Sorryquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef _Liquid_ het volgende:
Thnx voor de tip CC!
Een vriendin van mij die ik nu 4 jaar ongeveer ken deed laatst mee aan de voorrondes van Hollands Next Top Model (komt in september op de buis geloof ik). Ze werd geselecteerd en ging door, en door, en door. Tot er nog 10 meisjes over waren die in het huis mochten. Zij was er 1 van. Toen was ik al blij (voor haar ook, is goede vriendin) Maar ook omdat ik met haar heel veel, lekkere, sex heb gehad.
Kan ik eindelijk zeggen dat ik het met een model heb gedaan![]()
was / ben jij haar vriendje op het moment dat ze erin ging? vind het een beetje vreemd dat jij dat ook moest tekenen anders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zeg het niet omdat dat dat idd spoiler is maar ook omdat ik en zij ook een contract getekend hebben dat je niet mag uitlekken dat ze erin zit e.d. anders moet ze heel veel centjes betalen
Jep, thankx, even gegoogled en in mijn gedachten was ze mooier dan ze is eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rianne ten Haken bedoel je denk ik?
Ik schat zo in dat die pas ergens online worden gezet als het programma van start gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef tydhd2 het volgende:
zijn er nog foto's van de nederlandse deelnemers?
foto?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de top 10 meiden staan id Glamour
Ik vind ze tegenvallen.
Scandinavië?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef Torio het volgende:
Na Duitsland, Engeland, Australie, Scandinavië kon Nederland niet achterblijven natuurlijk![]()
Als juryleden lijken Renate Verbaan (ook ooit topmodel) en Marijke Helweger(?) me wel leuk.
Verder toch maar Fiona als presentatrice, of misschien is Touriya Haoud iets, maar de laatste lijkt me een beetje saai.
We hebben in Nl nou eenmaal geen Tyra/Janice-types.
Oh, en svp géén Mike de Boer en Mari vd Ven in het programma![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |