abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41086625
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Oe!
*afvinkt*
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41086749
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:59 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Die eerste bladzijde is véél langer dan normaal, dus je mist geen post.
Ik vond al dat ik zoooooooo lang moest scrollen. Maar, goed voor dat anderen mij voor zijn.... ik ben blond.

Hier is alles rustig. Mijn buik groeit gestaag en Fleur wil heel graag kroelen met de baby. Of het nu alleen is als ie in mijn buik zit of straks ook als ze eruit is...dat merken we dan weer....Maar voor nu geniet ik van de spontane reacties.

Stond vanochtend in de keuken brood te smeren pak ze d'r kleine stoel en klimt er op. Draait naar me toe en zegt: Mama, kom eens hier.... zo nu kan ik de baby voelen. En terwijl ze mijn shirt uit mijn broek trekt legt ze d'r hoofdje op mijn buik en geeft heel zacht een kusje..... Ik smolt terplekke.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:21:53 #53
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41086757
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Sugar, heb je Maria al een rode poncho aangedaan vandaag met zo'n hoedje en haar een mandje gegeven met bloemetjes en koekjes?

Misschien helpt het?
Volgens mij moet er iemand wolfjes huisje gewoon omverblazen.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:22:11 #54
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41086767
IK WIL OOK EEN WOLFJE ZIEN, UND SCHNELL!!!

voor Sugar!
Ps- morgen dan toch he meis? Daten bedoel ik. Liever met de Wolf dan zonder natuurlijk, maar ook zonder kom ik je graag gezelschap houden
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:24:21 #55
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41086815
Ps- ik droomde weer dat je een dochter kreeg! Met een heeeeeeele stomme naam!!!
En dat terwijl ik toch echt denk dat er een broertje voor Maria (en een vriendje voor Juul ) uit je buikje tevoorschijn komt. Hmmmm, nu weet ik niet meer wat ik moet denken....
pi_41086928
haha welke naam renzell? vertell!
pi_41087307
Net naar de VK geweest. Alles in orde Nou ja, met de baby dan.
Met mij ook wel maar ik voel me nogal eh een bejaarde invalide. En dat valt niet altijd mee. Affijn, nog 5,5 weken ongeveer.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 10:44:35 #58
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_41087345
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Nog een aanvulling:
- Ossenworst
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_41087398
Dag lieve dames,

Ik meld mij! Thuis (sinds maandagmiddag), mét baby in mijn buik!

Mijn hemel, wat een spannende periode was dat zeg. Ik had echt al weeën (ws toch gerelateerd aan mijn DESdochterschap). In eerste instantie zijn ze heel heftig geremd met enorm kutspul, infuus. Maar daar gingen ze gewoon doorheen. Hup, dubbele dosis. Djeez! Dáár word je hyper van! Maar ik kreeg het erg benauwd, pijn op de borst, kon nauwelijks ademhalen. Hm, ongewenste bijwerking. In twee dagen afbouwen. Weer weeën. Nu zit ik aan de hoogste dosis orale medicatie en dat gaat vooralsnog oké. Maar wat hebben we in spanning gezeten zeg. Ik heb nu wel heel regelmatig voorweeën, maar die werken niet verder door op mijn baarmoedermond. Die is al een week stabiel (1 cm ontsluiting, half verstreken). Dus daarom mocht ik naar huis. In eerste instantie durfde ik niet, omdat ik vooral 's nachts best heftige contracties en menstruatiepijnen heb. Maar overdag zakt het weer af. Blijkbaar hoort dat bij mijn lijf. En nu vind ik het heerlijk om weer lekker thuis te zijn.

Ons lieve menneke doet het goed.
Ik kreeg trouwens een 30weken echo en daaruit blijkt dat hij nu niet meer 2 weken voor ligt op groei, maar inmiddels al.... schrik niet.... 5 weken.. Echt niet normaal!!! Maar het klopt met zijn eigen individuele groeicurve. Ik heb al gedroomd dat ik een kleuter ga baren, hij was zijn tanden aan het wisselen.

We zijn ons wel aan het voorbereiden op een prematuur kindje. We hebben ook een rondleiding en heel gedegen uitleg gehad op de couveuseafdeling. Jánken.... Da's echt confronterend. Maar ik heb er weer vertrouwen in. In mijn kind, in mijn lijf en in hoe alles gaat verlopen.
In principe word ik nog geremd tot 34 weken (nu nog anderhalve week dus), maar ik heb een recept dat langer doorgaat. Dus ik zal eens vragen of ik dan dus ook langer dan 34 weken mag slikken. Elke dag extra in mijn buik is er toch weer eentje.

Ik heb nog niet alles bijgelezen hoor. Ik ben heel snel moe, en de trap af en op kost me veel energie. Maar vandaag werd het toch wel eens tijd me hier weer te vertonen.
Dankjulliewel voor alle lieve woorden! Mijn zus had eea uitgeprint. Dat was dus wéér janken in het zkh.
Overigens heb ik ondanks alle stress echt een fantastische tijd gehad in het zkh. Mijn kamergenote en ik klikten enorm. Piratenfeest, prinsessendag, tietenflash voor onze mannen voor het raam 's avonds laat.... Manman, we hebben heel wat afgelachen. Maar ook veel samen gejankt, gekletst, opgepept, geklaagd.... Echt, zij heeft me er doorheen gesleept.

Ik ga nog even een kwartiertje rondfokken (...!) en dan maar weer mijn bed in.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:47:21 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41087426
Kippenlevertjes

En drank natuurlijk. Een lekker glaasje Quarante Y Tres bij de koffie
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41087443
Moonaaaaaaaaah, welkom thuis en gelukkig nog met baby in buik. Doe rustig aan, het komt vast goed
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41087485
Moonah Fijn dat je er bent, en dat het goed gaat. En wat prettig dat beebje besluit wat sneller te groeien, als ie er toch misschien ook sneller uitkomt.
Eva
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:50:07 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41087494
Hey Moonah! Fijn dat alles goed gaat zeg, je zal idd wel erg geschrokken zijn.

Nog éééven bijven zitten Moonah-mini-mannetje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 10:51:27 #64
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41087530
Moonah, wat goed om van je te horen, fijn dat j naar huis mag!! We hebben je gemist hier! Rustig aan doen en je lekker laten vertroetelen he!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41087539
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Moonah het volgende:
Ik ga nog even een kwartiertje rondfokken (...!) en dan maar weer mijn bed in.
Owlet, Kozakken, Misticle en YPPY bevallen!
Tja, het leven buiten een zkh gaat natruurlijk gewoon door!
Dames (en jarno...), van harte gefeliciteerd met jullie versgeboren kindertjes.
Sorry, even een beetje onpersoonlijk zo, maar lukt me nu niet álles bij te lezen...
pi_41087541
Moonah, welkom thuis
Hou dat beebje nog maar gewoon een paar weekjes in dat buikje hoor!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_41087546
zo, dan witte we dè ôk wir. welkom thuis Moonah, wat vreselijk spannend joh. en nog steeds eigenlijk wel. maar hartstikke goed dat je kleine mannetje nog binnen zit! heel veel succes met het nu thuis ook echt extreem rustig aan doen. zo weinig mogelijk trappenlopen maar neem ik aan? (mijn collega die ook vreselijk te vroeg weeën kreeg mocht na een aantal weken in 't ziekenhuis toen ook weer naar huis maar moest als ze een trap gelopen had minimaal 3 uur op die verdieping blijven..! ) hopelijk heb je genoeg verzorging thuis?
pi_41087558
Tnx voor jullie welkom.
pi_41087583
Fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat Moonah en dat ukkie nog lekker even binnen zit.
pi_41087598
Moonah, wat heerlijk om van je te horen en wel vanuit je eigen huis. Ik hoop dat je het lekker rustig aan kunt doen en je menneke nog lekker bij je in je buik blijft zitten.

Is het nu een voordeel dat je beeb voorligt op groeischema, mocht ie met bv. 35 weken geboren worden. Of heeft geeft die groei alleen lichamelijk aan en niet de ontwikkeling van de longen. Ik vroeg het me af....
Dikke en welkom thuis!!
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 10:55:25 #71
81992 Githa
pi_41087633
Moonah je bent weer thuis.
Spannend hoor...kan me voorstellen dat naar huis gaan even eng was, maar toch wel heerlijk hé
Ik hoop dat beebje nog lekker blijft zitten en jij rustig aan doen!
pi_41087723
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef bixister het volgende:
zo, dan witte we dè ôk wir. welkom thuis Moonah, wat vreselijk spannend joh. en nog steeds eigenlijk wel. maar hartstikke goed dat je kleine mannetje nog binnen zit! heel veel succes met het nu thuis ook echt extreem rustig aan doen. zo weinig mogelijk trappenlopen maar neem ik aan? (mijn collega die ook vreselijk te vroeg weeën kreeg mocht na een aantal weken in 't ziekenhuis toen ook weer naar huis maar moest als ze een trap gelopen had minimaal 3 uur op die verdieping blijven..! ) hopelijk heb je genoeg verzorging thuis?
Veeeeel in bed liggen.
Ik ben best lui van aard, maar dat is toch wel heel erg saai hoor...
Maar, alles voor mijn kind! Want ja, ondanks het nu relatief stabiele beeld, is het nog steeds spannend. Mijn lichaam werkt wel door voel ik....
Ik heb gelukkig veel mantelzorg zoals dat officieel heet. Moeders van beide kanten, mijn zus die jullie al ontmoet hebben, vriendinnen, dochter van een vriendin die toch een poetsbaantje zocht. Dat lukt wel.
Mijn lief komt bijna nergens toe.
Die heeft het ook zwaar gehad, hij heeft al die weken geen zak gedaan in huis, alleen maar op en neer pendelen naar het zkh 3x per dag, en 's avonds/'s nachts werken. Maar nu is hij braaf de laatste dingetjes in de babykamer aan het opknappen.
De rol van verpleegkundige neemt hij goed op. Gisterochtend hebben we 'ziekenhuisje' gespeeld.
En nee, daar werd níet bij gefoezeld, you perverts...
pi_41087736
Moonah wat fijn dat je weer thuis bent! Mét baby in je buik Braaf kindje dat ie, tot nu toe, zo goed geluisterd heeft!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_41087776
Moonah, fijn dat je baby nog veilig in je buik zit!
Ik heb echt vreselijk gelachen om je laatste regeltjes... Prinsessendag en die flash. . Fijn dat je er toch het beste uit gehaald hebt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_41087787
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 10:53 schreef chacama het volgende:
Is het nu een voordeel dat je beeb voorligt op groeischema, mocht ie met bv. 35 weken geboren worden. Of heeft geeft die groei alleen lichamelijk aan en niet de ontwikkeling van de longen. Ik vroeg het me af....
Dikke en welkom thuis!!
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
pi_41087794
Ik las iets over feta en rauwmelkse kazen.
Veel mensen in Nederland denken nog dat wanneer er niet specifiek op de verpakking staat dat de kaas van gepasteuriseerde melk gemaakt is deze ook mogelijk gemaakt kan zijn met rauwe melk. Maar in Nederland is het verplicht om op de verpakking te zetten als het van rauwe melk gemaakt is en dus wanneer dit er niet op staat je er gewoon vanuit kunt gaan dat het gemaakt is van gepasteuriseerde melk. (Info van de keuringsdienst van waren).
pi_41087824
Moonah! Spannend zeg! Welkom thuis
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41087985
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
Thanks...ik duim voor jullie.

Ooooh. Morzerella.
En (nu niet gaan spugen) balkebrij/bloedworst met appeltjes...
pi_41088047
Dames, nogmaals dank voor jullie welkom. Die aandacht en het virtuele medeleven doen me wel goed.
Ik zou zo weer een uur kunnen blijven hangen, wat er met jullie is gebeurd en ik moet ook nog die hele Fokrel bijlezen, maar laat ik maar verstandig wezen. Wellicht tot vanavond eventjes, en anders tot morgen!
pi_41088092
Slaap lekker Moonah
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:36:31 #81
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41088674
Goedzo Moonah, niet meteen te hard van stapel he!

Net terug van de vk, alles ok, nu weer een lage bloeddruk (100/50) en 7,3 HB, dus geen Floradix meer !!
Verder alle aandacht voor de zorgen die ik heb en nog wat voedingtips. Ieniemienie ligt nog steeds goed en hartje prima!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:40:26 #82
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41088796
Ha, goed nieuws van Moonah! Hou het rustig en leuk dat je hier weer bent!

Wolfje komt vandaag niet hoor Bix. Echt niet. Maar ik kan het wel prima 'handelen' vandaag, dus dat scheelt. Meestal is de ochtend het stomst, dan ben ik teleurgesteld, maar zelfs dat viel vandaag wel mee. Ik leer het wel.

Renzell, ik vind alles leuk, dus morgen is goed! Maar een bevalling zou nog leuker zijn! Welke naam droomde je?! Aaaaah?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:43:08 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_41088878
moonah
stormy waters...
sailin'
pi_41088905
ok, morgen dan. renzell vangt 'm wel even mee op.
pi_41088958
Goh, we hadden het net over je Moonah, goed dat je even iets laat horen en mooi dat het menneke nog ff blijft hangen! Sterkte!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41089034
Moonah! Wat een spanning joh! en wij hier maar zeuren over kindjes die twee weken te láát kwamen
Doe maa hééél rustig aan en laat je lekker verwennen
pi_41089042
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Sugar het volgende:
Ha, goed nieuws van Moonah! Hou het rustig en leuk dat je hier weer bent!

Wolfje komt vandaag niet hoor Bix. Echt niet. Maar ik kan het wel prima 'handelen' vandaag, dus dat scheelt. Meestal is de ochtend het stomst, dan ben ik teleurgesteld, maar zelfs dat viel vandaag wel mee. Ik leer het wel.

Renzell, ik vind alles leuk, dus morgen is goed! Maar een bevalling zou nog leuker zijn! Welke naam droomde je?! Aaaaah?
"Shaneequa"
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:50:48 #88
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41089078
Moonah welkom thuis!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:51:40 #89
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41089101
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Shaneequa"
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven
Whehehehehahaha wat een nachtmerrie!
pi_41089190
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Shaneequa"
gniffel....

Moonah: welkom thuis...
pi_41089235
Ooooh. Ik zie net dat ik nog maar 100 dagen te gaan heb......tenzij ik overtijdga lopen......dan wordt het natuurlijk meer.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:07:52 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41089545
Moonah! WB!
Ik heb nog niet alles gelezen maar ik vroeg me af, heb je al wel spul gehad om de longetjes versneld te laten rijpen? Ja dus.
Gelukkig maar. Hopelijk is het niet nodig maar beter wel aan boord hebben.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:09:02 #93
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41089578
Ja, heeft ze, BE.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_41089602
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:
Eerst wel lezen, BE

edit: dit topic gaat te snel
Eva
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:10:43 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41089626
Ik zag het. Thanks!

Het is hier nu. 19.10, ik heb van 08.00 vanmorgen nonstop tot nu gewerkt en moet zo nog naar een receptie maar heb niet zo'n zin. Vandaar dus even snel hier spieken.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:12:02 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41089660
Oh he he, ik denk al dágen: wat doet BE toch steeds zo vroeg op. Een half jaar terug baalde ze al als ze om half negen wakker was Maar idd, er begint me iets te dagen...

En Snoop! Fijn dat alles goed was! Met snoepje dan. Dat jij bijna bejaajd bent is minder, maar hee, ook van ouwe wijven houd ik wel, hoor.
pi_41089712
ohja, je zat in bangkok toch? leuk! ik ga dus eind november, ben heel benieuwd. de groetjes aan gaoxing!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:16:11 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41089794
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Sugar het volgende:
Oh he he, ik denk al dágen: wat doet BE toch steeds zo vroeg op. Een half jaar terug baalde ze al als ze om half negen wakker was Maar idd, er begint me iets te dagen...
Ja, was ik niet onwijs bij steeds?
Nee, nog steeds in Korea dus. Ik kom zaterdag pas terug. Ik loop 7 uur op jullie voor en heb dus hier 's ochtends altijd een hele berg terug te lezen van de vorige dag zeg maar.

Anyway, ik ben nu weg. Hopelijk kan je echtgenoot morgen hier fijn vertellen hoe mooi en schattig hij/zij wel niet is.

Tot morgen allemaal!
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef bixister het volgende:
ohja, je zat in bangkok toch? leuk! ik ga dus eind november, ben heel benieuwd. de groetjes aan gaoxing!
Ik zwaai 's ochtends uit het raam, maar ik weet niet of ze het ziet.
pi_41089818
oh jee korea, hoe kom ik dan weer bij bangkok? gevalletje van projectie waarschijnlijk weer.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 12:17:28 #100
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_41089829

Ik moet niet editten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')