abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 november 2006 @ 16:40:43 #261
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_43294616
quote:
Op zondag 5 november 2006 22:38 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

de sherrif die zich aansloot bij de posse kwam me wel bekend voor, maar ik kan me nu niet meer herinneren waar hij me bekend van voor kwam

volgens mij speelde hij ook in een serie ofzo
Unforgiven
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_43295537
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Unforgiven
Als hij met kwam mij wel bekend voor, Clint Eastwood bedoeld dan pak ik mijn dvdtje van unforgiven en dat geef ik hem toch een pak slaag. Hier is je "unforgiven" *mep* *mep* *mep* Nee ik vergeef je niet dat staat er toch..
  maandag 6 november 2006 @ 17:22:21 #263
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43295949
Gezien de leeftijd van de film kan dat niet
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_43296241
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:40 schreef Plastic_Power het volgende:

[..]

Unforgiven
ja, dat was hem

nee, helaas...ook niet...Clint Eastwood had ik me wel herinnerd. Maar bedankt voor de poging
pi_43306969
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...

over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...

weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
And It Hurts With Every HeartBeat
  maandag 6 november 2006 @ 21:55:57 #266
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_43307160
quote:
Op maandag 6 november 2006 21:52 schreef soares het volgende:
ik denk dat ik een jaar of 5 was, en een keer tv zat te kijken en daar was toen een film...

over een stel cowboys in de bergen( ik denk een stuk of 10 ) (me meoder zegt maar 6). die een groep zussen ontvoerd en ze gevangen houdt tot ze verliefd op hen worden. ze versperen ook de bergpas, zodat ze niet weg kunnen...

weet iemand waar ik het over heb? ik wil echt graaaag weten hoe die film heet....
Young guns ?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 6 november 2006 @ 21:58:07 #267
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_43307268
Klinkt een beetje als Seven Brides for Seven Brothers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_43307280
neeee het is meer een romantische film met de vrouwen die eerst tegen stribblen, maar dan toch verliefd worden
pi_43307309
ik ga het ff google saint of killers
  maandag 6 november 2006 @ 22:00:42 #270
67640 SaintOfKillers
pi_43307412
Die waren wel met 7, niet met 6.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_43307502
JAAAAAAAAAAAAAAAA IK HEB DE TRAILER GEZIEN
dank u dan u dank u
pi_43308566
ik heb de dvd besteld... hihihihihihihihi
  maandag 6 november 2006 @ 22:28:20 #273
67640 SaintOfKillers
pi_43308621
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
pi_43310475
quote:
Op maandag 6 november 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk, ik heb weer iemand gelukkig gemaakt, daar doe je 't voor.
nu ik nog
pi_43321872
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
Before me there was many, After me there will be none
pi_43325586
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:54 schreef Jay-K het volgende:
Ik zoek een ninja film uit '85 ofzo. Is een film met 8 kleine kinderen die ninja's oid zijn. Was voor zover ik weet een engelse film, niet nagesynchroniseerd oid.
Alleen kan deze nergens vinden...
Ninja Kids

of

Seven Lucky Ninja Kids
pi_43345460
Hey,

Ik ben op zoek naar een televisie serie, redelijk oud, ik schat tussen de 5 en 8 jaar oud. Het is een periode van misschien 1-2 jaar hier op TV geweest, Veronica, waar ik mij herinner. Het probleem is dat ik de titel, noch de namen van de acteurs kan herinneren. Misschien met wat hulp komt er hier wat uit, hehe. Volgens mij was de serie een spin-off van een (nog) oudere film omdat volgens mij de serie een vervolg was op de gebeurtenissen van de film.

De serie gingen over een man van aziatische afkomst, volgens mij Japans, die in America op de vlucht was omdat hij gezocht werd voor een moord die hij zou hebben gepleegd in Japan. Hij had dit echter niet gedaan. Zijn broer was overleden, en verscheen zo af en toe is om hem of een wijze les te leren of gewoon iets nuttigs te vertellen. (vandaar dat het een spin-off was volgens mij, in de film is zijn broer gestorven, meen ik te herinneren)

Het concept van de serie was, beginnen met een japans/chinees gezegde/spreekwoord. Dan een aflevering waarin dit gezegde/spreekwoord op een of andere wijze terugkwam en dan een conclusie waarin het moraal zichtbaar was van datzelfde gezegde/spreekwoord. Het was wel een actie-serie, omdat de hoofdpersoon vaak in confronterende situaties terecht kwam en ook gewoon goed was in martial arts, hehe. De CIA of FBI, of iets in die richting, zocht hem voor de moord maar was altijd net iets te laat en er waren twee agenten specifiek op zijn zaak gezet en die kwamen er langzamerhand ook achter dat er meer achter zat dan alleen moord en overal waar ze kwamen waar hij was geweest hoorde ze enkel goede verhalen over hem. (omdat hij soms ergens ging werken om geld te verdienen, of kenissen uit Japan hielp en dan vaak problemen oploste)

Ik hoop dat het bij iemand een belletje doet rinkelen die misschien nog heel ver in zijn of haar achterhoofd een titel heeft zitten die hem wel kan lospeuteren, mij lukt dat namelijk al anderhalf uur niet.

O ja, de acteurs waren volgens mij ook niet echt heel bekend, hoewel de hoofdpersoon wel een bekende aziatische kop heeft. (geen Jet Li, Jacky Chan of Sammo Hung though)

Alvast bedankt,
pi_43345738
Na 2 uur is het met toch gelukt, via via via via allemaal Japanse acteurs kwam ik bij Russel Wong uit, die het hoofdpersonage vertolkte in de serie. Toen ik eenmaal een foto van Russel Wong op IMDB zag wist ik het meteen. Serie heet dus "Vanishing Son".

Ok, toch bedankt, het uitschrijven van het plot hielp me toch mijn google/imdb-searches wat meer te definen, hehe.
pi_43373014
Ik ben ook op zoek naar een titel:

wat steekwoorden:
iets met ijsbeer, kleine ijsbeer of iets in die geest.
Geen tekenfilm
jaar of 15 oud gok ik
Oost-Duitsland
jongetje van een jaar of 6-7
rond kerst, iig lag er sneeuw

Alvast bedankt!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_43422225
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".

Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!

Zucht, gevonden. Krijg wat weinig resultaten met stleepan. Toen maar steelpand geprobeerd
Mijn excuses. Tis trouwens 'meisjes' uit 'Hype'.

[ Bericht 26% gewijzigd door seeya_40 op 10-11-2006 12:09:16 ]
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:05:43 #281
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_43422287
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:02 schreef seeya_40 het volgende:
Weet niet of ik het hier moet vragen, maja ik waag het er maar op.
Zoek een 'stukje' van de Vliegende Panters. Ze zitten daarin naar de sterren te kijken en verspreken zich de hele tijd. "Kijk dat is de grote steelpan, die heeft de vorm van een beer".

Wil graag weten uit welke show het komt en welke titel het heeft. Alvast bedankt!!
De sketch Meisjes uit de show Hype, als ik Google mag geloven
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 10 november 2006 @ 23:18:33 #282
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_43442292
Ik zoek een sf-serie met een eenzame held die werd achtervolgd door onmenselijke wezens van steen.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_43457475
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:58:44 #284
67640 SaintOfKillers
pi_43457521
An Inconvenient Truth.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:58:59 #285
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_43457528
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Documentaire (Nominatie beste documentaire dat ik heb gehoord) over het broeikaseffect, DVD kwam deze maand uit dacht ik. Wie o wie weet de naam.
An Inconvenient Truth?
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_43457779
Yup, bedankt .
  Moderator zaterdag 11 november 2006 @ 18:13:50 #287
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_43457878
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:09 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Yup, bedankt .
Overigens levert Google bij de woorden 'documentaire' en 'broeikaseffect' meteen de naam van de film in alle links die er gevonden worden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 11 november 2006 @ 18:20:30 #288
67640 SaintOfKillers
pi_43458017
pi_43472864
Goedendag, ik ben op zoek naar de titel van een film.

De film gaat over wat er gebeurt zou zijn als Hitler niet tegen gehouden zou zijn en de wereld dus had overgenomen. Vrij onbekende film dus, een collega vertelde me over deze film. Maar hij wist de titel niet meer.

Kan iemand mij helpen?
  zondag 12 november 2006 @ 13:09:45 #290
67640 SaintOfKillers
pi_43473701
Fatherland?
pi_43489754
Ja, ik neem aan dat het deze film is, bedankt!

Voor degene die interesse heeft,
IMDb link: Fatherland
pi_43525176
Ik ben opzoek naar de titel van wat ik denk dat het een film is maar een serie zou het ook kunnen zijn.
Ik heb het iets van 5 á 6 jaar geleden op SBS6 in de avond gezien, het ging er over dat een Engelse/Amerikaanse journaliste naar nazi duitsland ging om iemand te interviewen. Maar het gaat er dus over dat Hitler gewoon nog aan de macht is anno 1990 ofso?
[14.gif]
pi_43525239
No way, ik zit hier al dagen mee in me hoofd, en die gozer boven me post het gewoon 1 dag voor mij Als dit geen toeval is...
[14.gif]
pi_43549146
Grrr...zit me al een uur suf te zoeken op imdb maar kan het niet vinden.

Hoe heet ook al weer die film met die jongen die allerlei banen doet zonder dat hij daar de papieren voor heeft (o.a. dokter en piloot e.d.) gebaseert op iemand die dat irl ook voor elkaar gekregen heeft?

Alvast dank voor het meedenken
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_43549174
I intend to live forever, or die trying.
pi_43549894
Precies, die ja Waarom wilde dat me nou niet te binnen schieten...

Bedankt!!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 18:27:47 #297
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43550776
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_43551690
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:27 schreef BwennieBren het volgende:
Er was laatste een docu (?) op Tv over een hoogdbegaafde jongeman uit India van 16 jaar die op zijn 12de al een gelukte operatie had uitgevoerd op een misvormde hand van een vrouw en opperde een geneesmiddel voor kanker te hebben gevonden. Hij is naar Londen gehaald en daar hebben ze hem getest en gezegd dat hij eerst zijn school moest afmaken en dat hij dan naar Londen mag komen om het geneesmiddel te maken. Wie weet wanneer dit is uitgezonden en op welke zender en kan ik het nog ergens terugvinden?
Bvd!
www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
[14.gif]
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 19:07:18 #299
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43552134
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Chen het volgende:

[..]

www.uitzendinggemist.nl of even in de tvgids kijken op die dag?
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
pi_43552901
quote:
Ik weet niet welke dag het was, en ik heb uiteraard gezocht op uitzendinggemist maar kon het niet vinden
Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dag
  † In Memoriam † dinsdag 14 november 2006 @ 19:33:39 #301
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_43552987
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Het was op RTL4 bij de serie Dossier 2300 volgens mij. Ik weet alleen niet op welke dag
Thanx a million! Ik ga meteen even zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')