Ik moet d'r ook echt niet, maar die opmerkingen van haar doen het soms echtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Sylvia is echt een rotwijf. Heel sneaky toen Ovo eruit moest dr sympathie laten zien en naar de jury loeren.. Bah zeg.
Ach ja, die Sanne en Sandra Reemer zaten al gnieperig te lachen toen Ovo het te horen kreeg... en dan daarna erop springen om d'r te troosten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Sylvia is echt een rotwijf. Heel sneaky toen Ovo eruit moest dr sympathie laten zien en naar de jury loeren.. Bah zeg.
Maar sowieso bijna bij elke vraag is haar eerste antwoord 18, alsof het is ingeprogrammeerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap echt niet hoe iemand zo slecht Engels kan. Als je al ruim 6 jaar Engelse les hebt gehad en je op televisie doodgegooid wordt met Engelse series en termen kan ik me gewoon niet voorstellen dat een simpele vraag als how tall are you wordt beantwoord met 18
.
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmijquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef Chanty87 het volgende:
SanneMet d'r constante gezeik over de rest omdat zij het wel goed deed. En met d'r brakke Engels.
Volgens mij ook ja. Want zeg nou zelf; wie wil er nou niet een opgegraven veenlijk zijn dat geen Engels spreektquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef riX- het volgende:
[..]
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmij![]()
So what, ze is gewoon een lekker ding.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef PeRi het volgende:
Maar serieus zo een onzekere puppy heb je nog nooit zien winnen, het waren altijd de krachtige.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vrees toch dat Sanne gaat winnen. Ze is gewoon qua uiterlijk het meeste model, hoe duf haar persoonlijkheid ook is.
Een 'go and see' geloof ik.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Zuignapje het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen wat een Ko-enzie is? Daar had Yfke het steeds over.![]()
Het is de Nederlandse versie he, daarin gaat alles knullig, dus ook een knullige winnaresquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:39 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Maar serieus zo een onzekere puppy heb je nog nooit zien winnen, het waren altijd de krachtige.
Tenzij Sanne nu opeens zo een boost van zelfvertrouwen krijgt en het ook laat zien.
Ik volg het niet, ok.quote:
de volgende keer is toch gewoon de finale, of niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Jojoortje het volgende:
Daisy mag van mij winnen! Spontaan wicht met de juiste 'looks'.
![]()
Ik denk dat Sanne de volgende keer eruit gaat. Ze lijkt nog steeds op een bang lammetje vind ik.![]()
Jaloersquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef riX- het volgende:
[..]
Zo he, je hebt alleen maar kommentaar op Sanne ofniet, beetje jaloezie volgensmij![]()
Dat denk ik ook. Tenzij ze een ko-enzie krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
de volgende keer is toch gewoon de finale, of niet.
ik denk dat Sylvia toh niet wint, het wordt Sanne of Daisy....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |