quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik was aan het editten loissnelle jelle
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef _evenstar_ het volgende:
DD: hier ook eentje die met 40 weken nog gedraaid is en uit de bekken geschoten.
Als ze geen extra echo oid gehad heeft zou ik het wel vragen. Al is het maar voor de zekerheid.
Ik sliep al dagen niet en 2e kerstdag precies 40 weken zoveel pijn dat de verloskundige kwam, en bleek ze uit de bekken geschoten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?
Ze is al een tijd niet meer geweest en gaf de laatste keer ook al aan dat ze er wel uit mocht, uit het lijstje. Dat heb ik nu dan maar gedaan.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef linda856763 het volgende:
zouden we nog wat van Blupje horen? Ze is hier al even niet meer geweest geloof ik
Vreemd. Hij laad bij mij alles. Ik heb dan ook alle reacties op 1 pagina staan maar heb wel alles kunnen lezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef chacama het volgende:
Waarom is het zo dat als ik Z&G 232 open ik maar 2 bladzijdes krijg en niet het einde kan lezen.....?????
Oh en de naam voor het broertje van Maria.....ik heb er lang en hard over nagedacht, maar kan er echt niet op komen..... dus Wolfje...surprise me!! Het wordt in elk geval geen Gregor....
Tot zover mijn zeer onnuttige bijdrage.....
Hahaha. Ik zal eens kijken of er nog ruimte op de FOKserver isquote:
Hmm...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik sliep al dagen niet en 2e kerstdag precies 40 weken zoveel pijn dat de verloskundige kwam, en bleek ze uit de bekken geschoten.
Ik zou de volgende dag bij weer geen slaap ivm oververmoeidheid een controle in het zkh krijgen ivm slaap medicatie.
Bij de echo bleek ze ineens in stuit te zijn gedraaid.. vandaar beter een echo vragen als dan dat jullie voor een verrasing komen te staan met de bevalling![]()
ze is met 40 weken 5 dagen gebeoren met een KS![]()
Maar ik neem aan dat de Vk dat zelf ook wel snapt dat jij je niet zo goed kan ontspannen. Ik heb het ook hoor. Ik hou niet zo van dat gefrunnik aan mijn lijfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef ik80 het volgende:
Net weer bij de VK geweest, jeetje heb geloof ik een voorbeeldige zwangerschap. Ze ligt nog steeds goed (al een week zover wij weten!). Hoop dat ze dus ook zo blijft liggen. Volgens mij wil ze zelfs al af en toe naar beneden toe (steken in schaamgebied).
Bloeddruk goed (130/75) HB was ook prima (7)
Volgende keer krijgen we weer een afdpraak van een half uur, bevalling bspreken en een echo om te kijken of ze nog steeds goed ligt.
Jippie ben zo blij!! (ze vond alleen dat ik een moeilijke buik heb om te voelen, maar ja kan me nou eenmaal wat moeilijk ontspannen als anderen aan me zitten)
Als je de baby "Inter" noemt, kan dat nooit lang duren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog is wel een beetje trots dat ie eindelijk bovenaan staat in de lijst. Hij hoopt alleen ook dat ie er snel weer af is...
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Met hoeveel weken is jullie kleine geboren? En een extra echo, waarom dat?
* Dylan Dog is wel een beetje trots dat ie eindelijk bovenaan staat in de lijst. Hij hoopt alleen ook dat ie er snel weer af is...
Het is alleen wel een klerenaam!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je de baby "Inter" noemt, kan dat nooit lang duren.
-------> [HOOLS] Hét VBL-café #1286 Oud en nieuw... en HOOLS MASCOTTES Sportcarriere topicquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:57 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Het is alleen wel een klerenaam!
Hoe was je vakantie?
Ja, dat vroeg ik me gister ook opeens af. Spannend hoor, en niet op de leuke manier...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef Sugar het volgende:
Bar!![]()
![]()
Ik vraag me trouwens ook wel heel erg af hoe het nu met Moonah zal zijn. Hopelijk alles nog rustig en goed!
vieze franse stinkkaasjes (graag op mijn kraambed please!)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik mot niet alleen vlees, ik mot RAUW vlees.
Maar dat mag dus niet.
Boodschappenlijstje zodra de navelstreng doorgeknipt is:
-biefstuk
-filet americain
-gerookte zalm
-butterfish
-sushi
-leverworsten, van die heule lange
Wie vult aan?
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Sugar, heb je Maria al een rode poncho aangedaan vandaag met zo'n hoedje en haar een mandje gegeven met bloemetjes en koekjes?
Misschien helpt het?
Die eerste bladzijde is véél langer dan normaal, dus je mist geen post.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef chacama het volgende:
Waarom is het zo dat als ik Z&G 232 open ik maar 2 bladzijdes krijg en niet het einde kan lezen.....?????
Die mag je nu ook dacht ik, aangezien je omgerekend zo'n negen kilo kaneel naar binnen moet werken om kans te maken op enge bijwerkingen ofzo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:27 schreef Neuk het volgende:
Smogs
[..]
vieze franse stinkkaasjes (graag op mijn kraambed please!)
kaneelstokken
liters koffie
Oe!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Ik vond al dat ik zoooooooo lang moest scrollen. Maar, goed voor dat anderen mij voor zijn....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die eerste bladzijde is véél langer dan normaal, dus je mist geen post.
Volgens mij moet er iemand wolfjes huisje gewoon omverblazen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:50 schreef Troel het volgende:
Sugar, heb je Maria al een rode poncho aangedaan vandaag met zo'n hoedje en haar een mandje gegeven met bloemetjes en koekjes?
Misschien helpt het?
Nog een aanvulling:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:15 schreef PM-girl het volgende:
Aanvulling lijstje:
- bordje carpaccio!
Owlet, Kozakken, Misticle en YPPY bevallen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:46 schreef Moonah het volgende:
Ik ga nog even een kwartiertje rondfokken (...!) en dan maar weer mijn bed in.
Veeeeel in bed liggen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:51 schreef bixister het volgende:
zo, dan witte we dè ôk wir.welkom thuis Moonah, wat vreselijk spannend joh. en nog steeds eigenlijk wel. maar hartstikke goed dat je kleine mannetje nog binnen zit! heel veel succes met het nu thuis ook echt extreem rustig aan doen. zo weinig mogelijk trappenlopen maar neem ik aan? (mijn collega die ook vreselijk te vroeg weeën kreeg mocht na een aantal weken in 't ziekenhuis toen ook weer naar huis maar moest als ze een trap gelopen had minimaal 3 uur op die verdieping blijven..!
) hopelijk heb je genoeg verzorging thuis?
Ik heb longrijpingsspuiten gehad, zodat zijn longetjes en andere orgaantjes zich wat sneller ontwikkelen. Feit dat zijn lichaam groter is dan gemiddeld is beter dan dat hij kleiner zou zijn. Maar het heeft geen invloed op de ontwikkeling van zijn organen, die hebben in principe gewoon de tijd nodig...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:53 schreef chacama het volgende:
Is het nu een voordeel dat je beeb voorligt op groeischema, mocht ie met bv. 35 weken geboren worden. Of heeft geeft die groei alleen lichamelijk aan en niet de ontwikkeling van de longen. Ik vroeg het me af....
Dikkeen welkom thuis!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |