Idd... Anna Marie is vooral en profile heel erg lelijk. Ze heeft zo'n rare kin, en de proporties van haar hoofd kloppen niet.quote:Op maandag 25 september 2006 22:38 schreef Samson het volgende:
Volgende week graag die sproetenkop eruit, dat vind ik echt 3x niks (die Anne-Marie). Ze heeft t gewoon niet. Op die ene foto leek ze wel een irritant insekt dat die jongen lastig viel![]()
Ze wachten hier idd totaal niet, bij de amerikaanse versie krijg je nog een stukje te zien dat ze discussiëren over wie eruit moet en wie niet. Dat doen ze hier idd maar helemaal nietquote:Op maandag 25 september 2006 22:40 schreef Ephemera het volgende:
sjongejonge.. spanning opbouwen kennen ze bij de Nederlandse versie ook niet. Ik knipperde even met m'n ogen en ineens ligt Charmayne er uit!Wat een tempo bij de jurering!
Dat is juist waar ik naar uit kijk.. de foto's. Dan moet ik zelf nog een mening vormen over wie eruit mag en dán pas mag de jury met haar mening komen![]()
en de siliconenboobs van Yfke vielen ook zowat uit haar 'little black dress'quote:Op maandag 25 september 2006 22:41 schreef ivetje het volgende:
Wat blijf ik me toch ergeren aan Yfke...
"wie gaan er door naa de folgende ronde fan halland's nex tapmadel" . Kan dat mens geen spraaklessen krijgen, en dan vooral letten of de V dat die niet als een F wordt uitgesproken en dat ze woorden afmaakt. Ik heb gewoon echt 2 woorden totaal niet verstaan aan het eind vanavond
Overigens terecht dat charmaine eruit is...vond d'r een beetje een centenbak hebben en dat pruilmondje was vreselijk op alle foto's idd. Ze heeft gewoon een arrogante uitstraling en die krijg je niet zomaar weg...en ik vind Ovo gewoon een tof wijf, dus die mag zeker blijven
Sylvia begint me steeds meer mee te vallen overigens, die gaat zich wat fatsoenlijker gedragen de laatste 2 afleveringen.
Haha, ja iddquote:Op maandag 25 september 2006 22:42 schreef Ephemera het volgende:
[..]
en dee siliconenboobs van Yfke vielen ook zowat uit haar 'little black dress'
Ovo heeft een gigantisch litteken op haar wang, dat lijkt me toch ook wel beperken?quote:Op maandag 25 september 2006 22:43 schreef Toeps het volgende:
Jammer van Charmayne. Ik had liever Ovo zien vertrekken, daar heb ik echt helemaal niks mee.
Nee ik dacht dit ook, en ik was verbaasd dat hij geen nl. sprak. Of verwarren wij hem nu met iemand ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik dacht trouwens dat Otazu nederlands was? Of heb ik dat gedroomd ofzo ooit.
Ik dacht daar niet zo overquote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha, ja iddDat dacht ik ook meteen "Yfke, het mag wel wat minder"
![]()
Otazu is een Argentijn die in Nederland is blijven hangen vanwege zijn vriendje.quote:Op maandag 25 september 2006 22:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee ik dacht dit ook, en ik was verbaasd dat hij geen nl. sprak. Of verwarren wij hem nu met iemand ofzo?
Ja, ze begint een stuk menselijker te worden. Ipv een irritante muts, wordt het nu een leuke muts.quote:Op maandag 25 september 2006 22:44 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind Sylvia eigenlijk ineens best leuk
Ik wil die foto's wat beter zien aan het eindwe kunnen ze al nergens op inet terugvinden en dan moeten we het op TV ook nog met 1/10e seconde doen
Ow okequote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Otazu is een Argentijn die in Nederland is blijven hangen vanwege zijn vriendje.
Waarom spreekt ie geen Nederlands dan?quote:Op maandag 25 september 2006 22:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Otazu is een Argentijn die in Nederland is blijven hangen vanwege zijn vriendje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |