Dat dacht ik dus later ook, een half uur nadat ik het gepost had. Je had er werkelijk geen zak aan aan die post.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:36 schreef Sugar het volgende:
Nou nee, ik denk dat ie met weer andere dingen bezig is. Wel asociaal van 'm, vind je niet?![]()
Overigens dames die ook overtijd liepen, ik wéét van vorige keer heus wel () dat je achteraf niet wekenlang loopt te balen dat je kind later kwam dan de datum, hoor. Been there, remember? Ik word er alleen *nu* kriegel van, dus ja, dat het dan over een tijd niet meer vervelend is, dat is enigszins zinloze info. En ja, dit is een kriegelpost.
![]()
Ik hoop voor jullie dat Wolfje vlug komt, anders blijf ik zo. Berg je maar.![]()
Ja dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef Stiekemurd het volgende:
Sugar, Je bent niet de enige die moet wachten. Mijn vriendin was de 18e uitgerekend, maar nog geen baby.
Nee joh, daarom ook de PI.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:33 schreef Stiekemurd het volgende:
Jawel maar misschien helpt het een beetje.... Niet dat IEDEREEEN al aan het bevallen is en Sugar nog niet.... ofzow![]()
Of zeg ik weer wat verkeerds?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef PM-girl het volgende:
Beaker, ik heb nu een fles sinas naast mijn bed staan, werkt ook redelijk en dat vind ik nu lekkerder dan cola. Geloof alleen niet dat mijn tandarts er blij mee zal zijn, dat ik 's nachts na het tandenpoetsen sinas drink!
Ik ook! Als ie maar niet Jozef gaat hetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef melonovy het volgende:
Maar Sugar, kun je niet alvast verklappen hoe die dan gaat heten, dan hoeven we daar iig niet meer op te wachten. En ik ben er zo benieuwd naar
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef dutchie het volgende:
Kunnen ze later wel leuke stukjes doen met kerst. Ik begrijp dus dat je nog voor een derde gaat? Nog een jongentje? Jesus? Die naam hoor je niet zo veel hier.
Heh heh, maar er zijn echt ouders die dat soort geintjes uithalen. Hier in de regio heet een aannemer "Hein Heun". Dan denken mensen eerst echt dat je een spraakgebrek hebt als je je voorstelt volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:05 schreef Sugar het volgende:
Victor vind ik wel best een mooie naam. Alleen niet héél mooi.
Ik moest trouwens toen Romme werd geboren nog erg lachen om het idee dat wij een eventuele zoon Romme zouden noemen. Kind zou dan Romme Morre heten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Als Wolfje zo eigenwijs is, moeten we volgens mij met z'n allen heel hard roepen dat ie moet blijven zitten.
Naar Paul McCartney's ouwe hond? Doe dan meteen Agatha of Zelda ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
Het wordt toch gewoon een meisje genaamd Martha?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |