quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:30 schreef Jarno het volgende:
Hallo. De post van vanochtend was een afleidingsmanouvre, we stonden toen op het punt om naar het ziekenhuis te vertrekken.
Onze dag:
- half 10 vliezen gebroken
- 10 uur groen vruchtwater, dus verloskundige gebeld
- half 11 verloskundige in huis -> ziekenhuis
- 11 uur ziekenhuis
- 12 uur aan het infuus
en vele heftige weeen later was daar om 16:55 onze dochter:.
Moeder en kind maken het prima, maar blijven een nachtje in het ziekenhuis om bij te komen.
Oeps, dat zou mij ook nog kunnen overkomen..... is er wel een VK of HA bij geweest....????quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:25 schreef Martineke het volgende:
...
vriendin van ons is ook bevallen. ze werd snachts om half 2 wakker van weeen (puntjes kwijt) en 1 1/2 uur later was beeb erhet ging zo snel dat ze ook thuis is bevallen ipv in het ziekenhuis wat ze wou.
De VK dan toch? Die kan wel vertellen wie je evt. nog meer moet bellen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:51 schreef chacama het volgende:
Oeps, dat zou mij ook nog kunnen overkomen..... is er wel een VK of HA bij geweest....????
chaca die zich nu afvraagt ofdan HAP moet bellen of 112
Nieuwe haring mag wel, maar niet teveel. Tenminste dat zei mijn vk. Eens per week is nicequote:Op zondag 20 augustus 2006 10:59 schreef Popples het volgende:
chacama wat leuk die kleertjes en dozen uit zoeken.
even een ander vraagje weet iemand of je rauwe haring mag hebben?
Klinkt idd een beetje (quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:14 schreef mjammetje het volgende:
Yppy en Jarnogefeliciteerd. Wat een schatje
![]()
Misticle ook nog gefeliciteerd![]()
Ik ben zooooo benieuwd hoe het is als de zwangerschap eindelijk voorbij is en je kindje er is.
Maar het duurt niet lang meer dan weet ik het ook.
Sweaty ik kan wel janken als ik lees wat je schrijft en ik voel me vandaag zooo kut dat ik niet eens meer zin heb met de babykamer bezig te zijn.
Gisteren hebben we nog allemaal leuke spulletjes gehaald die opgehangen moet worden en ik heb een extra plank in de kast gemaakt en heb daarom de hele kast leeggetrokken en ik had alle spulletjes al wel 100 keer opnieuw ingeruimt maar nu staat alles door de hele kamer verspreid en interesseerd het me ineens helemaal niet meer.
Mijn ega slaapt net zoals gisteravond toen hij zou koken omdat ik me echt niet lekker voelde en toen heb ik maar een pizza besteld waar ik kots en kotsmisselijk van ben geworden waardoor ik niet normaal kon slapen vanacht. Ik heb zelfs mijn bed naar de woonkamer gesleept omdat ik hem niet meer kon luchten of zien omdat hij niet eens een klein beetje kan snappen hoe ik me voel en ik ook niet het gevoel heb dat hij er moeite voor doet.
Ik ga ook maar eens op zoek naar chocolade en thee zetten misschien helpt het.
Yep, tien dagen van acht uur. Da's nog niet zo heel lang geleden pas minder geworden trouwens. En vanaf dat moment werd het ook wel héél snel, héél veel minderquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:07 schreef linda856763 het volgende:Ik was net wat fotoboeken aan het doorkijken, waaronder mijn
babyboek
. Daarin zat een briefje met de tarieven en tijden van kraamzorg.... Standaard was 85,5 uur
(1977)
Met een pappa met zo'n grote mond moet het ook wel een schattig meisje worden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef YPPY het volgende:
Zitten kan ik haast niet, dus een korte post. Bedankt voor de felicitaties.
Ze is zo schattig.![]()
Dat is dus het lastige hier. Ik heb geen VK.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De VK dan toch? Die kan wel vertellen wie je evt. nog meer moet bellen.
Dacht ik?
Wel potverdorie, is ie nou helemaal betoetert! Hup, maak eens voort Wolfjequote:Op maandag 21 augustus 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geen baby hier uit buik. Wel erin nog.
Het kan nog steeds, hoor!quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:19 schreef Sugar het volgende:
Geen baby hier uit buik. Wel erin nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |