Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.
Maar vind het ook wel apart, hoor. Ik bedoel, dat beroemde contract bij Max models zou de prijs voor de winnaar moeten zijn. Oké, Sanne krijg een contact ter waarde van € 50.000, maar de andere meiden zullen er ook wel iets aan overhouden.
Ben benieuwd wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef ivetje het volgende:
Still in the running towards becoming Hallands Next Tap Maddel:
Annika
Anna Marie
Charmaine
Daisy
Katelijn
Marcia
Ovo
Sanne
Stefanie
Sylvia
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:56 schreef _Arual_ het volgende:
Uhm. Misschien een domme vraag, maar wat houdt zo'n contract precies in? Krijgt ze die 50.000 meteen, of moet ze er eerst voor werken? En als ze ervoor moet werken, hoe lang dan? Want stel dat een van de andere meiden meer geboekt wordt dan Sanne, krijgt zo'n meisje dan ook dat bedrag, of mag dat niet meer?
oh wat klink ik weer heerlijk chaotisch.
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Mmm, weet ik niet precies, ik ging er altijd van uit dat ze gewoon standaard een bedrag kregen en dan als er bepaalde prestaties worden geleverd extra bonussen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...
Ja, dat klopt, maar dat vertellen ze ook in de uitzendingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef karoltje het volgende:
Leuk om de modeshow te zien. Klopt het dat deze is opgenomen in de Lichtfabriek in Haarlem? Daar ga ik vaak uit en ik dacht het te herkennen!
Ik had het idee dat er dan een spoiler instond voor de mensen die het gemist hadden ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
sanne heeft gewonnen, de op daar op aanpassen is wel een idee lijkt me.
Ze heeft dit gisteren uitgelegd bij Jensen. Ze krijgt opdrachten van Max-Models en de kans is groot dat ze daardoor boven de ¤50.000 uitkomt maar mocht er weinig werk voor dr zijn krijgt ze sowieso ¤50.000quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Dat ze up & coming zijn ofzo... geen idee, vroeger had je alleen new faces.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Weer met Yfke? Kan ze leuk samen met Sanne op cursus, Sanne voor dr Engels en Yfke voor dr Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef schatje het volgende:
Voorbereidingen voor de tweede serie gaan in december van start. En wordt waarschijnlijk in het voorjaar van volgend jaar op RTL5 uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |