De kenners zitten hier: Help! Ik zoek... #188quote:Op donderdag 7 september 2006 22:41 schreef kebabkever het volgende:
Weet iemand welk nummer er gedraaid word bij de reclame op RTL 5 van de nieuwe drama serie "over there" dat gaat over de oorlog tegen het terrorisme?
God, the Devil and Bobquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:19 schreef Aernoud het volgende:
tekenfilmserie voor volwassen, over een midlife-gast die met de duivel/god dingen deedenz. best droge humor, was tijdje op de publieke omroep. in mijn herinnering waren de figuren het beetje 'korrelig' omlijnt. Kent iemande serie?
Cloaca?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.
Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.
Vage omschrijving ja, maar dat is alles wat ik me nu kan herinneren.
Alvast bedankt.
De Provincie?quote:Op zaterdag 9 september 2006 14:31 schreef zwareshag het volgende:
Heb ooit eens een voorstukje gezien hiervan, al lang geleden, kan sommige feiten mis hebben.
Ik zoek een Nederlandse film, iig een nederlandstalige. Over een groep mensen (2 jongens en 2 meisjes ofzo) die in hun jeugd veel met elkaar omgingen. Jaren later, als ze allemaal volwassen zijn, spreken ze weer met elkaar af. Een van de mannen kan de ontmoeting niet aan en pleegt een paar uur later zelfmoord.
Vage omschrijving ja, maar dat is alles wat ik me nu kan herinneren.
Alvast bedankt.
Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:36 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek twee afleveringen van Raymann is Laat, VideoGoogle levert me voor alsnog niets op.
De 1e aflevering was met een klein negertje, die de hele tijd "Tjekidou" riep. Hij riep eigenlijk "Check it out" maar het kwam er niet écht goed uit. Klein ventje dat amper Engels kon, maar wel hilarisch was.
De 2e is een stuk bekender, heb ik ooit ook wel gehad op me PC. Het ging over zo'n gast, die het over de Albert Heijn had e.d. Bekende quotes waren: "Put it in your zakje!".
Kan iemand mij die namen geven van die gasten? Misschien heb ik dan meer geluk op 't Internet.
Angel Salazar. (Met dank aan Google).quote:Op donderdag 14 september 2006 23:38 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Die tweede komiek heet in ieder geval John Fealey, ik moet nog even nadenken wat de naam van die "Sjakarrouuuu"-kerel ook alweer was.
Mijn dank is erg groot.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Angel Salazar. (Met dank aan Google).
Calling All Angels, van Jane Siberry.quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:15 schreef Hilje23 het volgende:
wie kan mij vertellen hoe het nummer heet dat aan het eind van de film "Pay it forward" wordt gedraaid? Ik versta call on angels, maar kan niets vinden
dank je!quote:Op dinsdag 19 september 2006 01:19 schreef ZomerDagDromer het volgende:
[..]
Calling All Angels, van Jane Siberry.
Invasion of the Body Snatchers?quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
oke laat ik hier eens een poging wagen
ik zoek een serie / film uit de jaren 70 (denk ik)
wat ik nog weet
het ging om buitenaardse wezens
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt
net onder de haarlijn waardoor je het niet zomaar zag
ik hoop dat iemand het weet
Dat riekt naar M.A.S.K of The Go-Botsquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef Pega het volgende:
Heyyy... loop nu al dagen te piekeren over een ouwe tekenfilm serie die ik vroeger keek op Sky bij DJ Cat en Linda de Mol. Het is een soort Transformers, maar zover ik kan vinden is het geen spin-off van Transformers zelf. (Heb ff alles nageplozen over Transformers op Wiki) Ik ken nog maar 2 character eentje is Scooter een rooie Robot die in een Scooter kan transformeren en de 'leider' van de goeie was een grijs straalvliegtuig. Das alles wat ik me nog kan herinneren. En ik denk dat de serie van eind jaren 80 was... kan me ook niks meer herinneren van de verhalen..
hoop dat iemand weet welke serie ik bedoel!
Paycheck?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:01 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik zoek de titel van een film, waarin een man een soort "huur-arbeider" is.
Nadat hij zijn werk gedaan heeft, wordt zijn geheugen gewist.
Hiervoor verdient hij erg veel geld.
Ergens gaat er iets mis en hij herinnerd zich beetje bij beetje door aanwijzigingen die hijzelf heeft achtergelaten dat hij een of ander machtig wapen ofzo gemaakt heeft en probeerd deze te vernietigen>
Beetje wazig verhaal zo, maar ik kan het niet beter uitleggen. Volgens mij is het geen super oude film.
Alvast bedankt!
Kingdom of Heaven?quote:Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef Pino_666 het volgende:
Hi all,
Ik ben de naam van een film kwijt en hopelijk kunnen jullie mij helpen:
Het is een vrij nieuwe film (eind 2005?) en hij gaat volgens mij over een (of meerdere) kruistocht(en) naar Constantinopel(?). Er komen ook van zulke massa-slachtvelden in voor.
Ik heb de film nog niet gezien, dus daardoor is het een beetje vage beschrijving...
Iemand een idee?
The Puppet Mastersquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:23 schreef harrie1 het volgende:
oke laat ik hier eens een poging wagen
ik zoek een serie / film uit de jaren 70 (denk ik)
wat ik nog weet
het ging om buitenaardse wezens
die mensen in hun macht hadden via een ?ding? dat bij de mensen in hun nek werd gestopt
net onder de haarlijn waardoor je het niet zomaar zag
ik hoop dat iemand het weet
Je geeft het antwoord zelf al.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:12 schreef Brammie1 het volgende:
wat was ook alweer die vietnamfilm waarin de hoofdrolspeler zo'n vrouwelijke sniper in koele bloede neerschiet en dan zeggen z'n medesoldaten zo van "that's real hardcore"? Full metal jacket?
Nowhere Manquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef captain_toenail het volgende:
Hoi allemaal,
ik zit ineens weer met een serie in mijn hoofd, die ik ooit (volgens mij op RTL5) zag op zondagavond. Het ging om een man die enkel een zwart-wit foto had van hem van vroeger. Verder kon hij zich niets herinneren. Volgens mij was de hoofdrolspeler in de serie ook een fotograaf(?). En als ik het me nog goed herinner had ie een volle blonde haardos. Het was denk ik tussen 1995-1999. Kan er iemand helpen??![]()
dank!
The Island?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:33 schreef __Saviour__ het volgende:
nope, alledrie niet, maar bedankt
het is een redelijk recente film en ik dacht (maar weet niet zeker) dat er een q in de titel zat.
That's the one !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |