moet ik deze nou nog copy pasten in de OP of vinden de dames en heren het zo ook wel best?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier iets voor in de openingspost:
Annika
[afbeelding]
Anna Marie
[afbeelding]
Charmaine
[afbeelding]
Daisy
[afbeelding]
Katelijn![]()
[afbeelding]
Marcia
[afbeelding]
Ovo (is dat niet Ei in het Latijn?)
[afbeelding]
Sanne
[afbeelding]
Stefanie![]()
[afbeelding]
Sylvia
[afbeelding]
Het is inmiddels deel VIER, hoor! Even de topictitel veranderen.quote:Hollands Next Tap Maddelll - deeltje 3
Wehkamp?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef cinnamongirl het volgende:
En raad eens waar ik onze Sylvia aantref?!?!
[afbeelding]
Drie keer raden!
Yup whehe! Ik weet overigens niet 100% zeker of het haar is; maar ik denk het wel. Overigens poseert ze niet voor de lingerie!quote:
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
moet ik deze nou nog copy pasten in de OP of vinden de dames en heren het zo ook wel best?
u vraagt wij draaien
Ja, dat vind ik nou ook.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:03 schreef Liejannuh het volgende:
Sylvia in de Wehkamp!
Jammer trouwens dat je de foto's van de shoots niet echt terug kunt vinden.
Raar dat er maar 4 meiden in staan. Foutje?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Yup whehe! Ik weet overigens niet 100% zeker of het haar is; maar ik denk het wel. Overigens poseert ze niet voor de lingerie!
In de nieuwste Glamour staat trouwens een shoot met alleen Anna Marie, Sylvia, Sanne en Daisy.
Op de site vond ik deze foto's:
[afbeelding]
Ik zal morgen de rest inscannen.
Sanne is nu toch mijn favoriet; op de foto gebeurt er iets magisch met haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |