Uma!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:09 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft idd wel iets van Uma Thurman
nou, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
Dat vind ik ook. En als je haar eerste foto's bekijkt (Bambi in de koplampen) dan is zij toch wel degene die het meest heeft bijgeleerd. Volgens mij is ze ook echt heel gedreven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind het terecht.Op straat zou ik Sanne zo voorbij lopen, maar op foto's is ze prachtig.
Ben benieuwd of we haar nog regelmatig terug zullen zien.
ja, bij de final was dat..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:35 schreef Natalie het volgende:
Op mooie kiekjes na, vind ik haar niet bijzonder.
Zei een van die juryleden niet eens dat iedereen wel goed op een foto kan staan, als je een goede fotograaf hebt?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Was het trouwens niet gewoon een geheel door Max Models georganiseerde wedstrijd? Blijkt nu dat ze allemaal bij max Models zitten![]()
Gefrustreerd? Totaal niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jemig! Natalie! Wat heeft ze je aangedaan?!
Zelden iemand zo gefrustreerd zien reageren op iets zo totaal onbelangrijk als dit!
Overigens denk ik dat de meeste fotografen zich enigszins beledigd zouden voelen als ze hun foto's bestempeld zien worden als kiekjes.
Natuurlijk kan ze dat heel goed zelf bepalen, ze komt niet uit een eiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef robert2006 het volgende:
ja hoor, de aanbiedingen voor blootreportages komen al bij Sylvia aan, gevraagd door het blad Maxim, ben benieuwd wanneer Playboy zich meldt, denk dat het wel een onverstandige keuze van haar zou zijn,....maar ja zij bepaalt hetzelf
Ik vond het net een piranhaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:03 schreef Zuignapje het volgende:
Sanne was zo grappig bij Jensen. Die lach... het publiek lag dubbel als zij begon te lachen met de bekkie open. Zo heb ik haar nog nooit gezien.
Que?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is dat, als je nog een relatief onbekend fashion-model bent zelfmoord plegen, als ze dat eenmaal heeft gedaan wordt ze volgens mij helemaal in de stoeipoes-richting geduwd
Hij bedoelt dat poseren voor een blootblad als Playboy funest kan zijn voor de carrière van een beginnend model, omdat ze het risico loopt vanaf dat moment alleen maar als naaktmodel gezien wordt en dus niet serieus wordt genomen als fotomodel.quote:
ze komt enorm dom over zeg..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:59 schreef thaleia het volgende:
Sylvia is nu wel erg mooi! Ziet er wat stijlvoller uit, heeft nu niet zo'n Sylvie Meis-look. Zoals ze bij Jensen zit is duidelijk dat ze toch niet alleen maar geschikt is voor Panorama-achtige foto's.
Ze komt wel dommer over dan ik haar had ingeschat. Maar is wel erg mooi, en straalt meer dan Daisy.
Volgens mij staan ze allemaal op YouTube.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef PurpleSky het volgende:
Fuck... nu weet ik wie gewonnen heeft! Maar ben erg blij dat zij het is geworden
Maareuh... weet iemand hoe ik aan de laatste aflevering kan komen? Perongeluk de verkeerde dag opgenomen![]()
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:07 schreef Augustina het volgende:
Nicole is geen leuk meisje.![]()
Wat een gekakel op de bank bij Jensen! zeg.Sylvia is mooi, maar persoonlijk vind ik Daisy mooier. En Sylvia kwam me dom over. Toen ik haar gister zag had ik ongeveer deze
uitdrukking op m'n smoel.
Ik heb het dan ook over het deel dat ze er nog alleen zat. Geen greintje humor bezit ze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:41 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet gezien van de uitzending, maar ik kan me voorstellen dat als je daar als niet Nederlands sprekend persoon zit en er vervolgens constant geluld en gegeind wordt door anderen, ook nog steeds naar je korte rok wordt gewezen etc. En je vervolgens ook niet meer wordt betrokken in het gesprek je daar niet blij van wordt. Hoe zou jij je voelen?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:58 schreef Augustina het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Terechte winnares.Zo wil ik Nederland wel vertegenwoordigd zien in januari in New York.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |