hier is de soundtrack met allemaal tebeluisteren samplesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:33 schreef Porto het volgende:
Ben opzoek naar de titel van een nummer in de openingtitel van de film Flight of the Phoenix.. iemand die kan helpen?
Bedankt!! vreemd genoeg kon ik het specifieke nummer niet vinden op de OST, gaat mij om dat nummer over.. ' I've been everywhere man' misschien is dat de titel al maar zou relaxt zijn als ik daar een artiest bij kan vinden etc.. alvast bedankt als er nog iemand tips heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
hier is de soundtrack met allemaal tebeluisteren samples
http://www.amazon.com/Fli(...)moreAboutThisProduct
Heavy Weights met Ben Stiller toevallig?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zoek de titel van de volgende film:
Een zooi jonge dikzakken moeten verplicht naar een kamp om af te vallen. Eenmaal daar aangekomen hebben de dikzakken allemaal vreten verstopt in hun kamer. Ik kan me nog herinneren dat ze flink gestraft worden en dat ze flink wat moeten afvallen, maar ipv afvallen komt iedereen juist aan.
Ik ben de titel helemaal kwijt en wil de film graag downloaden, iemand die het weet?
Het is dus een comedy over jonge vetzakken die naar een kamp moeten om af te vallen.
Haha mijn dank is groot, dit gaat me broer echt leuk vindenquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heavy Weights met Ben Stiller toevallig?
http://www.imdb.com/title/tt0110006/
Ben Liebrands' In de Mix? Denk overigens dat je meer kansen hebt in dit topic: Help! ik zoek.. deel #192quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef zzzeester het volgende:
Ik zoek naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds.
Iemand??
Probeer hier eensquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:29 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik kan maar geen goede Anime vinden dat kan toppen aan Hellsing
Nog suggesties in dezelfde stijl als..?
Superclean Dreammachine van Ad Visser?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:38 schreef zzzeester het volgende:
Ik zoek naam van een wekelijks radioprogramma in jaren 80. Was een soort collage van muziek, dus zonder diskjockey en gepraat. Het was op een doordeweekse avond. Volgens mij om een uur of 9 'savonds.
Nee die was het helaas niet....quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:35 schreef Muzzie het volgende:
[..]
Superclean Dreammachine van Ad Visser?
The Day of the Triffids.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
levensgrote vleesetende planten (lijken op levensgrote narcissen ofzo)
En ze kunnen zich ook verplaatsen met hun worteltjes
Ze spoten ook gif waar een slachtoffer van stikte.
Wie kent de titel?
(En nee het is geen little shop of horrors)
Nog zo´n dansfilm is Honey!quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:11 schreef Incredible-Maike het volgende:
Er is een film waarin ene dansleraar van latin hip hop jongeren gaat leren latin dansen en dat gaan ze dan combineren ofzo, volgens mij nog niet zon oude film, maar hoe heet ie ook alweer?
en weten jullie nog meer titels van films soortgelijk aan save the last dance en step up?
Alvast THNX!
tidelandquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een film zoals Howl's moving castle, Labyrinth, Spirited away en the cat returns!
Dus een normaal meisje die in een fantasie wereld terecht komt (in ieder geval op een fantasie figuur verliefd wordt of andersom).
Bovenstaande films heb ik dus al gezien, ik wil nieuw filmvoer!
Princess Mononoke (goede film trouwensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik zoek een film zoals Howl's moving castle, Labyrinth, Spirited away en the cat returns!
Dus een normaal meisje die in een fantasie wereld terecht komt (in ieder geval op een fantasie figuur verliefd wordt of andersom).
Bovenstaande films heb ik dus al gezien, ik wil nieuw filmvoer!
Club Dread ?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Nesle het volgende:
Ik zoek ik zoek!
Ik heb een tijd geleden een soort horror film gezien. Het leek wel wat op scream. Het speelde zich af op een eiland en er waren allemaal jongeren. Ze werden op de een of andere manier allemaal uitgemoord. Volgens mij vierden ze dat, dat hij (moordenaar) weg was maar hij was er dus nog wel, of iemand deed hem na. Dat weet k niet helemaal meer precies. De naam van de titel had een wat aparte naam met een soort eiland naam. Dus een naam van een eiland. Ik herinner me nog een paar dingen uit de film: Er wordt een spelletjesdag georganiseerd, ze spelen dan in een doolhof en daar wordt één van de eerste mensen vermoord. Diegene is gekleed als krokodil ofzo. In ieder geval in een verkleedpak. Ook herinner ik me dat ze allemaal worden opgezet zeg maar zodat iedereen ze kan zien/vinden nadat ze zijn vermoord.
Ik hoop dat iemand me aan de titel kan helpen want zou hem graag nog een keer zien!
Dat was hem volgens mij niet. Het is ouder dan dat.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blast from the Past.
niemandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zoek de titel van een western film. Ik denk dat ik deze of eind jaren 80 op begin 90 een keer op de televisie gezien heb. Mogelijk dat het een draak van een film is als ik hem nu weer zie, maar destijds vond ik hem heel leuk.
Het is iets met een posse en nee, het is niet Posse van Mario van Peebles
Een sherrif uit een stadje sluit zich aan bij een stel outlaws zover ik me kan herinneren en dat is ook wel het enige wat ik me er van herinner
Iemand ?
bedankt voor de poging, maar neequote:Op vrijdag 3 november 2006 18:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet veel aanwijzingen.
Misschien is het Silverado?
Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het was geen comedy kan ik me in ieder geval herinneren
ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jarenquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Was het duidelijk hoe oud of jong de film was?
Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?quote:Op zondag 5 november 2006 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik denk dat ik een jaar of 15/16 was toen ik hem zag...dat is inmiddels 18 jaar terug...dus zeg dat de film zo'n 20-25 jaar oud is...dus ergens begin 80'er jaren
Deep focus.quote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef sampoo het volgende:
Nou ik zoek nog steeds een film maar dat is bij twee pogingen hier ook niet gelukt, dan maar de reden waarom ik mij voor die film interreseerde; de film had geen out-of-focus. De achtergrond was net als de voorgrond in focus. Dat zal men met 2 lenzen/camera's moeten hebben gedaan. Iemand bekend met de techniek of de benaming?
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwamquote:Op zondag 5 november 2006 19:43 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je weet zeker dat de film toen je keek niet 10 of 20 jaar ouder was? Geen enkele acteur die je te binnen schiet of in elk geval het voorkomen? Zag het er gladjes uit, was de muziek een factor?
Sorry, ik heb echt geen flauw idee.quote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam
volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
Unforgivenquote:Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam
volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
Als hij met kwam mij wel bekend voor, Clint Eastwood bedoeld dan pak ik mijn dvdtje van unforgiven en dat geef ik hem toch een pak slaag. Hier is je "unforgiven" *mep* *mep* *mep* Nee ik vergeef je niet dat staat er toch..quote:
ja, dat was hemquote:
Young guns ?quote:Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef soares het volgende:
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...
over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...
weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
nu ik nogquote:Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
Ninja Kidsquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Jay-K het volgende:
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
De sketch Meisjes uit de show Hype, als ik Google mag gelovenquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef seeya_40 het volgende:
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".
Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!
An Inconvenient Truth?quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
Overigens levert Google bij de woorden 'documentaire' en 'broeikaseffect' meteen de naam van de film in alle links die er gevonden worden.quote:
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Chen het volgende:
[..]
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dagquote:Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |