abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 12:17:36 #1
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41124987
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:02 schreef ririndra het volgende:
wie o wie (welke Edward) speelt in the Fightclub tegenover Brad Pitt?? kan ineens niet meer op zijn naam komen....
Edward Norton
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_41125390
quote:
- Redelijk recente Franse film
- Al 2x op tv geweest
- Man krijgt iets met vrouw die hij opgepikt heeft bij een of ander 'gekkeninstituut' omdat ze niet tegen woorden kan die te maken hebben met vet, dik etc. Ze slankt in de film opeens gigantisch af als ze achterna gezeten worden en is daarna een babe.
- 'Zwerver' die uiteindelijk in trommel verdwijnt.
- Man die zijn hart met technobeat laat gelijklopen en met de muziek dus stopt.
deze titel stond nog open in het vorige topic en ik wil 'm ook wel weten.
pi_41132123
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef Mark het volgende:
Het vervolg op Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 15
[..]

Edward Norton
THNX!!!! haha
pi_41132435
tvp voor als ik iets niet weet of iets wel weet.
pi_41158404
gevangenis film
met een trap
degene die hoog staan staan hoog op de rang orde.

ik denk zelf shawshank redemption..
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:16:13 #6
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41159384
In Shawshank Redemption zitten ze buiten wel op een trap, maar dat staat los van de hierarchie
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:30:03 #7
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_41167494
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 16:36:21 #8
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41167658
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 16:30 schreef egmo het volgende:
gisterenavond had ik een zinloze discussie waar helaas twee zinloze vraagstellingen uitvoort kwamen waarbij mijn geheugen mij even in de steek laat. De vraagstellingen zijn:

Weet iemand de juiste tekst van het intro van de tekenfilm "Maya de Bij" en weet iemand nog hoe de naam was van de krekel (vriendje van heette Willy dat wist ik nog).

Ik weet het is niet een hele zinvolle vraagstelling maar wel als je er al een hele daag aan loopt te denken en niet op komt....ik hoop dan ook zo op een groot oja gevoel als iemand de antwoorden wel weet

alvast bedank
Flip de sprinkhaan

Maja de Bij.

er was een land hier ver vandaan
daar leefde eens een kleine bij
en zij beleefde, echt 't is waar
een avontuur voor jou en mij

dat kleine bijtje had een naam en heette maja
m a j a kleine bijtje maja
kom en luister allemaal
altijd weer een nieuw verhaal

dus ga maar zitten want hier heb je bijtje maja
m a j a kleine bijtje maja
maja lieve kleine maja
maja maja maja enz
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:09:39 #9
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_41180802
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Mens sana in corpore sano
pi_41188814
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:47:46 #11
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41190532
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik zoek de titel van een film.

De film ging over dat een man ontslagen werd en toen zijn falilie vermoorde alleen zijn dochter had het overleeft en als de (ex)baas hoort wat er gebeurd is krijg hij een soort hartaanval en komt hij in een coma terecht. Dan wil de dochter van de man vraak nemen op die baas en word zijn verpleegster.

Alvast bedankt
The Nurse
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 19:01:45 #13
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_41231182
Ongeveer één jaar of twee jaar geleden werd er een film geschoten in Middelburg, van Amerikaanse productie.
Ik weet niet meer waar over de film gaat maar het speelt 50 jaar terug ofzoiets.
Ik heb toen gezien hoe ze bezig waren op de set toen ik daar toevallig was. Het heeft ook op de frontpage gestaan, alleen kan ik het bericht daarover niet vinden..

edit; De regiseur koos voor middelburg omdat de oude gebouwen volgens hem de perfecte sfeer gaven voor zijn film meen ik me te herinneren.

Wie o wie weet over welke film ik het heb?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:15:28 #14
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41238015
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:22:18 #15
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41238292
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Film over een Amerikaanse highschool die gegijzeld word door een bende boosdoeners (terroristen?). Paar kinderen ontsnappen geloof ik en doen van alles om de boeven tegen te werken. Eind jaren 90 geloof ik. Ze willen de school opblazen geloof ik. Ontsnapping ondergronds?
Demolition High
IMDb Vote History
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:50:13 #16
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41239270
niet al te populair zie ik. Ik vond em destijds wel oké. thanks vic.
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:22:48 #17
16733 blade182
Guess what I don't give a
pi_41247556
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
How about a nice warm cup of SHUT THE FUCK UP!
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:28:14 #18
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_41257921
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 22:15 schreef cwk het volgende:
Toy Soldiers of Masterminds ?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:30:38 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41258001
Victorinox had hem al gevonden
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:00:35 #20
22457 Patch
pi_41258995
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:30 schreef Mark het volgende:
Victorinox had hem al gevonden
Maar een echte goedkeuring heeft CWK niet gegeven, vandaar dat ik de andere 2 titels postte, waar ik meteen aan moest denken nav CWK´s omschrijving
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:56:25 #21
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41261003
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:22 schreef blade182 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van een franse film uit rond 2003. Het gaat over een film met veel decepties en een beetje conspiracy theory. De film speelt zich af eind 19e eeuw, later begin 20e eeuw. Het is een film waarin een jonge dief opzoek is naar verborgen juwelen. De jonge dief die vroeger zijn vader verloor (athans dat denkt die) komt die later weer tegen, deze blijkt dan een van zijn tegenstanders te zijn. Tussentijds heeft hij een affaire met een vrouw die zelf ook een dief blijkt te zijn. Het verhaal duurt te lang om het allemaal te onthouden maar dit is een beetje het verhaal. Ik hoop dat jullie het bekend voorkomen, ik kom er namelijk niet achter en ik heb al hele tijd op imdb.com gezocht.
Volgens mij is dat Arsène Lupin
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41265787
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:09 schreef Muzzie het volgende:
Hier is de 'Maja de Bij'-tune te beluisteren.
Hihihi, bedankt, dat haalt wat mooie herinneringen naar boven ( in mijn herinnering ging die Maja-tune 3 x zo snel)
Jem. Dat was lachen.
A spoonful of sugar...
  woensdag 30 augustus 2006 @ 01:26:24 #23
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_41314821
Na een jaar nog steeds geen goed antwoord. Dus weer eens proberen.

Ik zoek de titel van een Aziatische speelfilm (HK, J, SK) over een sympathieke politieman die undercover gaat. Het einde van de film is triest. Tijdens een achtervolging van de gezochte crimineel, wordt de undercoveragent aangezien voor de misdadiger, waarop hij door omwonenden wordt gelyncht boven in een trappenhuis. De film is meer dan 15 jaar oud, want ik heb 'm minstens zo lang geleden gezien.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:36:02 #24
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_41352477
Ik ben op zoek naar een serie, het ging over een lifter die steeds een verhaal vertelde.
Aan het begin van de aflevering stond hij dan langs de weg en bij degene bij wie hij instapte begon ook het verhaal.
En aan het eind zag je hem dan weglopen met zijn rugzak, de verte in.

Ik meen me een slang te herrineren, als een tattoo, op zijn arm.

Het moet iets zijn met hitcher, of hitchiker. ( als ik dit google kom ik er niet uit)

Het is de stijl van de The Twiligtzone.

Wie heeft er een idee.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_41352648
Hmmm, klinkt enigszins als Highway to Heaven, waarin Michael Landon een engel speelt die weer naar aarde is gestuurd. In mijn herinnering stond hij ook altijd langs de snelweg te liften met een rugzak. De tattoo zegt me echter niets, net zomin als de 'twilight zone stijl'; deze serie was volgens mij meer drama.
Love me two times
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:53:17 #26
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41352683
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:36 schreef Curiosity het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie, het ging over een lifter die steeds een verhaal vertelde.
Aan het begin van de aflevering stond hij dan langs de weg en bij degene bij wie hij instapte begon ook het verhaal.
En aan het eind zag je hem dan weglopen met zijn rugzak, de verte in.

Ik meen me een slang te herrineren, als een tattoo, op zijn arm.

Het moet iets zijn met hitcher, of hitchiker. ( als ik dit google kom ik er niet uit)

Het is de stijl van de The Twiligtzone.

Wie heeft er een idee.
The Hitchhiker
IMDb Vote History
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:56:00 #27
139677 Curiosity
pi_41352722
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:50 schreef Hills het volgende:
Hmmm, klinkt enigszins als Highway to Heaven, waarin Michael Landon een engel speelt die weer naar aarde is gestuurd. In mijn herinnering stond hij ook altijd langs de snelweg te liften met een rugzak. De tattoo zegt me echter niets, net zomin als de 'twilight zone stijl'; deze serie was volgens mij meer drama.
Heb even gekeken, maar die is het niet, het was echt een ietwat mysterieuze serie.
Volgens mij gaf die man aan het eind ook nog wat commentaar over het gebeurde.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:57:04 #28
139677 Curiosity
pi_41352746
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:53 schreef victorinox het volgende:

[..]

The Hitchhiker
Hoe vaak ik daar niet op gegoogled heb, maar zo te zien is die het, even goed kijken nog.

zeker een spelfout gemaakt.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:00:32 #29
139677 Curiosity
pi_41352798

Hij is het, thanx , vond ik echt een gave serie.
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:17:41 #30
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_41409742
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van mijn beperkte gegevens
pi_41410371
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een film die ik een paar jaar geleden 's nachts op tv heb gezien,
er kan me nog vaag wat herinneren over een truck die op een verlaten weg, een soort route 66,
de hoofdpersoon steeds volgde en probeerde te rammen. Volgens mij was het niet duidelijk wie er in de truck zat of misschien zat er wel niemand aan het stuur.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de hand van mijn beperkte gegevens
Waarschijnlijk Duel, van een toen nog vrij onbekende regisseur
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 1 september 2006 @ 23:38:12 #32
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_41410465
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 23:35 schreef Berkery het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Duel, van een toen nog vrij onbekende regisseur
dankjewel!
Ik vond het toen zo'n vette film, ik ga m binnenkort nog maar eens kijken.
pi_41467579
Ik ben opzoek naar een Japanse film.
Hij is, ik schat, 2 jaar geleden een keer op de Nederlandse tv geweest. In de tijd dat er op de zaterdagmiddag nog goede films op waren op dat net.
Afijn..

Het gaat over een oude vader van een jaar of 70/80 met 2 zonen van een jaar of 30/35.
De ene zoon is van plan 'het te gaan maken' in de grote stad. Echt de hoop van de familie. Maar dat blijkt wat tegen te vallen geloof ik.

De overgebleven zoon heeft het syndroom van down maar helpt zijn oude vader met het runnen van een badhuis. De zaken gaan steeds slechter. Er komen geen nieuwe klanten maar en het word de oude man allemaal wat teveel. Hij overlijd.

De zoon met het syndroom van down is er kapot van, hij is ook echt nog in de veronderstelling dat er niks zal veranderen. Maar het badhuis dreigt toch echt dicht te gaan.

Dan komt de oudere broer terug uit de stad. In principe tijdelijk, maar uiteindelijk besluit hij voor zijn gehandicapte broertje te gaan zorgen. Ik geloof zelfs dat ze een doorstart maken met het badhuis.

Het is een erg ingrijpend verhaal. Dit is de film die de interesse in Japanse/Chinese films bij mij deed groeien.

Weet iemand over welke film ik het heb?
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_41469211
quote:
Op zondag 3 september 2006 23:25 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben opzoek naar een Japanse film.
Hij is, ik schat, 2 jaar geleden een keer op de Nederlandse tv geweest. In de tijd dat er op de zaterdagmiddag nog goede films op waren op dat net.
Afijn..

Het gaat over een oude vader van een jaar of 70/80 met 2 zonen van een jaar of 30/35.
De ene zoon is van plan 'het te gaan maken' in de grote stad. Echt de hoop van de familie. Maar dat blijkt wat tegen te vallen geloof ik.

De overgebleven zoon heeft het syndroom van down maar helpt zijn oude vader met het runnen van een badhuis. De zaken gaan steeds slechter. Er komen geen nieuwe klanten maar en het word de oude man allemaal wat teveel. Hij overlijd.

De zoon met het syndroom van down is er kapot van, hij is ook echt nog in de veronderstelling dat er niks zal veranderen. Maar het badhuis dreigt toch echt dicht te gaan.

Dan komt de oudere broer terug uit de stad. In principe tijdelijk, maar uiteindelijk besluit hij voor zijn gehandicapte broertje te gaan zorgen. Ik geloof zelfs dat ze een doorstart maken met het badhuis.

Het is een erg ingrijpend verhaal. Dit is de film die de interesse in Japanse/Chinese films bij mij deed groeien.

Weet iemand over welke film ik het heb?
Ik heb hem gevonden!
Door te zoeken op 'bathhouse' in 'plots' op de IMDB-site kwam ik achter de titel van dit meesterwerk. EN ik kwam er achter dat het geen Japans, maar Chniees was.. Mja, is ook alweer een tijdje terug he?!

Maar echt een aanrader deze film:

Xizao

pi_41469509
pi_41474124
Laat maar...

[ Bericht 82% gewijzigd door Pilstonnetje op 04-09-2006 09:07:23 ]
  maandag 4 september 2006 @ 09:02:44 #37
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41474190
Die was al opgelost
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 5 september 2006 @ 18:04:03 #38
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41521884
Oh ja. Drama over veteranen post WO-2. 3 soldaten komen terug van de oorlog en proberen weer terug te keren in de maatschappij. Een veteraan heeft beide handen verloren en moet zich behelpen met haken. Zeer beroemde film, eind jaren 40.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2006 @ 22:16:17 #39
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41530774
Sheridana +1
pi_41547472
Ik zoek eigenlijk dat spotje /reclame over die jongen die via de webcam een meisje laat uitkleden , dat later aan tafel zijn zus blijkt te zijn : En aan het eind staat er iets van:
Internetsex , daar kan je goed zioek van worden ofzo

wie weet het
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_41547821
je geeft het antwoord al zelf een beetje: http://www.internetsoa.nl/
pi_41547927
quote:
Op woensdag 6 september 2006 13:37 schreef boneyard het volgende:
je geeft het antwoord al zelf een beetje: http://www.internetsoa.nl/
thanks
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_41562529
Ik heb zojuist op Nederland 2 een briljante documentaire gezien over beren (die oa de een camera gebruikten als ware het een bal en met een wip gingen spelen). Volgens de site van NL 2 heet hij Wildlife, maar ik vermoed dat dat niet de volledige naam is (ik kan hem ook niet op imdb vinden). Wie weet de correcte titel?
  Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 21:16:31 #44
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_41562662
ik zoek een film waarin de toekomst een soort van big brother achtige superstaat is gesticht met een regering die alles onder controle heeft.
het is niet equilibrium of v for vendatta, maar zo'n verhaal dus ongeveer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 6 september 2006 @ 21:28:16 #45
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41563229
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zoek een film waarin de toekomst een soort van big brother achtige superstaat is gesticht met een regering die alles onder controle heeft.
Nineteen Eighty-Four
Brazil
IMDb Vote History
  woensdag 6 september 2006 @ 21:31:23 #46
41286 Price
pi_41563345
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Gattaca?
  Donald Duck held woensdag 6 september 2006 @ 21:33:14 #47
46149 __Saviour__
pi_41563429
nope, alledrie niet, maar bedankt
het is een redelijk recente film en ik dacht (maar weet niet zeker) dat er een q in de titel zat.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 6 september 2006 @ 21:36:49 #48
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41563587
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
het is een redelijk recente film en ik dacht (maar weet niet zeker) dat er een q in de titel zat.
FAQ: Frequently Asked Questions ?
IMDb Vote History
  Donald Duck held donderdag 7 september 2006 @ 13:17:29 #49
46149 __Saviour__
pi_41581355
Al gevonden, het was Æon Flux! Maar bedankt voor de hulp!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_41599321
Weet iemand welk nummer er gedraaid word bij de reclame op RTL 5 van de nieuwe drama serie "over there" dat gaat over de oorlog tegen het terrorisme?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_41599386
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand welk nummer er gedraaid word bij de reclame op RTL 5 van de nieuwe drama serie "over there" dat gaat over de oorlog tegen het terrorisme?
De kenners zitten hier: Help! Ik zoek... #188
No Dukes of Hazzard in the classroom
  vrijdag 8 september 2006 @ 19:19:35 #52
54067 Aernoud
Aapachtig paars?
pi_41625628
tekenfilmserie voor volwassen, over een midlife-gast die met de duivel/god dingen deedenz. best droge humor, was tijdje op de publieke omroep. in mijn herinnering waren de figuren het beetje 'korrelig' omlijnt. Kent iemande serie?
Heb jij nog ergens een platypus liggen? Stuur hem op naar mij en ontvang een aardige vergoeding!
  vrijdag 8 september 2006 @ 21:16:56 #53
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41629374
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef Aernoud het volgende:
tekenfilmserie voor volwassen, over een midlife-gast die met de duivel/god dingen deedenz. best droge humor, was tijdje op de publieke omroep. in mijn herinnering waren de figuren het beetje 'korrelig' omlijnt. Kent iemande serie?
God, the Devil and Bob
IMDb Vote History
  zaterdag 9 september 2006 @ 14:31:14 #54
103822 zwareshag
geelgeblakerde velden
pi_41647169
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.

Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.

Vage omschrijving ja, maar dat is alles wat ik me nu kan herinneren.

Alvast bedankt.
  zaterdag 9 september 2006 @ 22:17:42 #55
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_41657944
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.

Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.

Alvast bedankt.
Cloaca?
IMDb Vote History
  zondag 10 september 2006 @ 14:42:43 #56
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_41674737
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:

Alvast bedankt.
De Provincie?
Mens sana in corpore sano
pi_41677557
Ik ben opzoek naar een film waarin een serveerster (meisje rond de 16-17) wordt ontmaagd in een soort dug-out. Is een high school movie uit de jaren 80-90 denk. Die dug-out heeft ook nog een speciale naam want daar worden veel meisjes ontmaagd.
Nee
  zondag 10 september 2006 @ 16:15:12 #58
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41677845
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41820351
Ik zoek twee afleveringen van Raymann is Laat Comedy Central, VideoGoogle levert me voor alsnog niets op.

De 1e aflevering was met een klein negertje, die de hele tijd "Tjekidou" riep. Hij riep eigenlijk "Check it out" maar het kwam er niet écht goed uit. Klein ventje dat amper Engels kon, maar wel hilarisch was.

De 2e is een stuk bekender, heb ik ooit ook wel gehad op me PC. Het ging over zo'n gast, die het over de Albert Heijn had e.d. Bekende quotes waren: "Put it in your zakje!".

Reeds gevonden: http://www.flabber.nl/archief/017040.php

Kan iemand mij die namen geven van die gasten? Misschien heb ik dan meer geluk op 't Internet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2006 23:45:44 ]
pi_41820422
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek twee afleveringen van Raymann is Laat, VideoGoogle levert me voor alsnog niets op.

De 1e aflevering was met een klein negertje, die de hele tijd "Tjekidou" riep. Hij riep eigenlijk "Check it out" maar het kwam er niet écht goed uit. Klein ventje dat amper Engels kon, maar wel hilarisch was.

De 2e is een stuk bekender, heb ik ooit ook wel gehad op me PC. Het ging over zo'n gast, die het over de Albert Heijn had e.d. Bekende quotes waren: "Put it in your zakje!".

Kan iemand mij die namen geven van die gasten? Misschien heb ik dan meer geluk op 't Internet.
Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.
pi_41820640
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.
Angel Salazar. (Met dank aan Google).
pi_41820745
quote:
Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Angel Salazar. (Met dank aan Google).
Mijn dank is erg groot.
pi_41820969
Hm, toevallig ook die act van Comedy Central daar ergens? Kan 'm nie vinden, of benk dan écht lui?
  vrijdag 15 september 2006 @ 20:46:31 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41845242
Bij uitzendinggemist stond er een dag of 2 geleden onder het kopje "morgen bij uitzendinggemist" een voorbeschouwing op een documentaire over chinese jeansfabrieken. Ik wou het programma net gaan kijken, maar ik kan het nergens meer vinden op de website.

Wie weet over welk programma ik het heb en wat de titel is?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:04:42 #65
139677 Curiosity
pi_41845799
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:15:31 #66
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41846080
Cool! Dank je! Ik zat al op de website van Holland Doc, maar ook daar was ie niet te vinden. Hoe wist je over welke film ik het had?
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:17:15 #67
139677 Curiosity
pi_41846123
Ik had dat plaatje ook zien staan bij uitzending gemist, tja die knijpers op die ogen vergeet je niet snel.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:17:55 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_41846138
Dit is natuurljk geen nl-documentaire, dus ik denk niet dat ie op uitzending gemist komt. Zou er dan nog een dergelijke documentaire zijn?

De titel China Blue is in ieder geval niet te vinden op uitzendinggemist. Ik begin haast te denken dat het een foutje was.
  vrijdag 15 september 2006 @ 21:25:41 #69
139677 Curiosity
pi_41846349
Een dollar per dag, is die het misschien, die staat wel op uitzending gemist.
Made in China (China/USA
  zondag 17 september 2006 @ 16:51:47 #70
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41892805
Ok dit komt van heel diep.
Vermoedelijke een komedie uit de jaren 70-80. Een scene is mij bijgebleven. De hoofdpersonen zetten op een geveven moment een spermabank op. Het hele dorp doet zijn bijdrage waaronder 1 gigantische houthakker die zijn eigen gigantische pot meeneemt. Dat laatste was dan de grap. Iemand een idee?
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 10:57:04 #71
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_41914372
Sheridana +1
  maandag 18 september 2006 @ 11:20:51 #72
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41914927
Zou em zomaar eens kunnen zijn.
  maandag 18 september 2006 @ 20:59:39 #73
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41931329
Een stelletje in wordt gevolgd als hun restaurant opnieuw wordt her-ingericht.
De eigenaresse houdt graag de touwtjes in handen en op een gegeven moment
wordt de uitvoerende leider vervangen door een vrouw met tanden (?)
opening wordt een tijd uitgesteld. Bij opening hebben ze problemen met 1 muur
waar ze een doek voor hangen. En ze komen champagne tekort (miscalculatie)

Ik zoek de titel en de aflevering van dit programma

Thanks.

[ Bericht 0% gewijzigd door a-child-in-chains op 18-09-2006 21:08:28 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  maandag 18 september 2006 @ 21:01:39 #74
108862 a-child-in-chains
pi_41931388
Ik zoek ook nog de titel van een tv-film.

Gaat over een meisje dat wordt gebruikt door haar vader als hoertje voor geld.
Hij neemt haar mee naar de mac. geeft haar wat te eten. Dan blijkt dus dat ze ff vor hem moet
werken. Echt zo triest. Uiteindelijk belandt ze in een weeshuis.
No room for the unlucky.
  maandag 18 september 2006 @ 21:07:27 #75
108862 a-child-in-chains
pi_41931590
oh shit

ik zoek er nog één!

Het was een parodie op kill bill ofzo.

Allemaal mensen (vrouwen en mannen) wilden 1 gast vermoorden vanwege erfenis?
Of was het omdat ze ALLEMAAL verliefd op hem waren?
Talloze vijanden van mekaar belandden in 1 ziekenhuis-kamer zonder dat ze het van mekaar weten

Echt hilarisch..
No room for the unlucky.
  dinsdag 19 september 2006 @ 01:15:21 #76
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_41940216
wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat aan het eind van de film "Pay it forward" wordt gedraaid? Ik versta call on angels, maar kan niets vinden
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_41940286
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Hilje23 het volgende:
wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat aan het eind van de film "Pay it forward" wordt gedraaid? Ik versta call on angels, maar kan niets vinden
Calling All Angels, van Jane Siberry.
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:40:43 #78
66519 Hilje23
JUST NOT A SHIT GIVER I GUESS
pi_41947984
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:

[..]

Calling All Angels, van Jane Siberry.
dank je!
- "If you don't live for something - you'll die for nothing" -
- "There is no greater mistake then he who did nothing because he could only do a little" -
- Me...Just like you ... Only better -
pi_41955951
oke laat ik hier eens een poging wagen
ik zoek een serie / film uit de jaren 70 (denk ik)
wat ik nog weet
het ging om buitenaardse wezens
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt
net onder de haarlijn waardoor je het niet zomaar zag

ik hoop dat iemand het weet
pi_41959338
Hi

Ik zoek een titel van een film, tussen ongeveer '88 en '95, en is een soort sci-fi/thriller

verhaal gaat ongeveer zo: een vliegtuig zweeft in het heelal,en de passagiers verdwijnen een voor een uit het vliegtuig. Ze worden door iets wgggezogen, en dan vliegen ze door een gat en komen ze in een andere dimensie terecht. En dan landen ze ergens waar van die vliegende dingen op hun afkomen die metaal een ofzo

en dat was wat ik me nog kan herinneren dus.....weet iemand welke film het is
  Donald Duck held dinsdag 19 september 2006 @ 19:34:41 #81
46149 __Saviour__
pi_41959742
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_41960207
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Langoliers
Ey bedankt man dat is hem
  dinsdag 19 september 2006 @ 21:27:34 #83
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41963801
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
wat ik nog weet
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt

Invasion of the Body Snatchers?
Dommage arachide-fromage
pi_41966884
Hoi allemaal,

ik zit ineens weer met een serie in mijn hoofd, die ik ooit (volgens mij op RTL5) zag op zondagavond. Het ging om een man die enkel een zwart-wit foto had van hem van vroeger. Verder kon hij zich niets herinneren. Volgens mij was de hoofdrolspeler in de serie ook een fotograaf(?). En als ik het me nog goed herinner had ie een volle blonde haardos. Het was denk ik tussen 1995-1999. Kan er iemand helpen??

dank!
pi_41969875
Heyyy... loop nu al dagen te piekeren over een ouwe tekenfilm serie die ik vroeger keek op Sky bij DJ Cat en Linda de Mol. Het is een soort Transformers, maar zover ik kan vinden is het geen spin-off van Transformers zelf. (Heb ff alles nageplozen over Transformers op Wiki) Ik ken nog maar 2 character eentje is Scooter een rooie Robot die in een Scooter kan transformeren en de 'leider' van de goeie was een grijs straalvliegtuig. Das alles wat ik me nog kan herinneren. En ik denk dat de serie van eind jaren 80 was... kan me ook niks meer herinneren van de verhalen..

hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel!
hmmmm... ben je nou nog aan het lezen ?
  woensdag 20 september 2006 @ 09:49:42 #86
22457 Patch
pi_41975430
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef Pega het volgende:
Heyyy... loop nu al dagen te piekeren over een ouwe tekenfilm serie die ik vroeger keek op Sky bij DJ Cat en Linda de Mol. Het is een soort Transformers, maar zover ik kan vinden is het geen spin-off van Transformers zelf. (Heb ff alles nageplozen over Transformers op Wiki) Ik ken nog maar 2 character eentje is Scooter een rooie Robot die in een Scooter kan transformeren en de 'leider' van de goeie was een grijs straalvliegtuig. Das alles wat ik me nog kan herinneren. En ik denk dat de serie van eind jaren 80 was... kan me ook niks meer herinneren van de verhalen..

hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel!
Dat riekt naar M.A.S.K of The Go-Bots
  woensdag 20 september 2006 @ 11:08:16 #87
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41977304
Zoek een, volgens mij bizar slechte, film waarin in de openingsscene een soort mcdonalds wordt overvallen. Twee politieagenten zitten ook in de tent en de overvaller of de politie doet iets doms geloof ik. (als in schiet zichzelf in de voet) voor de rest weet ik bar weinig meer. Rond 2000 denk ik.
pi_41980195
Wie weet van welke film deze cover is?
http://members.chello.nl/c.vossenberg/19.jpg
Tnx.
RvdV
  woensdag 20 september 2006 @ 12:54:14 #89
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_41980270
Dat is The Thin Red Line.
  woensdag 20 september 2006 @ 16:01:01 #90
30156 Emme-r-tje
Bucket is my name...
pi_41985786
Ik zoek de titel van een film, waarin een man een soort "huur-arbeider" is.
Nadat hij zijn werk gedaan heeft, wordt zijn geheugen gewist.
Hiervoor verdient hij erg veel geld.
Ergens gaat er iets mis en hij herinnerd zich beetje bij beetje door aanwijzigingen die hijzelf heeft achtergelaten dat hij een of ander machtig wapen ofzo gemaakt heeft en probeerd deze te vernietigen>

Beetje wazig verhaal zo, maar ik kan het niet beter uitleggen. Volgens mij is het geen super oude film.

Alvast bedankt!
  woensdag 20 september 2006 @ 17:07:55 #91
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_41987642
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik zoek de titel van een film, waarin een man een soort "huur-arbeider" is.
Nadat hij zijn werk gedaan heeft, wordt zijn geheugen gewist.
Hiervoor verdient hij erg veel geld.
Ergens gaat er iets mis en hij herinnerd zich beetje bij beetje door aanwijzigingen die hijzelf heeft achtergelaten dat hij een of ander machtig wapen ofzo gemaakt heeft en probeerd deze te vernietigen>

Beetje wazig verhaal zo, maar ik kan het niet beter uitleggen. Volgens mij is het geen super oude film.

Alvast bedankt!
Paycheck?
Dommage arachide-fromage
pi_41991049
Hi all,

Ik ben de naam van een film kwijt en hopelijk kunnen jullie mij helpen:
Het is een vrij nieuwe film (eind 2005?) en hij gaat volgens mij over een (of meerdere) kruistocht(en) naar Constantinopel(?). Er komen ook van zulke massa-slachtvelden in voor.
Ik heb de film nog niet gezien, dus daardoor is het een beetje vage beschrijving...

Iemand een idee?
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_41993762
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef Pino_666 het volgende:
Hi all,

Ik ben de naam van een film kwijt en hopelijk kunnen jullie mij helpen:
Het is een vrij nieuwe film (eind 2005?) en hij gaat volgens mij over een (of meerdere) kruistocht(en) naar Constantinopel(?). Er komen ook van zulke massa-slachtvelden in voor.
Ik heb de film nog niet gezien, dus daardoor is het een beetje vage beschrijving...

Iemand een idee?
Kingdom of Heaven?
pi_41998484
wat was ook alweer die vietnamfilm waarin de hoofdrolspeler zo'n vrouwelijke sniper in koele bloede neerschiet en dan zeggen z'n medesoldaten zo van "that's real hardcore"? Full metal jacket?
Wel lekker blijven plakken hè?
  donderdag 21 september 2006 @ 00:42:18 #95
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42004071
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
wat ik nog weet

The Puppet Masters
IMDb Vote History
  donderdag 21 september 2006 @ 01:08:06 #96
41286 Price
pi_42004620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef Brammie1 het volgende:
wat was ook alweer die vietnamfilm waarin de hoofdrolspeler zo'n vrouwelijke sniper in koele bloede neerschiet en dan zeggen z'n medesoldaten zo van "that's real hardcore"? Full metal jacket?
Je geeft het antwoord zelf al.

[ Bericht 1% gewijzigd door Price op 21-09-2006 01:52:38 ]
  donderdag 21 september 2006 @ 01:51:50 #97
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_42005162
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef captain_toenail het volgende:
Hoi allemaal,

ik zit ineens weer met een serie in mijn hoofd, die ik ooit (volgens mij op RTL5) zag op zondagavond. Het ging om een man die enkel een zwart-wit foto had van hem van vroeger. Verder kon hij zich niets herinneren. Volgens mij was de hoofdrolspeler in de serie ook een fotograaf(?). En als ik het me nog goed herinner had ie een volle blonde haardos. Het was denk ik tussen 1995-1999. Kan er iemand helpen??

dank!
Nowhere Man
IMDb Vote History
pi_42045911
quote:
Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
The Island?
Hoe heet het plastic stukje aan het einde van een veter?
pi_42050736
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Kingdom of Heaven?
That's the one !
Thnxs
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
pi_42059582
Ik zoek die film met zo'n oranje beest erin, dat in het water leeft. er staat me iets bij met dat 't iemand was die dan in dat beest veranderde ofzo, maar ik kan er niet op komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')