abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41181274
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef mjammetje het volgende:
Hassanjassan loopt volgens mij gewoon de boel een beetje op te stoken hier.
Maar als je wel serieus bent zou ik zeggen: doe zelf alle boodschappen, maak 3 keer per dag een gezonde maaltijd voor je vrouw en geef haar gezonde tussendoortjes. Ik hoop dat je tussendoor af en toe nog tijd hebt hier te komen vertellen hoe jouw en je vrouw dit bevalt.
Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.

Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:21:33 #182
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181292
Hassan, open een nieuw topic alsjeblieft. En hou anders je mond.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41181415
Die illusie heb ik niet, die heb je voor mij in mijn mond gelegd, zo te lezen. Maar wat ik wil bereiken is samen voorkomen wat voorkomen kan worden. Om niet achteraf bij een therapeut/dieetist achter te komen dat we het beter hadden moet aanpakken. Ik leer niet alleen van mijn eigen foutne, maar ook van die van andere mensen. Er zijn er een paar die het me al van te voren hebben gezegd, dus dat neem ik dan maar aan,is toch niks mis mee?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:23 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181460
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Leah het volgende:
Hassan, open een nieuw topic alsjeblieft. En hou anders je mond.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:25:44 #185
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41181472
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.

Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
Als jullie er gelukkig mee zijn:
Maar dat maakt het nog geen verplichte en ultieme leefwijze tijdens de zwangerschap voor anderen... dat is wat de dames stoort denk ik zo.
Want zo komen je berichtjes wel over.
pi_41181753
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als jullie er gelukkig mee zijn:
Maar dat maakt het nog geen verplichte en ultieme leefwijze tijdens de zwangerschap voor anderen... dat is wat de dames stoort denk ik zo.
Want zo komen je berichtjes wel over.
Nee, maar dat heb ik ook dus niet zo gezegd, dat maken de anderen ervan. Die zien het zo als een persoonlijke aanval dat ze mij gaan uitschelden, wat heel erg zielig is.

vooral die stroman-argumenten naar voren halen zijn errrruugg vervelend, oneerlijk en zo kan je nooit een discussie beginnen, want ze verdraaien mijn woorden en gaan die verdraaiing aanvallen...lekker makkelijk is dat dan he.

Lees maar terug wat ik in het begin schreef en bekijk het vanuit mijn positie, dan zie je dat ik niet verkondig dat alles wat ze doen per definitie slecht is. Ik zeg alleen dat ik mijn vrouw anders benader mbt voedselpatroon en eetgewoontes tijdens zwangerschap, inhakend op een eerdere posting van iemand. Zo simpel is het, maar het wordt gigantisch opgeblazen en als mensen mij gaan uitschelden, bijt ik terug, ook simpel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:34:55 #187
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181837
Hassan, open alsjeblieft een nieuw topic. Of hou anders je mond.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:48:09 #188
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_41182411
ML, wat een prachtig meisje is je Myrddin! En wat een heerlijk koppie haar.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:50:35 #189
56471 pinquit
oh my lama!
pi_41182526
ML wat een mooie meid heb je daar!!!
had nog helemaal niet gezien, tis een schatje hoor
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:51:55 #190
35189 Troel
scherp en bot
pi_41182593
Ik heb niet eens last van zwangerschapshormonen en ik word kriegel van hassan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41182839
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef hassanjassan het volgende:

[..]Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.
Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?
quote:
Ik word tenminste gehinderd door enige vorm van kennis, iets wat hier blijkbaar heel erg mankeert en nu gewoon allemaal lekker gaan hassan=bashen, onder het mom van hormonen. echt zware onzin allemaal dus.
Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.
Wie weet het beter denk je, de vrouwen die het aan den lijve ondervinden of een stelletje lab nerdjes die met ratten hobbyen.
The waves you made will always be
pi_41182991
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41183464
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef pepper_961 het volgende:

[..]

Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?
[..]

Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.
Wie weet het beter denk je, de vrouwen die het aan den lijve ondervinden of een stelletje lab nerdjes die met ratten hobbyen.
Goed ik zal het nog eens uitleggen, wat ik vertelde, inhakende op een posting van iemand hier, is dat ik het anders aanpak tijdens mijn vrouw's zwangerschap. Dit omdat ik dit gehoord heb van MENSEN die het ook zelf hebben meegemaakt. Op school notabene en daarna is het in de klas ook nog eens uitgelegd hoe het komt dat mensen zo reageren. O.a. de werking en effecten van oxytocine op een persoon.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:14:36 #194
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183553
Hassan, mod topic graag
pi_41183558
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.
Hoe moet ik dit nou opvatten:

1. als een sarcatische opmerking
2. als een compliment

mogelijke reacties hierop zouden kunnen zijn:

1. Ja en volgens mij moet ik ook voor jou nadenken, want je snapt er helemaal niks van blijkbaar. Heb je het hele verhaal uberhaupt gelezen?

2. dank je wel, ik doe mijn best.

Kies zelf maar wat je het prettigst vind om op te reageren.
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:15:42 #196
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183600
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Leah het volgende:
Hassan, mod topic graag
pi_41183626
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef Leah het volgende:
Hassan, mod topic graag
hehehe, dankzij jullie steun en hulp allemaal ben ik gebanned uit het mod-topic....dat wilde je toch horen?

oh nee er werd een nieuwe gemaakt....sowwy....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:18:06 #198
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41183712
Nee joh, d'r is een nieuw topic. Je kunt niet gebanned worden uit 1 topic, slechts uit een heel forum.

Maar dit zegt weer wel wat over jou
pi_41183805
Tijdens de zwangerschap heb je nog helemaal niets met oxytocine te maken. Dat maak je pas aan tegen/bij de bevalling.
Variety is the spice of life
pi_41183960
Sorry, ik gooi hem wel even in "mod"

[ Bericht 93% gewijzigd door pepper_961 op 26-08-2006 01:08:59 (in verkeerde topic inmiddels) ]
pi_41184027
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 00:14 schreef hassanjassan het volgende:

[..]
*boeiend verhaal*
Aangezien mijn hele lichaam euforisch is van de hormonen kan ik oneindig reageren op jou zonder me 1 seconde te ergeren maar ik wil dit topic niet verpesten dus wat mij betreft was het prettig kennis gemaakt te hebben en succes met het regelen van de zwangerschap van je vrouwtje.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_41184071
Sugar hoe is het ondertussen met je trek je het nog een beetje meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41184218
ja sugar, ik ben ook benieuwd. ik heb al een kadootje voor wolfje klaar liggen, zou dat 'm dan misschien kunnen lokken? oh ik hoop zo dat je ondertussen gewoon stilletjes al begonnen bent.
pi_41184383
@Misticle_lightning
Wat een plaatje van een meisje joh! Nog van harte gefeliciteerd!

@ E.T. Wat een lieve echo`s van je kindje!

@ sugar Hoe vol meid!
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:37:04 #205
81992 Githa
pi_41184448
ML, wat een knap meissie en die donkere haartjes

ET, wat een mooie en duidelijke echo-foto's ...als ik die zo zie, dan krijg ik gewoon heimwee

Sugar, ook vanuit hier een
pi_41185433
ML, wat een mooi meisje heb je daar zeg

En ET, zo prachtig die echo
Variety is the spice of life
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 07:31:22 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41189030
Oeh, inderdaad een heel mooi mopje heb je, Misticle!!!

Hier alles echt rustig en niets spannends dus. Jullie zijn wel erg lief!
En Bix, Wolfje draaide zich vrolijk even rond toen ie het hoorde van het cadeautje. Dus wie weet.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:39:18 #208
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_41189262
ML, wat een lekker dropje heb je gemaakt! En wat lijkt ze op je!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:45:07 #209
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_41189300
Mooie heldere scans ET, die van ons zijn iets minder ingezoomd.
We hebben ook een 3d/4d echo gepland op 10-9.

Vraagje aan de zwangere vrouwen: mijn vriendin heeft last van middelvinger en ringvinger die af en toe pijn doet en gevoelloos wordt. Komt dit vaker voor? (misschien houdt ze wel te veel vocht vast?)
pi_41189566
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 08:45 schreef oYo het volgende:
Mooie heldere scans ET, die van ons zijn iets minder ingezoomd.
We hebben ook een 3d/4d echo gepland op 10-9.

Vraagje aan de zwangere vrouwen: mijn vriendin heeft last van middelvinger en ringvinger die af en toe pijn doet en gevoelloos wordt. Komt dit vaker voor? (misschien houdt ze wel te veel vocht vast?)
oYo, ten eerste veel plezier op de Echo. Vooral 4D is echt heel leuk, dan heb je een echte (pas)foto van je ukje en is het echt een mensje. Geniet ervan !

Wat betreft dat last hebben van de vingers, dat komt me heel bekend voor.
Ik heb dat ook al geruime tijd. Vooral m'n linker middel vinger zit 's nachts en 's ochtends eigenlijk altijd vast. Ik kan hem of niet buigen of niet strekken. En dat is best pijnlijk (als je er geen rekening mee houd). En volgens de VK komt dat door vocht vasthouden. Gelukkig maar want ik dacht al even aan de rheuma van m'n ma. Maar aangezien ik ook last van dikke voeten en enkels heb, is vocht waar ik het voor nu even op houd.

Het is een vervelend gevoel, maar gun je handen even de tijd om 's ochtends op gang te komen. De rest van de dag heb ik er bijna geen last van, alleen dat ik wat midner kracht in m'n handen heb om b.v. potjes e.d. open te maken.

Ik hoop trouwens dat na de geboorte het vocht probleem snel over is.
Mama van Ryan (04-09-06)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')