klinkt als de vlos waar ik vandaag ben geweest. ik had ook een andere dan die ik normaal had.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij zijn inmiddels terug van de VK en we hebben het hartje weer gehoord. Bompie doet het gelukkig nog. Deze VK was lang zo leuk niet als die andere in de praktijk. Ze was ontzettend zakelijk en luisterde ook helemaal niet goed. Alsof ze niet geinteresseerd was ofzo.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef PM-girl het volgende:
De HM spijkerbroek voor mama is een aanrader vind ik!
Ik had er ook al naar gezocht, maar kon het zonder adres niet vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje, op de markerkant zit een outlet voor zwangerschapskleding, daar heb ik toen heel veel leuke dingetjes vandaan ! En sterkte met je niet zwanger voelen![]()
Ja duh, ik stond er met mijn neus bovenop... Ik heb het aan mijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef chacama het volgende:
Jup, en als het dan toch nog te smal is dan zetten ze wel een knip. Maar goed dat is dan wel weer voor later zorg. Ik kan me ook niet herinneren dat ik heb gepuft (ook yoga toegepast), maar dat het hoofdje stond dat herinner ik me nog heel goed. VK: Nu even niet persen, want.... IK: JAAAAA, het hoofdje staat, dat voel ik ook nog wel!!!! Schiet nu maar op!!!!!. En ergens daartussendoor is dus die knip gezet. Heb het zelf niet gemerkt, alleen het gezicht van Sjeen sprak boekdelen....(verteldelater)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
'Als je die knip echt niet wilt, zou ik nu even doorwerken... want ze legt net een schaarachtig ding neer hier...'![]()
Ja? Is hij goed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:31 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |