Sugar
![]()
. Je mag van mij zoveel klagen en miepen als je maar wilt. Het lijkt me ronduit verschrikkelijk om over de uitgetelde datum heen te gaan. Ik heb er geen ervaring mee en wil het ook niet krijgen....
PM. Lekker belangrijk. Goed slapen is veeeeeel belangrijker dan schone tanden. Dan maar een gaatje....
Appelsap. Je klachten zijn heeeeel herkenbaar. Zit nu op 25 weken en heb sinds week 18 geen koppijn meer. Ik stond er ook mee op en ging er mee naar bed. Paracetamol deed bij mij wel de truc.
Maak je over het te weinig eten niet te veel zorgen. Die kleine zorgt wel dat ie binnenkrijgt wat ie nodig heeft. Voor jou is het echter wel meer vervelend. Regelmatig eten (en vaker op een dag) is een goede oplossing om toch wat meer binnen te krijgen. En voor de zekerheid kun je in elk geval vitaminen voor zwangeren slikken.
Het slapvoelen is erg vervelend, maar probeer wel zoveel mogelijk naar je lichaam te luisteren. Ik hoop dat je niet te laat op school hoeft te zitten, want dan kun 's middags in elk geval nog even een uurtje rusten.
Hier het sterke gevoel dat het toch een jongen is. Bij Fleur wist ik ook van mezelf dat het een meisje was en ook nadat we de namen hadden gekozen, heb ik Fleur d'r naam nog gekozen. Die voelde goed. Die hoorde bij de baby in mijn buik.... Ook nu heb ik een jongensnaam in mijn hoofd. En hopelijk vind
![]()
hem ook mooi. Maar eerst even de 3d echo afwachten. Want misschien zit mijn gevoel er wel naast.