quote:Aflevering 2, thema: stijl
De negen overgebleven modellen krijgen tijdens aflevering 2 les in stijl in al zijn facetten. In een hippe interieur- en kledingzaak op de Amsterdamse Rozengracht, worden de meiden onderworpen aan de kennis van de excentrieke image maker Ruud van der Peijl, beter bekend als 'Kind of Style'. Ze leren zich kleden in de stijl die het beste bij hen past. Ook make-up artist Dominque Samuel neemt de meiden onder handen.
Hij leert hen de sterke kanten in hun gezicht te accentueren en optimaal gebruik te maken van make-up. Tevens krijgen de modellen de opdracht om zich op te maken voor een fotoshoot met mode- en celebrityfotograaf Ray Christian. De modellen moeten naar eigen inzicht de beste foto uitzoeken die wordt voorgelegd aan de jury. Tevens krijgen alle modellen een complete hairmake onder deskundige begeleiding van topkapper John Beerens.
Tijdens de eliminatie waarbij John Beerens als gastjurylid optreedt, moeten de meiden met hun nieuwe look een totaal andere look neerzetten. Het meisje die zich in deze aflevering het minst gepresteerd heeft, moet wederom direct haar koffers pakken en het modellenappartement verlaten!
Ik het zo het gevoel van niet..quote:Op maandag 11 september 2006 11:59 schreef PowerPoes het volgende:
Misschien moet er bij de OP nog bij op welke dag de herhaling is?
Ik ga vanavond alleen kijken omdat een make-over garant staat voor heerlijke tv! Hopelijk pres(en)teert Yfke vanavond beter!
klopt, was dat niet liquid nogwattes? k ga es zoeken, was in het eerste topic hierover.quote:Op maandag 11 september 2006 12:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
Was laatst toch iemand die trots vertelde 1 van de dames intiem te hebben ontdekt en ook de winares al kent? Kan het topic niet meer vinden
Toen waren ze toch nog bezig met het programma...quote:Op maandag 11 september 2006 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
Astu : Liquid dusHolland's Next Top Model
maar ik geloof niet dat hij al wist wie er zou winnen hoor
Ja klopt, maar ook al met de voorrondes, deze afleveringen zijn allemaal al opgenomen en wat ik ervan begreep is dat ze de finale tot het laatst gaan bewaren. Maar ik begrijp het eerlijk gezegd niet helemaal hoe ze dat geheim willen houdenquote:Op maandag 11 september 2006 12:45 schreef Perriwinkle het volgende:
[..]
Toen waren ze toch nog bezig met het programma...
nee hoor, je kunt zelfs kaarte winnen voor de finale.quote:Op maandag 11 september 2006 12:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik had van een interview met Yfke begrepen dat de winnares al wél bekend is.
Yfke is een stomme trien, die kan sowieso niets zeggenquote:Op maandag 11 september 2006 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ow, dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben. Maar bij Carlo & Irene wezen die twee degene aan van wie zij dachten dat er zou winnen, en Yfke maakte opmerkingen als 'ik zeg niks..' dus ik begreep daaruit dat er al een winnares was.
Sorryquote:Op maandag 11 september 2006 13:33 schreef Samson het volgende:
Jammer dat de topic titel is veranderd, vond t net zo grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |