quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:18 schreef Misticle_lightning het volgende:
voorlopig trek ik het nog goed, 2 van mijn beste vriendinnen zijn hier en ik kan lekker mijn gang gaan, even oogjes sluiten, net een half uurtje gelegen en had het gevoel alsof ik al ruim een uur of 3 had geslapen. Dat is wel prettig dus.
De vlos zei dat ik pas weer hoef te bellen als de weëen goed gaan doorzetten, dit is allemaal nog voorwerk, verweken etc, ben er waarschijnlijk veel te vroeg bij maar ja je weet maar nooit.
Wil ook weer niet te laat zijn.
kom maar in de binnenstad wonen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:38 schreef YPPY het volgende:
Dat zou grappig zijn pinquit.Al zijn we tegen die tijd hopelijk wel verhuisd, dus ik heb nog geen enkel idee in welke omgeving we een school moeten gaan zoeken. Als we hier blijven wonen is het wel makkelijk. Kunnen hem/haar zo het schoolplein opgooien.
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 08:29 schreef dutchie het volgende:
(had ik al verteld dat mijn vriendin binnen een uur van een tweeling bevallen is?Scenario: vliezen breken, weëen, persen, baby 1 en 8 minuten later baby 2. BINNEN 1 UUR!!!)
oh wacht even ik weet al wie M. is natuurlijk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:22 schreef YPPY het volgende:
M. is nog redelijk jong, maar herkenbaar aan een boel kleine krulletjes. Die heb ik al vaak gezien. C. is met zwangerschapverlof, maar komt niet terug. Ze wordt vanaf september definitief vervangen door S., die had ik voor mijn allereerste controle. Het kan goed dat je haar bedoelt. De tijdelijke vervangster die er nu is, is ook een S. Is het nog te volgen?Ik heb niet echt 'een verhaal', en ook niet echt beter contact met de 1 dan met de ander. Omdat G. nu vakantie heeft is er weer een andere invalster (heeft maandag dienst), dat lijkt me minder, maar ws kan het me niks meer schelen als dat kind er eenmaal uitmoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |