abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:36 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41124987
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef ririndra het volgende:
wie o wie (welke Edward) speelt in the Fightclub tegenover Brad Pitt?? kan ineens niet meer op zijn naam komen....
Edward Norton
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41125390
quote:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.
deze titel stond nog open in het vorige topic en ik wil 'm ook wel weten.
pi_41132123
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Mark het volgende:
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
[..]

Edward Norton
THNX!!!! haha
pi_41132435
tvp voor als ik iets niet weet of iets wel weet.
pi_41158404
gevangenis film
met een trap
degene die hoog staan staan hoog op de rang orde.

ik denk zelf shawshank redemption..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:16:13 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41159384
In Shawshank Redemption zitten ze buiten wel op een trap, maar dat staat los van de hierarchie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:30:03 #7
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_41167494
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:36:21 #8
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41167658
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef egmo het volgende:
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
Flip de sprinkhaan

Maja de Bij.

er was een land hier ver vandaan
daar leefde eens een kleine bij
en zij beleefde, echt 't is waar
een avontuur voor jou en mij

dat kleine bijtje had een naam en heette maja
m a j a kleine bijtje maja
kom en luister allemaal
altijd weer een nieuw verhaal

dus ga maar zitten want hier heb je bijtje maja
m a j a kleine bijtje maja
maja lieve kleine maja
maja maja maja enz
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:09:39 #9
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_41180802
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Mens sana in corpore sano
pi_41188814
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:47:46 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41190532
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
The Nurse
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:01:45 #13
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_41231182
Ongeveer één jaar of twee jaar geleden werd er een film geschoten in Middelburg, van Amerikaanse productie.
Ik weet niet meer waar over de film gaat maar het speelt 50 jaar terug ofzoiets.
Ik heb toen gezien hoe ze bezig waren op de set toen ik daar toevallig was. Het heeft ook op de frontpage gestaan, alleen kan ik het bericht daarover niet vinden..

edit; De regiseur koos voor middelburg omdat de oude gebouwen volgens hem de perfecte sfeer gaven voor zijn film meen ik me te herinneren.

Wie o wie weet over welke film ik het heb?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:15:28 #14
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41238015
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:22:18 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41238292
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
Demolition High
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:50:13 #16
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41239270
niet al te populair zie ik. Ik vond em destijds wel oké. thanks vic.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:22:48 #17
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_41247556
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:28:14 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_41257921
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Toy Soldiers of Masterminds ?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:30:38 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41258001
Victorinox had hem al gevonden
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:35 #20
22457 Patch
pi_41258995
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Mark het volgende:
Victorinox had hem al gevonden
Maar een echte goedkeuring heeft CWK niet gegeven, vandaar dat ik de andere 2 titels postte, waar ik meteen aan moest denken nav CWK´s omschrijving
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:56:25 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41261003
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:22 schreef blade182 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
Volgens mij is dat Arsène Lupin
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41265787
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef Muzzie het volgende:
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Hihihi, bedankt, dat haalt wat mooie herinneringen naar boven ( in mijn herinnering ging die Maja-tune 3 x zo snel)
Jem. Dat was lachen.
A spoonful of sugar...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 01:26:24 #23
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_41314821
Na een jaar nog steeds geen goed antwoord. Dus weer eens proberen.

Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de undercoveragent aangezien voor de misdadiger, waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 15 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:36:02 #24
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_41352477
Ik ben op zoek naar een serie, het ging over een lifter die steeds een verhaal vertelde.
Aan het begin van de aflevering stond hij dan langs de weg en bij degene bij wie hij instapte begon ook het verhaal.
En aan het eind zag je hem dan weglopen met zijn rugzak, de verte in.

Ik meen me een slang te herrineren, als een tattoo, op zijn arm.

Het moet iets zijn met hitcher, of hitchiker. ( als ik dit google kom ik er niet uit)

Het is de stijl van de The Twiligtzone.

Wie heeft er een idee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_41352648
Hmmm, klinkt enigszins als Highway to Heaven, waarin Michael Landon een engel speelt die weer naar aarde is gestuurd. In mijn herinnering stond hij ook altijd langs de snelweg te liften met een rugzak. De tattoo zegt me echter niets, net zomin als de 'twilight zone stijl'; deze serie was volgens mij meer drama.
Love me two times
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:53:17 #26
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41352683
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:36 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie, het ging over een lifter die steeds een verhaal vertelde.
Aan het begin van de aflevering stond hij dan langs de weg en bij degene bij wie hij instapte begon ook het verhaal.
En aan het eind zag je hem dan weglopen met zijn rugzak, de verte in.

Ik meen me een slang te herrineren, als een tattoo, op zijn arm.

Het moet iets zijn met hitcher, of hitchiker. ( als ik dit google kom ik er niet uit)

Het is de stijl van de The Twiligtzone.

Wie heeft er een idee.
The Hitchhiker
IMDb Vote History
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:56:00 #27
139677 Curiosity
pi_41352722
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:50 schreef Hills het volgende:
Hmmm, klinkt enigszins als Highway to Heaven, waarin Michael Landon een engel speelt die weer naar aarde is gestuurd. In mijn herinnering stond hij ook altijd langs de snelweg te liften met een rugzak. De tattoo zegt me echter niets, net zomin als de 'twilight zone stijl'; deze serie was volgens mij meer drama.
Heb even gekeken, maar die is het niet, het was echt een ietwat mysterieuze serie.
Volgens mij gaf die man aan het eind ook nog wat commentaar over het gebeurde.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:57:04 #28
139677 Curiosity
pi_41352746
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:53 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Hitchhiker
Hoe vaak ik daar niet op gegoogled heb, maar zo te zien is die het, even goed kijken nog.

zeker een spelfout gemaakt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:00:32 #29
139677 Curiosity
pi_41352798

Hij is het, thanx , vond ik echt een gave serie.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:17:41 #30
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_41409742
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van mijn beperkte gegevens
pi_41410371
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van mijn beperkte gegevens
Waarschijnlijk Duel, van een toen nog vrij onbekende regisseur
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:38:12 #32
136343 BasEnAad
pi_41410465
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Duel, van een toen nog vrij onbekende regisseur
dankjewel!
Ik vond het toen zo'n vette film, ik ga m binnenkort nog maar eens kijken.
pi_41467579
Ik ben opzoek naar een Japanse film.
Hij is, ik schat, 2 jaar geleden een keer op de Nederlandse tv geweest. In de tijd dat er op de zaterdagmiddag nog goede films op waren op dat net.
Afijn..

Het gaat over een oude vader van een jaar of 70/80 met 2 zonen van een jaar of 30/35.
De ene zoon is van plan 'het te gaan maken' in de grote stad. Echt de hoop van de familie. Maar dat blijkt wat tegen te vallen geloof ik.

De overgebleven zoon heeft het syndroom van down maar helpt zijn oude vader met het runnen van een badhuis. De zaken gaan steeds slechter. Er komen geen nieuwe klanten maar en het word de oude man allemaal wat teveel. Hij overlijd.

De zoon met het syndroom van down is er kapot van, hij is ook echt nog in de veronderstelling dat er niks zal veranderen. Maar het badhuis dreigt toch echt dicht te gaan.

Dan komt de oudere broer terug uit de stad. In principe tijdelijk, maar uiteindelijk besluit hij voor zijn gehandicapte broertje te gaan zorgen. Ik geloof zelfs dat ze een doorstart maken met het badhuis.

Het is een erg ingrijpend verhaal. Dit is de film die de interesse in Japanse/Chinese films bij mij deed groeien.

Weet iemand over welke film ik het heb?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_41469211
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben opzoek naar een Japanse film.
Hij is, ik schat, 2 jaar geleden een keer op de Nederlandse tv geweest. In de tijd dat er op de zaterdagmiddag nog goede films op waren op dat net.
Afijn..

Het gaat over een oude vader van een jaar of 70/80 met 2 zonen van een jaar of 30/35.
De ene zoon is van plan 'het te gaan maken' in de grote stad. Echt de hoop van de familie. Maar dat blijkt wat tegen te vallen geloof ik.

De overgebleven zoon heeft het syndroom van down maar helpt zijn oude vader met het runnen van een badhuis. De zaken gaan steeds slechter. Er komen geen nieuwe klanten maar en het word de oude man allemaal wat teveel. Hij overlijd.

De zoon met het syndroom van down is er kapot van, hij is ook echt nog in de veronderstelling dat er niks zal veranderen. Maar het badhuis dreigt toch echt dicht te gaan.

Dan komt de oudere broer terug uit de stad. In principe tijdelijk, maar uiteindelijk besluit hij voor zijn gehandicapte broertje te gaan zorgen. Ik geloof zelfs dat ze een doorstart maken met het badhuis.

Het is een erg ingrijpend verhaal. Dit is de film die de interesse in Japanse/Chinese films bij mij deed groeien.

Weet iemand over welke film ik het heb?
Ik heb hem gevonden!
Door te zoeken op 'bathhouse' in 'plots' op de IMDB-site kwam ik achter de titel van dit meesterwerk. EN ik kwam er achter dat het geen Japans, maar Chniees was.. Mja, is ook alweer een tijdje terug he?!

Maar echt een aanrader deze film:

Xizao

pi_41469509
pi_41474124
Laat maar...

[ Bericht 82% gewijzigd door Pilstonnetje op 04-09-2006 09:07:23 ]
  maandag 4 september 2006 @ 09:02:44 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41474190
Die was al opgelost
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:04:03 #38
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41521884
Oh ja. Drama over veteranen post WO-2. 3 soldaten komen terug van de oorlog en proberen weer terug te keren in de maatschappij. Een veteraan heeft beide handen verloren en moet zich behelpen met haken. Zeer beroemde film, eind jaren 40.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:16:17 #39
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41530774
Sheridana +1
pi_41547472
Ik zoek eigenlijk dat spotje /reclame over die jongen die via de webcam een meisje laat uitkleden , dat later aan tafel zijn zus blijkt te zijn : En aan het eind staat er iets van:
Internetsex , daar kan je goed zioek van worden ofzo

wie weet het
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_41547821
je geeft het antwoord al zelf een beetje: http://www.internetsoa.nl/
pi_41547927
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:37 schreef boneyard het volgende:
je geeft het antwoord al zelf een beetje: http://www.internetsoa.nl/
thanks
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_41562529
Ik heb zojuist op Nederland 2 een briljante documentaire gezien over beren (die oa de een camera gebruikten als ware het een bal en met een wip gingen spelen). Volgens de site van NL 2 heet hij Wildlife, maar ik vermoed dat dat niet de volledige naam is (ik kan hem ook niet op imdb vinden). Wie weet de correcte titel?
  Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 21:16:31 #44
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41562662
ik zoek een film waarin de toekomst een soort van big brother achtige superstaat is gesticht met een regering die alles onder controle heeft.
het is niet equilibrium of v for vendatta, maar zo'n verhaal dus ongeveer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 6 september 2006 @ 21:28:16 #45
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41563229
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zoek een film waarin de toekomst een soort van big brother achtige superstaat is gesticht met een regering die alles onder controle heeft.
Nineteen Eighty-Four
Brazil
IMDb Vote History
  woensdag 6 september 2006 @ 21:31:23 #46
41286 Price
pi_41563345
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Gattaca?
  Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 21:33:14 #47
46149 __Saviour__
pi_41563429
nope, alledrie niet, maar bedankt
het is een redelijk recente film en ik dacht (maar weet niet zeker) dat er een q in de titel zat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 6 september 2006 @ 21:36:49 #48
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41563587
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het is een redelijk recente film en ik dacht (maar weet niet zeker) dat er een q in de titel zat.
FAQ: Frequently Asked Questions ?
IMDb Vote History
  Donald Duck held donderdag 7 september 2006 @ 13:17:29 #49
46149 __Saviour__
pi_41581355
Al gevonden, het was Æon Flux! Maar bedankt voor de hulp!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_41599321
Weet iemand welk nummer er gedraaid word bij de reclame op RTL 5 van de nieuwe drama serie "over there" dat gaat over de oorlog tegen het terrorisme?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_41599386
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand welk nummer er gedraaid word bij de reclame op RTL 5 van de nieuwe drama serie "over there" dat gaat over de oorlog tegen het terrorisme?
De kenners zitten hier: Help! Ik zoek... #188
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:19:35 #52
54067 Aernoud
Aapachtig paars?
pi_41625628
tekenfilmserie voor volwassen, over een midlife-gast die met de duivel/god dingen deedenz. best droge humor, was tijdje op de publieke omroep. in mijn herinnering waren de figuren het beetje 'korrelig' omlijnt. Kent iemande serie?
Heb jij nog ergens een platypus liggen? Stuur hem op naar mij en ontvang een aardige vergoeding!
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:16:56 #53
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41629374
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef Aernoud het volgende:
tekenfilmserie voor volwassen, over een midlife-gast die met de duivel/god dingen deedenz. best droge humor, was tijdje op de publieke omroep. in mijn herinnering waren de figuren het beetje 'korrelig' omlijnt. Kent iemande serie?
God, the Devil and Bob
IMDb Vote History
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:31:14 #54
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_41647169
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.

Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.

Vage omschrijving ja, maar dat is alles wat ik me nu kan herinneren.

Alvast bedankt.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:17:42 #55
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41657944
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.

Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.

Alvast bedankt.
Cloaca?
IMDb Vote History
  zondag 10 september 2006 @ 14:42:43 #56
114460 Muzzie
pi_41674737
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:

Alvast bedankt.
De Provincie?
pi_41677557
Ik ben opzoek naar een film waarin een serveerster (meisje rond de 16-17) wordt ontmaagd in een soort dug-out. Is een high school movie uit de jaren 80-90 denk. Die dug-out heeft ook nog een speciale naam want daar worden veel meisjes ontmaagd.
Nee
  zondag 10 september 2006 @ 16:15:12 #58
67640 SaintOfKillers
pi_41677845
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41820351
Ik zoek twee afleveringen van Raymann is Laat Comedy Central, VideoGoogle levert me voor alsnog niets op.

De 1e aflevering was met een klein negertje, die de hele tijd "Tjekidou" riep. Hij riep eigenlijk "Check it out" maar het kwam er niet écht goed uit. Klein ventje dat amper Engels kon, maar wel hilarisch was.

De 2e is een stuk bekender, heb ik ooit ook wel gehad op me PC. Het ging over zo'n gast, die het over de Albert Heijn had e.d. Bekende quotes waren: "Put it in your zakje!".

Reeds gevonden: http://www.flabber.nl/archief/017040.php

Kan iemand mij die namen geven van die gasten? Misschien heb ik dan meer geluk op 't Internet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 23:45:44 ]
pi_41820422
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek twee afleveringen van Raymann is Laat, VideoGoogle levert me voor alsnog niets op.

De 1e aflevering was met een klein negertje, die de hele tijd "Tjekidou" riep. Hij riep eigenlijk "Check it out" maar het kwam er niet écht goed uit. Klein ventje dat amper Engels kon, maar wel hilarisch was.

De 2e is een stuk bekender, heb ik ooit ook wel gehad op me PC. Het ging over zo'n gast, die het over de Albert Heijn had e.d. Bekende quotes waren: "Put it in your zakje!".

Kan iemand mij die namen geven van die gasten? Misschien heb ik dan meer geluk op 't Internet.
Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.
pi_41820640
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.
Angel Salazar. (Met dank aan Google).
pi_41820745
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Angel Salazar. (Met dank aan Google).
Mijn dank is erg groot.
pi_41820969
Hm, toevallig ook die act van Comedy Central daar ergens? Kan 'm nie vinden, of benk dan écht lui?
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:46:31 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41845242
Bij uitzendinggemist stond er een dag of 2 geleden onder het kopje "morgen bij uitzendinggemist" een voorbeschouwing op een documentaire over chinese jeansfabrieken. Ik wou het programma net gaan kijken, maar ik kan het nergens meer vinden op de website.

Wie weet over welk programma ik het heb en wat de titel is?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:04:42 #65
139677 Curiosity
pi_41845799
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:15:31 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41846080
Cool! Dank je! Ik zat al op de website van Holland Doc, maar ook daar was ie niet te vinden. Hoe wist je over welke film ik het had?
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:17:15 #67
139677 Curiosity
pi_41846123
Ik had dat plaatje ook zien staan bij uitzending gemist, tja die knijpers op die ogen vergeet je niet snel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:17:55 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41846138
Dit is natuurljk geen nl-documentaire, dus ik denk niet dat ie op uitzending gemist komt. Zou er dan nog een dergelijke documentaire zijn?

De titel China Blue is in ieder geval niet te vinden op uitzendinggemist. Ik begin haast te denken dat het een foutje was.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:25:41 #69
139677 Curiosity
pi_41846349
Een dollar per dag, is die het misschien, die staat wel op uitzending gemist.
Made in China (China/USA
  zondag 17 september 2006 @ 16:51:47 #70
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41892805
Ok dit komt van heel diep.
Vermoedelijke een komedie uit de jaren 70-80. Een scene is mij bijgebleven. De hoofdpersonen zetten op een geveven moment een spermabank op. Het hele dorp doet zijn bijdrage waaronder 1 gigantische houthakker die zijn eigen gigantische pot meeneemt. Dat laatste was dan de grap. Iemand een idee?
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 10:57:04 #71
4571 Sokolsky
pi_41914372
Sheridana +1
  maandag 18 september 2006 @ 11:20:51 #72
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41914927
Zou em zomaar eens kunnen zijn.
  maandag 18 september 2006 @ 20:59:39 #73
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41931329
Een stelletje in wordt gevolgd als hun restaurant opnieuw wordt her-ingericht.
De eigenaresse houdt graag de touwtjes in handen en op een gegeven moment
wordt de uitvoerende leider vervangen door een vrouw met tanden (?)
opening wordt een tijd uitgesteld. Bij opening hebben ze problemen met 1 muur
waar ze een doek voor hangen. En ze komen champagne tekort (miscalculatie)

Ik zoek de titel en de aflevering van dit programma

Thanks.

[ Bericht 0% gewijzigd door a-child-in-chains op 18-09-2006 21:08:28 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 18 september 2006 @ 21:01:39 #74
108862 a-child-in-chains
pi_41931388
Ik zoek ook nog de titel van een tv-film.

Gaat over een meisje dat wordt gebruikt door haar vader als hoertje voor geld.
Hij neemt haar mee naar de mac. geeft haar wat te eten. Dan blijkt dus dat ze ff vor hem moet
werken. Echt zo triest. Uiteindelijk belandt ze in een weeshuis.
No room for the unlucky.
  maandag 18 september 2006 @ 21:07:27 #75
108862 a-child-in-chains
pi_41931590
oh shit

ik zoek er nog één!

Het was een parodie op kill bill ofzo.

Allemaal mensen (vrouwen en mannen) wilden 1 gast vermoorden vanwege erfenis?
Of was het omdat ze ALLEMAAL verliefd op hem waren?
Talloze vijanden van mekaar belandden in 1 ziekenhuis-kamer zonder dat ze het van mekaar weten

Echt hilarisch..
No room for the unlucky.
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:15:21 #76
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_41940216
wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat aan het eind van de film "Pay it forward" wordt gedraaid? Ik versta call on angels, maar kan niets vinden
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_41940286
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Hilje23 het volgende:
wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat aan het eind van de film "Pay it forward" wordt gedraaid? Ik versta call on angels, maar kan niets vinden
Calling All Angels, van Jane Siberry.
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:40:43 #78
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_41947984
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Calling All Angels, van Jane Siberry.
dank je!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_41955951
oke laat ik hier eens een poging wagen
ik zoek een serie / film uit de jaren 70 (denk ik)
wat ik nog weet
het ging om buitenaardse wezens
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt
net onder de haarlijn waardoor je het niet zomaar zag

ik hoop dat iemand het weet
pi_41959338
Hi

Ik zoek een titel van een film, tussen ongeveer '88 en '95, en is een soort sci-fi/thriller

verhaal gaat ongeveer zo: een vliegtuig zweeft in het heelal,en de passagiers verdwijnen een voor een uit het vliegtuig. Ze worden door iets wgggezogen, en dan vliegen ze door een gat en komen ze in een andere dimensie terecht. En dan landen ze ergens waar van die vliegende dingen op hun afkomen die metaal een ofzo

en dat was wat ik me nog kan herinneren dus.....weet iemand welke film het is
  Donald Duck held dinsdag 19 september 2006 @ 19:34:41 #81
46149 __Saviour__
pi_41959742
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_41960207
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Langoliers
Ey bedankt man dat is hem
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:27:34 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41963801
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
wat ik nog weet
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt

Invasion of the Body Snatchers?
Dommage arachide-fromage
pi_41966884
Hoi allemaal,

ik zit ineens weer met een serie in mijn hoofd, die ik ooit (volgens mij op RTL5) zag op zondagavond. Het ging om een man die enkel een zwart-wit foto had van hem van vroeger. Verder kon hij zich niets herinneren. Volgens mij was de hoofdrolspeler in de serie ook een fotograaf(?). En als ik het me nog goed herinner had ie een volle blonde haardos. Het was denk ik tussen 1995-1999. Kan er iemand helpen??

dank!
pi_41969875
Heyyy... loop nu al dagen te piekeren over een ouwe tekenfilm serie die ik vroeger keek op Sky bij DJ Cat en Linda de Mol. Het is een soort Transformers, maar zover ik kan vinden is het geen spin-off van Transformers zelf. (Heb ff alles nageplozen over Transformers op Wiki) Ik ken nog maar 2 character eentje is Scooter een rooie Robot die in een Scooter kan transformeren en de 'leider' van de goeie was een grijs straalvliegtuig. Das alles wat ik me nog kan herinneren. En ik denk dat de serie van eind jaren 80 was... kan me ook niks meer herinneren van de verhalen..

hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel!
hmmmm... ben je nou nog aan het lezen ?
  woensdag 20 september 2006 @ 09:49:42 #86
22457 Patch
pi_41975430
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef Pega het volgende:
Heyyy... loop nu al dagen te piekeren over een ouwe tekenfilm serie die ik vroeger keek op Sky bij DJ Cat en Linda de Mol. Het is een soort Transformers, maar zover ik kan vinden is het geen spin-off van Transformers zelf. (Heb ff alles nageplozen over Transformers op Wiki) Ik ken nog maar 2 character eentje is Scooter een rooie Robot die in een Scooter kan transformeren en de 'leider' van de goeie was een grijs straalvliegtuig. Das alles wat ik me nog kan herinneren. En ik denk dat de serie van eind jaren 80 was... kan me ook niks meer herinneren van de verhalen..

hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel!
Dat riekt naar M.A.S.K of The Go-Bots
  woensdag 20 september 2006 @ 11:08:16 #87
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41977304
Zoek een, volgens mij bizar slechte, film waarin in de openingsscene een soort mcdonalds wordt overvallen. Twee politieagenten zitten ook in de tent en de overvaller of de politie doet iets doms geloof ik. (als in schiet zichzelf in de voet) voor de rest weet ik bar weinig meer. Rond 2000 denk ik.
pi_41980195
Wie weet van welke film deze cover is?
http://members.chello.nl/c.vossenberg/19.jpg
Tnx.
RvdV
  woensdag 20 september 2006 @ 12:54:14 #89
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41980270
Dat is The Thin Red Line.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:01:01 #90
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_41985786
Ik zoek de titel van een film, waarin een man een soort "huur-arbeider" is.
Nadat hij zijn werk gedaan heeft, wordt zijn geheugen gewist.
Hiervoor verdient hij erg veel geld.
Ergens gaat er iets mis en hij herinnerd zich beetje bij beetje door aanwijzigingen die hijzelf heeft achtergelaten dat hij een of ander machtig wapen ofzo gemaakt heeft en probeerd deze te vernietigen>

Beetje wazig verhaal zo, maar ik kan het niet beter uitleggen. Volgens mij is het geen super oude film.

Alvast bedankt!
  woensdag 20 september 2006 @ 17:07:55 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41987642
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik zoek de titel van een film, waarin een man een soort "huur-arbeider" is.
Nadat hij zijn werk gedaan heeft, wordt zijn geheugen gewist.
Hiervoor verdient hij erg veel geld.
Ergens gaat er iets mis en hij herinnerd zich beetje bij beetje door aanwijzigingen die hijzelf heeft achtergelaten dat hij een of ander machtig wapen ofzo gemaakt heeft en probeerd deze te vernietigen>

Beetje wazig verhaal zo, maar ik kan het niet beter uitleggen. Volgens mij is het geen super oude film.

Alvast bedankt!
Paycheck?
Dommage arachide-fromage
pi_41991049
Hi all,

Ik ben de naam van een film kwijt en hopelijk kunnen jullie mij helpen:
Het is een vrij nieuwe film (eind 2005?) en hij gaat volgens mij over een (of meerdere) kruistocht(en) naar Constantinopel(?). Er komen ook van zulke massa-slachtvelden in voor.
Ik heb de film nog niet gezien, dus daardoor is het een beetje vage beschrijving...

Iemand een idee?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_41993762
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef Pino_666 het volgende:
Hi all,

Ik ben de naam van een film kwijt en hopelijk kunnen jullie mij helpen:
Het is een vrij nieuwe film (eind 2005?) en hij gaat volgens mij over een (of meerdere) kruistocht(en) naar Constantinopel(?). Er komen ook van zulke massa-slachtvelden in voor.
Ik heb de film nog niet gezien, dus daardoor is het een beetje vage beschrijving...

Iemand een idee?
Kingdom of Heaven?
pi_41998484
wat was ook alweer die vietnamfilm waarin de hoofdrolspeler zo'n vrouwelijke sniper in koele bloede neerschiet en dan zeggen z'n medesoldaten zo van "that's real hardcore"? Full metal jacket?
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 21 september 2006 @ 00:42:18 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42004071
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
wat ik nog weet

The Puppet Masters
IMDb Vote History
  donderdag 21 september 2006 @ 01:08:06 #96
41286 Price
pi_42004620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef Brammie1 het volgende:
wat was ook alweer die vietnamfilm waarin de hoofdrolspeler zo'n vrouwelijke sniper in koele bloede neerschiet en dan zeggen z'n medesoldaten zo van "that's real hardcore"? Full metal jacket?
Je geeft het antwoord zelf al.

[ Bericht 1% gewijzigd door Price op 21-09-2006 01:52:38 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 01:51:50 #97
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42005162
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef captain_toenail het volgende:
Hoi allemaal,

ik zit ineens weer met een serie in mijn hoofd, die ik ooit (volgens mij op RTL5) zag op zondagavond. Het ging om een man die enkel een zwart-wit foto had van hem van vroeger. Verder kon hij zich niets herinneren. Volgens mij was de hoofdrolspeler in de serie ook een fotograaf(?). En als ik het me nog goed herinner had ie een volle blonde haardos. Het was denk ik tussen 1995-1999. Kan er iemand helpen??

dank!
Nowhere Man
IMDb Vote History
pi_42045911
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
The Island?
Hoe heet het plastic stukje aan het einde van een veter?
pi_42050736
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Kingdom of Heaven?
That's the one !
Thnxs
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_42059582
Ik zoek die film met zo'n oranje beest erin, dat in het water leeft. er staat me iets bij met dat 't iemand was die dan in dat beest veranderde ofzo, maar ik kan er niet op komen
pi_42089134
Er kwam in de jaren80, (begin 90) een serie dacht ik op veronica, met die man die in de metrobuizen leefde, hij had een leeuwenkop en heette Vincent, hij streed tegen het kwaad, in Newyork??
Deze serie vond ik zo goed, ben de naam helemaal kwijt.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  zondag 24 september 2006 @ 11:44:11 #102
139677 Curiosity
pi_42089216
quote:
Op zondag 24 september 2006 11:38 schreef Dandilion het volgende:
Er kwam in de jaren80, (begin 90) een serie dacht ik op veronica, met die man die in de metrobuizen leefde, hij had een leeuwenkop en heette Vincent, hij streed tegen het kwaad, in Newyork??
Deze serie vond ik zo goed, ben de naam helemaal kwijt.
Beauty and the Beast
pi_42089317
jaahh dat is em!!! dank je wel
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_42096765
Ik kan me een film herrineren die ik ooit gezien heb maar waarvan ik de naam niet weet:

ik weet nog dat het afspeelt in het verleden toen iedereen nog met z'n zwaardje e.d. rondliep
Een man die zat opgesloten in een gevangenis en zijn buurgevangene was een oude man die een tunnel aan het graven is om te ontsnappen. Deze jongen helpt de man erbij maar uiteindelijk als ze heel ver zijn met die tunnel graven dan stort die in en overlijdt die oude man. De bewakers wikkelen hem in een doek om hem te dumpen maar als ze even niet opletten haalt de jongen de man uit de doek en gaat er zelf in liggen om probereb te ontsnappen. Dit lukt, de mannen gooien hem van een ravijn in de zee met een zware ketting om hem heen zodat ie zinkt maar de jongen weet vlak voor dat hij van het rafijn wordt afgegooit de sleutel van deze ketting mee te pakken. eenmaal in het water probeert hij zichzelf los te maken onder water en dat lukt.

verder weet ik niet echt meer hoe die gaat.... alleen dat hij de kant aankomt ofzo waarbij hij piraten tegenkomt ofzo..

weet iemand waar ik het over heb en wat de naam van de deze film is ?

alvast bedankt
  † In Memoriam † zondag 24 september 2006 @ 19:44:25 #105
4571 Sokolsky
pi_42097257
Is dat niet The Count of Monte Cristo? En dan één van de versies...
Sheridana +1
pi_42099824
Jep dat is hem
Bedankt
pi_42110035
Tv serie, zon 10 (?) jaar geleden op tv geweest. Ging over een jongentje dat in coma lag en toen in een of andere droom wereld terecht was gekomen met z'n vrienden ofzo? beetje korte omschrijving maar dit is alles wat ik er nog van weet...
  maandag 25 september 2006 @ 13:00:02 #108
136343 BasEnAad
pi_42110216
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:51 schreef Janteh het volgende:
Tv serie, zon 10 (?) jaar geleden op tv geweest. Ging over een jongentje dat in coma lag en toen in een of andere droom wereld terecht was gekomen met z'n vrienden ofzo? beetje korte omschrijving maar dit is alles wat ik er nog van weet...
The Odyssey?

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Odyssey_(TV_show)
pi_42110729
quote:
ja dat is hem, bedankt
  maandag 25 september 2006 @ 22:30:02 #110
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42125494
Help!
Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een stuk aan het schrijven en zoek een naam van een film waarin advocaten/rechters/de rechtbank/een zaak een rol spelen. Ik wil namelijk vertellen dat veel studenten rechten gaan studeren omdat ze (gechargeerd) ... zo'n gave film vonden. En op de puntjes moet dan de titel komen van een bekende film die kinderen van nu 17 jaar hebben gezien (dus niet ouder dan een jaar of drie).

Wie weet zo'n soort film?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42125899
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Help!
Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een stuk aan het schrijven en zoek een naam van een film waarin advocaten/rechters/de rechtbank/een zaak een rol spelen. Ik wil namelijk vertellen dat veel studenten rechten gaan studeren omdat ze (gechargeerd) ... zo'n gave film vonden. En op de puntjes moet dan de titel komen van een bekende film die kinderen van nu 17 jaar hebben gezien (dus niet ouder dan een jaar of drie).

Erin Brokovich

maar die film heeft een iets andere doelgroep, denk ik.

Er is toch ook recent een Nederlandse advocatenserie geweest? Met Daphne Bunskoek en Sinterklaas [edit *] in de hoofdrol, meen ik. Weet niet meer hoe die serie heet. Misschien kun je dat invullen?

edit* Natuurlijk niet Sinterklaas, maar die meneer die weleens hulpklaas speelt enzo )
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 22:41:22 #112
67640 SaintOfKillers
pi_42125997
Matlock!

De enige erg recente film die daar aan voldoet (en die ik kan bedenken) is North Country, maar ik betwijfel of er nu zoveel 17-jarigen zijn die deze film kennen.
  Moderator maandag 25 september 2006 @ 22:48:03 #113
18653 crew  D.
pi_42126287
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Reese het volgende:

edit* Natuurlijk niet Sinterklaas, maar die meneer die weleens hulpklaas speelt enzo )
Bram van der Vlugt is geen hulpklaas, maar al jaren dé sint
pi_42126748
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Bram van der Vlugt is geen hulpklaas, maar al jaren dé sint
Ehm..... wat suggereer je nou? Mijn tere kinderzieltje!
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:01:19 #115
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42126793
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:39 schreef Reese het volgende:

[..]

Erin Brokovich

maar die film heeft een iets andere doelgroep, denk ik.

Er is toch ook recent een Nederlandse advocatenserie geweest? Met Daphne Bunskoek en Sinterklaas [edit *] in de hoofdrol, meen ik. Weet niet meer hoe die serie heet. Misschien kun je dat invullen?

Jep, maar ik zoek nu specifiek een speelfilm. Ik heb Pleidooi al als voorbeeld van een TV-serie gebruikt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2006 @ 23:04:36 #116
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42126959
quote:
Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Matlock!

De enige erg recente film die daar aan voldoet (en die ik kan bedenken) is North Country, maar ik betwijfel of er nu zoveel 17-jarigen zijn die deze film kennen.
Matlock

We worden oud SoK

Is er dan, als er geen film te bedenken is, niet een Amerikaanse comedy waarin iemand een advocaat speelt of zo? Dan heb ik in elk geval een nederlandse dramaserie én een Amerikaanse comedy.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42127071
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jep, maar ik zoek nu specifiek een speelfilm. Ik heb Pleidooi al als voorbeeld van een TV-serie gebruikt.
Ben bang dat 17-jarigen Pleidooi niet kennen, Dude. Volgens mij is dat al minimaal tien jaar geleden uitgezonden. Ik pleit ( ) daarom ook voor een herhaling van die serie. Films kan ik je helaas niet aan helpen. Ik kijk echt nooit en ik werk ook niet meer in een bioscoop, dus ben niet meer zo op de hoogte.

Maar volgens mij had iemand anders al een suggestie gedaan, toch? Kende de titel niet, maar dat zegt niets
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:07:43 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127124
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:06 schreef Reese het volgende:

[..]

Ben bang dat 17-jarigen Pleidooi niet kennen, Dude. Volgens mij is dat al minimaal tien jaar geleden uitgezonden. Ik pleit (:')) daarom ook voor een herhaling van die serie. Films kan ik je helaas niet aan helpen. Ik kijk echt nooit en ik werk ook niet meer in een bioscoop, dus ben niet meer zo op de hoogte.

Maar volgens mij had iemand anders al een suggestie gedaan, toch? Kende de titel niet, maar dat zegt niets
Je hebt gelijk.
Puntje puntje en De Boer Advocaten zal ik dan gebruiken (zal zo even de goede titel opzoeken).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42127246
Oh, nog een aanvulling: Is Will van Will & Grace geen advocaat? Maar volgens mij speelt dat niet echt een rol in de serie.

De serie heet trouwens Keyzer en de BoerAdvocaten en Pleidooi is in januari 1993 voor het eerst uitgezonden .
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:12:42 #120
67640 SaintOfKillers
pi_42127351
Ging Ally McBeal niet over advocaten? Zo af en toe?

En Judge Judy .
pi_42127637
Ja, of Sex Court!!!

waarom wéét ik dit?
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 25 september 2006 @ 23:19:47 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127646
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:10 schreef Reese het volgende:
Oh, nog een aanvulling: Is Will van Will & Grace geen advocaat? Maar volgens mij speelt dat niet echt een rol in de serie.

De serie heet trouwens Keyzer en de BoerAdvocaten en Pleidooi is in januari 1993 voor het eerst uitgezonden .
Dank je Reese
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 25 september 2006 @ 23:21:00 #123
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42127699
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ging Ally McBeal niet over advocaten? Zo af en toe?

En Judge Judy .
Ik kwam ook op Judge Judy

En op de Rijdende Rechter

Ally McBeal is een goede ook

Jullie helpen me hartstikke goed
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:10:38 #124
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_42129430
quote:
Help!

A Few Good Men. Een oudere film dan je betoogt, maar zo'n sterrenvehikel dat het vast een aantal zeventienjarigen heeft bereikt.

Slotje.

Of wacht. Ehm. Dit is een topic voor iedereen. Laat maar open dan.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  dinsdag 26 september 2006 @ 00:23:59 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42129785
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 00:10 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

A Few Good Men. Een oudere film dan je betoogt, maar zo'n sterrenvehikel dat het vast een aantal zeventienjarigen heeft bereikt.

Slotje.

Of wacht. Ehm. Dit is een topic voor iedereen. Laat maar open dan.
Ik ga er morgen nog eens over nadenken of ik A Few Good Man meeneem in mijn Pullitzer Price article. Zo ja, dan zal ik je bedanken in de speech en het prijzengeld met je delen

Ik denk echter dat ik het bij Ally McBeal houd

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 26-09-2006 01:14:23 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42133355
quote:
Help!

Legally Blonde natuurlijk
  Moderator dinsdag 26 september 2006 @ 08:25:20 #127
18653 crew  D.
pi_42133441
en Liar Liar
pi_42134538
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
* Reese is ook zó bescheiden

Legally Blonde natuurlijk met Reese Witherspoon!!!

Eeuwig vijfentwintig
pi_42134739
quote:
Help!

Films :
*alle verfilmingen van de boeken van John grisham en dat zijn er ondertussen wel wat (a time to a kill, the client, pelican brief,...)
*devil's advocate (zal iedereen wel kennen)

Series:
* the guardian
* the practice
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:37:56 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_42139822
The Practice!
En gaat Jag ook niet over advocaten? Ik zie die serie soms wel eens voorbij komen

En wat films betreft zou ik idd ook denken aan het hele Grisham gebeuren.
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:39:10 #131
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42139864
Elke dag Law & Order
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:42:35 #132
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42139956
Dit is het zo ongeveer geworden:
quote:
Veel Rechtenstudenten in spé weten niet zo goed waar ze aan beginnen. Ze vonden Ally McBeal zo’n gave tv-serie en tja, dat was ‘iets’ met advocaten. Of ze raakten geïntrigeerd het mediaspektakel dat de zaak tegen Michael Jackson was en dus ‘trok het wel’, dat Rechten studeren.
Dit is mijn uitspraak, en daar moet u het mee doen
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:44:50 #133
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42140010
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]

Niet voordat ik gezegd heb dat je een woord vergeten bent
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 26 september 2006 @ 13:45:22 #134
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42140025
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:44 schreef Mark het volgende:

[..]

Niet voordat ik gezegd heb dat je een woord vergeten bent
Shoot

Ik zie het al
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42140494
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 13:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]

Wat een gekke zinnen, Dude . Jij schrijft doorgaans veel beter en leesbaarder.
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 26 september 2006 @ 14:08:44 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42140601
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:04 schreef Reese het volgende:

[..]

Wat een gekke zinnen, Dude . Jij schrijft doorgaans veel beter en leesbaarder.
Ik tik het nu even snel op. Zoiets wordt het, met die titels erin dus
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42140737
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik tik het nu even snel op. Zoiets wordt het, met die titels erin dus
oooooooh, okay . Maakte me al zorgen om je

Wel slim inderdaad om er ook nog een échte zaak bij te pakken, zodat het niet lijkt of toekomstige studenten hun studiekeuze uitsluitend op films en sitcoms baseren
Eeuwig vijfentwintig
pi_42143363
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:14 schreef Reese het volgende:

Wel slim inderdaad om er ook nog een échte zaak bij te pakken, zodat het niet lijkt of toekomstige studenten hun studiekeuze uitsluitend op films en sitcoms baseren
Inderdaad,

ik zou ook niets zeggen over het feit dat het internationaal strafhof in jullie land ligt, en dat daar toch al een aantal foute mensen werden berecht. of idd een grote rechtzaak uit eigen land.

maar jouw speech was ook goed hoor TS
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
pi_42162893
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig word gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!
pi_42163364
Ik heb even voor je gekeken en volgens mij is het Defending Our Kids: The Julie Posey Story
Kijk even op www.imdb.com voor de samenvatting..
pi_42164049
Dankje, nu nog een plek zien te vinden waar die te krijgen is!
pi_42165219
Ik heb even voor je gekeken maar er is niet aan te komen..op video en dvd niet..
  woensdag 27 september 2006 @ 11:56:16 #143
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_42165457
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig word gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!

O en laat haar anders RTL4 even bellen. Voor onderwijsdoeleinden willen ze nog wel eens een kopietje maken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_42171708
Goede tip, ik zal direct ook even een opfrisles Nederlands vragen aan haar
pi_42195447
Ben op zoek naar de naam van een Thriller uit de jaren '50/ '60...

Het begint met een man die een auto-ongeluk krijgt en in het ziekenhuis beland.
Z'n geheugen is verdwenen maar beetje bij beetje komt dit weer terug.
Wat mij nog bijstaat is dat je op een gegeven moment een 'Flashback' ziet waarin hij in een ommuurde tuin beland waar ie niet uit kan komen omdat als ie over de muur klimt hij weer in diezelfde tuin belandt...

Zelf heb ik eind jaren 60 begin jaren 70 deze film een aantal malen op TV gezien en bleef het een erg fijne film vinden.
Maar nu de titel...
Iemand een idee?
pi_42195532
enig idee van een acteur of actrice die je je kan herinneren?
pi_42195590
misschien deze?

The Crooked Way
pi_42195664
The Constant Husband ?
pi_42195765
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:07 schreef google-queen het volgende:
misschien deze?

The Crooked Way
Nee, want ik mis het auto-ongeluk waardoor ie in het ziekenhuis belandt.

En acteurs/ actrices?
Weet wel dat er ook een vrouw in de film zit die 'm gaat helpen (tenminste, dat is wat ik me er nog van kan herinneren...(ik zal toch geen geheugenverlies hebben!?)
pi_42195805
in the constant husband wordt ie overvallen door iemand die hij een lift geeft???
pi_42195998

Wat mij nog bijstaat is dat je op een gegeven moment een 'Flashback' ziet waarin hij in een ommuurde tuin beland waar ie niet uit kan komen omdat als ie over de muur klimt hij weer in diezelfde tuin belandt...

Zelf heb ik eind jaren 60 begin jaren 70 deze film een aantal malen op TV gezien en bleef het een erg fijne film vinden.
Maar nu de titel...
Iemand een idee?
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:16 schreef google-queen het volgende:
in the constant husband wordt ie overvallen door iemand die hij een lift geeft???
Wat ik lees op Imdb is dit niet de film die ik bedoel.

Volgens mij mag ie in de film die ik bedoel, z'n geheugen ook niet terugkrijgen. (Dat auto-ongeluk in het begin is dan ook een aanslag)

[ Bericht 19% gewijzigd door Braamhaar op 28-09-2006 12:29:43 ]
pi_42197365
hey de jongens die me hebben geholpen bij het vinden van : sometimes they comeback,

Onwijs bedankt!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 september 2006 @ 21:50:02 #153
862 Arcee
Look closer
pi_42243620
quote:
Op woensdag 27 september 2006 10:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik zoek de titel van een film die een tijd terug op RTL4 was. Het was een woensdagavond waargebeurd verhaal film over een meisje dat lastig wordt gevallen via een chatbox waarna de moeder actie onderneemt! Ik zoek dit voor een vriendin in het onderwijs die dit in een les wilt gebruiken!
quote:
Op woensdag 27 september 2006 11:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Zet dan ook gelijk een t achter word.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42261868
Heb jaren geleden een film op TV of video gezien, en het verhaal was als volgt:

Een man of vrouw werkt al jaren bij hetzelfde bedrijf. Dan op een dag slaat de bliksem in zijn huis en er gebeurt iets heel vaags: iedere dag begint weer opnieuw, precies hetzelfde. Om 5 voor 12 slaat de klok en dan begint de zelfde dag weer opnieuw. De man (of vrouw) komt dus op de zaak en de eerste dag heeft hij niks in de gaten dat alles hetzelfde is; totdat dingen hem gaan opvallen: iemand valt van zn stoel (iedere dag weer) enz.

Uiteindelijk heeft hij het door dat hij de enige is die bemerkt dat de dag steeds herhaald word en probeert dit te doorbreken.

Volgens mij heette de film iets van 5 past twelve of 5 before twelve maar ik weet de exacte titel dus niet Wie kan me helpen?
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:23:23 #155
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42262063
Het lijkt op Groundhog Day
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:27:48 #156
67640 SaintOfKillers
pi_42262165
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 september 2006 @ 18:34:31 #157
862 Arcee
Look closer
pi_42262322
Klinkt interessant.

Maar hoe zou je daar aan moeten komen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_42262822
Klopt, dat is de film
Ga hem gelijk weer eens kijken, kan me herinneren dat ik het echt een hele leuke film vond.
  zaterdag 30 september 2006 @ 21:28:36 #159
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_42266426
Hey, ik zoek een film die ik een jaar of 12 terug een keer heb gezien. Ik kan me er alleen niet meer zo veel van herinneren.

Het is een fantasy film. In het begin zie je een soort kermisstoet door de hooglanden rijden en ze blijken op de vlucht voor weet ik veel, bandieten ofzo. Er worden pijlen geschoten.
Tussendoor kan ik me herinneren dat een tweeling acrobatenkoppel (broers) worden ophangen, maar dat ze zulke sterke nekspieren hebben dat ze het touw kapot kunnen persen.

Tja da's eigenlijk alles, lekker vaag. Weet iemand de titel
Happiness is a warm gun
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:18:54 #160
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42267572
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:28 schreef Amos het volgende:
Hey, ik zoek een film die ik een jaar of 12 terug een keer heb gezien. Ik kan me er alleen niet meer zo veel van herinneren.

Het is een fantasy film. In het begin zie je een soort kermisstoet door de hooglanden rijden en ze blijken op de vlucht voor weet ik veel, bandieten ofzo. Er worden pijlen geschoten.
Tussendoor kan ik me herinneren dat een tweeling acrobatenkoppel (broers) worden ophangen, maar dat ze zulke sterke nekspieren hebben dat ze het touw kapot kunnen persen.

Tja da's eigenlijk alles, lekker vaag. Weet iemand de titel
The Barbarians
IMDb Vote History
  zondag 1 oktober 2006 @ 11:34:27 #161
14187 Amos
Sweet child in me, heaaaaal
pi_42276553
cheers man.
Een 3.6, hehe. Ik was nog jong dus was alles vast mooi
Happiness is a warm gun
  maandag 2 oktober 2006 @ 16:47:57 #162
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42313753
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Braamhaar het volgende:

Maar nu de titel...
Iemand een idee?
[..]

Wat ik lees op Imdb is dit niet de film die ik bedoel.

Volgens mij mag ie in de film die ik bedoel, z'n geheugen ook niet terugkrijgen. (Dat auto-ongeluk in het begin is dan ook een aanslag)
Klinkt als Mirage
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 2 oktober 2006 @ 20:44:28 #163
128564 Flibble
Mr. Flibble's very cross
pi_42318302
Ik ben op zoek naar een Franse art film die een jaar of zo geleden op tv was.
Over een protest meisje dat een art duder tegenkwam en die samen gingen zijn...
maar hij was eigenlijk alleen maar haar test object voor het vormen van een menselijk brain... als art

Hm ik weet hoe wazig dit klinkt ik snap er zelf eigenlijk ook niks van... heb de film ook niet zelf gezien dit is de omschrijving die ik ervan kreeg.

Ohw ja en de volgende quote zit erin (maar dan uiteraard in het Frans):

For destiny is close at hand. Silence, for I need not hear annoying non-believers.
King illegal forest to pig wild kill in it a is!!!!
pi_42318682
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 16:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Klinkt als Mirage
Komt in de buurt maar mis wel de carcrash en het ziekenhuis waar ie ontwaakt...
pi_42320105
Ik zoek een film, volgens mij een australische. Het enige wat ik er nog van weet dat het gaat over een kunstenaar die dan een vrouw in huis heeft en haar laat dansen en striptease doen op opera muziek. Hij maakt beelden en in de tuin staan allerlei beelden. Aan het einde staat er een nieuw beeld en blijkt dat hij mensen levend ingiet met koper zodat het nieuwe beelden zijn. Het klinkt niet heel duidelijk en logisch zo, maar ik hoop toch dat iemand me kan helpen!?
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:49:31 #166
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42321902
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 21:00 schreef Braamhaar het volgende:

[..]

Komt in de buurt maar mis wel de carcrash en het ziekenhuis waar ie ontwaakt...
Hm.. Seconds lijkt er ook een beetje op, maar dat lijkt me een long shot.
pi_42325120
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 22:49 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hm.. Seconds lijkt er ook een beetje op, maar dat lijkt me een long shot.
Die is 't ook niet, wat me van de film die ik bedoel ook nog bijstaat is een scene in een ommuurde tuin waaruit ie denkt te kunnen ontsnappen door over de muur te klimmen maar hierdoor belandt ie weer in diezelfde tuin...
Bovenstaand gegeven, het auto-ongeluk aan het begin van de film, het ontwaken in 't ziekenhuis, zijn geheugenverlies,wat naarmate de film vordert weer beetje bij beetje terugkomt
Voor mij toendertijd een briljante psygologische thriller, raar dat ik de titel niet meer terug kan vinden.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:15:09 #168
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_42330570
Je bent een lastige klant .

Het komt me bekend voor wat je schrijft, maar ik had zelf echt het idee dat het Mirage was. Ik zou het verder niet zo snel weten.
pi_42341889
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:15 schreef Posdnous het volgende:
Je bent een lastige klant .

Het komt me bekend voor wat je schrijft, maar ik had zelf echt het idee dat het Mirage was. Ik zou het verder niet zo snel weten.
Ja, sorry, ik word er zelf ook niet goed van!
Probeerde bij Imdb de uitgebreide zoekmogelijkheden maar dan moet je je registreren en dan gaan ze je weer spammen door maar te blijven zeuren dat je vooral een abonnement moet nemen, vandaar dat ik het hier maar 's neergeplant heb.
pi_42370813
ff onderbreken,

De titel ligt op mijn puntje van mijn tong,
De film uit 2006 gaat over 10 vrienden in een huis die een game spelen, door die game worden ze 1 voor 1 vermoord.

Iemand die de titel kent?
  Donald Duck held woensdag 4 oktober 2006 @ 21:41:17 #171
46149 __Saviour__
pi_42370974
Jumanji?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:10:58 #172
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42372091
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:36 schreef Spaarzegel het volgende:
ff onderbreken,

De titel ligt op mijn puntje van mijn tong,
De film uit 2006 gaat over 10 vrienden in een huis die een game spelen, door die game worden ze 1 voor 1 vermoord.

Iemand die de titel kent?
Stay Alive?
IMDb Vote History
pi_42373546
ik zag net een banner op tv.com van een serie die zich in de griekse / romeinse oudheid afspeeld (denk ik), met als tagline: witness, the beginning of the end ofzo. iemand enig idee welke serie dat is? ik heb al een tijdje rond gehangen, maar 'm niet weer gezien.
pi_42379706
Ik zoek de naam van deze film:

Het gaat over een meisje met een vloek. Ze moest doen wat ze gezegd werd en kon geen dingen weigeren. Volgens mij was ze een prinses. Dan krijgt ze twee stiefzussen die alles van haar afnemen omdat ze er achterkomen en het misbruiken. Ten einde raad gaat ze op zoek naar de heks die haar vervloekt heeft. Onderweg beleeft ze allerlei avonturen en komt ze een prins tegen. Soort sprookje dus met reuzen en kabouters en dergelijke...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  donderdag 5 oktober 2006 @ 12:52:23 #175
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42385592
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:41 schreef boneyard het volgende:
ik zag net een banner op tv.com van een serie die zich in de griekse / romeinse oudheid afspeeld (denk ik), met als tagline: witness, the beginning of the end ofzo. iemand enig idee welke serie dat is? ik heb al een tijdje rond gehangen, maar 'm niet weer gezien.
Rome?
pi_42398605
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:10 schreef victorinox het volgende:

[..]

Stay Alive?
Yep, bedankt!
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 07:42:46 #177
157234 Jonnyboy
Niet geschoten altijd mis
pi_42413626
quote:
Op donderdag 28 september 2006 12:23 schreef Braamhaar het volgende:
Miscchien deze?

http://www.imdb.com/title/tt0047190/
A pirate walked into a bar with a steering wheel at its crotch.
The barman asked: 'Why is there a steering wheel at your crotch?'
'Arrr, it's driving me nuts!'
pi_42439839
ik zoek de titel van een western film. Ik denk dat ik deze of eind jaren 80 op begin 90 een keer op de televisie gezien heb. Mogelijk dat het een draak van een film is als ik hem nu weer zie, maar destijds vond ik hem heel leuk.

Het is iets met een posse en nee, het is niet Posse van Mario van Peebles
Een sherrif uit een stadje sluit zich aan bij een stel outlaws zover ik me kan herinneren en dat is ook wel het enige wat ik me er van herinner

Iemand ?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:39:04 #179
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42440810
ik zoek de titel van een film met chuck norris als ik het goed heb.
hij heeft een prototype pantservoertuig dat radiografisch bestuurd word en op het einde moet hij afrekenen met iemand in een soort magazijn/ tent met houten kratten waarbij die auto erg handig is.

ik dacht eerst dat het delta force was maar dat is het dus niet...
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:26:29 #180
22457 Patch
pi_42548999
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 08:08 schreef -Marjo- het volgende:
Ik zoek de naam van deze film:

Het gaat over een meisje met een vloek. Ze moest doen wat ze gezegd werd en kon geen dingen weigeren. Volgens mij was ze een prinses. Dan krijgt ze twee stiefzussen die alles van haar afnemen omdat ze er achterkomen en het misbruiken. Ten einde raad gaat ze op zoek naar de heks die haar vervloekt heeft. Onderweg beleeft ze allerlei avonturen en komt ze een prins tegen. Soort sprookje dus met reuzen en kabouters en dergelijke...
http://www.imdb.com/title/tt0327679/
pi_42552281
quote:
Ja, dat is hem! Thanx
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_42575017
hey mensen..

hoe heet ook alweer de film waarbij een man de erfenis van zn overleden familielid pas kijgt als hij 10 mensen waarmee hij een relatie heeft gehad over heeft kunnen halen om hem te vergeven voor zijn streken... en dat op het eind blijkt dat hij geen erfenis krijgt..

alvast bedankt,
Seifer
pi_42575304
Ik zoek een film die echt jaren geleden (ik was denk 9 ofzo) een onwijze indruk heeft gemaakt op mij, en daarom zou ik hem graag nog een keer willen zien, ik weet dus alleen de titel niet.

Het speelt zich af in de jaren 30 in het zuiden van amerika. Er wordt dan een meisje verkracht en vermoord volgens mij en dan krijgt een jong zwart jongetje van een jaar of 12 daar de schuld van, terwijl hij dat helemaal niet gedaan kan hebben. Dat is echt nog het enige wat ik weet. Iemand enig idee???
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_42579391
Bij Masters of Hardcore in Dortmund ( really dont ask ) hadden ze verschillende stukjes uit films in de VJ-set zitten ( ik meende wat hellraiser en wat hostel te zien )

Nu ben ik op zoek naar de films waar deze stukjes uitkwamen

check ook deze intro: http://download.mohradio.com/moh07102006/content/flash.html
  zondag 15 oktober 2006 @ 02:47:55 #185
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_42689136
op aanraden van static post ook hier maar gezet maar vind nog niet dat ie hier moet aangezien et niet over de topictitel gaat...mja
OP: Hoe heet deze acteur/comediant ook alweer?

ik ben dus op zoek naar de naam van deze gast sinds k een stand-up comedy stukje van em hoorde op de radio
Hij heeft in een aantal films gespeeld, in ieder geval een van de Nerds en 1vd Hot Shots

van wat k me herinner was ie beetje klein en gezet en is zeer goed met stemmetjes
als zijn 'eigen' stem in films doet ie zo'n heel zeurderig hoog stemmetje

iig deze gast is super grappig en als k wat van em wil vinden heb k een naam nodig, met IMDB en google kom k er maar niet uit

weet iemand hoe hij heet ajb??
thx
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_42689734

Curtis armstrong??
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away....
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:21:51 #187
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_42695505
mag ik hier ook vragen voor een liedje uit een film?
Weet iemand welk liedje ze tijdens de aftiteling draaien bij SL8N8?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 06:14:55 #188
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_42731634
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:49 schreef Seifer het volgende:
hey mensen..

hoe heet ook alweer de film waarbij een man de erfenis van zn overleden familielid pas kijgt als hij 10 mensen waarmee hij een relatie heeft gehad over heeft kunnen halen om hem te vergeven voor zijn streken... en dat op het eind blijkt dat hij geen erfenis krijgt..

alvast bedankt,
Seifer
was vorige week nog op tv Bad Boy
pi_42736591
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef outcast_within het volgende:
gevangenis film
met een trap
degene die hoog staan staan hoog op de rang orde.

ik denk zelf shawshank redemption..
Ik denk dat je Animal factory bedoelt.
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:08:53 #190
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42738260
Hallo allen. Ik zoek een film.

Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat er een meisje onder het ijs raakt (ofzo? vermoord?, en dan verschillende mensen hun mening over het incident en de personen die er mee te maken hebben geven, in de camera, "interview-stijl".

alvast bedankt!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:20:22 #191
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42745239
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:08 schreef Maaark het volgende:
Hallo allen. Ik zoek een film.

Het enige wat ik me er van kan herinneren is dat er een meisje onder het ijs raakt (ofzo? vermoord?, en dan verschillende mensen hun mening over het incident en de personen die er mee te maken hebben geven, in de camera, "interview-stijl".

alvast bedankt!
To die for? => http://www.imdb.com/title/tt0114681/
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:30:27 #192
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42747044
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Mark het volgende:

[..]

hmm, volgens mij niet...
maar ik ben wel jaloers op je nickname.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:32:43 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42747106
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 17:20 schreef Mark het volgende:

[..]

Dat is 'm wel, hoor. Kan haast niet anders, met de beschrijving die je geeft.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 18:40:34 #194
95512 Maaark
kaploink kaploink
pi_42747328
Hmm... dan geeft de trailer geen goed beeld ofzo... ik zal 'm es "lenen".
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:10:19 #195
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_42766906
Hai. Ik zoek de film waar het muziekje uitkomt dat ook in de trailer van the Good Shepherd zit. Dat pianospel in het begin. Ik moest meteen denken aan Syriana, maar weet het niet zeker. Weet iemand uit welke film dit komt en heel misschien ook hoe het nummer heet? Het is geweldig, namelijk .
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:29:40 #196
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_42767435
Gevonden! Het zit in Jarhead.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 12:33:54 #197
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_42767522
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 13:58 schreef Miesjemies het volgende:
Ik zoek een film die echt jaren geleden (ik was denk 9 ofzo) een onwijze indruk heeft gemaakt op mij, en daarom zou ik hem graag nog een keer willen zien, ik weet dus alleen de titel niet.

Het speelt zich af in de jaren 30 in het zuiden van amerika. Er wordt dan een meisje verkracht en vermoord volgens mij en dan krijgt een jong zwart jongetje van een jaar of 12 daar de schuld van, terwijl hij dat helemaal niet gedaan kan hebben. Dat is echt nog het enige wat ik weet. Iemand enig idee???
Ik zit te denken (kweenie zeker) aan 'A Time To Kill' met Sandra Bullock en Samuel L. Jackson als de vader van het zwarte meisje. De film stamt uit 1996 dus dat klopt dan wel ongeveer met jouw leeftijd
"Van voor naar achter, van links naar TON"
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:23:05 #198
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42768842
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 12:33 schreef Fokkie het volgende:

[..]

Ik zit te denken (kweenie zeker) aan 'A Time To Kill' met Sandra Bullock en Samuel L. Jackson als de vader van het zwarte meisje. De film stamt uit 1996 dus dat klopt dan wel ongeveer met jouw leeftijd
Denk t niet want Samuel jaagt de verkrachters (die 2 hicks zijn en geen 12 jarige negertje) over de kling en het wordt een rechtbank drama.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 13:48:46 #199
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_42769629
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 13:23 schreef cwk het volgende:

[..]

Denk t niet want Samuel jaagt de verkrachters (die 2 hicks zijn en geen 12 jarige negertje) over de kling en het wordt een rechtbank drama.
Hmm...er klopte idd al iets niet met dat 12-jarig jongetje...demmit
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_42778851
Nope A time to kill is het niet, maar ik zat wel te denken aan zo'n zelfde soort film. Volgens mij is ie wel een stukkie ouder. Alsnog bedankt hoor
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_42788423
Ben opzoek naar de titel van een nummer in de openingtitel van de film Flight of the Phoenix.. iemand die kan helpen?
  Moderator woensdag 18 oktober 2006 @ 23:06:38 #202
18653 crew  D.
pi_42789871
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef Porto het volgende:
Ben opzoek naar de titel van een nummer in de openingtitel van de film Flight of the Phoenix.. iemand die kan helpen?
hier is de soundtrack met allemaal tebeluisteren samples

http://www.amazon.com/Fli(...)moreAboutThisProduct
pi_42811971
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef D.Rose het volgende:

[..]

hier is de soundtrack met allemaal tebeluisteren samples

http://www.amazon.com/Fli(...)moreAboutThisProduct
Bedankt!! vreemd genoeg kon ik het specifieke nummer niet vinden op de OST, gaat mij om dat nummer over.. ' I've been everywhere man' misschien is dat de titel al maar zou relaxt zijn als ik daar een artiest bij kan vinden etc.. alvast bedankt als er nog iemand tips heeft.

[edit] gevonden! Johnny Cash - I've Been Everywhere .. duurde even voor ik weer op de refrein kwam
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:29:27 #204
108862 a-child-in-chains
pi_42857122
Ik kan maar geen goede Anime vinden dat kan toppen aan Hellsing
Nog suggesties in dezelfde stijl als..?
No room for the unlucky.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 09:24:50 #205
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_42857350
Weinig kan tippen aan Hellsing. Maar je kan Blood + proberen. Ik vond er niets aan, maar smaken verschillen. Probeer Read or Die ook maar, anders, maar toch t zelfde.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:43:44 #206
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42860244
Ik zoek de volledige tekst + wie het zingt van een liedje uit de Disney film Bambi 2.

Stukje er uit gaat als volgt: "jij zult nooit alleen zijn, jij en ik hebben het hier heel fijn, nu het weer lente wordt, de zon zal zich eindelijk weer laten zien.... "

Iemand enig idee wie dit zingt?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_42875223
Ik zoek naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds.

Iemand??

[ Bericht 7% gewijzigd door zzzeester op 22-10-2006 10:32:58 ]
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:50:24 #208
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42875493
Ik zoek de titel van de volgende film:

Een zooi jonge dikzakken moeten verplicht naar een kamp om af te vallen. Eenmaal daar aangekomen hebben de dikzakken allemaal vreten verstopt in hun kamer. Ik kan me nog herinneren dat ze flink gestraft worden en dat ze flink wat moeten afvallen, maar ipv afvallen komt iedereen juist aan.

Ik ben de titel helemaal kwijt en wil de film graag downloaden, iemand die het weet?
Het is dus een comedy over jonge vetzakken die naar een kamp moeten om af te vallen.
World Wrestling Entertainment
  zondag 22 oktober 2006 @ 09:59:19 #209
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42879969
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zoek de titel van de volgende film:

Een zooi jonge dikzakken moeten verplicht naar een kamp om af te vallen. Eenmaal daar aangekomen hebben de dikzakken allemaal vreten verstopt in hun kamer. Ik kan me nog herinneren dat ze flink gestraft worden en dat ze flink wat moeten afvallen, maar ipv afvallen komt iedereen juist aan.

Ik ben de titel helemaal kwijt en wil de film graag downloaden, iemand die het weet?
Het is dus een comedy over jonge vetzakken die naar een kamp moeten om af te vallen.
Heavy Weights met Ben Stiller toevallig?

http://www.imdb.com/title/tt0110006/
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:46:04 #210
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_42884181
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 09:59 schreef Ireth het volgende:

[..]

Heavy Weights met Ben Stiller toevallig?

http://www.imdb.com/title/tt0110006/
Haha mijn dank is groot, dit gaat me broer echt leuk vinden
World Wrestling Entertainment
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:52:28 #211
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_42886747
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef zzzeester het volgende:
Ik zoek naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds.

Iemand??
Ben Liebrands' In de Mix? Denk overigens dat je meer kansen hebt in dit topic: Help! ik zoek.. deel #192
Dommage arachide-fromage
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:57:14 #212
139307 stroopje
HEY THAT'S MY LINE
pi_42888566
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 08:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik kan maar geen goede Anime vinden dat kan toppen aan Hellsing
Nog suggesties in dezelfde stijl als..?
Probeer hier eens

Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!

en hier
pi_42889014
Er is een film waarin ene dansleraar van latin hip hop jongeren gaat leren latin dansen en dat gaan ze dan combineren ofzo, volgens mij nog niet zon oude film, maar hoe heet ie ook alweer?

en weten jullie nog meer titels van films soortgelijk aan save the last dance en step up?

Alvast THNX!
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  zondag 22 oktober 2006 @ 16:14:06 #214
67640 SaintOfKillers
pi_42889099
pi_42890905
THNX! Dat was hem idd!
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  zondag 22 oktober 2006 @ 17:35:16 #216
114460 Muzzie
pi_42892013
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef zzzeester het volgende:
Superclean Dreammachine van Ad Visser?
pi_42905208
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef Muzzie het volgende:

[..]

Superclean Dreammachine van Ad Visser?
Nee die was het helaas niet....
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:37:33 #218
108862 a-child-in-chains
pi_42920331
levensgrote vleesetende planten (lijken op levensgrote narcissen ofzo)
En ze kunnen zich ook verplaatsen met hun worteltjes
Ze spoten ook gif waar een slachtoffer van stikte.

Wie kent de titel?
(En nee het is geen little shop of horrors)
No room for the unlucky.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 13:44:38 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_42920550
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
levensgrote vleesetende planten (lijken op levensgrote narcissen ofzo)
En ze kunnen zich ook verplaatsen met hun worteltjes
Ze spoten ook gif waar een slachtoffer van stikte.

Wie kent de titel?
(En nee het is geen little shop of horrors)
The Day of the Triffids.
The love you take is equal to the love you make.
pi_42969982
Eigenlijk hoort het hier niet thuis, maar om speciaal een topic te openen hiervoor vond ik een beetje overdreven. Ik snap er niks van dat ik geen topic van Holland's Next Top Model kan vinden... hierover heb ik namelijk een vraagje.

Heeft er iemand een idee hoe ik aan de laatste aflevering (van afgelopen dinsdag) kan komen? Ik heb de laatste 2 afleveringen nog niet gezien... en ik kwam er zojuist achter dat ik perongeluk deze week dinsdag heb opgenomen ipv maandag!!! Aaaahhhh! Dit vind ik echt heel vervelend!
* fake it until you make it *
  donderdag 26 oktober 2006 @ 23:10:53 #221
67640 SaintOfKillers
pi_42970077
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:37:24 #222
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42979575
Niet geheel ontopic, maar ook weer wel...

Ik heb ene keer een reclamespotje gezien waarin een jongen zat te msn-en met een grietje. Beide hadden webcam, beide waren op die webcam vanaf de hals in beeld, dus geen gezicht. Ze waren elkaar aan het uidagen, begonnen kledingstukken uit te trekken en op een gegeven moment wordt die jongen naar beneden geroepen door zijn moeder. Etenstijd. Zijn zusje neemt plaats tegenover hem aan tafel en dan komt ie tot de ontdekking dat het zijn zusje was die voor hem stond te strippen op de webcam! Hij herkent de kleding!

Wie kent deze reclame, waar is ie voor en is ie ook online ergens te bekijken?
  Donald Duck held vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:21:05 #223
46149 __Saviour__
pi_42980678
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:25:40 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_42980816
Jahaa!! Daar issie van!!!!
pi_42985120
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef Incredible-Maike het volgende:
Er is een film waarin ene dansleraar van latin hip hop jongeren gaat leren latin dansen en dat gaan ze dan combineren ofzo, volgens mij nog niet zon oude film, maar hoe heet ie ook alweer?

en weten jullie nog meer titels van films soortgelijk aan save the last dance en step up?

Alvast THNX!
Nog zo´n dansfilm is Honey!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:47:25 #226
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_43021079
Ik zoek een film zoals Howl's moving castle, Labyrinth, Spirited away en the cat returns!

Dus een normaal meisje die in een fantasie wereld terecht komt (in ieder geval op een fantasie figuur verliefd wordt of andersom).
Bovenstaande films heb ik dus al gezien, ik wil nieuw filmvoer!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 22:47:56 #227
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_43021096
Rupan sansei: Kariosutoro no shiro (1979)
Kaze no tani no Naushika (1984)
Tenkû no shiro Rapyuta (1986)
Tonari no Totoro (1988)
Majo no takkyûbin (1989)
Kurenai no buta (1992)
Mononoke-hime (1997)

Miyazaki is liev.
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:44:27 #228
125253 Hoedjes
Who are you, looking at me?
pi_43028804
The 10th Kingdom duur: 417min IMDB: 8.1 Zeer vermakelijk! En je bent even bezig om hem te zien!
Sophia is liev | Sophia deeltje 2, 3 | 248x Veronica Mars HQ's
pi_43029549
Hoi..
Ik zoek al heel lang een film alleen weet ik niet meer hoe hij heette.. ik zal hem proberen te omschrijven:
De film is in zwart/wit, en heeft betrekking op wiskundige/ algebraische logica. Ons hele leven zou bestaan uit wiskunde getallen, alles is er op terug te voeren. In de film zie je steeds een (joodse) man daarover disscusieren met iemand anders. Ze hebben ook van die keppels op. Ook werd er steeds verwijzing gemaakt naar het hebreeuws en wiskunde.

Wie kent deze film?
Alvast bedankt
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:00:28 #230
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_43029995
Pi
pi_43043874
Dat is hem ja.. hartstikke bedankt!!
  Donald Duck held zondag 29 oktober 2006 @ 20:42:50 #232
46149 __Saviour__
pi_43046249
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een film zoals Howl's moving castle, Labyrinth, Spirited away en the cat returns!

Dus een normaal meisje die in een fantasie wereld terecht komt (in ieder geval op een fantasie figuur verliefd wordt of andersom).
tideland
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 00:35:44 #233
4571 Sokolsky
pi_43055191
Die past inderdaad precies bij de beschrijving, toch vraag ik me af of dat is wat Tankgirl bedoelt
Sheridana +1
pi_43148174
Ik zoek ik zoek!

Ik heb een tijd geleden een soort horror film gezien. Het leek wel wat op scream. Het speelde zich af op een eiland en er waren allemaal jongeren. Ze werden op de een of andere manier allemaal uitgemoord. Volgens mij vierden ze dat, dat hij (moordenaar) weg was maar hij was er dus nog wel, of iemand deed hem na. Dat weet k niet helemaal meer precies. De naam van de titel had een wat aparte naam met een soort eiland naam. Dus een naam van een eiland. Ik herinner me nog een paar dingen uit de film: Er wordt een spelletjesdag georganiseerd, ze spelen dan in een doolhof en daar wordt één van de eerste mensen vermoord. Diegene is gekleed als krokodil ofzo. In ieder geval in een verkleedpak . Ook herinner ik me dat ze allemaal worden opgezet zeg maar zodat iedereen ze kan zien/vinden nadat ze zijn vermoord.

Ik hoop dat iemand me aan de titel kan helpen want zou hem graag nog een keer zien!
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_43174082
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef The_Tankgirl het volgende:

Princess Mononoke (goede film trouwens )
  donderdag 2 november 2006 @ 21:33:01 #236
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43186040
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Nesle het volgende:
Ik zoek ik zoek!

Ik heb een tijd geleden een soort horror film gezien. Het leek wel wat op scream. Het speelde zich af op een eiland en er waren allemaal jongeren. Ze werden op de een of andere manier allemaal uitgemoord. Volgens mij vierden ze dat, dat hij (moordenaar) weg was maar hij was er dus nog wel, of iemand deed hem na. Dat weet k niet helemaal meer precies. De naam van de titel had een wat aparte naam met een soort eiland naam. Dus een naam van een eiland. Ik herinner me nog een paar dingen uit de film: Er wordt een spelletjesdag georganiseerd, ze spelen dan in een doolhof en daar wordt één van de eerste mensen vermoord. Diegene is gekleed als krokodil ofzo. In ieder geval in een verkleedpak . Ook herinner ik me dat ze allemaal worden opgezet zeg maar zodat iedereen ze kan zien/vinden nadat ze zijn vermoord.

Ik hoop dat iemand me aan de titel kan helpen want zou hem graag nog een keer zien!
Club Dread ?
IMDb Vote History
pi_43187705
Ik zoek de naam van een film (of de titel van een aflevering uit een serie, dat weet ik niet meer).
Korte samenvatting: een jongen woont al zijn hele leven met zijn ouders in een schuilkelder omdat zijn ouders in de veronderstelling zijn dat er een kernoorlog plaatsgevonden heeft. Wanneer de jongen een tiener is gaat hij naar de oppervlakte en ontdekt dat er nooit zo'n oorlog is geweest.
Iemand enig idee?
  donderdag 2 november 2006 @ 22:11:40 #238
67640 SaintOfKillers
pi_43187740
Blast from the Past.
pi_43187876
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blast from the Past.
Dat was hem volgens mij niet. Het is ouder dan dat.
pi_43187961
Alhoewel, nu ik de stills uit die film zie...
pi_43188025
Het is hem dus wel! Bedankt Saint !
pi_43209855
Ik zoek al een tijdje een film. Een man en een vrouw rijden ergens in the middle of no where iets te hard met hun auto en opeens zit de plaatselijke sheriff achter hun aan. Ze stoppen, maar ze moeten meteen mee naar het dorp. Waar ze voor de rechter worden gegooid. De rechter blijkt een enge man te zijn met een neus die op een piemel lijkt Hij heeft een hele dikke dochter die de opgepakte man leuk vind. Er komt na een tijdje ook een rapgroep langs, ik weet niet hoe ze heten maar die ene gozer heeft een heel raar masker op ze neus geplakt ofso.. hij ziet er iig best vreemd uit. Zij gingen ook te hard maar na een gratis concert te hebben gegeven mogen zij gaan. Iig, die man en die vrouw worden opgesloten en na allemaal omstandigheden weten ze een soort van vrij te komen maar komen dan op een soort van kerkhof waar 2 hele grote mannen (een tweeling, te dom voor woorden. Gewoon grote baby's) hun achterna zitten. Het is geen horror film, het is een comedy. De sherrif wordt gespeeld door een bekende acteur, die al best lang dood is.. maar zijn naam weet ik ook niet
Ik zoek hier echt al een jaar naar ofso, wie kan mij helpen

Alsvast bedankt!
[14.gif]
  Donald Duck held vrijdag 3 november 2006 @ 17:24:33 #243
46149 __Saviour__
pi_43209971
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_43211426
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:33 schreef victorinox het volgende:

[..]

Club Dread ?
Dank dank! Inderdaad
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
pi_43211498
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zoek de titel van een western film. Ik denk dat ik deze of eind jaren 80 op begin 90 een keer op de televisie gezien heb. Mogelijk dat het een draak van een film is als ik hem nu weer zie, maar destijds vond ik hem heel leuk.

Het is iets met een posse en nee, het is niet Posse van Mario van Peebles
Een sherrif uit een stadje sluit zich aan bij een stel outlaws zover ik me kan herinneren en dat is ook wel het enige wat ik me er van herinner

Iemand ?
niemand
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:57:08 #246
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43212050
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

niemand
Je hebt dan ook niet veel aanwijzingen.
Misschien is het Silverado?
IMDb Vote History
pi_43212140
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef victorinox het volgende:

[..]

Je hebt dan ook niet veel aanwijzingen.
Misschien is het Silverado?
bedankt voor de poging, maar nee

John Cleese had ik me wel herinnerd

en meer aanwijzingen heb ik idd niet, staat me allleen vaag bij dat ik het een leuke film vond en de weinige aanwijzingen uit m'n eerste post
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:30:00 #248
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_43214715
HELP ME!!

Ik heb ergens in mijn achterhoofd een film waarvan ik de naam niet weet...
Ik ben zo vreselijk slecht in namen van titels of acteurs...
Maar het irriteert me heel erg dat ik er niet op kan komen! Zodra iemand de titel noemt zeg ik; OH JA!

Het is een film over een man die zijn geheugen kwijt is.
Aan de hand van briefjes en foto's met onderschriften probeert hij het verleden weer naar boven te halen...

Meer weet ik er niet over te vertellen, sorry...
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 20:30:39 #249
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43214742
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:30:44 #250
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_43214744
Memento
IMDb Vote History
  vrijdag 3 november 2006 @ 20:43:22 #251
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_43215169
OH JAAAAAAAAAAAAAA
super!!! thanx
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:39:22 #252
114460 Muzzie
pi_43218533
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:33 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

niemand
Blazing Saddles?
pi_43247006
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:39 schreef Muzzie het volgende:

[..]

Blazing Saddles?
het was geen comedy kan ik me in ieder geval herinneren
pi_43266848
Nou ik zoek nog steeds een film maar dat is bij twee pogingen hier ook niet gelukt, dan maar de reden waarom ik mij voor die film interreseerde; de film had geen out-of-focus. De achtergrond was net als de voorgrond in focus. Dat zal men met 2 lenzen/camera's moeten hebben gedaan. Iemand bekend met de techniek of de benaming?
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

het was geen comedy kan ik me in ieder geval herinneren
Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?
pi_43268067
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?
ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jaren
pi_43268581
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jaren
Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?
  zondag 5 november 2006 @ 19:45:34 #257
67640 SaintOfKillers
pi_43268650
quote:
Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Nou ik zoek nog steeds een film maar dat is bij twee pogingen hier ook niet gelukt, dan maar de reden waarom ik mij voor die film interreseerde; de film had geen out-of-focus. De achtergrond was net als de voorgrond in focus. Dat zal men met 2 lenzen/camera's moeten hebben gedaan. Iemand bekend met de techniek of de benaming?
Deep focus.
pi_43276213
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef sampoo het volgende:

[..]

Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam

volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
pi_43294401
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Deep focus.
U wordt bedankt! Nu eens kijken of ik de film toch kan achterhalen.
pi_43294427
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam

Sorry, ik heb echt geen flauw idee.
  maandag 6 november 2006 @ 16:40:43 #261
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_43294616
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Unforgiven
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_43295537
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Unforgiven
Als hij met kwam mij wel bekend voor, Clint Eastwood bedoeld dan pak ik mijn dvdtje van unforgiven en dat geef ik hem toch een pak slaag. Hier is je "unforgiven" *mep* *mep* *mep* Nee ik vergeef je niet dat staat er toch..
  maandag 6 november 2006 @ 17:22:21 #263
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43295949
Gezien de leeftijd van de film kan dat niet
Dommage arachide-fromage
pi_43296241
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Unforgiven
ja, dat was hem

nee, helaas...ook niet...Clint Eastwood had ik me wel herinnerd. Maar bedankt voor de poging
pi_43306969
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...

over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...

weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
And It Hurts With Every HeartBeat
  maandag 6 november 2006 @ 21:55:57 #266
139677 Curiosity
pi_43307160
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef soares het volgende:
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...

over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...

weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
Young guns ?
  maandag 6 november 2006 @ 21:58:07 #267
67640 SaintOfKillers
pi_43307268
Klinkt een beetje als Seven Brides for Seven Brothers.
pi_43307280
neeee het is meer een romantische film met de vrouwen die eerst tegen stribblen, maar dan toch verliefd worden
pi_43307309
ik ga het ff google saint of killers
  maandag 6 november 2006 @ 22:00:42 #270
67640 SaintOfKillers
pi_43307412
Die waren wel met 7, niet met 6.
pi_43307502
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB DE TRAILER GEZIEN
dank u dan u dank u
pi_43308566
ik heb de dvd besteld... hihihihihihihihi
  maandag 6 november 2006 @ 22:28:20 #273
67640 SaintOfKillers
pi_43308621
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
pi_43310475
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
nu ik nog
pi_43321872
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
Before me there was many, After me there will be none
pi_43325586
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Jay-K het volgende:
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
Ninja Kids

of

Seven Lucky Ninja Kids
pi_43345460
Hey,

Ik ben op zoek naar een televisie serie, redelijk oud, ik schat tussen de 5 en 8 jaar oud. Het is een periode van misschien 1-2 jaar hier op TV geweest, Veronica, waar ik mij herinner. Het probleem is dat ik de titel, noch de namen van de acteurs kan herinneren. Misschien met wat hulp komt er hier wat uit, hehe. Volgens mij was de serie een spin-off van een (nog) oudere film omdat volgens mij de serie een vervolg was op de gebeurtenissen van de film.

De serie gingen over een man van aziatische afkomst, volgens mij Japans, die in America op de vlucht was omdat hij gezocht werd voor een moord die hij zou hebben gepleegd in Japan. Hij had dit echter niet gedaan. Zijn broer was overleden, en verscheen zo af en toe is om hem of een wijze les te leren of gewoon iets nuttigs te vertellen. (vandaar dat het een spin-off was volgens mij, in de film is zijn broer gestorven, meen ik te herinneren)

Het concept van de serie was, beginnen met een japans/chinees gezegde/spreekwoord. Dan een aflevering waarin dit gezegde/spreekwoord op een of andere wijze terugkwam en dan een conclusie waarin het moraal zichtbaar was van datzelfde gezegde/spreekwoord. Het was wel een actie-serie, omdat de hoofdpersoon vaak in confronterende situaties terecht kwam en ook gewoon goed was in martial arts, hehe. De CIA of FBI, of iets in die richting, zocht hem voor de moord maar was altijd net iets te laat en er waren twee agenten specifiek op zijn zaak gezet en die kwamen er langzamerhand ook achter dat er meer achter zat dan alleen moord en overal waar ze kwamen waar hij was geweest hoorde ze enkel goede verhalen over hem. (omdat hij soms ergens ging werken om geld te verdienen, of kenissen uit Japan hielp en dan vaak problemen oploste)

Ik hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen die misschien nog heel ver in zijn of haar achterhoofd een titel heeft zitten die hem wel kan lospeuteren, mij lukt dat namelijk al anderhalf uur niet.

O ja, de acteurs waren volgens mij ook niet echt heel bekend, hoewel de hoofdpersoon wel een bekende aziatische kop heeft. (geen Jet Li, Jacky Chan of Sammo Hung though)

Alvast bedankt,
pi_43345738
Na 2 uur is het met toch gelukt, via via via via allemaal Japanse acteurs kwam ik bij Russel Wong uit, die het hoofdpersonage vertolkte in de serie. Toen ik eenmaal een foto van Russel Wong op IMDB zag wist ik het meteen. Serie heet dus "Vanishing Son".

Ok, toch bedankt, het uitschrijven van het plot hielp me toch mijn google/imdb-searches wat meer te definen, hehe.
pi_43373014
Ik ben ook op zoek naar een titel:

wat steekwoorden:
iets met ijsbeer, kleine ijsbeer of iets in die geest.
Geen tekenfilm
jaar of 15 oud gok ik
Oost-Duitsland
jongetje van een jaar of 6-7
rond kerst, iig lag er sneeuw

Alvast bedankt!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_43422225
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".

Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!

Zucht, gevonden. Krijg wat weinig resultaten met stleepan. Toen maar steelpand geprobeerd
Mijn excuses. Tis trouwens 'meisjes' uit 'Hype'.

[ Bericht 26% gewijzigd door seeya_40 op 10-11-2006 12:09:16 ]
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:05:43 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43422287
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef seeya_40 het volgende:
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".

Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!
De sketch Meisjes uit de show Hype, als ik Google mag geloven
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:18:33 #282
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_43442292
Ik zoek een sf-serie met een eenzame held die werd achtervolgd door onmenselijke wezens van steen.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_43457475
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:58:44 #284
67640 SaintOfKillers
pi_43457521
An Inconvenient Truth.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:58:59 #285
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_43457528
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
An Inconvenient Truth?
pi_43457779
Yup, bedankt .
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 18:13:50 #287
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43457878
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Yup, bedankt .
Overigens levert Google bij de woorden 'documentaire' en 'broeikaseffect' meteen de naam van de film in alle links die er gevonden worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:20:30 #288
67640 SaintOfKillers
pi_43458017
pi_43472864
Goedendag, ik ben op zoek naar de titel van een film.

De film gaat over wat er gebeurt zou zijn als Hitler niet tegen gehouden zou zijn en de wereld dus had overgenomen. Vrij onbekende film dus, een collega vertelde me over deze film. Maar hij wist de titel niet meer.

Kan iemand mij helpen?
  zondag 12 november 2006 @ 13:09:45 #290
67640 SaintOfKillers
pi_43473701
Fatherland?
pi_43489754
Ja, ik neem aan dat het deze film is, bedankt!

Voor degene die interesse heeft,
IMDb link: Fatherland
pi_43525176
Ik ben opzoek naar de titel van wat ik denk dat het een film is maar een serie zou het ook kunnen zijn.
Ik heb het iets van 5 á 6 jaar geleden op SBS6 in de avond gezien, het ging er over dat een Engelse/Amerikaanse journaliste naar nazi duitsland ging om iemand te interviewen. Maar het gaat er dus over dat Hitler gewoon nog aan de macht is anno 1990 ofso?
[14.gif]
pi_43525239
No way, ik zit hier al dagen mee in me hoofd, en die gozer boven me post het gewoon 1 dag voor mij Als dit geen toeval is...
[14.gif]
pi_43549146
Grrr...zit me al een uur suf te zoeken op imdb maar kan het niet vinden.

Hoe heet ook al weer die film met die jongen die allerlei banen doet zonder dat hij daar de papieren voor heeft (o.a. dokter en piloot e.d.) gebaseert op iemand die dat irl ook voor elkaar gekregen heeft?

Alvast dank voor het meedenken
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_43549174
I intend to live forever, or die trying.
pi_43549894
Precies, die ja Waarom wilde dat me nou niet te binnen schieten...

Bedankt!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 18:27:47 #297
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43550776
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_43551690
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
[14.gif]
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 19:07:18 #299
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43552134
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Chen het volgende:

[..]

www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
pi_43552901
quote:
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dag
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 19:33:39 #301
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43552987
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dag
Thanx a million! Ik ga meteen even zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')