Hoop ik ook!quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:31 schreef Radobe het volgende:
Oeh oeh vanavond weer! Ik hoop dat die ruzie uitgebreid in beeld komt!
Modellen zijn meestal lelijkerdsquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:41 schreef plakkert- het volgende:
ik vind ze eigenlijk allemaal wel lelijk :/
quote:
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sanne moet er nou maar eens uit vanavond!
Haar persoonlijkheid staat me idd niet aan, en ik ontken niet dat ze goed op de foto staat.. ik vind haar alleen totaal niet mooi, dan kan je nog zo goed op de foto staan, maar mijn smaak is het nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vind je dat omdat ze in vergelijking met de anderen boring is of omdat ze een slecht model is? want ze maakt wel goeie fotos (behalve de chrystal clear shot dan...)
Thema hebben ze wel.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
new york... wel cool dat ze wel beetje het concept volgen
maar ik mis wel een aantal antm thangs:
- goed uitgewerkt thema per aflevering (how to deal with paparazzi, movement, aswirrrrrrrl etc)
- samenhang (waarom gaat iemand er nou werkelijk uit, etc)
- duidelijke seriematige opbouw
daarentegen vind ik de fotos vrij proessioneel, soms erg editorial, en vind ik het voor een nederlandse serie vrij goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |