abonnement Unibet Coolblue
pi_37275362
In het najaar op RTL5. Erland Galjaard, programmadirecteur van de zender, zegt in de Telegraaf dat hij hoge verwachtingen van de Nederlandse versie heeft.

Ik ben benieuwd wie het gaat presenteren. Een naam die mij meteen te binnen schoot is Fiona Hering. Ze is alleen geen model geweest. En dat is wel een vereiste. Dus wie o wie?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 25-04-2006 13:19:27 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 12:16:58 #2
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_37275384
niet daphne dekkers?
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_37275400
Oh leuk!
Zou het er hier ook net zo aan toe gaan als bij de amerikaanse versie?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_37275428
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef clowncloon het volgende:
niet daphne dekkers?
Ik hoop het niet. Ik vind haar echt niets aan.
pi_37275429
Aah, krijgen we verwaand poppetjes gedrag zonder ondertiteling
pi_37276431
Ik had altijd gedacht dat een dergelijke spin off op Talpa zou komen. Dan was de presentatie voor de rekening van Anouk Smulders geweest.

Karen Mulder zou geweldig passen, een echte supermodel incluis cocaine verslaving. Maar dat zal het wel niet worden.

Wat voor hasbeen modellen hebben we nog?

Frederique van der Wal natuurlijk!

[ Bericht 17% gewijzigd door Joana op 25-04-2006 12:57:46 ]
pi_37276686
Ja, die wilde ik ook noemen. Pauline Huizinga uiteraard ook.
pi_37276871
-Irene van de laar
-Karen Mulder
-Frederique van der Wal
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:08:53 #9
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_37276913
Ik denk dat we allemaal onbekende meisjes krijgen die verwaand als ze zijn, allemaal de beste willen zijn
Era Vulgaris
pi_37276926
Grote kans dat Irene van der Laar het dan wordt.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:11:04 #11
113567 Joana
2 Submit?
pi_37276965
Tuurlijk tuurlijk, we hebben een dozijn aan potentiele kandidaten voor de presentatie.

Ik hoop alleen dat het niet zo goedkoop aandoet zoals Britain met die goedkope stapelbedden en dito fotoshoots.
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:24:11 #12
122549 dayslover
"So Are The Days Of My Li
pi_37277349
Froukje De Both?
of Sylvie Meis? (zal wel niet door kind)
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:34:10 #13
521 ruby
Hell yeah!
pi_37277636
Ja, Irene was ook de eerste die door m'n hoofd schoot.

Ben benieuwd.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:38:38 #14
521 ruby
Hell yeah!
pi_37277788
Of Frederique vd Wal??? Da's ook nog een optie.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:43:27 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_37277965
Misschien maakt Apollonia van Ravenstein wel haar rentree als de Nederlandse evenknie van Janice. Ze waren tenslotte in dezelfde tijd topmodel .

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 25 april 2006 @ 13:48:53 #16
92279 N.icka
Windforce 11
pi_37278134
Die dame van Lois Lane graag
pi_37279086
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:
Misschien maakt Apollonia van Ravenstein wel haar rentree als de Nederlandse evenknie van Janice. Ze waren tenslotte in dezelfde tijd topmodel .

[afbeelding]
Zij is van Flodder!

zo ..dat was mijn bijdrage
pi_37279864
Geen Frederique van der Wal a.u.b. Die heb ik eerder de Elite Model Look-finale zien doen. Zó ontzettend slecht dat ik er kippevel van kreeg. Haar grootste probleem is haar stemgeluid en daar kan je ook met presentatie-lessen en dergelijke niets aan veranderen.

De spoeling is behoorlijk dun, hoor. Vind ik zelf dan. Van Daphne Dekkers' staar-ogen word ik nerveus, Irene van der Laar = leeghoofd, Karen Mulder schijnt ze psychisch niet meer allemaal op een rijtje te hebben, Ellemieke Vermolen (ook ooit een succesvol model) is een leeghoofd en zit bij de verkeerde zender. Dat laatste geldt ook voor Anouk Smulders en Renate Verbaan (uitgerekend twee van de weinige mensen die het goed zouden kunnen).

Doe dan maar Fiona Hering, die heeft genoeg fotosessies van dichtbij gezien om die meisjes te kunnen adviseren en lijkt me niet gehéél achterlijk. Dan maar geen model. Of Monique Klemann. Die komt goed over en is niet aan een concurrerende zender gebonden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2006 17:15:58 ]
pi_37283886
Ik vind dat Fiona in ieder geval in de jury moet zitten.
pi_37284622
Karen Mulder
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_37284752
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef mrsj het volgende:
Karen Mulder


Wiki:

Karen Mulder (Vlaardingen, 1 juni 1970) is een wereldbekend Nederlands fotomodel.

Ze werd op haar zeventiende jaar ontdekt door het modellenbureau Elite, toen ze met haar ouders op vakantie was in Zuid-Frankrijk.

Ze werkte sindsdien voor Elite New York en Elite Parijs en werd in één adem genoemd met Claudia Schiffer en Naomi Campbell, maar is tegenwoordig met het modellenwerk gestopt.

Via de Franse televisie liet Karen weten dat zij en haar partner hun eerste kind verwachten in september 2006.


Trivia

* Ze heeft een CD-ROM gemaakt met schoonheidstips.
* Karen heeft een zus Saskia die actrice is.


Ze heeft een paar jaar terug wel een inzinking gehad, men beweerde dat het veroorzaakt is geweest door cocainegebruik.
pi_37285035
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
Wiki:

Karen Mulder (Vlaardingen, 1 juni 1970) is een wereldbekend Nederlands fotomodel.

Ze werd op haar zeventiende jaar ontdekt door het modellenbureau Elite, toen ze met haar ouders op vakantie was in Zuid-Frankrijk.

Ze werkte sindsdien voor Elite New York en Elite Parijs en werd in één adem genoemd met Claudia Schiffer en Naomi Campbell, maar is tegenwoordig met het modellenwerk gestopt.

Via de Franse televisie liet Karen weten dat zij en haar partner hun eerste kind verwachten in september 2006.


Trivia

* Ze heeft een CD-ROM gemaakt met schoonheidstips.
* Karen heeft een zus Saskia die actrice is.


Ze heeft een paar jaar terug wel een inzinking gehad, men beweerde dat het veroorzaakt is geweest door cocainegebruik.
Ik wist wie het was hoor..
Ze lijkt me een leuke presentatrice..maar het zal wel Irene van der Laar worden.
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_37285058
Ik ken iemand die zich waarschijnlijk aan gaat melden .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37285116
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:28 schreef mrsj het volgende:

[..]

Ik wist wie het was hoor..
Ze lijkt me een leuke presentatrice..maar het zal wel Irene van der Laar worden.

Nou ja, voor de anderen dan die het nog niet wisten!
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:41:04 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37285418
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef schatje het volgende:
Een naam die mij meteen te binnen schoot is Fiona Hering.
Mij ook .

Ik zet m'n geld dan op Irene van der Laar, alhoewel, die zal dan wel ongeveer aan het bevallen zijn? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 25 april 2006 @ 17:41:56 #26
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37285449
Ah, ze was al genoemd zie ik.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37286654
Mm jammer dat de meeste echt Nederlandse topmodellen een beetje uitgerangeerd lijken. Karen Mulder vind ik zelf nog wel aardig.

Ik ben overigens nu Germany's next top model aan het kijken en het verbaasd me te zeggen dat ik deze serie wel heel erg leuk vind. Heidi Klum doet het veel beter dan haar Britse collega en de show ziet er al veel professioneler uit dan die in Engeland. Ik begin Heidi zelfs sympathieker te vinden dan Tyra.
pi_37286855
Irene van der Laar is de enige normale in het rijtje.. Als het alsjeblieeeft maar niet die Frederique van der Wal wordt!!
pi_37288038
Na Duitsland, Engeland, Australie, Scandinavië kon Nederland niet achterblijven natuurlijk
Als juryleden lijken Renate Verbaan (ook ooit topmodel) en Marijke Helweger(?) me wel leuk.
Verder toch maar Fiona als presentatrice, of misschien is Touriya Haoud iets, maar de laatste lijkt me een beetje saai.
We hebben in Nl nou eenmaal geen Tyra/Janice-types.
Oh, en svp géén Mike de Boer en Mari vd Ven in het programma
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37288071
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]


Nou ja, voor de anderen dan die het nog niet wisten!
Idd

Marijke Helwegen
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_37288140
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef cultheld het volgende:
Ik ken iemand die zich waarschijnlijk aan gaat melden .
Wie dan? En nog belangrijker, hoe ziet de dame in kwestie eruit ?
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37288274
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:11 schreef Torio het volgende:

[..]

Wie dan? En nog belangrijker, hoe ziet de dame in kwestie eruit ?
Naam ga ik niet posten (vindt ze denk ik niet leuk), maar ze heeft er in ieder geval talent voor. Heeft ook al modellenwerk gedaan en is nog aardig ook.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_37288332
waar blijft Toeps?
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37288500
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef Torio het volgende:

Oh, en svp géén Mike de Boer en Mari vd Ven in het programma
Of nog erger, Leco van Zadelhoff.

Verder zie ik wel een rol weggelegd voor fotograaf Erwin Olaf. Het is ook een nicht. Dat is mooi meegenomen want nichten kunnen lekker vals doen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:23:23 #35
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_37288562
Oh leuk

Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het als de Amerikaanse versie wordt... En qua presentatie... Tja
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:24:30 #36
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37288608
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Oh leuk

Hoewel ik me niet kan voorstellen dat het als de Amerikaanse versie wordt... En qua presentatie... Tja
Je zou ook mee moeten doen .

Ik vrees ook wel voor Leco of Mike de Boer .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37288862
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef schatje het volgende:

[..]

Of nog erger, Leco van Zadelhoff.
Ohja Leco!
Zou er trouwens geen rol weggelegd kunnen zijn voor ons aller Patty Brard Soms kijkt ze net zo gaar als Janice
In life you achieve what you thínk you deserve
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:34:43 #38
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_37289033
Irene vd Laar zou de perfecte kandidaat zijn, maar die is dus zwanger? Die Fiona word ik altijd een beetje... tsja... ik krijg een wat raar gevoel bij haar, zo warrig als ze sosm overkomt... Daphne Dekkers lijkt me meer een Opzij-type...
pi_37289115
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:30 schreef Torio het volgende:

[..]

Ohja Leco!
Dyanne Beekman is er ook zo'n eentje.

Maar die heeft gelukkig een contract bij SBS.
pi_37289154
Wie is ons grootste model geweest trouwens?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37289352
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef schatje het volgende:

[..]

Dyanne Beekman is er ook zo'n eentje.

Maar die heeft gelukkig een contract bij SBS.
Hoe heette die ene vrouw die bij dat programma Looking Good (waar Dyanne ook zat) voor kappertje speelde? Is zij Rosanne Lima, of is dat weer iemand anders
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37289976
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:42 schreef Torio het volgende:

[..]

Hoe heette die ene vrouw die bij dat programma Looking Good (waar Dyanne ook zat) voor kappertje speelde? Is zij Rosanne Lima, of is dat weer iemand anders
Dat heb ik niet gezien. Rosanne Lima is in ieder geval een styliste.

Er is ook nog een andere bekende stylist naast Maik, Mari en Leco. Ik kan alleen niet op zijn naam komen. Het is de voorganger van Leco bij RTL boulevard. Hij is wat fors van bouw, half lang haar en een baardje. Hij doet geloof ik ook iets voor een of ander blad. Maar die zou naar mijn inziens geschikt zijn voor de Nederlandse versie. Liever hij dan de eerst 3 genoemde.
pi_37292090
Nah, de jury moet natuurlijk wel een beetje felle types bevatten, dat is wel zo leuk. Ik voel wel wat voor Jensen in de jury .
En wie wordt 'onze' Jay? Die de modellen tijdens de shoot begeleidt en instrueert, maar niet in de jury zit?
pi_37292119
Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar toch denk ik dat Leco en co het beste in het programma passen

[ Bericht 77% gewijzigd door Torio op 25-04-2006 22:24:40 ]
In life you achieve what you thínk you deserve
pi_37292871
Marc van der Linden bedoel ik niet.
pi_37331188
Presentatie:

Mark van der Loo. Ja het is een man, maar onder de mannen was HIJ het topmodel in de jaren 90. Supercarriere, woont echt nu op ibiza met die Nederlandse actrice uit GTST...naam vergeten.

Irene van der Laar niet. Zij is alleen topmodel geweest in Nederland en hier een daar een catwalkje in het buitenland telt niet mee. Of je hebt een mega bekend Nederlands model of je neemt iemand die verstand heeft van de fashion industry. Ze is een waanzinnig slechte presentatrice kijk maar naar dat lompe dansprogramma wat ze nu presenteert. En bij rtl boulevard komt ze nogal onvoorbereid over...met feitjes die ze spontaan ter plekke verzint. (Net als Jeroen Kijk in de Vegte die ik uitkotst met zijn verzonnen zooi)

Frederique van der Wal...geweldige internationale carriere, veel persoonlijkheid en intelligent.
Minpunt: haar presentatie kunsten...maar gelukkig hoeft ze alleen maar Tyra's zinnen over te nemen

Jury:
Frederique dan maar niet als presentatrice maar als jury-lid
Fiona Hering..niet als presentatrice..weten jullie het drama herken de homo nog? wel veel verstand van mode en achter de tafel zien we haar walvissenlijfje tenminste niet.

wisselden jury:
Viktor & Rolf, Karen Mukder (catwalk tips)

NIET die glamourfotograaf Govert de Roos die voor Playboy werkt

En please niet die overgeilde Elite directeur uit Nederland die telkens met een stijve bij die contest rondloopt..hij is echt disgusting.

Geen sessies voor mart visser en al die andere lompe nederlandse couturiers met hun oudbollige stijl..zoek het dan in vlaanderen of nieuwe nederlandse ontwerptalenten.


Jury:
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_37334648
quote:
Op donderdag 27 april 2006 00:00 schreef LoveProfusion het volgende:
Geen sessies voor mart visser en al die andere lompe nederlandse couturiers met hun oudbollige stijl..zoek het dan in vlaanderen of nieuwe nederlandse ontwerptalenten.
Ik zie het ook helemaal voor me dat ze Sheila de Vries of zo op gaan trommelen. Dat was een aantal jaren geleden, bij die Miss Nederland-verkiezingen, ook al zo.

Advies aan de makers van het programma: Niet doen. Ga meer dan kant op van Marlies Dekkers (alleen lingerie, maar goed...) of Chicks on a mission. Mode van deze tijd.
  donderdag 27 april 2006 @ 10:42:35 #48
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_37337905
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef BVO het volgende:

[..]

Je zou ook mee moeten doen .

Ik vrees ook wel voor Leco of Mike de Boer .
Whahaha
Hoewel ik nu wel een modellengewicht heb
Maar nee
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 20 mei 2006 @ 10:24:07 #49
16715 Mylene
*schatje*
pi_38011278
quote:
RTL 5 zoekt topmodel in ‘Holland’s Next Topmodel’



Van het programma America’s Next Topmodel (foto) wordt een Nederlandse versie gemaakt. In het najaar start bij RTL 5 het programma ModelMasters: Holland’s Next Topmodel, waarbij in een afvalrace van acht weken wordt gezocht naar het nieuwe topmodel.

Vanaf heden kunnen jonge vrouwen die topmodel willen worden zich opgeven via de website modelmasters.nl. Zij krijgen vervolgens de kans om zich op zaterdag 24 juni te presenteren aan een jury.

Op die dag worden tien dames uitverkoren om aan het programma deel te nemen. Zij moeten zich bewijzen op de catwalk, tijdens fashion- en fotoshoots en diverse opdrachten in binnen- en buitenland. De winnares van ‘ModelMasters: Holland’s Next Topmodel 2006′ krijgt een modellencontract bij het bureau Max Models en maakt volgens RTL 5 tevens kans op een internationale carrière.

“We zenden al twee jaar met groot succes America’s Next Topmodel uit“, aldus Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5. “Een programma dat uitstekend past bij RTL 5 en haar jonge, uitgesproken profiel. Het concept van Next Topmodel is in korte tijd uitgegroeid tot een wereldwijde hit: na Amerika volgden ook Engeland, Duitsland en Frankrijk. Het is kortom de hoogste tijd voor een spectaculaire Nederlandse versie, waarin de kijker de strijd ziet die de kandidates moeten leveren om tot Nederlands Topmodel te worden uitgeroepen.”

ModelMasters Europe is organisator van de ModelParty op 24 juni. Tijmen Bos, directeur ModelMasters, over de samenwerking: “De coproductie met RTL vinden we een absoluut hoogtepunt voor ModelMasters. We kunnen hiermee een enorm succesvol concept nog verder uitbouwen en opwaarderen.“
bron
pi_38014587
!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')