Voor zover het me duidelijk is: inleiden gebeurt met gel en weeënopwekkers krijg je met een infuus (en zoals ze me vertelden: pas als er wel vanzelf iets begonnen is in mijn geval). Die gel is oncontroleerbaar en weeënopwekkers kun je reguleren.quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:18 schreef jessie het volgende:
Sugar wat is dan het verschil tussen inleiden en weeekopwekkers geven?
Hier ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:46 schreef Neuk het volgende:
E.T. vanaf nu gaat het dubbel zo snel! (zo voelt het voor mij iig wel)
Klopt, vanochtend voelde ik me echt niet tof, weinig slapen is soms nog slechter voor je als niet slapen, maar als je dan dat koppie weer ziet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:14 schreef Catootje het volgende:
ja jarno, dat is nou de vreugde van het ouderschap: de hele nacht niet slapen en haar nog lief vindenkan je je van tevoren toch niet voorstellen????
ik ook, wat hou je verder nog over dan wat niet mag?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
(ik dacht ook dat weeënopwekkers onder inleiden vielen)
Ha, dit wist ik wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:16 schreef bixister het volgende:
sugar ik duim hard met je mee voor een snelle spontane wee!![]()
![]()
(ik dacht ook dat weeënopwekkers onder inleiden vielen)
Och, zo erg is dat niet hoor. YPPY voelt zich goed, ik ging om kwart over 8 weg (aangifte doen) en om half negen zou de kraamhulp al komen dus ach... Ik loop thuis alleen maar in de weg denk ik en zo rust ze beter. En het is maar ff, donderdag ben ik al vrij en dan ben ik drie weken thuis!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef bixister het volgende:
oef dat je meteen alweer aan 't werk bent joh. sterkte!
Ik kan ook nooit iets vinden in die zwangerschapskleding. Maar wat hier wel lukt is gewoon een rok kopen die laag zit in een maatje groter, en die dan onder mn buik dragen met daarover een buikband. Anders loop je met je buik bloot.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
Waar is nou al die leuke zwangerschapskleding? Ik ben afgelopen weekend de stad in geweest, maar met lege handen teruggekomen. De V&D bij ons in de stad heeft het niet meer in de collectie, de H&M in dat gedeelte van de stad ook niet, de M&S kleding was ouwetuttenspul.... kortom het is erg lastig om er nog een beetje leuk bij te lopen met een bolle buik. A.s. weekend ga ik wel naar een andere stad om te kijken want hier wordt ik niet vrolijk van hoorOnline vind ik een beetje eng om te bestellen. De Wehkamp had wel een fijne, zwarte broek en die heb ik ook aan, maar voor de rest ook weinig soeps.
Online kun je kleding van vidavita kopen bij positiewinkel.nl (ook daar uitverkoop).quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:18 schreef snoopy het volgende:
Ik had leuke dingen van www.vidavita.nl en die hadden laatst nog uitverkoop!
Mogen wij het wel weten?quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
@ Neukwij willen zeker vantevoren weten wat het wordt. Omdat we via de medische weg zwanger zijn geworden was de omgeving (familie, vrienden, collega's) precies van elke stap op de hoogte. Dat was dus weinig verrassing. Als we straks het geslacht weten dan is dat een geheimpje van ons samen.
Juist die gut-ik-ik-voel-nog-niets-zou-het-nou-toch-echt periode is heul erg zwanger Slaapmeisje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:56 schreef Slaapmeisje het volgende:
...
Vanmiddag ga ik voor mijn 2e VK controle. Ooooooh ik vind het weer zo spannend of we het hartje weer gaan horen. Omdat ik verder geen kwaaltjes heb, maar ons bompie ook nog niet voel, heb ik soms moeite om te geloven dat alles wel goed gaat. Ik kan daarom ook niet wachten om bompie te gaan voelen, wat lijkt me dat een megaspeciaal gevoel
Ik ben nu 17 weken en 5 dagenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:12 schreef snoopy het volgende:
Slaapmeisje, wat leuk weer op controle! Hoeveel weken ben je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |