Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kennelijk zag Max Model potentie in de meiden.
Maar vind het ook wel apart, hoor. Ik bedoel, dat beroemde contract bij Max models zou de prijs voor de winnaar moeten zijn. Oké, Sanne krijg een contact ter waarde van € 50.000, maar de andere meiden zullen er ook wel iets aan overhouden.
Ben benieuwd wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:02 schreef ivetje het volgende:
Still in the running towards becoming Hallands Next Tap Maddel:
Annika
Anna Marie
Charmaine
Daisy
Katelijn
Marcia
Ovo
Sanne
Stefanie
Sylvia
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:56 schreef _Arual_ het volgende:
Uhm. Misschien een domme vraag, maar wat houdt zo'n contract precies in? Krijgt ze die 50.000 meteen, of moet ze er eerst voor werken? En als ze ervoor moet werken, hoe lang dan? Want stel dat een van de andere meiden meer geboekt wordt dan Sanne, krijgt zo'n meisje dan ook dat bedrag, of mag dat niet meer?
oh wat klink ik weer heerlijk chaotisch.
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Mmm, weet ik niet precies, ik ging er altijd van uit dat ze gewoon standaard een bedrag kregen en dan als er bepaalde prestaties worden geleverd extra bonussen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
bij voetballers is het toch zo dat ze meteen bij aankoop een bedrag ontvangen, en vervolgens ook nog salaris krijgen? Dat heb ik me toevallig gisteren laten vertellen...
Ja, dat klopt, maar dat vertellen ze ook in de uitzendingquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:58 schreef karoltje het volgende:
Leuk om de modeshow te zien. Klopt het dat deze is opgenomen in de Lichtfabriek in Haarlem? Daar ga ik vaak uit en ik dacht het te herkennen!
Ik had het idee dat er dan een spoiler instond voor de mensen die het gemist hadden ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef boneyard het volgende:
sanne heeft gewonnen, de op daar op aanpassen is wel een idee lijkt me.
Ze heeft dit gisteren uitgelegd bij Jensen. Ze krijgt opdrachten van Max-Models en de kans is groot dat ze daardoor boven de ¤50.000 uitkomt maar mocht er weinig werk voor dr zijn krijgt ze sowieso ¤50.000quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk dat ze natuurlijk gewoon moet werken maar dat ze gegarandeerd 50,000 vangt. Net als voetballers b.v.
Dat ze up & coming zijn ofzo... geen idee, vroeger had je alleen new faces.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:10 schreef Toeps het volgende:
Nog iemand met de uitleg waarom Annika, Charmaine en Sanne in Up! staan, bij Max? Ze lijken meer fotoshoots te krijgen...
Weer met Yfke? Kan ze leuk samen met Sanne op cursus, Sanne voor dr Engels en Yfke voor dr Nederlandsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:17 schreef schatje het volgende:
Voorbereidingen voor de tweede serie gaan in december van start. En wordt waarschijnlijk in het voorjaar van volgend jaar op RTL5 uitgezonden.
Een coverfoto en ook gaat ze Nederlands vertegenwoordigen bij een modellenwedstrijd in New York.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...
Max is juist een heel goed bureau, heeft veel werk, ook commercieel. En in het buitenland.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:53 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind het idd ook nogal vaag allemaal. Leuk dat ze nu een contract heeft. Maar als je kijkt naar de prijzen bij ANTM was dat toch veel meer? Als nu dus alle deelnemers gewoon al via Max Models werken zet ik ook wel vraagtekens bij de reputatie van Max Models. Lijkt me dan ook niet echt een high-end buro...
Mmm, niet echt voorbeelden van topmodellen, aardige meiden maar zeker geen top, maar zeker commercieel denk ik idd.Lijkt me alleen dat je het niet echt kunt vergelijken met Elite of Fordquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:32 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Max is juist een heel goed bureau, heeft veel werk, ook commercieel. En in het buitenland.
Froukje de Both, en Renate Verbaan zaten er vroeger ook bv.
Nee die voorbeelden zijn ook meer om aan te geven dat er mogelijkheden genoeg zijn binnen Max.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Mmm, niet echt voorbeelden van topmodellen, aardige meiden maar zeker geen top, maar zeker commercieel denk ik idd.Lijkt me alleen dat je het niet echt kunt vergelijken met Elite of Ford
Ja vooral met dat engels van haar. Wordt een hele grotequote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:52 schreef Augustina het volgende:
Sanne!
Zij is het meisje met de meeste potentie om heel erg goed te worden in topmodellenland.
Die spreekt eerder beroerd Nederlands.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Augustina het volgende:
Ach, komt echt wel goed met dr. Dat gezeur over dr engels. Alsof Yfke dat zo briljant spreekt, en zij heeft het ook gemaakt.
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:28 schreef Augustina het volgende:
Ach, komt echt wel goed met dr. Dat gezeur over dr engels.
Ach, gelukkig is een mens nooit te oud om te leren. En is 18 (inmiddels 19) dat al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef boneyard het volgende:
beroerd is geen probleem, het gaat er om dat je verstaat wat mensen zeggen en begrijpelijke antwoorden kan geven en dat kan yfke best. sanne daarintegen met haar 18 op engelse vragen is duidelijk anders.
Welke foto is dat dan?? Ik heb dat nergens gezien...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat ze up & coming zijn ofzo... geen idee, vroeger had je alleen new faces.
die poster van Sanne overalDat uitgerekend zo'n foto overal in het land komt te hangen, best genant
De jury vond juist dat Sanne geweldig liep, ze had er goed de vaart in enzo!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.
Ja sorry, had de rest wel weggehaald maar dat zinnetje over het hoofd gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:14 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik weet, het was ook meer een 'ga de OP updaten', hetgeen inmiddels gebeurd is.
jahoor. welles een pratende foto gezien...?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:44 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou, tis niet alleen dr engels hoor, vind het nederlands ook niet bepaald als abn klinken. En verder vind ik haar ook niet goed lopen. Overigens was zij wel degene met gemiddeld genomen de beste foto's. Maar ja, volgens mij heb je als topmodel wel meer nodig als alleen goede foto's.
Uma!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft idd wel iets van Uma Thurman
nou, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
Dat vind ik ook. En als je haar eerste foto's bekijkt (Bambi in de koplampen) dan is zij toch wel degene die het meest heeft bijgeleerd. Volgens mij is ze ook echt heel gedreven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
ja, bij de final was dat..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Was het trouwens niet gewoon een geheel door Max Models georganiseerde wedstrijd? Blijkt nu dat ze allemaal bij max Models zitten![]()
Gefrustreerd? Totaal niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!
Zelden iemand zo gefrustreerd zien reageren op iets zo totaal onbelangrijk als dit!
Overigens denk ik dat de meeste fotografen zich enigszins beledigd zouden voelen als ze hun foto's bestempeld zien worden als kiekjes.
Natuurlijk kan ze dat heel goed zelf bepalen, ze komt niet uit een eiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, de aanbiedingen voor blootreportages komen al bij Sylvia aan, gevraagd door het blad Maxim, ben benieuwd wanneer Playboy zich meldt, denk dat het wel een onverstandige keuze van haar zou zijn,....maar ja zij bepaalt hetzelf
Ik vond het net een piranhaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:03 schreef Zuignapje het volgende:
Sanne was zo grappig bij Jensen. Die lach... het publiek lag dubbel als zij begon te lachen met de bekkie open. Zo heb ik haar nog nooit gezien.
Que?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is dat, als je nog een relatief onbekend fashion-model bent zelfmoord plegen, als ze dat eenmaal heeft gedaan wordt ze volgens mij helemaal in de stoeipoes-richting geduwd
Hij bedoelt dat poseren voor een blootblad als Playboy funest kan zijn voor de carrière van een beginnend model, omdat ze het risico loopt vanaf dat moment alleen maar als naaktmodel gezien wordt en dus niet serieus wordt genomen als fotomodel.quote:
ze komt enorm dom over zeg..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef thaleia het volgende:
Sylvia is nu wel erg mooi! Ziet er wat stijlvoller uit, heeft nu niet zo'n Sylvie Meis-look. Zoals ze bij Jensen zit is duidelijk dat ze toch niet alleen maar geschikt is voor Panorama-achtige foto's.
Ze komt wel dommer over dan ik haar had ingeschat. Maar is wel erg mooi, en straalt meer dan Daisy.
Volgens mij staan ze allemaal op YouTube.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef PurpleSky het volgende:
Fuck... nu weet ik wie gewonnen heeft! Maar ben erg blij dat zij het is geworden
Maareuh... weet iemand hoe ik aan de laatste aflevering kan komen? Perongeluk de verkeerde dag opgenomen![]()
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Augustina het volgende:
Nicole is geen leuk meisje.![]()
Wat een gekakel op de bank bij Jensen! zeg.Sylvia is mooi, maar persoonlijk vind ik Daisy mooier. En Sylvia kwam me dom over. Toen ik haar gister zag had ik ongeveer deze
uitdrukking op m'n smoel.
Ik heb het dan ook over het deel dat ze er nog alleen zat. Geen greintje humor bezit ze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Terechte winnares.Zo wil ik Nederland wel vertegenwoordigd zien in januari in New York.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |