Oe!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Ik vond al dat ik zoooooooo lang moest scrollen. Maar, goed voor dat anderen mij voor zijn....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die eerste bladzijde is véél langer dan normaal, dus je mist geen post.
Volgens mij moet er iemand wolfjes huisje gewoon omverblazen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Sugar, heb je Maria al een rode poncho aangedaan vandaag met zo'n hoedje en haar een mandje gegeven met bloemetjes en koekjes?
Misschien helpt het?
Nog een aanvulling:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Owlet, Kozakken, Misticle en YPPY bevallen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Moonah het volgende:
Ik ga nog even een kwartiertje rondfokken (...!) en dan maar weer mijn bed in.
Veeeeel in bed liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef bixister het volgende:
zo, dan witte we dè ôk wir.welkom thuis Moonah, wat vreselijk spannend joh. en nog steeds eigenlijk wel. maar hartstikke goed dat je kleine mannetje nog binnen zit! heel veel succes met het nu thuis ook echt extreem rustig aan doen. zo weinig mogelijk trappenlopen maar neem ik aan? (mijn collega die ook vreselijk te vroeg weeën kreeg mocht na een aantal weken in 't ziekenhuis toen ook weer naar huis maar moest als ze een trap gelopen had minimaal 3 uur op die verdieping blijven..!
) hopelijk heb je genoeg verzorging thuis?
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:53 schreef chacama het volgende:
Is het nu een voordeel dat je beeb voorligt op groeischema, mocht ie met bv. 35 weken geboren worden. Of heeft geeft die groei alleen lichamelijk aan en niet de ontwikkeling van de longen. Ik vroeg het me af....
Dikkeen welkom thuis!!
Thanks...ik duim voor jullie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
"Shaneequa"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef Sugar het volgende:
Ha, goed nieuws van Moonah! Hou het rustig en leuk dat je hier weer bent!![]()
Wolfje komt vandaag niet hoor Bix. Echt niet. Maar ik kan het wel prima 'handelen' vandaag, dus dat scheelt. Meestal is de ochtend het stomst, dan ben ik teleurgesteld, maar zelfs dat viel vandaag wel mee. Ik leer het wel.![]()
Renzell, ik vind alles leuk, dus morgen is goed! Maar een bevalling zou nog leuker zijn! Welke naam droomde je?! Aaaaah?
Whehehehehahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Shaneequa"![]()
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven![]()
gniffel....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Shaneequa"![]()
Ik heb een keer gedroomd dat iemand mijn kind ontvoerd had en ik hem terugvond met oorbelletje, trainingspakje en dat ze hem al een kampnaam hadden gegeven![]()
Eerst wel lezen, BEquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:01 schreef Moonah het volgende:
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...
Ja, was ik niet onwijs bij steeds?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:12 schreef Sugar het volgende:
Oh he he, ik denk al dágen: wat doet BE toch steeds zo vroeg op. Een half jaar terug baalde ze al als ze om half negen wakker wasMaar idd, er begint me iets te dagen...
![]()
Ik zwaai 's ochtends uit het raam, maar ik weet niet of ze het ziet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:13 schreef bixister het volgende:
ohja, je zat in bangkok toch? leuk! ik ga dus eind november, ben heel benieuwd. de groetjes aan gaoxing!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |