Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het was geen comedy kan ik me in ieder geval herinneren
ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jarenquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?
Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?quote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jaren
Deep focus.quote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Nou ik zoek nog steeds een film maar dat is bij twee pogingen hier ook niet gelukt, dan maar de reden waarom ik mij voor die film interreseerde; de film had geen out-of-focus. De achtergrond was net als de voorgrond in focus. Dat zal men met 2 lenzen/camera's moeten hebben gedaan. Iemand bekend met de techniek of de benaming?
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwamquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?
Sorry, ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam
volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
Unforgivenquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam
volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
Als hij met kwam mij wel bekend voor, Clint Eastwood bedoeld dan pak ik mijn dvdtje van unforgiven en dat geef ik hem toch een pak slaag. Hier is je "unforgiven" *mep* *mep* *mep* Nee ik vergeef je niet dat staat er toch..quote:
ja, dat was hemquote:
Young guns ?quote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef soares het volgende:
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...
over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...
weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
nu ik nogquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
Ninja Kidsquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Jay-K het volgende:
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
De sketch Meisjes uit de show Hype, als ik Google mag gelovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef seeya_40 het volgende:
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".
Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!
An Inconvenient Truth?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
Overigens levert Google bij de woorden 'documentaire' en 'broeikaseffect' meteen de naam van de film in alle links die er gevonden worden.quote:
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Chen het volgende:
[..]
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dagquote:Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |