![]()
Renzell, ik vind alles leuk, dus morgen is goed! Maar een bevalling zou nog leuker zijn! Welke naam droomde je?! Aaaaah?
Whehehehehahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Shaneequa"![]()
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven![]()
gniffel....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Shaneequa"![]()
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven![]()
Eerst wel lezen, BEquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
Ja, was ik niet onwijs bij steeds?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Sugar het volgende:
Oh he he, ik denk al dágen: wat doet BE toch steeds zo vroeg op. Een half jaar terug baalde ze al als ze om half negen wakker wasMaar idd, er begint me iets te dagen...
![]()
Ik zwaai 's ochtends uit het raam, maar ik weet niet of ze het ziet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef bixister het volgende:
ohja, je zat in bangkok toch? leuk! ik ga dus eind november, ben heel benieuwd. de groetjes aan gaoxing!![]()
nee ik heb geen aandelen maar ik ben er nog steeds enthousiastover : http://www.curanol.nl/quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:46 schreef PM-girl het volgende:
* PM-girl net doet alsof ze niet op Wolfje zit te wachten
Weet iemand iets van Mantra, hoe het met hem of zijn vrouw is?
Ik80, fijn dat alles ok was bij de vk! Het schiet bij jou ook al op he!
Vannacht de schrik van mijn leven, naar de wc, bloedverlies. Gelukkig was ik zo nuchter even de 'goede uitgang' te checken, aambeien dus....HA gebeld, mag vanmiddag terugbellen of hij iets eraan wil doen, heb verder niet echt last.
Droomde prompt daarna dat de vk dan maar vast mijn buik opensneed, dat was dan makkelijker! Haha, ik moet namelijk straks naar de vk.
OK dankjewel voor de tip!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:13 schreef Jelief het volgende:
[..]
nee ik heb geen aandelen maar ik ben er nog steeds enthousiastover : http://www.curanol.nl/
Helpt echt geweldig!
Gerookte zalm mag je nu ook wel... maar dan wel vers. De verpakte is niet goed.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mot niet alleen vlees, ik mot RAUW vlees.
Maar dat mag dus niet.
Boodschappenlijstje zodra de navelstreng doorgeknipt is:
-biefstuk
-filet americain
-gerookte zalm
-butterfish
-sushi
-leverworsten, van die heule lange
Wie vult aan?
quote:Vis en schaaldieren
Met name rauwe of koudgerookte vissoorten, zoals gerookte zalm, en schaaldieren zoals oesters hebben een zeker risico op listeria. Omdat gerookte zalm in een vacuümverpakking lang bewaard kan worden, kan de bacterie zich vermenigvuldigen tot schadelijke hoeveelheden. Gerookte zalm is als diepvriesproduct wel veilig, omdat de listeria-bacterie zich bij een temperatuur onder het vriespunt niet kan vermenigvuldigen. De zalm moet dan na het ontdooien wel meteen gegeten of bereid worden. Ook gerookte zalm die in een gerecht is verwerkt, is veilig: alle ziekmakende bacteriën worden bij het verhitten gedood. Om dezelfde reden is ook vers gebakken, gegrilde, gepocheerde of gekookte zalm geen probleem. Gerookte vis zoals paling en makreel worden door het roken gaar gemaakt waardoor eventuele bacteriën onschadelijk worden. Zoute haring wordt kort bewaard waardoor er geen gevaar is voor uitgroei van en schade door listeria. Ook zure haring is veilig.
Mijn vlos begon heul erg te stotteren toen ik informeerde naar of het vers dan wel mocht en wat dan het verschil was, vandaar dat ik het maar heb laten zitten in zijn geheel, better safe than sorry hequote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Gerookte zalm mag je nu ook wel... maar dan wel vers. De verpakte is niet goed.
Fijn! Bedankt, ga meteen eventjes neuzen naar vrieszalm in de Appie straksquote:Tenzij je hem diepgevroren haalt. Onder 0 graden gaat de Listeria ( de hysterie bacterie noemen mijn vriendinnen het) dood.
Ik zal eens een stukje opzoeken waar dat stond.
kruikje alleen gebruiken om de bak van te voren op het warmen. Verder hetzelfde beddengoed als je in bed zou gebruiken (lakentjes, luier onder het hoofdje, dekentje), eventueel met een extra dekje of dekentje er over als het echt koud is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:57 schreef katlief het volgende:
Beetje knullig vraagje, maar wat voor dekentje deden jullie in een Dreami-bakje? En dan vooral in de maanden september t/m maart. En gebruikte je 1 of 2 kruikjes?
Ik vind/vond yoga erg prettig om te doen, maar met de zwangerschapsyoga zelf ben ik gestopt omdat het op een vervelend tijdstip was en omdat het niet veel afweek van de andere dingen die ik op yogagebied heb gedaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh ja, de verloskundige zei dat het wel handig was om een cursus te doen voor de bevalling, maar nu lijkt mij zwangerschapsgymnastiek zo'n huismussentheekransje...... is zwangerschapsyoga wat? Graag jullie mening....wat doen jullie zelf en hoe bevalt dat?
Ik heb wel de gymnastiek gedaan (van de Thuiszorg hier) en dat vond ik wel goed. Gewoon heldere duidelijke uitleg over de bevalling en goede oefeningen voor de spieren en ontspanningsoefeningen. Volgensmij ligt het zweefgehalte van wat voor cursus dan ook erg aan de docent. Ik heb nl. éé les een invaller gehad en die vond ik vreselijk, als ik die vast had gehad was ik zeker weten halverwege gestopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
oh ja, de verloskundige zei dat het wel handig was om een cursus te doen voor de bevalling, maar nu lijkt mij zwangerschapsgymnastiek zo'n huismussentheekransje...... is zwangerschapsyoga wat? Graag jullie mening....wat doen jullie zelf en hoe bevalt dat?
Bedoel je gewoon zoiets of ben ik nu heel domquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Neuk het volgende:
PM: da's minder goed nieuws! *kusje op geeft* Bijna over nu?
Weet iemand ook waar ik zo'n skippybal kan scoren om mijn bekkenoefeningen op te doen??
Ikea heeft gerookte zalm in de diepvries, voor degenen die echt niet meer zonder kunnenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Gerookte zalm mag je nu ook wel... maar dan wel vers. De verpakte is niet goed.
Tenzij je hem diepgevroren haalt. Onder 0 graden gaat de Listeria ( de hysterie bacterie noemen mijn vriendinnen het) dood.
Hoe noemen ze dat ding? Ik kan het nl. niet zo gauw vindenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:41 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
deze kom ik tegen bij Baby-Walz.nl
Ik heb m ook! heerlijk!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:25 schreef E.T. het volgende:
bij zwangerschapsmode, dan nuttig voor mama en dan fitness.
Hij heet 'gymnastiekbal' en kost 10,95
Hassanjassan, wat bedoel je met rood vlees? Je mag namelijk wel rood vlees eten, maar het moet gewoon helemaal doorbakken zijn. Dus je hebt rood vlees (varkensvlees, rundvlees, enz.) en wit vlees (kip en kalkoen), maar al het vlees dat je vrouw eet, mag helemaal niet meer rauw zijn (en dus niet rosé, rood of ondoorbakken ziin).quote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:38 schreef hassanjassan het volgende:
het vrouwtje is vandaag begonnen met het zwangerschapsdieet. Vette vis (gestoomde makreel, gerookte paling, zoute haring, dat soort dingen), Vlees (zo min mogelijk rood vlees, maar moet kunnen af en te) veel verse groenten (voornamelijk groene bladgroentes, zoals brocolli, spinazie, andijvie), vers fruit en melk. Elke dag serveren we elkaar een glas verse jus, en er wordt afwisseld muesli/cruesli met yoghurt gegeten. Eigenlijk zouden we dit dieet allemaal volgen, toch, niet alleen als je zwanger bent.
Hebben jullie nog andere voedingstips, los van wat er al in de boeken en op sites staan?
Je weet wel dat ze last heeft van aambeien?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:07 schreef Neuk het volgende:
PM: da's minder goed nieuws! *kusje op geeft* Bijna over nu?
Weet iemand ook waar ik zo'n skippybal kan scoren om mijn bekkenoefeningen op te doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |