Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:19 schreef Troel het volgende:
Elisabeth was een nicht van Maria.
Maria en Jacobus worden vaak in een adem genoemd.
Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef cloarie het volgende:
[..]
Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).
Gefeli Hassan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef hassanjassan het volgende:
Ik wil graag aankondigen dat hassanjassan, sinds gisteren weet dat hij papa gaat worden. We waren 2 juni getrouwd en dus nu al in blijde verwachting...ik wist wel dat mijn jongens goed konden zwemmen.
[afbeelding]
De foto is gemaakt slechts enkele momenten nadat het 2e streepje zichtbaar werd. Mijn vrouwtje was helemaal in tranen (en ik was danig onder de indruk, zeker omdat ik ook onder de douche stond).
Mijn vrouw was 2 dagen over tijd en had al een beetje de symptomen van een zwangerschap (verkoudheid, verstopte neus, misselijk, geovel van ongesteld worden, etc..)
En de fotograaf die ik ben pakte meteen de camera erbij, dus vandaar.....
Maar goed, 28 april zijn we dus uitgerekend, en we zitten nu ergens in de 5e week ofzo, volgens officiele berekeningen, maar de daadwerkelijke conceptie is pas 2 wkn geleden.
Verder nieuws volgt !!
Als er nog tips zijn die ik moet volgen (hassan is aziatisch en het vrouwtje is nederlands)??
Inderdaad. Dat wens je je kind niet toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.
Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gefeli Hassan!
Alleen snap ik niet waarom jij als Aziatische papa speciale tips nodig zou hebben. Over wat voor Aziatisch hebben we het trouwens? Ik heb hier een harige bergaziaat rondlopen, die knipt ook gewoon navelstrengen door en puft mee (zónder koffie- en nasilucht!)
Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.
Oeh, ik heb ook weken in die flessen gepiest voor het Goede Doelquote:Het toffe van mijn vrouw is ook dat ze meteen gemeld heeft bij "moeders voor moeders", voor de inzameling hCG hormoon, ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel nobel vind allemaal
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Baby was ingedaald. Nu ineens niet meer...
'Oernaam' vind ik een erg mooie en zeker ook passende omschrijving!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vergeet helemaal op Icicle te reageren!
We hebben Maria gekozen omdat we het een heel mooie naam vinden, een soort oernaam. Mooi van klank, van alle tijden en toch van nu. En daardoor mooi en precies goed. Geen vernoeming dus en ook geen religieuze achtergrond hier.
hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogen
Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus eenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.
Rood haar en groene ogen, lijkt me dan ineeens een stuk minder charmant.Natuurlijk hoop je op mooie kindjes, dat wel, maar ik zie wel...gezond is prio nr. 1 geloof ik wel in ieders gedachten.
Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Zo Mwanatabu hoe is het daar vandaag? Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor onshet werd even heel stil om ons heen
![]()
oeps....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus eenrooie kroot
erin met lichte oogjes. Ik beetje koeren met kindje, en ondanks de overduidelijke trotsheid van de vader toch nog vragen he: "Is ze van jou?"
![]()
![]()
Oh ik vind rood haar ook prachtig! Maar het meiske in kwestie had echt echt echt rood haar, en de papa was een donkere Indo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:48 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
oeps....Maarre...is het echt rood haar of beetje rossig haar datie had? Ik vind die echte spierwitte met echt rood haar kids echt zooooo schattig !!
Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!![]()
[afbeelding]
En hier gaat ie wel hoor, hele volksverhuizingen in mijn buik enzo, maar das gezond. Zeg regelmatig tegen collega's wat een kreng ik wel niet ben, dan dek ik me alvast in ahw
En daar?
Ik heb echt zulke buienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor ons
Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggen
[..]
Ik heb echt zulke buiengeen kwaadheid meestal hoor. Meer snel volschieten met tranen of in lachen uitbarsten. Maar die vrouw ging echt te ver, ze zei iets over mijn kind. Het kind waar ik vandaag juist zo trots op was.
![]()
Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)quote:Voor de rest maak ik twee mensen heel gelukkig doordat we tegenwoordig vlees eten. Jolie liep vanmorgen verheugd door de supermarkt 'wij ook een kee kip kopen he mama' dussss![]()
Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiend![]()
[..]
Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)![]()
Oe, je was dus echt link...ik vond mezelf al zo'n kreng maar ik ben dus echt een watjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonenZe zat echt te zeuren over de opvoeding van tegenwoordig, kdv en zindelijk zijn ieks pffff Ik zag om ons heen alleen nog maar zoiets
![]()
![]()
Ik mot niet alleen vlees, ik mot RAUW vlees.quote:Ik ben niet vegetarisch hoor, ik heb iets tegen maden en dus tegen vlees. Don't askmaar ineens voelt het veel beter om wel vlees te eten ofzo. Nou ja de vorige zwangerschap at ik al mijn warme eten uit een kommetje ipv een bord. En dat ging ook weer over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |