abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40900995
Het vorige deel 230
As papa's en mama's :

18 augustus 2006: Dylan Dog (papa)
19 augustus 2006: Sugar
22 augustus 2006: blupje77
25 augustus 2006: ManTra (papa)
10 september 2006: Inky05
14 september 2006: mjammetje
22 september 2006: linda856763
22 september 2006: Xanthe
26 september 2006: PM-girl
30 september 2006: snoopy
08 oktober 2006: Bass-Miss
11 oktober 2006: Moonah
28 oktober 2006: ik80
3 november 2006: sweaty
9 november 2006: Neuk
9 november 2006: Mibos
9 november 2006: Baloetjuh en Eliminator20
17 november 2006: meimeltje en Morpheus_at_work
27 november 2006: Tajno
1 december 2006: chacama
5 december 2006: Mwanatabu
05 december 2006: Applemooz (papa)
09 december 2006: Stiekemurd
16 december 2006: Poemojn
17 december 2006: Suzanna
23 december 2006: Popples en Prowl
30 december 2006: oYo (papa)

2007

*** 8 januari 2007: E.T. en Swetsenegger ***
12 januari 2007: Andrea001
*** 19 januari 2007 Nikky en Tim ***
25 januari 2007: Slaapmeisje
25 januari 2007: Dominique00
31 januari 2007: beefcake en ShaoliN
2 februari 2007: Vivi
***11 februari 2007: appelsap en Sandertje21***
23 februari 2007: Catootje
11 maart 2007: XXXKarinXXX

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Misticle Lightning is aan het bevallen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 19-08-2006 22:35:06 ]
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_40901017
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Misticle_lightning het volgende:

voorlopig trek ik het nog goed, 2 van mijn beste vriendinnen zijn hier en ik kan lekker mijn gang gaan, even oogjes sluiten, net een half uurtje gelegen en had het gevoel alsof ik al ruim een uur of 3 had geslapen. Dat is wel prettig dus.
De vlos zei dat ik pas weer hoef te bellen als de weëen goed gaan doorzetten, dit is allemaal nog voorwerk, verweken etc, ben er waarschijnlijk veel te vroeg bij maar ja je weet maar nooit.
Wil ook weer niet te laat zijn.
pi_40901124
Sterkte m_l, hopen dat het snel doorzet.

pinquit, ik ga je bevalling niet nadoen. G. is op vakantie. Ik weet nu wel precies wie er wanneer dienst heeft de komende week, dus daar moet ik de bevalling op plannen. Dinsdag heb ik mijn laatste afspraak op de praktijk, daarna sturen ze me door naar het ziekenhuis. Daar gaan ze hartslag controleren, misschien een echo en zeker een inwendig onderzoek. Maar dat duurt nog anderhalve week.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40901416
hmm.. jammer zeg!!
heb je na G. nog andere voorkeuren? (had ik wel )
pi_40901501
lekker vlot trouwens, dat je nu al weet dat je na dinsdag naar het ZH gaat.
bij mij duurde dat nog een week. mijn laatste VK bezoek was ook op de dinsdag
pi_40901511
Ik heb H. twee keer gezien, de eerste keer vond ik haar een niet zo (vond haar zelf een bitch omdat ze snibbig zei dat ik veel was aangekomen), maar de vorige keer was ze wel aardig. Zij is er dinsdag. M. vind ik wel aardig, die heb ik het meeste gezien, ik denk dat die ook wel rustig blijft in een paniek situatie. Dan is er nog een vervangster, ook aardig, maar ik vind haar zo jong en weet niet hoeveel bevallingen ze heeft gehad. Dat zegt niets natuurlijk, maar dat vind ik bij G. en H. wel een voordeel. Wie wilde jij?

Die afspraak in het ziekenhuis is dan ws op maandag, dat weet ik ook al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_40901778
huh wie is M. dan?? ik ken alleen C. en S. waarvan er 1 nu met zwangerschaps verlof is dacht ik.

ik vond H. ook een kreng maar inderdaad wel dat ze weet waar ze mee bezig is, en dat ze al wat ervaren is. ze is gewoon een strenge tante ofzo. sommige mensen hebben dat nodig tijdens de bevalling.

aanvankelijk maakte het me echt niet uit wie ik had, maar na een tijdje had ik het liefst g. ook omdat ik haar het meest had gezien en ik haar mijn situatie het meest uitgebreid had verteld, en ze het ook belangrijk vond dat ik dat haar vertelde. dat deed me goed.
na haar dus H.
en de 2 andere maakte me niet veel uit, had ze allebei even vaak gezien en had niet echt iets met ze.
  † In Memoriam † donderdag 17 augustus 2006 @ 13:10:39 #8
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40901981
Misticle wat jammer dat het nog niet zo snel gaat, maar het begin is er. Beetje bij beetje kom je dichterbij de bevalling en je hebt straks je kindje in je armen. Nog even doorbijten, puffen, zuchten, steunen en laat je nu maar lekker verwennen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_40902336
M. is nog redelijk jong, maar herkenbaar aan een boel kleine krulletjes. Die heb ik al vaak gezien. C. is met zwangerschapverlof, maar komt niet terug. Ze wordt vanaf september definitief vervangen door S., die had ik voor mijn allereerste controle. Het kan goed dat je haar bedoelt. De tijdelijke vervangster die er nu is, is ook een S. Is het nog te volgen? Ik heb niet echt 'een verhaal', en ook niet echt beter contact met de 1 dan met de ander. Omdat G. nu vakantie heeft is er weer een andere invalster (heeft maandag dienst), dat lijkt me minder, maar ws kan het me niks meer schelen als dat kind er eenmaal uitmoet.
*OUD heilige*
pi_40902667
haha inderdaad als het eenmaal begint ben je allang blij áls er iemand komt.

G. is btw wel keiverstrooid hoor. mn ma ging dr nog een keer bellen tijdens mijn bevalling, en toen bleek dat ze dr mobiel ergens had laten liggen. we waren echt in paniek toen.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:33:32 #11
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_40902686
Hup meiden !
Burnt to the core but not broken
pi_40902705
oeh misschien komen max en baby yppy wel bij elkaar in de klas
pi_40902730
Veel succes Misticle!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  donderdag 17 augustus 2006 @ 13:56:07 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40903291
Huh, nog maar 10 boven mij!! Help!

Nouja, de kraamzorg intake was prima, idd alleen koffie drinken, wat dingen doorgenomen. Toch voor een stagiaire gekozen, ze moeten het nu eenmaal leren.
Op mijn verzoek heeft ze wel naar het bed gekeken, omdat ik niet zeker wist of het op klossen kon.
En gevraagd naar de zijde, ik lig aan de 'verkeerde' kant voor de vk. Mits ze rechtshandig is dus.
Maar aangezien ik naar het zkh ga, was het goed, evt kon ik ook nog andersom liggen, op zn kop zeg maar. Maar dat lijkt me zelf niets?

Ben erg moe nu, na de drukke eerste dagen van mn verlof, duik dus zo mijn bedje in, maar niet voordat ik ML heel veel succes en sterkte toewens:

zet hem op Misticle!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 17 augustus 2006 @ 14:31:56 #15
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_40904213
misticle you can do it
pi_40904358
Dat zou grappig zijn pinquit. Al zijn we tegen die tijd hopelijk wel verhuisd, dus ik heb nog geen enkel idee in welke omgeving we een school moeten gaan zoeken. Als we hier blijven wonen is het wel makkelijk. Kunnen hem/haar zo het schoolplein opgooien.

Andersom liggen lijkt me ook niks, maar als er bezoek komt ofzo, kun je toch makkelijk weer terug? Als je een los dekbek oid op bed hebt, kun je dat makkelijk omdraaien. Wij moesten het bed wel verplaatsen, maar dat komt ook omdat de loopruimte aan beide kanten vrij krap was, nu is het aan 1 kant niks en aan de andere kant redelijk ruim.
*OUD heilige*
pi_40904359
De tweede dan maar een extra aanmoediging voor m_l
*OUD heilige*
pi_40904754
ooh ML hoop dat het doorzet!
Dance 'til ya drop!
pi_40906456
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef YPPY het volgende:
Dat zou grappig zijn pinquit. Al zijn we tegen die tijd hopelijk wel verhuisd, dus ik heb nog geen enkel idee in welke omgeving we een school moeten gaan zoeken. Als we hier blijven wonen is het wel makkelijk. Kunnen hem/haar zo het schoolplein opgooien.
kom maar in de binnenstad wonen!
pi_40906483
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef dutchie het volgende:

(had ik al verteld dat mijn vriendin binnen een uur van een tweeling bevallen is? Scenario: vliezen breken, weëen, persen, baby 1 en 8 minuten later baby 2. BINNEN 1 UUR!!!)
Daar ga ik ook voor!!!!
Trotse mama van Dylan en Sennah!
05-09-2006!
pi_40906515
ML, dat klinkt niet echt fijn allemaal. Ik hoop dat het gaat doorzetten!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40908664
Jeetje stelletje snelle jelles, weer een topic vol! Gaat snel hier!
Iedereen die op knappen staat..... succes!!!

Hier gaat alles redelijk, ook steeds wat dizzy.... bloeddruk laten meten, is iets laag 100/60 dus aan de zoute drop en de bouillon........
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_40909544
zoute drop is goed
Dance 'til ya drop!
pi_40910614
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef YPPY het volgende:
M. is nog redelijk jong, maar herkenbaar aan een boel kleine krulletjes. Die heb ik al vaak gezien. C. is met zwangerschapverlof, maar komt niet terug. Ze wordt vanaf september definitief vervangen door S., die had ik voor mijn allereerste controle. Het kan goed dat je haar bedoelt. De tijdelijke vervangster die er nu is, is ook een S. Is het nog te volgen? Ik heb niet echt 'een verhaal', en ook niet echt beter contact met de 1 dan met de ander. Omdat G. nu vakantie heeft is er weer een andere invalster (heeft maandag dienst), dat lijkt me minder, maar ws kan het me niks meer schelen als dat kind er eenmaal uitmoet.
oh wacht even ik weet al wie M. is natuurlijk.
die was met verlof toen ik zwanger was, dus haar heb ik maar 1 keer gezien
ze heeft zelf wel 2 kinderen al trouwens.
pi_40910787
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:59 schreef Sannydance het volgende:
zoute drop is goed
en niet alleen voor zwangeren
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')