quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef PM-girl het volgende:Karin en Slaapmeisje, fijn dat jullie echo/harttoon goed was! Lekker gevoel he!
Het zuchten heb ik van de week ook geleerd, ook voor als je nog niet mag persen bijvoorbeeld. En ook meteen geleerd wat het betekent als het hoofdje staat (las dat telkens hier, maar wist niet wat het was).
Appelsap, hoe is het met je?
Het gaat even niet zo lekker, al ruim 2 weken niet.
Ik heb ontzettend veel hoofdpijn en ik ben veel duizelig maar dit komt van een te lage bloeddruk is mij gezegd. Weinig aan te doen en medicijnen slikken voor de hoofdpijn wil ik nu al helemaal niet.
Begin het wel goed zat te worden om elke dag met hoofdpijn op te staan en naar bed te gaan.
Nou krijg ik deze week een nieuwe bril met andere glazen (sterkte was veranderd) dus ik hoop dat het dan wat minder wordt.
Verder voel ik me ontzettend slap, ik ben ook weer 1,5 kilo afgevallen en af en toe heb ik het idee dat ik te weinig binnenkrijg. Ik dacht eerst dat het slappe gevoel van de moeheid was maar die is nu aan het wegtrekken.
Mocht het aan het eind van de week nog zo zijn dan ga ik maar een afspraak maken bij de huisarts, voor de zekerheid.
Verder begin ik me wat meer zwanger te voelen. Ik ben nu 15 weken (de tijd gaat snel!) en mijn buik lijkt met de dag wat dikker te worden, dat voelt nog wat onwennig.
![]()
Volgende week het eerste gesprek met de verloskundige.
Nu wat stress want komende week moet ik voor het eerst weer naar school (zit nu in 6 vwo) en ik denk dat ik het deze week of volgende week op school ga vertellen, ook in de klas. Ik vind het echt heel spannend maar wel leuk!
edit: Nog even wat extra.
Het idee dat ik te weinig binnenkrijg komt niet alleen van dat ik afgevallen ben..
Maar ik eet ook weinig. Ik heb telkens ontzettende honger en als ik dan ga eten zit ik na3 happen vol, echt heel vervelend.
Ik eet soms wel de helft minder dan voor ik zwanger werd. Ik krijg gewoon niet meer binnen.
Ik probeer nu wat vaker te eten en dat helpt wel een beetje maar nog het idee dat ik echt te weinig binnenkrijg zo.