quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:30 schreef Jarno het volgende:
Hallo. De post van vanochtend was een afleidingsmanouvre, we stonden toen op het punt om naar het ziekenhuis te vertrekken.
Onze dag:
- half 10 vliezen gebroken
- 10 uur groen vruchtwater, dus verloskundige gebeld
- half 11 verloskundige in huis -> ziekenhuis
- 11 uur ziekenhuis
- 12 uur aan het infuus
en vele heftige weeen later was daar om 16:55 onze dochter:.
Moeder en kind maken het prima, maar blijven een nachtje in het ziekenhuis om bij te komen.
Oeps, dat zou mij ook nog kunnen overkomen..... is er wel een VK of HA bij geweest....????quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:25 schreef Martineke het volgende:
...
vriendin van ons is ook bevallen. ze werd snachts om half 2 wakker van weeen (puntjes kwijt) en 1 1/2 uur later was beeb erhet ging zo snel dat ze ook thuis is bevallen ipv in het ziekenhuis wat ze wou.
De VK dan toch? Die kan wel vertellen wie je evt. nog meer moet bellen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:51 schreef chacama het volgende:
Oeps, dat zou mij ook nog kunnen overkomen..... is er wel een VK of HA bij geweest....????
chaca die zich nu afvraagt ofdan HAP moet bellen of 112
Nieuwe haring mag wel, maar niet teveel. Tenminste dat zei mijn vk. Eens per week is nicequote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef Popples het volgende:
chacama wat leuk die kleertjes en dozen uit zoeken.
even een ander vraagje weet iemand of je rauwe haring mag hebben?
Klinkt idd een beetje (quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef mjammetje het volgende:
Yppy en Jarnogefeliciteerd. Wat een schatje
![]()
Misticle ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ben zooooo benieuwd hoe het is als de zwangerschap eindelijk voorbij is en je kindje er is.
Maar het duurt niet lang meer dan weet ik het ook.
Sweaty ik kan wel janken als ik lees wat je schrijft en ik voel me vandaag zooo kut dat ik niet eens meer zin heb met de babykamer bezig te zijn.
Gisteren hebben we nog allemaal leuke spulletjes gehaald die opgehangen moet worden en ik heb een extra plank in de kast gemaakt en heb daarom de hele kast leeggetrokken en ik had alle spulletjes al wel 100 keer opnieuw ingeruimt maar nu staat alles door de hele kamer verspreid en interesseerd het me ineens helemaal niet meer.
Mijn ega slaapt net zoals gisteravond toen hij zou koken omdat ik me echt niet lekker voelde en toen heb ik maar een pizza besteld waar ik kots en kotsmisselijk van ben geworden waardoor ik niet normaal kon slapen vanacht. Ik heb zelfs mijn bed naar de woonkamer gesleept omdat ik hem niet meer kon luchten of zien omdat hij niet eens een klein beetje kan snappen hoe ik me voel en ik ook niet het gevoel heb dat hij er moeite voor doet.
Ik ga ook maar eens op zoek naar chocolade en thee zetten misschien helpt het.
Yep, tien dagen van acht uur. Da's nog niet zo heel lang geleden pas minder geworden trouwens. En vanaf dat moment werd het ook wel héél snel, héél veel minderquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef linda856763 het volgende:Ik was net wat fotoboeken aan het doorkijken, waaronder mijn
babyboek
. Daarin zat een briefje met de tarieven en tijden van kraamzorg.... Standaard was 85,5 uur
(1977)
Met een pappa met zo'n grote mond moet het ook wel een schattig meisje worden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef YPPY het volgende:
Zitten kan ik haast niet, dus een korte post. Bedankt voor de felicitaties.
Ze is zo schattig.![]()
Dat is dus het lastige hier. Ik heb geen VK.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De VK dan toch? Die kan wel vertellen wie je evt. nog meer moet bellen.
Dacht ik?
Wel potverdorie, is ie nou helemaal betoetert! Hup, maak eens voort Wolfjequote:Op maandag 21 augustus 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geen baby hier uit buik. Wel erin nog.
Het kan nog steeds, hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geen baby hier uit buik. Wel erin nog.
Voor zover het me duidelijk is: inleiden gebeurt met gel en weeënopwekkers krijg je met een infuus (en zoals ze me vertelden: pas als er wel vanzelf iets begonnen is in mijn geval). Die gel is oncontroleerbaar en weeënopwekkers kun je reguleren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef jessie het volgende:
Sugar wat is dan het verschil tussen inleiden en weeekopwekkers geven?
Hier ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
E.T. vanaf nu gaat het dubbel zo snel! (zo voelt het voor mij iig wel)
Klopt, vanochtend voelde ik me echt niet tof, weinig slapen is soms nog slechter voor je als niet slapen, maar als je dan dat koppie weer ziet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef Catootje het volgende:
ja jarno, dat is nou de vreugde van het ouderschap: de hele nacht niet slapen en haar nog lief vindenkan je je van tevoren toch niet voorstellen????
ik ook, wat hou je verder nog over dan wat niet mag?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
(ik dacht ook dat weeënopwekkers onder inleiden vielen)
Ha, dit wist ik wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
sugar ik duim hard met je mee voor een snelle spontane wee!![]()
![]()
(ik dacht ook dat weeënopwekkers onder inleiden vielen)
Och, zo erg is dat niet hoor. YPPY voelt zich goed, ik ging om kwart over 8 weg (aangifte doen) en om half negen zou de kraamhulp al komen dus ach... Ik loop thuis alleen maar in de weg denk ik en zo rust ze beter. En het is maar ff, donderdag ben ik al vrij en dan ben ik drie weken thuis!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
oef dat je meteen alweer aan 't werk bent joh. sterkte!
Ik kan ook nooit iets vinden in die zwangerschapskleding. Maar wat hier wel lukt is gewoon een rok kopen die laag zit in een maatje groter, en die dan onder mn buik dragen met daarover een buikband. Anders loop je met je buik bloot.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Waar is nou al die leuke zwangerschapskleding? Ik ben afgelopen weekend de stad in geweest, maar met lege handen teruggekomen. De V&D bij ons in de stad heeft het niet meer in de collectie, de H&M in dat gedeelte van de stad ook niet, de M&S kleding was ouwetuttenspul.... kortom het is erg lastig om er nog een beetje leuk bij te lopen met een bolle buik. A.s. weekend ga ik wel naar een andere stad om te kijken want hier wordt ik niet vrolijk van hoorOnline vind ik een beetje eng om te bestellen. De Wehkamp had wel een fijne, zwarte broek en die heb ik ook aan, maar voor de rest ook weinig soeps.
Online kun je kleding van vidavita kopen bij positiewinkel.nl (ook daar uitverkoop).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef snoopy het volgende:
Ik had leuke dingen van www.vidavita.nl en die hadden laatst nog uitverkoop!
Mogen wij het wel weten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
@ Neukwij willen zeker vantevoren weten wat het wordt. Omdat we via de medische weg zwanger zijn geworden was de omgeving (familie, vrienden, collega's) precies van elke stap op de hoogte. Dat was dus weinig verrassing. Als we straks het geslacht weten dan is dat een geheimpje van ons samen.
Juist die gut-ik-ik-voel-nog-niets-zou-het-nou-toch-echt periode is heul erg zwanger Slaapmeisje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
...
Vanmiddag ga ik voor mijn 2e VK controle. Ooooooh ik vind het weer zo spannend of we het hartje weer gaan horen. Omdat ik verder geen kwaaltjes heb, maar ons bompie ook nog niet voel, heb ik soms moeite om te geloven dat alles wel goed gaat. Ik kan daarom ook niet wachten om bompie te gaan voelen, wat lijkt me dat een megaspeciaal gevoel
Ik ben nu 17 weken en 5 dagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef snoopy het volgende:
Slaapmeisje, wat leuk weer op controle! Hoeveel weken ben je nu?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jamaarjamaarjamaar ik wil het zo graag voelenO.k. ik heb nu al een buik als een kamerolifant en ik ben regelmatig duizelig of voel steekjes in mij buik als ik een te snelle beweging maak. O ja, en ik ben ook heel erg opvliegerig, emotioneel, ongeduldig, supervrolijk, diepverdrietig en alles daartussenin. Maar om nou te zeggen dat ik me zwanger voel?
Mijn kapster zei laatst als je niet puft dat je kans hebt dat je uitscheurt, dat was bij haar gebeurd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:59 schreef linda856763 het volgende:
Mooi Karin...
Wat ik me net afvroeg (zwangerschapscursus boek doorbladerend, je weet wel, die waarmee ik weer gestopt ben)
Wat is eigenlijk het nut van puffen. Wat doet het precies met je lichaam? Zorgt het voor ontspanning, of dat je iets aanmaakt? Of gaat het er om dat je goed ademhaalt? Ik heb een goede buikademhaling namelijk, en vroeg me af of dat niet afdoende is ter 'ontspanning'. Het puffen lijkt me zo'n gedoe namelijk...(
behalve zo dan
)
Het gaat even niet zo lekker, al ruim 2 weken niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:45 schreef PM-girl het volgende:
Karin en Slaapmeisje, fijn dat jullie echo/harttoon goed was! Lekker gevoel he!
Het zuchten heb ik van de week ook geleerd, ook voor als je nog niet mag persen bijvoorbeeld. En ook meteen geleerd wat het betekent als het hoofdje staat (las dat telkens hier, maar wist niet wat het was).
Appelsap, hoe is het met je?
klinkt als de vlos waar ik vandaag ben geweest. ik had ook een andere dan die ik normaal had.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wij zijn inmiddels terug van de VK en we hebben het hartje weer gehoord. Bompie doet het gelukkig nog. Deze VK was lang zo leuk niet als die andere in de praktijk. Ze was ontzettend zakelijk en luisterde ook helemaal niet goed. Alsof ze niet geinteresseerd was ofzo.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:42 schreef PM-girl het volgende:
De HM spijkerbroek voor mama is een aanrader vind ik!
Ik had er ook al naar gezocht, maar kon het zonder adres niet vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:46 schreef Ladybos het volgende:
Slaapmeisje, op de markerkant zit een outlet voor zwangerschapskleding, daar heb ik toen heel veel leuke dingetjes vandaan ! En sterkte met je niet zwanger voelen![]()
Ja duh, ik stond er met mijn neus bovenop... Ik heb het aan mijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:58 schreef chacama het volgende:
Jup, en als het dan toch nog te smal is dan zetten ze wel een knip. Maar goed dat is dan wel weer voor later zorg. Ik kan me ook niet herinneren dat ik heb gepuft (ook yoga toegepast), maar dat het hoofdje stond dat herinner ik me nog heel goed. VK: Nu even niet persen, want.... IK: JAAAAA, het hoofdje staat, dat voel ik ook nog wel!!!! Schiet nu maar op!!!!!. En ergens daartussendoor is dus die knip gezet. Heb het zelf niet gemerkt, alleen het gezicht van Sjeen sprak boekdelen....(verteldelater)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:56 schreef Sjeen het volgende:
[..]
'Als je die knip echt niet wilt, zou ik nu even doorwerken... want ze legt net een schaarachtig ding neer hier...'![]()
Ja? Is hij goed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:31 schreef Sugar het volgende:
Goedemorgen!
Dat dacht ik dus later ook, een half uur nadat ik het gepost had. Je had er werkelijk geen zak aan aan die post.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:36 schreef Sugar het volgende:
Nou nee, ik denk dat ie met weer andere dingen bezig is. Wel asociaal van 'm, vind je niet?![]()
Overigens dames die ook overtijd liepen, ik wéét van vorige keer heus wel () dat je achteraf niet wekenlang loopt te balen dat je kind later kwam dan de datum, hoor. Been there, remember? Ik word er alleen *nu* kriegel van, dus ja, dat het dan over een tijd niet meer vervelend is, dat is enigszins zinloze info. En ja, dit is een kriegelpost.
![]()
Ik hoop voor jullie dat Wolfje vlug komt, anders blijf ik zo. Berg je maar.![]()
Ja dus?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:27 schreef Stiekemurd het volgende:
Sugar, Je bent niet de enige die moet wachten. Mijn vriendin was de 18e uitgerekend, maar nog geen baby.
Nee joh, daarom ook de PI.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:33 schreef Stiekemurd het volgende:
Jawel maar misschien helpt het een beetje.... Niet dat IEDEREEEN al aan het bevallen is en Sugar nog niet.... ofzow![]()
Of zeg ik weer wat verkeerds?![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:40 schreef PM-girl het volgende:
Beaker, ik heb nu een fles sinas naast mijn bed staan, werkt ook redelijk en dat vind ik nu lekkerder dan cola. Geloof alleen niet dat mijn tandarts er blij mee zal zijn, dat ik 's nachts na het tandenpoetsen sinas drink!
Ik ook! Als ie maar niet Jozef gaat hetenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef melonovy het volgende:
Maar Sugar, kun je niet alvast verklappen hoe die dan gaat heten, dan hoeven we daar iig niet meer op te wachten. En ik ben er zo benieuwd naar
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:21 schreef dutchie het volgende:
Kunnen ze later wel leuke stukjes doen met kerst. Ik begrijp dus dat je nog voor een derde gaat? Nog een jongentje? Jesus? Die naam hoor je niet zo veel hier.
Heh heh, maar er zijn echt ouders die dat soort geintjes uithalen. Hier in de regio heet een aannemer "Hein Heun". Dan denken mensen eerst echt dat je een spraakgebrek hebt als je je voorstelt volgens mijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:05 schreef Sugar het volgende:
Victor vind ik wel best een mooie naam. Alleen niet héél mooi.
Ik moest trouwens toen Romme werd geboren nog erg lachen om het idee dat wij een eventuele zoon Romme zouden noemen. Kind zou dan Romme Morre heten!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Als Wolfje zo eigenwijs is, moeten we volgens mij met z'n allen heel hard roepen dat ie moet blijven zitten.
Naar Paul McCartney's ouwe hond? Doe dan meteen Agatha of Zelda ofzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:08 schreef Troel het volgende:
Het wordt toch gewoon een meisje genaamd Martha?
Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:19 schreef Troel het volgende:
Elisabeth was een nicht van Maria.
Maria en Jacobus worden vaak in een adem genoemd.
Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:24 schreef cloarie het volgende:
[..]
Of Johannes, de zoon van Elisabeth (en dus het achterneefje van Maria).
Gefeli Hassan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:32 schreef hassanjassan het volgende:
Ik wil graag aankondigen dat hassanjassan, sinds gisteren weet dat hij papa gaat worden. We waren 2 juni getrouwd en dus nu al in blijde verwachting...ik wist wel dat mijn jongens goed konden zwemmen.
[afbeelding]
De foto is gemaakt slechts enkele momenten nadat het 2e streepje zichtbaar werd. Mijn vrouwtje was helemaal in tranen (en ik was danig onder de indruk, zeker omdat ik ook onder de douche stond).
Mijn vrouw was 2 dagen over tijd en had al een beetje de symptomen van een zwangerschap (verkoudheid, verstopte neus, misselijk, geovel van ongesteld worden, etc..)
En de fotograaf die ik ben pakte meteen de camera erbij, dus vandaar.....
Maar goed, 28 april zijn we dus uitgerekend, en we zitten nu ergens in de 5e week ofzo, volgens officiele berekeningen, maar de daadwerkelijke conceptie is pas 2 wkn geleden.
Verder nieuws volgt !!
Als er nog tips zijn die ik moet volgen (hassan is aziatisch en het vrouwtje is nederlands)??
Inderdaad. Dat wens je je kind niet toequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar Johannes ging op een nogal vervelende manier dood.
Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Gefeli Hassan!
Alleen snap ik niet waarom jij als Aziatische papa speciale tips nodig zou hebben. Over wat voor Aziatisch hebben we het trouwens? Ik heb hier een harige bergaziaat rondlopen, die knipt ook gewoon navelstrengen door en puft mee (zónder koffie- en nasilucht!)
Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:40 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Kweenie, iets met verschillende rassen oid? En de aziaat is chinees-indo.
Oeh, ik heb ook weken in die flessen gepiest voor het Goede Doelquote:Het toffe van mijn vrouw is ook dat ze meteen gemeld heeft bij "moeders voor moeders", voor de inzameling hCG hormoon, ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel nobel vind allemaal
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Baby was ingedaald. Nu ineens niet meer...
'Oernaam' vind ik een erg mooie en zeker ook passende omschrijving!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:13 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik vergeet helemaal op Icicle te reageren!
We hebben Maria gekozen omdat we het een heel mooie naam vinden, een soort oernaam. Mooi van klank, van alle tijden en toch van nu. En daardoor mooi en precies goed. Geen vernoeming dus en ook geen religieuze achtergrond hier.
hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:11 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Um...houdt er rekening mee dat er van alles uit kan komen: rood haar met groene ogen tot donkerbruin met amandelvormige ogen
Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus eenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:57 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
hehehe, ok ik zal er rekening mee houden. Ik zag laatst een afrikaanse man met een oerhollandse vrouw (blond+blauwe ogen+lang) en het jongetje van hen had me toch een bos kroeshaar, maar dan heel luchtig, verend en beetje donkerbruin/blondig met een mokka-huidskleur, dat was echt een supermooi kindje.
Rood haar en groene ogen, lijkt me dan ineeens een stuk minder charmant.Natuurlijk hoop je op mooie kindjes, dat wel, maar ik zie wel...gezond is prio nr. 1 geloof ik wel in ieders gedachten.
Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Zo Mwanatabu hoe is het daar vandaag? Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor onshet werd even heel stil om ons heen
![]()
oeps....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb onlangs nog ieand op zijn ziel getrapt: collega van me (ook Indo) liep achter een kinderwagen met dus eenrooie kroot
erin met lichte oogjes. Ik beetje koeren met kindje, en ondanks de overduidelijke trotsheid van de vader toch nog vragen he: "Is ze van jou?"
![]()
![]()
Oh ik vind rood haar ook prachtig! Maar het meiske in kwestie had echt echt echt rood haar, en de papa was een donkere Indo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:48 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
oeps....Maarre...is het echt rood haar of beetje rossig haar datie had? Ik vind die echte spierwitte met echt rood haar kids echt zooooo schattig !!
Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Jaaah! Daar istie dan: alsjeblieft!![]()
[afbeelding]
En hier gaat ie wel hoor, hele volksverhuizingen in mijn buik enzo, maar das gezond. Zeg regelmatig tegen collega's wat een kreng ik wel niet ben, dan dek ik me alvast in ahw
En daar?
Ik heb echt zulke buienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een bejaarde vrouw per ongeluk hardop bijna doodgewenst in het postkantoor met nog vijftien wachtenden voor ons
Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hmmm een gewaarschuwd mens, telt voor twee toch en ach ja wat zal ik zeggen
[..]
Ik heb echt zulke buiengeen kwaadheid meestal hoor. Meer snel volschieten met tranen of in lachen uitbarsten. Maar die vrouw ging echt te ver, ze zei iets over mijn kind. Het kind waar ik vandaag juist zo trots op was.
![]()
Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)quote:Voor de rest maak ik twee mensen heel gelukkig doordat we tegenwoordig vlees eten. Jolie liep vanmorgen verheugd door de supermarkt 'wij ook een kee kip kopen he mama' dussss![]()
Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb je de pot maar een beetje verdiend![]()
[..]
Is de beeb niet vegetarisch (als in: heb je ineens een onbedwingbare bloeddorst door de zwangerschap?)![]()
Oe, je was dus echt link...ik vond mezelf al zo'n kreng maar ik ben dus echt een watjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh nou misschien scheelt het als ik vertel dat ik poeslief gezegd heb dat ik voor d'r hoop dat ze niet lang meer op wereld rond hoeft te lopen die verpest wordt door mensen als mijzelf en mijn dochter. En dat het fijn zo zou zijn als we dan wat van die bejaardeleidsters over hadden die ipv haar luiers die van mijn dochter zouden verschonenZe zat echt te zeuren over de opvoeding van tegenwoordig, kdv en zindelijk zijn ieks pffff Ik zag om ons heen alleen nog maar zoiets
![]()
![]()
Ik mot niet alleen vlees, ik mot RAUW vlees.quote:Ik ben niet vegetarisch hoor, ik heb iets tegen maden en dus tegen vlees. Don't askmaar ineens voelt het veel beter om wel vlees te eten ofzo. Nou ja de vorige zwangerschap at ik al mijn warme eten uit een kommetje ipv een bord. En dat ging ook weer over
![]()
Ik zou een extra echo vragen, hier ook zo een die met 40 weken nog uit de bekkenschoot en is gaan draaien in stuit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef Dylan Dog het volgende:
@clau: ongelooflijk maar waar, maar mevrouw DD is het rustigst van allemaal.
@PM Girl:"wist ik ook niet! Zeker niet dat dat ook nog na 40 en ene halve week gebeurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |