Ah oke, ja zo voelt het. Alsof het aan het scheuren isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:34 schreef Lois het volgende:
[..]
Jaaaaa herkenbaarBij het groeien van mijn baarmoeder had ik veel last van trekkende pijn, alsof het littekenweefsel aan het scheuren was.
Buitenkant heb ik nog wel iets van vel overquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:35 schreef chacama het volgende:
oh Nikkyop!!
heb er geen ervaring mee, maar misschien helpt maseren met olie of zo. Kan het litteken misschien iets verzachten... of doet het pijn aan de binnenkant....?
Laat je niet zo uit je tent lokken joh!. Lekker laten gaan en het liefste negeren. Anders wordt dit topic net als een ander topic in OUD, om zeep geholpen en dat zouden we erg jammer vinden. En ja jij zou dat ook vindenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef sweaty het volgende:
*verhaal*
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef Leah het volgende:
Ik ga even reageren in het mod topic, goed?
Je hebt helemaal gelijk, maar mijn mond viel open van verbazing toen ik zijn reacties las. Ik ben normaal het stille type, maar sinds mijn zwangerschap zeg ik (soms helaas) alles wat in me opkomt, ben veel mondiger geworden. Ik wil dit topic niet om zeep helpen, maar moest het toch even kwijt. Ik hou er verder over op en laat HassanJassan lekker zijn gang gaan met dingen zeggen waar hij duidelijk geen verstand van heeft.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Laat je niet zo uit je tent lokken joh!. Lekker laten gaan en het liefste negeren. Anders wordt dit topic net als een ander topic in OUD, om zeep geholpen en dat zouden we erg jammer vinden. En ja jij zou dat ook vinden.
Voel je niet aangesproken. De persoon kent jou niet en weet dus ook niet wat voor fantastische moeder dat jij zult zijn voor je kleine spruit..
yep, had ik ook!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef nikky het volgende:
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?
Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?
Doet auw!![]()
Ja hier ook herkenbaar. Dacht dat het aan mij lag dus niet.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:33 schreef nikky het volgende:
Zijn hier trouwens dames die last hebben van een oude blinde darm ingreep ooit?
Ik merk dat daar mijn buik erg vaak stekende pijnen geeft. Precies op de plek waar mijn litteken zit.
Wie hebben dit nog meer?
Doet auw!![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:24 schreef mjammetje het volgende:
Hassanjassan loopt volgens mij gewoon de boel een beetje op te stoken hier.
Maar als je wel serieus bent zou ik zeggen: doe zelf alle boodschappen, maak 3 keer per dag een gezonde maaltijd voor je vrouw en geef haar gezonde tussendoortjes. Ik hoop dat je tussendoor af en toe nog tijd hebt hier te komen vertellen hoe jouw en je vrouw dit bevalt.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:43 schreef nikky het volgende:
[..]
Laat je niet zo uit je tent lokken joh!. Lekker laten gaan en het liefste negeren. Anders wordt dit topic net als een ander topic in OUD, om zeep geholpen en dat zouden we erg jammer vinden. En ja jij zou dat ook vinden.
Voel je niet aangesproken. De persoon kent jou niet en weet dus ook niet wat voor fantastische moeder dat jij zult zijn voor je kleine spruit..
Kijk nu komen we ergens, als je het ermee eens bent dat een dieet van alleen maar fastfood slecht voor je is, waarom wordt je dan pislink? Dat bedoel ik toch ook alleen maar waar jij 't mee eens bent?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:38 schreef sweaty het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word een beetje pislink om jouw reactie. Ik ben het met je eens dat het niet echt verstandig is om jezelf (en je kind) alleen maar te voeden met fast food, maar soms heb je er gewoon heel erg de behoefte aan. Ik heb vandaag voor het eerst in 7 maanden een patatje genomen, ik had er echt zin in.
Pardon? IK moet nadenken over wat ik zeg? En waar ben je dan om dat tegen alle anderen te zeggen die mij voor van alles uitmaken? En dan nog recht in mijn gezicht ook. Als jij je aangesproken voelt door 1 van mijn opmerkingen, dan vind ik dat spijtig en niet mijn bedoeling, maar ik heb NOG NOOIT zoiets direct en persoonlijk tegen jou of ieder ander gezegd. Als je je er aangesproken door voelt, dan haal je dat toch zelf in je hoofd.quote:Ik heb nu ook meer of minder zin in bepaalde dingen en nee ik geef er meestal niet aan toe, maar wat jij zegt over stel dat je 10 tot 20 kg zwaarder uit je zwangerschap komt dat je dat allemaal moet meezeulen EN ook nog eens voor een kind moet zorgen, mijn god, denk jij dat je met overgewicht niets meer kunt doen ofzo? Ook de opmerking dat je over 10 jaar niet als een potvis wilt rondwandelen en dat de romantiek dan weg isNou goed ik voel me gewoon aangesproken denk ik, moet ik misschien niet doen, maar kan me er behoorlijk kwaad over maken. [/quote
Overgewicht niet zoals jij denkt misschien, maar 20-30-40kg overgewicht ga je echt wel merken hoor. Ga maar eens een sprintje trekken naar de bus/tram/trein/metro. Loop maar eens effe snel 3 trappen op zonder puffen en hijgen. Ik ben er geweest, ik ben 10 jr geleden 20 kg afgevallen en is er nooit aangekomen meer. En ik kan wel degelijk meer dan vroeger, toen was ik ook nog eens 10 jr jonger.
Ik zeg dus niet, je kan niks meer, maar je kan minder en je gaat me niet vertellen dat een kind, een 1e kind, geen extra belasting op je levensstijl zal zijn, PLUS een (te voorkomen) overgewicht en weet ik veel wat nog meer dingen...je gaat me niet vertellen dat dat allemaal dan geen invloed zal hebben. Wat ik dus wil duidelijk maken, als je iets kan voorkomen, wat ten goede komt aan wat er later aan zit te komen, heb je er toch voordeel aan?
Of geef jij ook AL je salarisgeld uit zodra het binnen is, wetende dat je nog een hypotheek, boodschappen, levensonderhoud, etc moet betalen? Dacht het niet toch, je houdt er rekening mee dat dat geld nog andere bestemmingen heeft.
Denk dan es zo ook over je gezondheid en conditie en 't algemene welzijn notabene, dan kom je een heel stuk verder. Maar goed, wellicht denk je er nog steeds anders over.....dan neem je toch nog lekker een patatje en doe die hamburger en milkshake er ook nog bij...ik betaal wel, ok?
[quote]]Misschien moet je soms even nadenken over wat je zegt. Ik ben namelijk een vrouw die al 18 jaar flink overgewicht meezeult zoals jij dat zegt en ik kan net zoveel als een ander hoor. Ben nu 30 weken zwanger en ik mag niet klagen, heb bijna nergens last van. Ik werk nog full-time, bloeddruik, suiker alles is perfect. Dit is geen post over hoe goed ik wel niet ben, maar als je dik bent wil nog niet zeggen dat je niets meer kunt. Ik zal heel goed mijn kind kunnen verzorgen MET HEEL VEEL OVERGEWICHT. '
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:14 schreef nebelung het volgende:
Hassanjan, ik hoop voor je vrouw dat je wel weet dat een zwangere vrouw sowieso gemiddeld 12 kilo aan komt. En dat niet door door eten. In die kilo's zit natuurlijk het kind inbegrepen plus de baarmoeder (minstens een kilo), de placenta (650 gram), vruchtwater (ong. 800 gram) maar ook reserve-vetten en extra vocht (bloed onder meer). Veel daarvan zal ze kwijt zijn na de bevalling, maar niet alles. Haar lichaam zal veranderen hoe dan ook. Je hebt daar niet altijd invloed op. Je hebt best gelijk met gezond eten, maar te denken dat ze 'ongeschonden' uit deze zwangerschapsperiode gaat komen is een illusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |