abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:21:29 #251
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41059608
Mogen we hier gokken? Ben echt heel benieuwd naar de naam van Wolfje.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:22:29 #252
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41059636
Nee, dat dacht ik al Sugar. Maar deste leuker om ze te noemen.... en je moet het maar zo bekijken je hebt nu vast al een glimlach op je gezicht staan....

In de bijbel ben ik niet zo heel erg thuis qua namen.... geloof dat petrus ook nog een Maria bij zich had, maar dat weet ik niet zeker....

En daar waar Troel van een meid uitgaat denk ik toch dat het een jochie wordt.......maar alleen Wolfje kan dat tegendeel bewijzen..
pi_41059691
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:19 schreef Troel het volgende:
Elisabeth was een nicht van Maria.

Maria en Jacobus worden vaak in een adem genoemd.
Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:25:18 #254
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41059730
Ja, ik zet in op het volgende:

Sugar bevalt op een natuurlijk manier van haar wolfje. Dit zal gebeuren op donderdag 24 augustus omstreeks 11:45. En hij zal heten.......... en daar kom ik nog op terug.
pi_41059890
Ik wil graag aankondigen dat hassanjassan, sinds gisteren weet dat hij papa gaat worden. We waren 2 juni getrouwd en dus nu al in blijde verwachting...ik wist wel dat mijn jongens goed konden zwemmen.

De foto is gemaakt slechts enkele momenten nadat het 2e streepje zichtbaar werd. Mijn vrouwtje was helemaal in tranen (en ik was danig onder de indruk, zeker omdat ik ook onder de douche stond).

Mijn vrouw was 2 dagen over tijd en had al een beetje de symptomen van een zwangerschap (verkoudheid, verstopte neus, misselijk, geovel van ongesteld worden, etc..)

En de fotograaf die ik ben pakte meteen de camera erbij, dus vandaar.....

Maar goed, 28 april zijn we dus uitgerekend, en we zitten nu ergens in de 5e week ofzo, volgens officiele berekeningen, maar de daadwerkelijke conceptie is pas 2 wkn geleden.

Verder nieuws volgt !!

Als er nog tips zijn die ik moet volgen (hassan is aziatisch en het vrouwtje is nederlands)??
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:33:47 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_41059936
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef cloarie het volgende:

[..]

Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).
Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:34:49 #257
24188 Belana
kloon van belana
pi_41059970
hassan van harte
stormy waters...
sailin'
pi_41060034
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef hassanjassan het volgende:
Ik wil graag aankondigen dat hassanjassan, sinds gisteren weet dat hij papa gaat worden. We waren 2 juni getrouwd en dus nu al in blijde verwachting...ik wist wel dat mijn jongens goed konden zwemmen.
[afbeelding]

De foto is gemaakt slechts enkele momenten nadat het 2e streepje zichtbaar werd. Mijn vrouwtje was helemaal in tranen (en ik was danig onder de indruk, zeker omdat ik ook onder de douche stond).

Mijn vrouw was 2 dagen over tijd en had al een beetje de symptomen van een zwangerschap (verkoudheid, verstopte neus, misselijk, geovel van ongesteld worden, etc..)

En de fotograaf die ik ben pakte meteen de camera erbij, dus vandaar.....

Maar goed, 28 april zijn we dus uitgerekend, en we zitten nu ergens in de 5e week ofzo, volgens officiele berekeningen, maar de daadwerkelijke conceptie is pas 2 wkn geleden.

Verder nieuws volgt !!

Als er nog tips zijn die ik moet volgen (hassan is aziatisch en het vrouwtje is nederlands)??
Gefeli Hassan!
Alleen snap ik niet waarom jij als Aziatische papa speciale tips nodig zou hebben. Over wat voor Aziatisch hebben we het trouwens? Ik heb hier een harige bergaziaat rondlopen, die knipt ook gewoon navelstrengen door en puft mee (zónder koffie- en nasilucht!)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41060038
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.
Inderdaad. Dat wens je je kind niet toe
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:40:06 #260
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41060118
Hassanjassan gefeliciteerd!

1 ding Sugar, doe het wel even voor ik op vakantie ga graag. Bevallen bedoel ik.
En bij de weg, waarom bijbels? Wolfje, indien van het mannelijk geslacht, kan ook Tony gaan heten. Jahaa, denk daar maar eens over na mensen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_41060121
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gefeli Hassan!
Alleen snap ik niet waarom jij als Aziatische papa speciale tips nodig zou hebben. Over wat voor Aziatisch hebben we het trouwens? Ik heb hier een harige bergaziaat rondlopen, die knipt ook gewoon navelstrengen door en puft mee (zónder koffie- en nasilucht!)
Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.

Het toffe van mijn vrouw is ook dat ze meteen gemeld heeft bij "moeders voor moeders", voor de inzameling hCG hormoon, ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel nobel vind allemaal

[ Bericht 14% gewijzigd door hassanjassan op 22-08-2006 13:45:28 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:49:47 #262
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41060454
Hassan gefeliciteerd! 28 april al weer..

dutch, wanneer ga jij eigenlijk op vakantie?

Sugar, je moet maar zo denken.. Je hebt vast een onwijs lekkere baarmoeder voor die kleintjes als zowel Maria destijds en nu wolfje zo lang op zich laten wachten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41060513
Maar zo lang....tis pas 3 dagen overtijd he Sugar
Maar dat is best al heel lang hoor
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_41060708
Baby was ingedaald. Nu ineens niet meer...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:05:54 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41060909
Maria (en) Magdalena nog een optie?

Hassanjassan, gefeliciteerd!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41061066
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.
Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogen
quote:
Het toffe van mijn vrouw is ook dat ze meteen gemeld heeft bij "moeders voor moeders", voor de inzameling hCG hormoon, ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel nobel vind allemaal
Oeh, ik heb ook weken in die flessen gepiest voor het Goede Doel
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_41061381
Dutch, WSS...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_41061443
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Baby was ingedaald. Nu ineens niet meer...
Hoest met M. zelf?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_41062065
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vergeet helemaal op Icicle te reageren!
We hebben Maria gekozen omdat we het een heel mooie naam vinden, een soort oernaam. Mooi van klank, van alle tijden en toch van nu. En daardoor mooi en precies goed. Geen vernoeming dus en ook geen religieuze achtergrond hier.
'Oernaam' vind ik een erg mooie en zeker ook passende omschrijving!
Bij zo'n aparte naam ben ik ook altijd nieuwsgierig naar de naam van een broertje of zusje .... Maar ik heb geduld hoor
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_41062430
Mag ik even klagen ... Heb net telefonische intake gehad voor de kraamzorg (*O* eindelijk) maar ik kreeg te horen dat ik de standaard 44 uur krijg, minus een aantal uren omdat ik geen bv ga geven... Ik vind dat raar (vraag me ook af of het klopt, zij moest het ook nog even precies nakijken) want ik begreep juist dat je 'geplust' werd bij wel bv geven. Dat gebeurt bij fv niet (kan ik begrijpen) maar dat ik nou ook nog gekort word op de uren... vind ik wel heel vreemd. Fv gaat ook niet zomaar vanzelf lijkt me.

disclaimer: discussies over fv vs. bv heb ik nu wel genoeg gevoerd

En verder of ik genoeg mutsjes heb, en kruiken, en of die niet lekken, en of het bed al hoog staat (nog niet...geen tijd, volgende week heb ik verlof en ga ik naar de thuiszorgwinkel)

Sugar, wachten is @##$$%!
Eva
pi_41062455
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogen
hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.

Rood haar en groene ogen, lijkt me dan ineeens een stuk minder charmant. Natuurlijk hoop je op mooie kindjes, dat wel, maar ik zie wel...gezond is prio nr. 1 geloof ik wel in ieders gedachten.

[..]

Oeh, ik heb ook weken in die flessen gepiest voor het Goede Doel
[/quote]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:09:29 #272
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41062801
Hassanjassan, gefeliciteerd! En goed dat je vrouw meedoet aan MvM, al zal ze het nog gaan vervloeken door de geur

Dylan Dog, goed om weer iets te horen, maar ik wist niet dat kindjes konden uitdalen! Hopelijk duurt het niet te lang meer voor jullie.

Linda, hier zei ze bij de intake ook dat ik 44 uur kreeg ivm bv. Vergeten te vragen of het anders minder wordt. En stel dat we na dag 3 ofzo ermee stoppen of je dan ook uren inlevert?
Gelukkig gaan de uren van de bevalling er niet af, dat dacht ik namelijk. Ik heb het bed ook nog niet omhoog hoor, doen we volgende week.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:16:21 #273
108648 cattie
lieve moeder
pi_41063046
Linda, het klopt inderdaad dat als je flesvoeding geeft, er uren van de 44 uur af gaan (volgens mij 6 uur zelfs!). Ik vind trouwens het hele systeem wat vreemd, want idd, flesvoeding moet je ook leren, aan de andere kant is de kraamverzorgster veel meer uren met mij ivm de bv bezig geweest dan 6. Ik gok zo 12 uur ofzo. Wat dus van andere dingen af ging (ze heeft weinig huishoudelijke dingen gedaan, die deed mijn man).
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:20:50 #274
94046 PM-girl
pi_41063200
Sowieso vind ik het niet kloppen dat de uren zo weinig zijn ivm enkele jaren terug, maar dat is de overheids schuld.
Ik heb nu wel gekozen voor een stagiaire, met stiekem de hoop dat de taken een beetje verdeeld kunnen worden (tussen de kraamhulp en de stagiaire(.

Net trouwens telefoon gehad van de babydump, ik had 2 bokleden en die heb ik volgens het voorschrift gewassen,maar ze waren hard geworden, niet lekker meer.
Ze sturen nu 2 nieuwe op! Superservice!!
*
pi_41063449
6 uur minder, dus 38 uur! ! En dat te vergelijken met de 85 uur in 1977.... Nou ja, toen gingen ze er wsl niet van uit dat de man nog een pootje uitsteekt in het huishouden... Ze was er zelf trouwens ook niet blij mee hoor, de intakedame, en ze gingen wel kijken of ze ergens anders niet wat konden plussen. Ze heeft trouwens helemaal niet gevraagd of ik een stagiair erbij wil hebben...
Eva
pi_41063581
Feli hassanjassan!

PM-girl weet je al zeker dat je ook een stagair krijgt dan? Bij mij vroegen ze het ook, maar meer voor het geval dat...
pi_41063915
Ik heb net gemaild naar de intakedame dat ik best een tijdens de kraamtijd wil (zelfde overweging als PM ) maar niet tijdens de bevalling. Hoe minder mensen, hoe beter!
Eva
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:53:37 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_41064059
moet ook zeggen dat toen bij mij de BV en mijn bekken niet zo lekker gingen ik er vrij makkelijk uren bij had hoor, ligt ook aan je kraamverzorgster en je vk, want die moeten dat regelen en goedkeuren. Dat ging hier heel makkelijk iig. Ik heb uiteindelijk 52.5 uur gehad daardoor terwijl ik dus ook nog een dag ziekenhuis had. Ow en ze deed ook allerlei huishoudelijke dingen, maar dat was haar eigen instelling.
stormy waters...
sailin'
pi_41064210
Linda als blijkt dat de flesvoeding niet goed gaat zoals bij ons dan worden er alsnog uren toegevoegd. De Kraamverzorgende mag in dat geval een aantal uur toevoegen, want ook fv moet gaan, want dat gaat idd ook niet altijd goed.
pi_41064282
ik kreeg te horen dat ze zorgen voor een gezellige huiskamer en verzorging van de bloemen e.d., de was, de slaapkamer, mij en de baby.. Klinkt als best veel... En eigenlijk zie ik ook best op tegen al dat geredder om mij heen, maar misschien vind ik het dan heerlijk....
Eva
pi_41064344
Ik heb er eigenlijk nog zo weinig gevoel bij... Dat ding wat in mij zit, zou net zo goed een bowlingbal kunnen zijn, de kraamzorg zou ook gewoon de nieuwe poetsvrouw kunnen zijn... Dat er een kindje komt, en dat ik moeder wordt, en mijn man vader... Het zal wel, ik geloof er niets van!
Eva
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:16:00 #282
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_41064665
Alle nieuwe mama's en papa's van harte gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:19:02 #283
94046 PM-girl
pi_41064752
Haha Linda! Ik herken je gevoel wel, al moet ik zegge dat het nu steeds echter voor me wordt. Maar dat ik straks echt bij de grote mevrouwen hoor, die baby's hebben enzo, kan ik me nog niet helemaal voorstellen!

Ik weet niet zeker of ik een stagiaire krijg, maar de mogelijkheid is er. (september is begin van het schooljaar, dus afwachten maar).
*
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:24:45 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41064924
@ linda , want die heb je even heel hard nodig.... meissie toch. Kom op... je wordt echt mama en je wordt echt papa. Dat is echt heeeel heel zeker. Oh, en je gaat er ook nog lekker van genieten ook. Met een beetje mazzel heb je straks een kraam die je lekker vertroeteld en waar je op dag van vertrek enorm om gaat huilen....
pi_41065099
Gefeli hassanjassan!!! YES ik ben niet meer de laatste in het lijstje!

Vandaag naar de vk geweest, voor het eerst, nou ik vond het gisteren leuker hoor! Dit was niet zo indrukwekkend, beetje vraagjes beantwoorden, bloeddruk meten
(die was ineens heel goed 125/78) gewicht checken en hartje luisteren (dat was dan wel weer erg leuk) Ze kon het hartje eerst niet vinden, maar later gelukkig toch!!
Pas over 6 weken weer heen...pfff dat duurt lang, dan heb ik al bijna de 2e echo!!!!! (met 20 weken een screeningsecho)

Kom op Sugarino!!! Hou de moed erin......tja ik weet het ik heb nog makkelijk praten, maar ik denk wel aan je hoor! Wolfje hou op met plagen van je mama en laat je eens zien!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41065173
Dank!
Maar ik voel me niet zo rot hoor (vandaag ff niet ) maar wel wat onwerkelijk. Maar als je niet ophoudt, ga ik alsnog , en dat heb ik gisteren al gedaan. (had even de balen van de hele dag niets anders te horen krijgen dan: hoe lang nog, zwaar he, laatste loodjes, weet je al wat het wordt, etcetc. Zo lief bedoeld allemaal, maar soms wil ik nog meer zijn dan alleen maar draagmoeder....)
Eva
pi_41065232
lieve modjes, ik zou wel graag willen dat mijn uitgerekende datum wordt veranderd! het is 7 maart 2007.... scheelt maar een paar daagjes maar toch

wilde minoes ook niet in het lijstje trouwens?? de datum is 8-3-07
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_41065601
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.

Rood haar en groene ogen, lijkt me dan ineeens een stuk minder charmant. Natuurlijk hoop je op mooie kindjes, dat wel, maar ik zie wel...gezond is prio nr. 1 geloof ik wel in ieders gedachten.
Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus een rooie kroot erin met lichte oogjes. Ik beetje koeren met kindje, en ondanks de overduidelijke trotsheid van de vader toch nog vragen he: "Is ze van jou?"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:54:45 #289
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41065873
Zo Mwanatabu hoe is het daar vandaag? Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor ons het werd even heel stil om ons heen

Hassanjassan gefeliciteerd!

[ Bericht 11% gewijzigd door Luchtbel op 22-08-2006 17:05:02 ]
pi_41067013
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Zo Mwanatabu hoe is het daar vandaag? Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor ons het werd even heel stil om ons heen
Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!

En hier gaat ie wel hoor, hele volksverhuizingen in mijn buik enzo, maar das gezond. Zeg regelmatig tegen collega's wat een kreng ik wel niet ben, dan dek ik me alvast in ahw
En daar?
pi_41067269
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus een rooie kroot erin met lichte oogjes. Ik beetje koeren met kindje, en ondanks de overduidelijke trotsheid van de vader toch nog vragen he: "Is ze van jou?"
oeps.... Maarre...is het echt rood haar of beetje rossig haar datie had? Ik vind die echte spierwitte met echt rood haar kids echt zooooo schattig !!
pi_41067433
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:48 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

oeps.... Maarre...is het echt rood haar of beetje rossig haar datie had? Ik vind die echte spierwitte met echt rood haar kids echt zooooo schattig !!
Oh ik vind rood haar ook prachtig! Maar het meiske in kwestie had echt echt echt rood haar, en de papa was een donkere Indo.
pi_41067674
hassanjassan
Gefeliciteerd!
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:12:56 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41067838
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!

[afbeelding]

En hier gaat ie wel hoor, hele volksverhuizingen in mijn buik enzo, maar das gezond. Zeg regelmatig tegen collega's wat een kreng ik wel niet ben, dan dek ik me alvast in ahw
En daar?
Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggen
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor ons
Ik heb echt zulke buien geen kwaadheid meestal hoor. Meer snel volschieten met tranen of in lachen uitbarsten. Maar die vrouw ging echt te ver, ze zei iets over mijn kind. Het kind waar ik vandaag juist zo trots op was.

Voor de rest maak ik twee mensen heel gelukkig doordat we tegenwoordig vlees eten. Jolie liep vanmorgen verheugd door de supermarkt 'wij ook een kee kip kopen he mama' dussss
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:13:40 #295
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41067860
Dubbelpost.
pi_41068418
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:12 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggen
[..]

Ik heb echt zulke buien geen kwaadheid meestal hoor. Meer snel volschieten met tranen of in lachen uitbarsten. Maar die vrouw ging echt te ver, ze zei iets over mijn kind. Het kind waar ik vandaag juist zo trots op was.
Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiend
quote:
Voor de rest maak ik twee mensen heel gelukkig doordat we tegenwoordig vlees eten. Jolie liep vanmorgen verheugd door de supermarkt 'wij ook een kee kip kopen he mama' dussss
Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:53:14 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41068907
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiend
[..]

Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)
Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonen Ze zat echt te zeuren over de opvoeding van tegenwoordig, kdv en zindelijk zijn ieks pffff Ik zag om ons heen alleen nog maar zoiets

Ik ben niet vegetarisch hoor, ik heb iets tegen maden en dus tegen vlees. Don't ask maar ineens voelt het veel beter om wel vlees te eten ofzo. Nou ja de vorige zwangerschap at ik al mijn warme eten uit een kommetje ipv een bord. En dat ging ook weer over
pi_41070115
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonen Ze zat echt te zeuren over de opvoeding van tegenwoordig, kdv en zindelijk zijn ieks pffff Ik zag om ons heen alleen nog maar zoiets
Oe, je was dus echt link...ik vond mezelf al zo'n kreng maar ik ben dus echt een watje
quote:
Ik ben niet vegetarisch hoor, ik heb iets tegen maden en dus tegen vlees. Don't ask maar ineens voelt het veel beter om wel vlees te eten ofzo. Nou ja de vorige zwangerschap at ik al mijn warme eten uit een kommetje ipv een bord. En dat ging ook weer over
Ik mot niet alleen vlees, ik mot RAUW vlees.
Maar dat mag dus niet.
Boodschappenlijstje zodra de navelstreng doorgeknipt is:
-biefstuk
-filet americain
-gerookte zalm
-butterfish
-sushi
-leverworsten, van die heule lange

Wie vult aan?
pi_41070209
wijn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_41070415
@clau: ongelooflijk maar waar, maar mevrouw DD is het rustigst van allemaal.
@PM Girl:"wist ik ook niet! Zeker niet dat dat ook nog na 40 en ene halve week gebeurt..
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')