Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef mjammetje het volgende:
Hassanjassan loopt volgens mij gewoon de boel een beetje op te stoken hier.
Maar als je wel serieus bent zou ik zeggen: doe zelf alle boodschappen, maak 3 keer per dag een gezonde maaltijd voor je vrouw en geef haar gezonde tussendoortjes. Ik hoop dat je tussendoor af en toe nog tijd hebt hier te komen vertellen hoe jouw en je vrouw dit bevalt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef Leah het volgende:
Hassan, open een nieuw topic alsjeblieft. En hou anders je mond.
Als jullie er gelukkig mee zijn:quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.
Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
Nee, maar dat heb ik ook dus niet zo gezegd, dat maken de anderen ervan. Die zien het zo als een persoonlijke aanval dat ze mij gaan uitschelden, wat heel erg zielig is.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als jullie er gelukkig mee zijn:![]()
Maar dat maakt het nog geen verplichte en ultieme leefwijze tijdens de zwangerschap voor anderen... dat is wat de dames stoort denk ik zo.
Want zo komen je berichtjes wel over.![]()
Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:34 schreef hassanjassan het volgende:
[..]Als iemand mij gaat zitten beledigen voor van alles en nog wat ,dan pak ik diegene gewoon terug. Net als dat jij nu wederom een standpunt gaat innemen, die ik NIET in 1e instantie had ingenomen, maar er iets van maakt waardoor jij het makkelijk onderuit kan halen.
Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.quote:Ik word tenminste gehinderd door enige vorm van kennis, iets wat hier blijkbaar heel erg mankeert en nu gewoon allemaal lekker gaan hassan=bashen, onder het mom van hormonen. echt zware onzin allemaal dus.
Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:21 schreef hassanjassan het volgende:
[..]
Precies wat ik al een jaar of 3 doe voor ons en het bevalt haar best kan ik je zeggen. Stoken doen jullie allemaal zelf door van die gemene, soms onbeschofte, maar altijd stekende opmerkingen te maken.
Ik ben de kok, boodschappen-doener en wasser/strijker in huis naast een fulltime baan.
Goed ik zal het nog eens uitleggen, wat ik vertelde, inhakende op een posting van iemand hier, is dat ik het anders aanpak tijdens mijn vrouw's zwangerschap. Dit omdat ik dit gehoord heb van MENSEN die het ook zelf hebben meegemaakt. Op school notabene en daarna is het in de klas ook nog eens uitgelegd hoe het komt dat mensen zo reageren. O.a. de werking en effecten van oxytocine op een persoon.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:57 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Wederom?? Ik had dat al eerder gedaan?![]()
[..]
Echte kennis haal je uit het leven zelf en niet uit praktijk boekjes geschreven door lab mannetjes die voor hun hobby een maandje ratjes gaan zitten observeren.
Wie weet het beter denk je, de vrouwen die het aan den lijve ondervinden of een stelletje lab nerdjes die met ratten hobbyen.
Hoe moet ik dit nou opvatten:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 00:01 schreef mjammetje het volgende:
[..]
Wat een droomman ben je. In al je bescheidenheid vergeet je er nog bij te vermelden dat je ook nadenkt voor je vrouw.
quote:
hehehe, dankzij jullie steun en hulp allemaal ben ik gebanned uit het mod-topic....dat wilde je toch horen?quote:
Aangezien mijn hele lichaam euforisch is van de hormonen kan ik oneindig reageren op jou zonder me 1 seconde te ergeren maar ik wil dit topic niet verpesten dus wat mij betreft was het prettig kennis gemaakt te hebben en succes met het regelen van de zwangerschap van je vrouwtje.quote:
oYo, ten eerste veel plezier op de Echo. Vooral 4D is echt heel leuk, dan heb je een echte (pas)foto van je ukje en is het echt een mensje. Geniet ervan !quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 08:45 schreef oYo het volgende:
Mooie heldere scans ET, die van ons zijn iets minder ingezoomd.
We hebben ook een 3d/4d echo gepland op 10-9.
Vraagje aan de zwangere vrouwen: mijn vriendin heeft last van middelvinger en ringvinger die af en toe pijn doet en gevoelloos wordt. Komt dit vaker voor? (misschien houdt ze wel te veel vocht vast?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |